|
Скачати 14.36 Kb.
|
УДК 675.05:005.52:330.133.1 С.А. Ткаченко, О.Г. Георгієва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН НА СВІТОВОМУ РИНКУ Зростаюча конкуренція на світовому ринку вимагає від підприємств проводити періодичний аналіз фактичної прибутковості за різними сегментами ринку. Вирішення цього завдання вимагає розподілення загальних маркетингових витрат за окремими статтями витрат. Аналіз маркетингових витрат вкрай необхідний для того, щоб маркетологи могли вирішити, чи потрібно припинити цей маркетинговий захід, доповнити будь-яким іншим або змінити його масштаби. Початковим пунктом аналізу витрат виступає формування та діагностика звіту про фінансові результати. Працівник служби маркетингу повинен у своєму управлінському обліку розробити аналогічні звіти в розрізі різних сегментів ринку. Для цього потрібно на основі даних про види витрат отримати зведену характеристику витрат. Результати аналізу маркетингових витрат є важливою, але не єдиною інформаційною базою для прийняття рішення про проведення коректурних заходів. Для того щоб прийняти остаточне рішення, наприклад, про ефективність використання того чи іншого каналу збуту, потрібно з’ясувати: що важливіше для споживача, який вирішив зробити придбання; чи будуть споживачі шукати подібну модель товару в інших виробників; які тенденції розвитку цього каналу збуту. На основі цієї інформації розробляються різні варіанти маркетингового рішення, які в подальшому ретельно аналізуються. Але навіть якщо аналіз маркетингових витрат показує прибутковість сегментів ринку, це ще не значить, що потрібно відмовитися від неприбуткових елементів маркетингу. Подібно іншим інформаційним методам аналіз маркетингових витрат може спрямувати маркетолога неправильним шляхом. Гарантом від цього конфузу виступає розуміння цілей аналізу, наявних можливостей і обмежень, а також знання процедури аналізу. |
С. А. Ткаченко, С. П. Гросов Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв КАУЗАЛЬНЕ (ПРИЧИННЕ) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ В КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ... |
С. А. Ткаченко Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Звідси, випливає необхідність у створенні належного інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства,... |
С. А. Ткаченко, А. В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України... |
С. А. Ткаченко, О. К. Бурміч Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Для нормального функціювання нових відношень потрібне «універсальне нове спілкування бізнесменів». Такою мовою він назвав бухгалтерський... |
С. А. Ткаченко, І. В. Картава Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Власне кажучи на максимізацію цих чинників повинна бути спрямована політика підприємств, які націлені на ефективне управління функцією... |
В. П. Жиленко Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування... Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв |
С. А. Ткаченко, І. О. Моторна Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв МСФЗ як основу для гармонізації фінансової діяльності всередині Європейського Союзу, на сам перед консолідованої звітності корпорацій.... |
С. А. Ткаченко, Н. Я. Вагнер Національний університет кораблебудування,... ... |
С. А. Ткаченко, І. О. Поткін Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Вона здатна лише вплинути на стиль і якість виконаних ним функцій за рахунок звільнення від рутинної роботи. Тому підвищується вимога... |
С. А. Ткаченко, Т. В. Лакота Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Україні, який на законодавчому рівні закріпив принципи ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні;... |