|
Скачати 14.18 Kb.
|
УДК 657.4:005.52:658.8 С.А. Ткаченко Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВОЇ ЕКОНОМІЦІ Оскільки підприємство як комерційно-виробнича система перебуває під постійним впливом як ендогенних так і екзогенних факторів, то керівництву промислових підприємств, зокрема галузі машинобудування, які намагаються ефективно функціонувати в умовах динамічного ринку, необхідно постійно мати інформацію про стан як внутрішнього, так і зовнішнього середовища. Звідси, випливає необхідність у створенні належного інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства, провідними ланками якого повинні виступити методологічно розвинуті системи обліку і економічного аналізу. Але, сучасні системи обліку і економічного аналізу надають керівництву інформацію тільки про витрати на виробництво і збут, доходи від реалізації, отримані фінансові результати, рентабельність тощо як в цілому по підприємству так і в розрізі сегментів ринку. Дані ж, необхідні для визначення витрат на забезпечення конкурентоспроможного рівня якості продукції; дослідження ефективності ринку збуту продукції підприємства; комплексної оцінки ефективності комерційно-виробничої стратегії підприємства та інші отримати не можливо. Вважаємо, що доцільно було б більш повно використовувати відповідний методологічно-інформаційний інструментарій аналітичного та обліково-економічного забезпечення для підвищення ефективності управління маркетингової діяльності підприємств. На жаль, в процесі реформування в Україні систем обліку його маркетинговій орієнтації була приділена незначна увага, тому і виробничо-збутова складова господарської діяльності, залишається поза увагою бухгалтерів-аналітиків. У зв’язку з цим, подальший розвиток і використання методик бухгалтерського і управлінського обліку, економічного аналізу в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств є актуальною проблемою. |
С. А. Ткаченко, О. Г. Георгієва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН НА СВІТОВОМУ РИНКУ |
С. А. Ткаченко, С. П. Гросов Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв КАУЗАЛЬНЕ (ПРИЧИННЕ) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ В КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ... |
С. А. Ткаченко, О. К. Бурміч Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Для нормального функціювання нових відношень потрібне «універсальне нове спілкування бізнесменів». Такою мовою він назвав бухгалтерський... |
С. А. Ткаченко, А. В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України... |
С. А. Ткаченко, І. В. Картава Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Власне кажучи на максимізацію цих чинників повинна бути спрямована політика підприємств, які націлені на ефективне управління функцією... |
В. П. Жиленко Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування... Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв |
С. А. Ткаченко, І. О. Моторна Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв МСФЗ як основу для гармонізації фінансової діяльності всередині Європейського Союзу, на сам перед консолідованої звітності корпорацій.... |
С. А. Ткаченко, Н. Я. Вагнер Національний університет кораблебудування,... ... |
С. А. Ткаченко, І. О. Поткін Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Вона здатна лише вплинути на стиль і якість виконаних ним функцій за рахунок звільнення від рутинної роботи. Тому підвищується вимога... |
С. А. Ткаченко, Т. В. Лакота Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Україні, який на законодавчому рівні закріпив принципи ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні;... |