Сергій Анатолійович Ткаченко


Скачати 28.47 Kb.
Назва Сергій Анатолійович Ткаченко
Дата 31.03.2013
Розмір 28.47 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
УДК 657.05

Сергій Анатолійович Ткаченко

Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв

МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В ОТРИМАННІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО МАРЖИНАЛЬНИЙ ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВА

Сучасний методологічно-інформаційний інструментарій бухгалтерського обліку не в повної мірі задовольняє інформаційні запити служб дослідження ринку в процесі визначення ними ефективності маркетингових стратегій підприємств. При усієї своєї важливості і вагомості, інформацію із нього про генеральний показник, який характеризує ефективність маркетингової стратегії підприємства безпосередні користувачі мають можливість отримати тільки шляхом проведення трудомістких вибірок із первинних бухгалтерських документів, регістрів синтетичного і аналітичного обліку, фінансової звітності. Цей факт підтверджує значну актуальність проблеми та її важливість в науковому і практичному аспектах.

Ознайомившись з низкою публікацій в періодичній пресі, монографіями та навчальними посібниками таких авторів, як Кушіна О., Пушкар М.С., Самарченко О., Тарасова Н. та інших, в яких приділено увагу питанням, які так чи інакше пов’язані із процесом здійснення підприємствами маркетингової діяльності, все ж відзначимо той факт, що вище згадані автори у своїх працях питанню пов’язаному із визначенням маржинального прибутку уваги взагалі не приділяють.

Виходячи із вище викладеного, відзначимо, що метою даної публікації виступає наведення конструктивних пропозицій, які б надали можливість службі дослідження ринку отримувати своєчасно та в зручній формі інформацію про генеральний показник ефективності маркетингової стратегії підприємства «Маржинальний прибуток» безпосередньо із системи обліково-економічного забезпечення.

Для вирішення цієї без сумніву важливої проблеми, пропонуємо бухгалтеріям промислових підприємств ввести до їх робочих планів рахунків – рахунок-екран «Маржинальний прибуток».

Рахунок-екран «Маржинальний прибуток» повинен бути призначений для обліку і узагальнення інформації про отримані фінансові результати підприємства від маркетингової діяльності. При цьому потрібно відзначити, рахунок-екран «Маржинальний прибуток» повинен виконувати контрольно-процесні функції, тобто відділ дослідження ринку на основі отриманої за ним інформації про фінансові результати за відповідними маркетинговими заходами повинен бути в змозі порівняти їх із відповідними встановленими плановими завданнями та вчасно і адекватно відреагувати на них. Інформація за означеним рахунком-екраном носить статус комерційної таємниці, а тому повинна бути доступна тільки обмеженому колу працівників відділу маркетингу підприємства.

За кредитом рахунку «Маржинальний прибуток» потрібно відображати суми в порядку закриття рахунку-екрана обліку «Чистий дохід (виручка) від реалізації», за дебетом – суми в порядку закриття рахунку-екрана обліку «Маркетингові витрати».

Сальдо рахунка-екрана при його закритті списується на рахунок 791 «Результат операційної діяльності».

Рахунок «Маржинальний прибуток» може мати субрахунки та аналітичні рахунки і позиції. Вони відкриваються відповідно до інформаційних запитів служб маркетингу в розрізі господарських та географічних сегментів ринку. Так, наприклад, аналітичний облік маржинального прибутку може вестися за видами (групами) продукції, товарів, робіт, послуг, регіонами збуту і/або іншим напрямам, безпосередньо визначеним службою дослідження ринку.

За результатами проведеного дослідження, візьмемо на себе відповідальність відзначити той факт, означена пропозиція надасть можливість службі маркетингу отримувати, безпосередньо із системи обліково-економічного забезпечення вкрай потрібну інформацію за генеральним показником «Маржинальний прибуток» не тільки в цілому за підприємством, а й за відповідними господарськими і географічними ринковими сегментами. При цьому, наведена пропозиція без сумніву збільшить аналітичність та якість бухгалтерської інформації без збільшення трудомісткості робіт для суб’єктів обліково-економічного забезпечення. Серед перспектив подальших досліджень у цьому напряму потрібно визначити можливість використання обліково-економічного інструментарію управлінського обліку щодо отримання інформації про маржинальний прибуток підприємств.

Схожі:

Злидень Сергій Анатолійович
Директор департаменту стратегії корпоративного управління Фонду Держмайна України
Злидень Сергій Анатолійович
Директор департаменту стратегії корпоративного управління Фонду Держмайна України
Монография / В. А. Ткаченко и др
Ткаченко В. А. Основы конкурентных преимуществ и инновационного развития. Монография / В. А. Ткаченко и др. Под ред. В. А. Ткаченко....
Ф ОП Рудюк Сергій Анатолійович
Враховуючи характер питань, які були поставлені мені під час допиту, вважаю, що, можливо, для зазначеного кримінального провадження...
Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник / Л. В.
Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник / Л. В. Ткаченко. – К.: ЦНЛ, 2003. 224 с
Антонюк Костянтин Анатолійович Ратнівський районний

Сергій Ларін: Президент України особливу увагу приділяє реформуванню соціальної сфери
Сьогодні, під час апаратної наради, голова облдержадміністрації Сергій Ларін нагадав про засідання Кабінету Міністрів України, що...
С. Г. Корженко С.І Ткаченко О. М. Пахолюк
Скласти технологічну карту на 8 порцій яловичини тушкованої в кисло – солодкому соусі (рец 639/2)
Стипендіальної програми БО “Фонд Віктора Пінчука” -2 тур Факультет...

Стипендіальної програми БО “Фонд Віктора Пінчука” 3 тур Факультет...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка