|
Скачати 7.89 Kb.
|
Додаток Б Вимоги до оформлення списку використаних джерел Книга або підручник: Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник / Л.В. Ткаченко. – К.: ЦНЛ, 2003. 224 с. Статистичні збірки: Україна у цифрах у 2007 році : статистичний довідник / ред. О. Г. Осауленко; Держ. комітет статистики України. – К. : Консультант, 2007. – 240 с. Законодавчі акти: Господарський кодекс України: за станом на 20 січня 2007 р. – Х. : Одіссей, 2007. – 240 с. Статті з газети чи журналу: Тараненко І.В. Реальний обмінний курс як критерій оцінки міжнародної конкурентоспроможності України. / І.В. Тараненко // Дніпропетровськ: Наука і освіта. - 2006. – С. 132-144 Economic and financial indicators // The Economist. – 2006. – August 9th – 15th. – P. 76-77. Електронні ресурси: Основные направления исследований, основанные на семантическом анализе текстов [Электронный ресурс] / С.-Петерб. гос. ун-т, фак. прикладной математики - процессов управления. – Режим доступа: http://www.apcp.apmath.spbu.ru/ru/staff/tuzov/onapr.html |
Монография / В. А. Ткаченко и др Ткаченко В. А. Основы конкурентных преимуществ и инновационного развития. Монография / В. А. Ткаченко и др. Под ред. В. А. Ткаченко.... |
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ» ВСТУП Підприємства послуг, як правило відстають від фірм-виробників в практичному використанні маркетингу. Сьогодні, по мірі росту конкуренції,... |
ЗАНЯТТЯ Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання... |
Тема «Що ми знаємо про маркетинг», доповідач Є. Нізельнік (студент... Тема «Історія успіху компанії Apple (Стів Джобс)», доповідач О. Усупова (студентка напрямку маркетинг, 5-й курс, маркетинг-консультант... |
Тема "Що ми знаємо про маркетинг", доповідач Є. Нізельнік (студент... Тема "Історія успіху компанії Apple (Стів Джобс)", доповідач О. Усупова (студентка напрямку маркетинг, 5-й курс, маркетинг-консультант... |
Лекція Маркетинг послуг |
Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання... |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» Зростання інформаційних потреб суспільства, спрямованих на отримання повної, достовірної та своєчасної інформації, створює передумови... |
ПОЗИВАЧ: Ткаченко Людмила Павлівна Житлово-будівельного кооперативу «Чайка» незаконною та зобов’язання припинити здійснення фінансово-господарської діяльності з надання... |
РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни “Англійська мова” Для спеціальності “Маркетинг” Факультет Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг” |