Інформацію про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за 2012 рік


Скачати 79.36 Kb.
Назва Інформацію про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за 2012 рік
Дата 28.04.2013
Розмір 79.36 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Інформацію про стан документообігу,

виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті Синельниківської міської ради за 2012 рік
Робота виконавчого комітету з питань організації та вдосконалення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України у 2012 році була спрямована на реалізацію вимог указів Президента України від 19.02.2002 №155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» (зі змінами і доповненнями) та від 26 липня 2005 року №1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України».

Виконавчий комітет в роботі з організації контролю керується законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Регламентом роботи виконавчого комітету міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2010 №329 та Положенням про контроль, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 19 лютого 2009 року №35, та вищезазначеними нормативними актами Президента України.

Згідно з розділом 8 Регламенту роботи виконавчого комітету міської ради за допомогою програмного забезпечення „Облік-ОДА” здійснюється контроль за виконанням вхідних документів.

За дванадцять місяців 2012 року отримано 5820 документів, що в порівнянні з зазаначеним періодом 2011 року (5419) на 401 документ більше, а з 2010 роком (4348) - на 1472 (діаграма №1).



1.Порівняна кількість вхідних документів.

Вихідних документів у 2012 року опрацьовано та відправлено 5079, що на 84 документа більше, ніж у 2011 році (4995) і на 1489 більше, ніж у 2010 (3590).

Каналом електронного зв’язку отримано у січні - грудні 2012 року 3461 документ, у 2011 - 2989, у 2010 - 2538; відправлено - 2640, у 2011 - 2969, у 2010 – 1088 (діаграма №2).

2. Кількість опрацьованих документів електронної пошти.
Кількість контрольних документів за дванадцять місяців 2012 року складає 1444 документи, що у порівнянні з зазначеним періодом 2011 року (1499 контрольних документи) зменшилась на 55 документів, а у порівнянні з 2010 роком збільшилась на 219 і складає 24,81% від загальної кількості вхідних документів 2012 року.

У виконавчому комітеті відпрацьована система роботи з документами Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, обласної ради.

Після надходження вхідних документів до загального відділу здійснюється їх реєстрація за допомогою програмного забезпечення реєстрації вхідних та вихідних документів Облік-ОДА, після чого документи направляються на розгляд міському голові.

Міський голова детально відпрацьовує документи, які надходять до міської ради, і до виконавця документ потрапляє з конкретним завданням.

Після повернення документів з розгляду до електронних карток обліку вносяться данні про виконавців документа, зміст резолюції. Визначаються контрольні терміни виконання, документи направляються відповідним виконавцям.

Згідно з розділом 8 Регламенту роботи виконавчого комітету міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2010 №329 та Положенням про контроль, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 19 лютого 2009 року №35, загальним відділом здійснюється контроль за виконанням вхідних документів.

Щотижнево формуються за допомогою програмного забезпечення «Облік-ОДА» та надаються виконавцям реєстри-переліки контрольних документів з вказаними термінами виконання.

З 06 липня 2010 року здійснюється щоденний моніторинг виконання вхідних контрольних документів, який запроваджено згідно з протокольним дорученням Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 05.07.2010 №08-3448/0/2-10.

Щотижнево готуються довідки про стан документообігу у виконавчому комітеті міської ради, щоквартально – аналіз документообігу та роботи з контрольними документами.

Треба відзначити, що система роботи з контрольними документами та додатково вжиті заходи (щоденний моніторинг стану виконання завдань) сприяли певним позитивним зрушенням щодо неухильного виконання актів та доручень Глави держави, законів України, рішень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації та інших контрольних документів.

Переважна кількість контрольних службових документів виконується своєчасно.

Станом на 30.12.2012 допущено порушення термінів виконання 6 контрольних документів, що складає 0,41% від загальної кількості (1444) контрольних документів; невиконаних контрольних документіви- 0 (діаграма №3).



3. Стан виконання вхідних контрольних документів.
Питання виконавської дисципліни розглядалось на засіданні виконавчого комітету міської ради 26 липня 2012 року (рішення від 26.07.2012 №154 «Про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації виконання актів, доручень Президента України, Кабінету міністрів України у виконавчому комітеті за І півріччя 2012 року»).

Інформація про порушення термінів виконання контрольних документів протягом 2012 року розглядалась на апаратних нарадах міського голови.

Протокольними дорученнями апаратних нарад було рекомендовано керівникам структурних підрозділів міської ради забезпечити принципове ставлення до організації своєчасного виконання поставлених завдань, приділити особливу увагу безумовному виконанню розпоряджень та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації, звернень та запитів народних депутатів України, депутатів міської ради; вжити дієві заходи щодо неухильного дотримання та якісного виконання Інструкції з діловодства, якою передбачені терміни проходження та виконання документів; поінформувати керуючу справами виконавчого комітету про прийняті заходи до порушників виконавської дисципліни, конкретизувавши методи впливу.
Протягом 2012 року відбулося 19 засідань виконавчого комітету міської ради, на яких розглянуто 314 питань.

Чергові засідання виконкому відбувались у відповідності з вимогами регламенту виконкому кожної четвертої середи місяця і на них розглядались питання, передбачені планами роботи виконкому, а саме:

Про стан виконання заходів зі зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни;

Про виконання міської програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в м. Синельниковому на 2008-2011 роки за 2011 рік;

Про хід виконання Цільової комплексної програми розвитку фізкультури і спорту у м. Синельниковому до 2014 року за 2011 рік;

Про хід виконання Програми соціального захисту окремих категорій громадян у м. Синельниковому на 2009-2013 роки;

Про хід виконання програм «Реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Синельникового на 2011-2014 роки» та «Питна вода Синельникового на 2006-2020 роки»;

Про стан виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у виконавчих органах Синельниківської міської ради;

Про хід виконання Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання в м. Синельникове на 2011-2015 роки;

Про підсумки розвитку загальної середньої освіти та дошкільної освіти в місті у 2011-2012 навчальному році та завдання на 2012-20123 навчальні роки;

Про хід виконання міської цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту в м. Синельникове на 2011-2015 роки;

Про хід виконання Програми відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків в м. Синельниковому на період 2012-2017 р.р. влітку 2012 року.

У відповідності з вимогами Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчим комітетом були погоджені звіти “Про виконання Програми економічного та соціального розвитку міста за 2011 рік” та міського бюджету за 2011 рік. Також були розглянуті та погоджені звіти про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2012 роки за І квартал, перше півріччя та за 9 місяців 2012 року; звіти про виконання міського бюджету на 2012 рік за І квартал, перше півріччя та 9 місяців 2012 року.

Були погоджені програми та зміни до програм:

Питна вода Синельникового на 2006-2020 роки;

розвитку освіти у місті Синельниковому на 2010-2015 роки;

програми по земельній реформі на 2006-2015 роки;

містобудівної діяльності міста Синельникового та створення геоінформаційної містобудівної кадастрової системи на 2004-2013 роки;

розвитку малого підприємництва на 2011-2012 роки;

фінансової підтримки міської ради ветеранів на 2009-2013 роки;

щодо забезпечення реалізації державної політики з питань сім’ї, жінок, дітей, молоді в м.Синельниковому на 2008-2014 роки;

розвитку фізичної культури і спорту в м.Синельниковому до 2014 року;

реформування та розвитку житлово-комунального господарства на 2011-2014 роки;

розвитку цивільного захисту населення на 2011-2015 роки;

програми інформатизації на 2011-2014 роки;

програми зайнятості населення міста Синельникового на 2012-2014 роки тощо.

За звітний період прийнято 75 рішень з питань захисту соціальних та майнових прав дітей: 8 дітям надано статус дитини-сироти чи дитини позбавленої батьківського піклування, опіка встановлена над 4 дітьми, створено 1 дитячий будинок сімейного типу, розглянуто 44 майнових питання (18 рішень з інших питань).

Протягом 2012 року порушено 6 клопотань “Про присвоєння звань «Мати-героїня” у відношенні Скударнової З.К., Гаврилюк Т.О., Криниціної В.В., Чайкіної М.А., Бичкової Н.О., Шестопал Л.В.

Прийняті рішення про поховання 2 одиноких громадян.

На засіданнях виконкому розглядались питання щодо встановлення тарифів на платні соціальні послуги, які надаються комунальною установою «Синельниківський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», про житлові питання – 17 рішень, про дозвіл на вирубку дерев – 2 рішення, про впорядкування нумерації будівель – 12 рішень, про оформлення права власності та обмін правовстановлюючих документів — 10 рішень.

На 7 позачергових засіданнях виконавчого комітету розглянуто 24 питання. Серед них: про розгляд скарги Рогової Р.А. на постанову № 12 по справі про адміністративне правопорушення від 29.02.2012; про реєстрацію народження дитини; про підготовку та проведення виборів народних депутатів України в м. Синельниковому; про скаргу Курси О.К. на постанову у справі № 106 по справі про адміністративне правопорушення від 15.08.2012; про погодження внесення змін до показників міського бюджету на 2012 рік, погодження змін та доповнень до програм про затвердження проектно-кошторисної документації; про погодження внесення змін до програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Синельникового, про погодження проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, про схвалення рішення міської ради «Про міський бюджет на 2013 рік».

Загальним відділом здійснюється систематичний контроль за виконанням рішень виконкому.

Станом на 01.01.2013 на контролі перебувало 36 рішень виконавчого комітету міської ради, стан яких систематично розглядався на засіданнях виконкому.

Протягом 2012 року прийнято 1007 розпоряджень міського голови, з них з основної діяльності - 308, з кадрових питань - 699.

У 2012 році проведено 11 сесій міської ради, на яких прийнято 218 рішень міської ради.

Начальник загального відділу

міської ради І.В.ЛАРІНА

Схожі:

Інформація про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації...
України від 19. 02. 2002 №155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень...
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про стан документообігу, виконавської дисципліни...
України від 19. 02. 2002 №155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень...
Міськвиконком – виконком Смілянської міської ради
Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 10. 05. 2006 року №179 Положення про порядок організації та здійснення...
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
«Про інструкцію з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», з метою впорядкування питань підготовки проектів рішень виконавчого...
Структура Управління житлово-комунального господарства та комунальної...
Внести зміни до рішення міської ради від 25. 12. 2012 №451-28/VІ «Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих...
Аналіз ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених...
А ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами...
Аналіз ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених...
М вересня-жовтня 2011 року здійснена перевірка ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України,...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Кабінету Міністрів України від 24. 09. 2008 № 866, беручі до уваги рішення комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті...
СПИСОК УЧАСНИКІВ установчих зборів інститутів громадянського суспільства...
Член Дніпропетровської обласної молодіжної громадської організації «Альтернативний погляд»
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
До 01. 01. 2014 створити центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Синельниківської міської ради
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка