СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ


Скачати 124.77 Kb.
Назва СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Дата 23.03.2013
Розмір 124.77 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ


____________________

Сміла

№______________________

Про підготовку, оформлення рішень

виконавчого комітету міської ради


Відповідно до п.п.2 п.3 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 № 280/97 ВР із змінами та доповненнями, постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, рішення виконкому від 11.10.2012 №505 «Про інструкцію з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», з метою впорядкування питань підготовки проектів рішень виконавчого комітету міської ради, закріплення вимог щодо їх оформлення, викладу тексту і змісту та посилення контролю за їх виконанням виконком міської ради вирішив:

1. Положення про порядок підготовки проектів рішень виконавчого комітету міської ради затвердити згідно з додатком 1.

2. Положення про структуру,виклад, зміст і оформлення рішень виконавчого комітету міської ради затвердити згідно з додатком 2.

3. Покажчик розсилки рішень виконавчого комітету міської ради затвердити згідно з додатком 3.

4. Начальникам управлінь, відділів та служб виконавчого комітету забезпечити виконання положень ,затверджених цим рішенням.

5.Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами- заступника міського голови Головченка О.Є. та управління документального забезпечення.


Міський голова В.В. Решетняк

ПОГОДЖЕНО :

Заступники міського голови

з питань діяльності виконавчих органів ради:

Коваленко М.В.

Студанс Ю.І.

Некоз П.Ю.

Секретар міської ради: Литвиненко О.М.

Керуючий справами -

заступник міського голови: Головченко О.Є.

Члени виконкому:

Зацікавлені організації:

Юридичний відділ:

Виконавець: Карпечева Т.М
Додаток 1

до рішення міськвиконкому

від №

Положення

про порядок підготовки проектів рішень

виконавчого комітету міської ради

1 Загальні положення

1.1 Положення про порядок підготовки проектів рішень виконавчого комітету (далі – положення) визначає органи місцевого самоврядування та посадових осіб,що мають право вносити на розгляд виконавчого комітету проекти рішень, умови, етапи і послідовність їх підготовки, погодження, доопрацювання та видання.

1.2 Терміни і скорочення, що вживаються у цьому положенні:

1.2.1 Голова, чи його заступник – міський голова,його заступники.

1.2.2 Проект – проект рішення виконавчого комітету.

1.2.3 Суб’єкт правової ініціативи (головний розробник) – орган місцевого самоврядування, його посадова особа, які мають право вносити на розгляд виконавчого комітету проект.

1.2.4 Орган контролю за рішенням орган місцевого самоврядування (його посадова особа), на який (яку) останнім пунктом рішення покладено здійснення безпосереднього контролю за ним.

1.2.5 Суб’єкт погодження – орган місцевого самоврядування, його посадова особа, підприємство, установа, організація, що зацікавлені у прийнятті проекту або інтереси чи повноваження якого зачіпаються його виданням .

1.2.6 Зовнішнє погодження (візування) – погодження проекту з територіальними органами виконавчої влади, а також іншими державними органами, якщо таке погодження передбачено окремими актами законодавства або на підставі яких здійснюється підготовка і прийняття проекту.

1.2.7 Внутрішнє погодження (візування) – погодження проекту з структурними підрозділами виконавчого комітету.

1.2.8 Відповідальний (виконавець) – визначений суб’єктом правової ініціативи працівник, який безпосередньо здійснює всі організаційні і технічні дії, пов’язані з підготовкою і поданням проекту на розгляд.

1.2.9 Розподіл обов’язків – рішення виконавчого комітету, яким визначається розподіл функціональних обов’язків між головою та його заступниками, а також переліки юридичних осіб (органів влади і управління, підприємств, установ і організацій) чи їх ознаки, за якими вони відносяться до відання голови чи його заступників.
2 Підстави для підготовки проекту

2.1 Підставою для видання рішення може бути лише акт (акти) законодавства, яким на виконавчий комітет покладено виконання функцій чи доручено здійснити певні дії. Підстави для прийняття проекту вказуються у його преамбулі.

2.2 Підготовка проекту здійснюється за дорученням голови чи його заступників або керівників відділів та управлінь.
3 Суб’єкти правової ініціативи

3.1 Суб’єктами правової ініціативи (головним розробником) є: міський голова та його заступники; керівники структурних підрозділів виконавчого комітету.

3.2 Інші органи і особи, зацікавлені у виданні рішень,які звертаються з відповідними клопотаннями до вказаних вище суб’єктів правової ініціативи.

3.3 Суб’єкт правової ініціативи (головний розробник) несе відповідальність за дотримання цього положення.
4 Призначення відповідального і розробка тексту проекту

4.1 Визначивши необхідність підготовки проекту, суб’єкт правової ініціативи призначає виконавця за його підготовку або здійснює таку підготовку самостійно, виконуючи функції виконавця. Суб’єкт правової ініціативи ознайомлює виконавця з цим положенням та дає йому необхідні доручення і вказівки щодо підготовки проекту.

Виконавець зобов’язаний забезпечити проходження проекту на усіх стадіях його підготовки та передачу документів органу контролю після підписання рішення. Зокрема, виконавець забезпечує друкування і доопрацювання проекту, передає його від одного органу (посадової особи) до іншого, контролює дотримання встановлених строків підготовки проекту посадовими особами, забезпечує здійснення інших дій, а у разі неможливості їх здійснення чи виявлення порушень порядку підготовки проекту доповідає суб’єкту правової ініціативи.

4.2 Отримавши доручення на підготовку проекту, виконавець розробляє текст проекту, подає його для підпису і візування суб’єкту правової ініціативи.

4.2.1 Підготовка проекту здійснюється відповідно до положення про структуру, виклад, зміст та оформлення рішень виконавчого комітету міської ради.

4.2.2 Працівники апарату міськвиконкому при підготовці проектів отримують, за необхідності, методичну допомогу або консультації у його юридичному відділі.

4.2.3 Нормативно-правові рішення, які стосуються прав та обов’язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню у газеті «Сміла».
5 Погодження проекту

5.1 Завізований суб’єктом правової ініціативи варіант проекту повертається виконавцю для погодження.

5.2 Проект погоджується із суб’єктами внутрішнього погодження. За наявності розбіжностей щодо проекту керівник органу, який вносить проект, повинен забезпечити його обговорення із зацікавленими суб’єктами та погодження з метою пошуку взаємоприйнятого рішення.

5.3 Проект розглядається суб’єктом погодження у термін до 1 робочого дня.

5.4 В Окремих випадках погодження проекту здійснюється у терміновому режимі, тобто розгляд проекту розпочинається негайно після його передачі. Встановлення терміновості режиму здійснюється головою чи його заступником або у відповідному дорученні на підготовку проекту.

5.5 Проект, що зачіпає інтереси населення, має важливе соціально-економічне значення для розвитку міста, може бути внесений на публічне обговорення на будь-якому етапі його підготовки шляхом опублікування проекту у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення іншими засобами. Рішення про проведення публічного обговорення приймає міський голова на підставі звернення суб’єкта правової ініціативи або за власною ініціативою, або у випадках прямо передбачених законом.

5.6 За результатами розгляду проект: погоджується в цілому; погоджується за окремими пунктами (що стосуються суб’єкта погодження).

5.7 Суб’єкт погодження несе відповідальність за відповідність погодженого ним проекту чи окремих його пунктів чинному галузевому законодавству ( в т.ч. відомчим нормативним актам), за економічну і соціальну обґрунтованість.

5.8 Розглянутий усіма суб’єктами проект, в разі необхідності, доопрацьовується, передруковується на бланк єдиної форми, візується суб’єктом правової ініціативи (на нижньому полі останнього аркуша першого примірника) і передається з усіма матеріалами заступнику міського голови, у підпорядкуванні (відданні) якого відповідно до розподілу обов’язків він знаходиться.

5.9 За результатами розгляду заступник міського голови візує проект, відхиляє або повертає його на доопрацювання.

5.10 Погоджений проект передається в юридичний відділ для перевірки відповідності рішення повноваженням органу місцевого самоврядування визначених законом, де візується посадовими особами юридичного відділу.

5.11 Вивчення та візування проекту здійснюється в термін до 3-х робочих днів.

5.12 При необхідності у виконавця можуть бути витребувані інші документи і матеріали.

5.13 Після візування проекту юридичним відділом проект перевіряється управлінням документального забезпечення на предмет його оформлення,стилістичного і граматичного викладу тексту, за необхідності, передруковується.

5.14 Після перевірки управлінням документального забезпечення проект візується заступниками міського голови, керуючим справами-заступником міського голови і разом з усіма матеріалами вноситься на розгляд засідання виконкому.

5.15 Міський голова підписує проект, відхиляє або повертає його на доопрацювання, що здійснюється у порядку, визначеному цим положенням або міським головою.
6 Заключні положення

6.1 Прийняте рішення передається управлінню документального забезпечення, яке вказує дату видання, та протягом 10 днів направляє його копії виконавцю.

Виконавець забезпечує видачу копій суб’єктам, зазначеним в покажчику розсилки.

6.2 Після підписання проекту оригінал рішення виконавчого комітету міської ради постійно зберігається в управлінні документального забезпечення або міському архіві і знищенню не підлягають. Покажчик розсилки зберігається в управлінні документального забезпечення, доки не мине потреба.

Усі інші документи зібрані при підготовці проекту, разом з копією рішення надаються суб’єкту правової ініціативи (головному розробнику). Копія рішення

з періодичним контролем передається відділу діловодства та контролю, який забезпечує його зберігання в окремих справах та контролює виконання контрольних завдань прийнятого рішення.

Керуючий справами -

заступник міського голови О.Є.Головченко

Карпечева

Додаток 2

до рішення міськвиконкому

від №

Положення

про структуру, виклад, зміст і оформлення рішень

виконавчого комітету міської ради

1 Загальні положення

1.1 Положення про структуру, виклад, зміст і оформлення рішень виконавчого комітету міської ради (далі – положення) є обов’язковим для суб’єктів правової ініціативи при підготовці проектів рішень.

1.2 Це положення визначає основні складові рішення виконавчого комітету міської ради (далі – рішення) та додатків, вимоги граматичного і стилістичного викладу тексту та його оформлення.
2 Структура і виклад рішення

2.1 Рішення має бути чітким, стислим, без зайвих зворотів, послідовно висвітлювати тему або розкривати механізм його дії. Обсяг рішення не повинен перевищувати 3-4 сторінки друкованого тексту.

2.2 Рішення видаються, як правило, з одного питання. Інші питання вирішуються, якщо вони тісно пов’язані з головним, доповнюють або конкретизують механізм його реалізації. Не допускається прийняття одного рішення з різних, не пов’язаних між собою питань, кожне з яких стосується різних суб’єктів, регулюється різними нормами законодавства.

2.3 Текст рішення друкується на спеціальному номерному бланку, затвердженому Інструкцією з діловодства в виконавчому комітеті Смілянської міської ради (рішення виконкому від 11.10.2012 № 505).

2.4 Обов’язковими складовими рішення є: назва, преамбула, вирішальна частина, пункт про покладення контролю за виконанням, підпис міського голови.

2.5 У назві вказується, про що йдеться в цьому рішенні. Назва має бути максимально короткою і розкривати зміст основного пункту чи суть усього рішення. Назва розташована у верхньому лівому полі бланка.

2.6 У преамбулі в обов’язковому порядку здійснюється посилання на законодавчий акт (акти), вказується про суб’єкти зовнішнього погодження, а також, за необхідності, органи (особи), що внесли подання з пропозиціями про видання рішення, або про мотиви його прийняття.

2.6.1 Посилання здійснюються на той законодавчий акт, яким виконавчому комітету доручено виконання певних дій або яким на неї покладено виконання певних тимчасових чи постійних функцій. У посиланні вказуються конкретні норми (статті, пункти), вид акта, орган, що його видав, дата, індекс і назва, стаття,вид і назва – для законів.

2.6.2 Якщо суб’єктом правової ініціативи визнано необхідність мотивуючої частини, в ній однією-двома закінченими фразами викладається причина або мета видання рішення. Розгорнута мотивуюча частина допускається, якщо рішення готується на підставі матеріалів перевірок, аналізу виконання програм, завдань або воно стосується широкого кола юридичних осіб і громадян.

2.7 Вирішальна частина поділяється на пункти, що нумеруються арабськими цифрами, починається після посилання на нормативний акт через двокрапку і повинна відповідати таким вимогам:

2.7.1 Пункти, можуть поділятись на підпункти або абзаци, що викладаються після двокрапки і яких повинно бути не менше двох. Нумерація підпунктів складається з номера пункту, до якого вони відносяться і свого порядкового номера. Абзаци не нумеруються.

2.7.2 Пункти, як правило, поділяються на види і викладаються у такій послідовності:

нормативного характеру – містять правила поведінки, що стосуються зазначеного кола осіб або не обмежуються строком дії;

про встановлення (визнання, затвердження) певних юридичних фактів;

про дачу доручень щодо виконання конкретних заходів;

рекомендаційного та інформаційного характеру.

2.7.3 Вказана послідовність викладу не застосовується, якщо при цьому порушується логічність і поступовість викладу всього тексту.

2.7.4 Пункти викладаються у наказовій формі. До рішень не вкладаються пункти, які дослівно чи наближено повторюють вже встановлені законодавством норми, які не створюють і не можуть створити правових наслідків (декларативного характеру).

2.7.5 При дачі доручень вказуються конкретні заходи, їх виконавці та строки виконання. Механічне поєднання кількох вказівок, кожна з яких стосується різних виконавців, в одному пункті не допускається. Виконавцями доручень визначаються лише підпорядковані виконавчому комітету з цих питань органи, юридичні чи посадові особи. Детально порядок дачі і виконання доручень визначається окремим розпорядженням міського голови.

2.7.6 Усі назви та найменування органів влади і управління, державних органів усіх рівнів, підприємств, установ, організацій та їх посадових осіб,нормативних актів, адміністративно-територіальних одиниць, географічних та природних об’єктів, тощо, вказуються повністю. Допускаються лише такі скорочення, які вживаються в актах законодавства або про які спеціально зазначено у тексті рішення.

2.7.7 При викладі тексту використовуються терміни, що вживаються у нормативних актах. Довільне трактування цих термінів, вживання близьких до них за значенням слів не допускається. Дія, що закріплюється рішенням, має точно відповідати наданому виконавчому комітетові праву.

2.8 Рішення повинно містити пункт про покладення контролю. Контроль покладається на заступників міського голови (відповідно до розподілу обов’язків), який здійснюватиме вищий контроль за рішенням, і на управління, інший структурний підрозділ виконавчого комітету, відділ виконавчого комітету, який здійснюватиме безпосередній контроль за рішенням (орган контролю за рішенням).

Міський голова чи його заступник може залишити безпосередній контроль за собою, про що вказується у рішенні.

2.9 Рішення підписуються міським головою, а за його відсутності – першим заступником міського голови.
3 Структура і виклад додатків до рішення

3.1 Додатки до рішення оформляються на окремих аркушах. Відомості про їх наявність зазначаються у тексті рішення.

3.2 На верхньому правому полі першого аркуша додатка робиться відмітка з посиланням на рішення «Додаток (номер арабськими цифрами – за наявності кількох додатків) до рішення виконавчого комітету (дата і номер арабськими цифрами)».

3.3 Назва додатка у тексті рішення повинна дослівно повторювати назву самого додатка.

3.4 Після візування виконавцем додатки підписуються керуючим справами - заступником міського голови.

Керуючий справами -

заступник міського голови О.Є.Головченко

Карпечева

Додаток 3

до рішення міськвиконкому

від №


Список розсилки



Рішення


Розпорядження від_________________________

Копію рішення


розпорядження

направлено:

1 _____________________ 11 ________________________

2 _____________________ 12 ________________________

3 _____________________ 13 ________________________

4 _____________________ 14 ________________________

5 _____________________ 15 ________________________

6 _____________________ 16 ________________________

7 _____________________ 17 ________________________

8 _____________________ 18 ________________________

9 _____________________ 19 ________________________

10_____________________ 20 ________________________

Підготував _________________________________________

(посада, прізвище)
Відповідальний

за покажчик розсилки ___________________

(підпис)
Розіслано ___________________

(підпис)

Керуючий справами -

заступник міського голови О.Є.Головченко

Карпечева

Схожі:

СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
«Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки» (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства...
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ СЕСІЯ
Відповідно до ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21. 05. 1997 №280/97-ВР зі змінами та доповненнями...
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ХХХІУ СЕСІЯ
Україні” від 21. 05. 97 №280/97-ВР із змінами і доповненнями, розглянувши розроблений управліннями і відділами міськвиконкому проект...
Україна Смілянська міська рада Черкаської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ...
Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21. 05. 97 №280/97-ВР із змінами і доповненнями, з метою забезпечення відкритості...
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Затвердити міську Програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2013-2016 роки (далі – Програма)...
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ
З урахуванням розподілу повноважень між структурним підрозділами виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області,...
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА Полтавської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ
Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 10....
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 10. 07. 2012 № Р-465/0/3-12 “Про підготовку і проведення приписки громадян...
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА Полтавської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ
Закону України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності", керуючись ст. 52 Закону України “Про...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
ПП фірма „ЗЕТ” робочих проектів „Капітальний ремонт покрівлі житлових будинків комунальної власності м. Синельникове ”, позитивних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка