АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації виконання актів, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України у виконавчому комітеті за І півріччя 2012 року


Скачати 79.61 Kb.
Назва АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації виконання актів, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України у виконавчому комітеті за І півріччя 2012 року
Дата 28.04.2013
Розмір 79.61 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації виконання актів, доручень Президента України,

Кабінету Міністрів України у виконавчому комітеті

за І півріччя 2012 року
Робота виконавчого комітету з питань організації та вдосконалення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України у І півріччі 2012 року була спрямована на реалізацію вимог указів Президента України від 19.02.2002 №155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» (зі змінами і доповненнями) та від 26 липня 2005 року №1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України».

Виконавчий комітет в роботі з організації контролю керується законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», Регламентом роботи виконавчого комітету міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2010 №329 та Положенням про контроль, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 19 лютого 2009 року №35, та вищезазначеними нормативними актами Президента України.

Згідно з розділом 8 Регламенту роботи виконавчого комітету міської ради за допомогою програмного забезпечення „Облік-ОДА” здійснюється контроль за виконанням вхідних документів.

Станом на 01 липня 2012 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 2834 документи, що на 195 документів більше, ніж у 2011 (2639) .

Аналізуючи І півріччя за останні три роки спостерігається тенденція щодо збільшення надходжень та опрацювання документів (діаграма 1).

Динаміка надходжень документів у І півріччі 2010-2012 років

Питома частина вхідних документів є директивні документи, які передбачають виконання завдань та доручень Президента України, Уряду держави та надходять до виконавчого комітету міської ради від обласної державної адміністрації (735) та її управлінь (179) (діаграма 2).


Всі директивні документи, в яких визначені завдання, знаходяться на контролі та в установлені терміни на їх виконання (згідно з прийнятими рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, за результатами проведених нарад та засідань відповідних комісій) надаються відповіді та інформації.

Залишається на постійному контролі надання щотиженої та щомісячної інформації про роботи дозвільних центрів, питання висвітлення перегляду прийнятих регуляторних актів, надання адміністративних послуг, виконання заходів комплексної Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста.

Так, на виконання соціальної ініціативи Президента України В.Ф. Януковича «Доступне житло» з питань здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян оперативно прийнято розпорядження міського голови від 13.06.2012 №105-р, в якому визначено відповідальних осіб за надання у Синельниківському міськрайонному дозвільному центрі консультацій та роз’ярень з цього питання, забезпечується дотримання термінів надання звітної інформації до обласної державної адміністрації чотири рази на тиждень, презентаційні матеріали розміщено на офіційному сайті міської ради.

Станом на 01.07.2012 структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради опрацьовано 761 контрольних документів, що складає 26,85% від загальної кількості вхідних документів. У порівнянні із зазначеним періодом 2011 року (744) отримано на 17 контрольних документи більше, у 2010 (623)- на 138.

У виконавчому комітеті відпрацьована система роботи з документами Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, обласної ради.

Після надходження вхідних документів до загального відділу здійснюється їх реєстрація за допомогою програмного забезпечення реєстрації вхідних та вихідних документів Облік-ОДА, після чого документи направляються на розгляд міському голові.

Міський голова детально відпрацьовує документи, які надходять до міської ради, і до виконавця документ потрапляє з конкретним завданням.

Після повернення документів з розгляду до електронних карток обліку вносяться данні про виконавців документа, зміст резолюції. Визначаються контрольні терміни виконання, документи направляються відповідним виконавцям.

Згідно з розділом 8 Регламенту роботи виконавчого комітету міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2010 №329 та Положенням про контроль, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 19 лютого 2009 року №35, загальним відділом здійснюється контроль за виконанням вхідних документів.

Щотижнево формуються за допомогою програмного забезпечення «Облік-ОДА» та надаються виконавцям реєстри-переліки контрольних документів з вказаними термінами виконання.

З 06 липня 2010 року здійснюється щоденний моніторинг виконання вхідних контрольних документів, який запроваджено згідно з протокольним дорученням Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 05.07.2010 №08-3448/0/2-10.

Щотижнево готуються довідки про стан документообігу у виконавчому комітеті міської ради, щоквартально – аналіз документообігу та роботи з контрольними документами.

Аналіз виконання у І півріччі 2012 року завдань, визначених директивними документами, характеризується наступними позитивними та негативними факторами.
Позитивні фактори:
Треба відзначити, що система роботи з контрольними документами та додатково вжиті заходи (щоденний моніторинг стану виконання завдань) сприяли певним позитивним зрушенням щодо неухильного виконання актів та доручень Глави держави, законів України, рішень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації та інших контрольних документів.

Переважна кількість контрольних службових документів виконується своєчасно. Станом на 20.06.2012 всього 6 (0,8%) контрольних документів виконано з порушенням термінів проти 8 (1,15%) за аналогічний період 2011 року та 26 (4,53 %) у 2010 (діаграма 3).

Показники виконавської дисципліни

у І півріччі 2010-2012 роках



Окремо треба відмітити структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, керівники яких завдяки вжитим заходам та принциповому ставленню до організації своєчасного виконання поставлених завдань досягли у січні-червні 2012 року певних успіхів у показниках ефективності здійснення контролю. Це управління житлово-комунального господарства та комунальної власності (Вісіч), відділ соціально-економічного розвитку міста (Корнєв), відділ архітектури та містобудування (Штурман). Якщо у зазначений період 2011 року були незначні порушення виконавської дисципліни (2–3 документи), то у І півріччі 2012 року вони завершили зі 100-відсотковим виконанням контрольних документів. Слід відзначити відповідальне ставлення до роботи головного спеціаліста з питань внутрішньої політики (Ісаєва), яка опрацювала та виконала якісно, без порушень термінів 53 контрольних документа із 63, які отримала на виконання.

Негативні фактори:

Певним недоліком, яке має місце у випадках виконання завдань контрольних документів з довгостроковими термінами (щомісячним або щоквартальним інформуванням) є недисциплінованість та недостатня відповідальності виконавця, який у день закінчення контрольного терміну готує відповідь.

Однією з основних причин несвоєчасного виконання документів стали стислі терміни для їх опрацювання. Понад 27% документів, що надійшли у І півріччі 2012 року від вищестоящих органів влади, мали позначку “терміново” та “невідкладно”.

У значній мірі своєчасному виконанню завдань органів влади вищого рівня перешкоджає тривалість візування відповідей на контрольні документи (через кількість необхідних підписів ).

Наслідком порушень головними виконавцями встановлених контрольних термінів є також і несвоєчасне надання необхідних інформацій та матеріалів від співвиконавців доручень.

Особлива увага приділяється організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації». Протягом І півріччя 2012 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 9 інформаційних запитів, на які було вчасно надано інформацію. Виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення від 23.11.2011 №284 «Про стан виконання в місті Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Стан документообігу, виконавської дисципліни та заходи з організації контролю за виконанням документів розглядаються на апаратних навчаннях.

Протягом І півріччя 2012 року відбулося 9 засідань виконавчого комітету міської ради, на яких розглянуто 149 питань.

Чергові засідання виконкому відбувались у відповідності з вимогами регламенту виконкому кожної четвертої середи місяця і на них розглядались питання, передбачені планами роботи виконкому.

У відповідності з вимогами Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчим комітетом були погоджені звіти “Про виконання Програми економічного та соціального розвитку міста на 2012 рік” та міського бюджету за І квартал 2012 року, про виконання міської програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в м.Синениковому на 2008-2011 роки за 2011 рік, про хід виконання Цільової комплексної програми розвитку фізичної кульутри та спорту у м.Синельниковому до 2014 року за 2011 рік. Проаналізовано хід виконання Програми соціального захисту окремих категорій громадян у м.Синельниковому на 2009-2013 роки.

Також було розглянуто та погоджено звіт про стан виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у виконавчих органах Синельниківської міської ради.

Були погоджені програми та зміни до програм:

- розвитку освіти у місті Синельниковому на 2010-2015 р.р.;

- реформування та розвитку житлово-комунального господарства на 2011-2014 роки;

- питна вода Синельниковго на 2006-2020 роки, тощо.

За звітний період прийнято 32 рішення з питань захисту соціальних та майнових прав дітей. У червні 2012 прийнято рішення про створено 1 дитячий будинок сімейного типу. Протягом І півріччя 2012 року порушено 5 клопотання “Про присвоєння звань «Мати-героїня” у відношенні Гаврилюк Т.О., Скударнової З.К., Криниціної В.В., Бичкової Н.О., Чайкіної М.А..

Прийнято рішення про поховання 2 одиноких громадян.

На засіданнях виконкому розглядались питання про погодження пропозицій щодо утворення виборчих дільниць на постійній основі, про постановку на квартирну чергу – 5 рішень, про дозвіл на виробку дерев – 2 рішення, про впорядкування нумерації будівель – 4 рішення, про оформлення права власності на обмін правовстановлюючих документів — 6 рішень.

На 3 позачергових засіданнях виконавчого комітету розглянуто 6 питаннья. Серед них: реєстрація народження дитини, внесення змін до показників міського бюджету на 2012 рік, до Програми реформування житлово-комунального господарства, затвердження кошторисної документації по поточному ремонту доріг.

Загальним відділом здійснюється систематичний контроль за виконанням рішень виконкому.

Станом на 01.07.2012 на контролі перебуває 34 рішення виконавчого комітету міської ради, стан яких систематично розглядаєтья на засіданнях виконкому; знято з контролю – 6.

Протягом І півріччя 2012 року прийнято 441 розпорядження міського голови, з них з основної діяльності-119 , з кадрових питань - 322.

У період з січня по червень 2012 року проведено 5 сесій міської ради, на яких прийнято 385 рішення міської ради.

Керуюча справами

виконавчого комітету міської ради І.П. КОЛІНЬКО

Схожі:

Інформацію про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації...
України від 19. 02. 2002 №155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень...
Інформація про стан документообігу, виконавської дисципліни та організації...
України від 19. 02. 2002 №155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень...
АНАЛІТИЧНА інформація про виконання вимог антикорупційного законодавства...
Законів України “Про державну службу” та “Про засади запобігання і протидії корупції”, відповідних актів Президента України, Кабінету...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Щоденна робота апарату міської ради спланована та направлена на виконання Законів України, актів та доручень Президента України,...
Закону України «Про громадські об’єднання»
Указу Президента України від 24. 03. 2012р. №212/2012, Постанови Кабінету Міністрів України від 03. 11. 2010р. №996, ініціативна...
Аналіз ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених...
М вересня-жовтня 2011 року здійснена перевірка ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України,...
Про громадську раду при виконавчому комітеті Шепетівської міської ради
ВР ) та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції (...
АСОЦІАЦІЯ ФАХІВЦІВ З НЕРУХОМОСТІ
України, висловлює глибоке занепокоєння ситуацією із проектом закону про ріелторську діяльність, розробленого на виконання відповідних...
Бердянської об’єднаної державної податкової інспекції Запорізькій...
А на виконання завдань, визначених Законами України „Про Державний бюджет України на 2012 рік” та „Про державну податкову службу...
Аналіз ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених...
А ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка