Міськвиконком – виконком Смілянської міської ради


Скачати 335.35 Kb.
Назва Міськвиконком – виконком Смілянської міської ради
Сторінка 1/3
Дата 18.05.2013
Розмір 335.35 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3




СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ


____________________

Сміла

№______________________


Про порядок організації та здійснення

контролю за виконанням документів у

Смілянському міськвиконкомі

Відповідно до ст..52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 18.12.2012 № 388 “Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 10.05.2006 року № 179 «Положення про порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів в обласній державній адміністрації”, з метою організації контролю за виконанням документів, виконком міської ради вирішив:
1. Затвердити положення про порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів у міськвиконкомі згідно з додатком.

2. Керівникам відділів та управлінь міськвиконкому організувати вивчення зазначеного положення та забезпечити його виконання.

3. Рішення міськвиконкому від 31.08.2006 № 805 “Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів у Смілянському міськвиконкомі” визнати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови-керуючого справами О.Є.Головченко та управління документального забезпечення.


Міський голова В.В.Решетняк



ПОГОДЖЕНО :

Заступники міського голови

з питань діяльності виконавчих органів ради:

Коваленко М.В.

Студанс Ю.І.

Некоз П.Ю.

Секретар міської ради: Литвиненко О.М.

Керуючий справами -

заступник міського голови: Головченко О.Є.

Члени виконкому:

Зацікавлені організації:

Юридичний відділ:

Виконавець: Карпечева Т.М

Додаток

до рішення міськвиконкому

від _____________ № ____

положення

про порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів

у Смілянському міськвиконкомі
Положення про порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів в Смілянському міськвиконкомі (далі – положення) розроблене відповідно до розпорядження облдержадміністрації від 18.12.12 № 388 «Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 10.05.2006 року № 179» «Положення про порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів в облдержадміністрації»
Терміни і скорочення, що вживаються у положенні

Міськвиконкомвиконком Смілянської міської ради.


Голова, заступники голови – міський голова, його заступники.

Керуючий справами –керуючий справами – заступник міського голови.

Апарат - апарат міськвиконкому.

Розпорядження – розпорядження міського голови .

Рішення – рішення міськвиконкому.

Суб’єкт правової ініціативи – орган місцевого самоврядування, його посадові особи, які мають право вносити на розгляд міського голови проекти рішень міськвиконкому та розпоряджень міського голови..

Орган контролю за рішенням або розпорядженням – орган місцевого самоврядування, посадова особа, на яких останнім пунктом рішення або розпорядження покладено здійснення безпосереднього контролю за ним.

Орган - структурний підрозділ міськвиконкому чи його апарату, інший орган виконавчої влади (у питаннях здійснення ним делегованих повноважень органів місцевого самоврядування); підприємство, установа чи організація, які знаходяться в управлінні або підпорядковані міськвиконкому.

Документ – паперовий носій інформації, що містить необхідні реквізити. Документами є закони України, постанови Верховної Ради України, укази, розпорядження і доручення Президента України, постанови, розпорядження і доручення Кабінету Міністрів України, накази міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядження, доручення голови облдержадміністрації, розпорядження, доручення міського голови, протоколи, листи тощо.

Доручення голови - доручення міського голови.

Резолюція – напис на документі, здійснений головою чи його заступником, в якому, як правило, вказується виконавець (виконавці), зміст доручення, строк виконання, підпис посадової особи і дата.

Виконавець (куратор) – орган чи посадова особа, яким резолюцією доручено виконання документа.

Головний виконавець - посадова особа, зазначена у резолюції першою після заступника міського голови (відповідального) і відповідальна за організацію виконання документа (у разі, коли документ виконується кількома виконавцями).

Співвиконавець - посадова особа, зазначена у резолюції після головного виконавця, якій резолюцією доручено виконання документів в межах своєї компетенції.
1. Загальні положення

1.1. Контроль за виконанням документів здійснюється з метою забезпечення своєчасного та належного їх виконання.

Положення встановлює правила організації контрольної діяльності у міськвиконкомі, структурних підрозділах міськвиконкому і регламентує порядок контролю з моменту взяття документів на контроль до повного виконання й зняття з контролю.

1.2. Завданням контролю за виконанням документів є забезпечення своєчасного і якісного їх виконання.

1.3. Контроль за виконанням документів передбачає моніторинг, отримання від виконавців проміжної та підсумкової інформації, аналіз цієї інформації та результатів моніторингу, інформування керівників відповідних органів влади про хід виконання документа.

1.4. Контроль за виконанням документів здійснюється шляхом комплексного використання його форм і методів – безпосередньої перевірки виконання завдань на місцях у поєднанні з наданням практичної допомоги; заслуховування звітів відповідних посадових осіб з цих питань на засіданнях міськвиконкому, нарадах у голови або його заступників; індивідуальних співбесід з виконавцями; аналізу інформації з місць (статистичних даних, письмових звітів та інформаційних матеріалів, листів і звернень громадян, публікацій в засобах масової інформації тощо); інформування вищих державних органів, підпорядкованих органів про результати перевірок і вжиті заходи на виконання документів.

1.5. Контроль здійснюеться за виконанням усіх зареєстрованих документів, у яких встановлено завдання, а також виконання яких підлягає обов’язковому контролю. Обов'язковому контролю підлягає виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень, доручень голови облдержадміністрації, запитів і звернень народних депутатів України, рішень сесій міської ради, рішень міськвиконкому та розпоряджень міського голови.
2. Органи та посадові особи, відповідальні за контроль
2.1 Відповідальність за виконання документа несуть виконавці, зазначені у документі та резолюції щодо його виконання. У разі, коли документ виконується кількома виконавцями, відповідальним за організацію виконання (скликання), контроль та своєчасне надання інформації є той, хто зазначений першим після заступника голови, якщо в документі (резолюції) не обумовлено інше. Відповідальний забезпечує упереджувальний контроль, регулювання ходу виконання завдань та несе персональну відповідальність перед головою за своєчасність і повноту їх виконання.

2.2. Заступники голови забезпечують організацію контролю за реалізацією розпоряджень і доручень голови, інших документів з його резолюціями у підпорядкованих, підконтрольних чи віднесених до їх відання, згідно з розподілом обов’язків, органах, періодично аналізують стан виконання документів і вживають заходів щодо підвищення виконавчої дисципліни.

2.3. Керуючий справами-заступник міського голови забезпечує організацію контролю за виконанням завдань, визначених указами, розпорядженнями, дорученнями Президента України, постановами, розпорядженнями, дорученнями Кабінету Міністрів України, актами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голови та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад. Безпосередній контроль за виконанням зазначених документів здійснює управління документального забезпечення. Керуючий справами- заступник міського голови в межах наданих йому прав зобов’язаний здійснювати контроль за дотриманням строків, установлених для виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України.

2.4. Безпосередній контроль за виконанням зазначених документів здійснює відділ діловодства та контролю управління документального забезпечення.

2.5. Контроль за виконанням документів по суті питань, з яких вони прийняті, покладається на заступників міського голови та керівників структурних підрозділів міськвиконкому.

2.6. Відповідальність за виконання документа несуть виконавці, зазначені у документі та резолюції щодо його виконання. Якщо контроль за виконанням документа покладено на декількох осіб або виконання документа доручено декільком виконавцям, то координація роботи щодо виконання документа здійснюється особою зазначеною в документі чи резолюції першою, у випадках, коли документом або резолюцією не обумовлено інше. Така особа вважається відповідальним виконавцем (куратором) документа, їй надається право уточнення завдання чи резолюції, скликання співвиконавців, підписання відповідей, узагальнюючих матеріалів, звітів або інформацій про виконання документа.

При підготовці відповідей на контрольні документи з резолюціями, в яких зазначено декілька виконавців, інформація надається головному виконавцю не пізніше ніж за 5 днів до терміну, вказаного в документі або визначеного в резолюції. У разі несвоєчасного подання пропозицій співвиконавцями головний виконавець інформує про це керівника, який надав доручення.

Головний виконавець забезпечує упереджувальний контроль, регулювання ходу виконання завдань та несе персональну відповідальність перед міським головою та його заступниками за своєчасність і повноту їх виконання.

Виконання документа передбачає збирання та опрацювання необхідної інформації головним виконавцем, підготовку проекту відповіді на документ, його оформлення, узгодження, подання для підписання відповідальному виконавцю (заступнику міського голови ) або міському голові.

Перед поданням проекту документа на підпис головний виконавець, який підготовив документ, зобов’язаний перевірити його складання та оформлення, посилання на нормативно-правові акти, уточнити цифрові дані, наявність необхідних віз і додатків.

Документ в обов’язковому порядку подається на підпис разом з

документами, на підставі яких його було складено.

2.7. У структурних підрозділах міськвиконкому безпосередній контроль за виконанням документів здійснює спеціально визначений працівник який:

веде облік цих документів;

отримуе через відділ діловодства та контролю зареєстровані інформаційні матеріали з реалізації кожного завдання згідно з установленими строками їх виконання, у тому числі розроблені заходи щодо виконання документа у разі необхідності;

забезпечує своєчасну підготовку інформації щодо виконання зазначених документів;

доповідає на кожній оперативній нараді у безпосереднього керівника про стан роботи з контрольними документами.

2.8. Контроль за вирішенням звернень, зауважень та пропозицій міської ради та міськвиконкому до центральних органів влади здійснює орган, що підготував документ.

3. Строки виконання документів

3.1 Строк виконання документа може встановлюватися у нормативно- правовому акті, розпорядчому документі або резолюції міського голови, або його заступників.

Документи, в яких не зазначено строк виконання, повинні бути виконані не пізніше ніж за 30 календарних днів з моменту реєстрації документа в відділі діловодства та контролю, а вихідних - з дати підписання (реєстрації).

Якщо останній день строку виконання документа припадає на неробочий день, останнім днем строку виконання документа вважається перший день після неробочого дня.

3.2. Якщо завдання потребує термінового виконання, обов’язково зазначається конкретний кінцевий строк виконання.

3.3. Строки можуть бути типовими або індивідуальними.

Типові строки виконання документів установлюються законодавством.

3.4. Строки виконання основних документів:

  1. Укази, розпорядження і доручення Президента України - у разі, коли в акті чи дорученні Президента України строк виконання завдання не визначено, його виконання здійснюється протягом 30 календарних днів з дати набрання чинності цим актом.

  2. Запит депутата Верховної ради України - не пізніше ніж у п'ятнадцятиденний строк з дня його надходження або в інший установлений Верховною Радою України строк, депутата місцевої ради - в установлений зазначеною радою строк.

Якщо запит депутата Верховної ради України (депутата місцевої ради) з об'єктивних причин не може бути розглянуто в установлений строк, надсилається відповідно до закону письмове повідомлення суб'єктам внесення запиту.

  1. Звернення депутата Верховної ради України (депутата місцевої ради) - протягом не більш як 10 днів з дня надходження.

У разі неможливості розгляду звернення депутата Верховної ради України (депутата місцевої ради) в установлений строк йому повідомляють про це офіційним листом із зазначенням причин продовження строку розгляду. Строк розгляду депутатського звернення з урахуванням строку продовження не може перевищувати 30 днів з моменту його надходження.

  1. Рішення Кабінету Міністрів України щодо доопрацювання проектів нормативно-правових актів - до 10 днів після розгляду проекту акта на засіданні Кабінету Міністрів України (якщо не встановлено інший строк).

  2. Постанови та висновки Колегії Рахункової палати - 15 днів з дня реєстрації документа в установі (якщо інший строк не встановлено у документі).

  3. Погодження проектів актів Кабінету Міністрів України установами, яким ці проекти надіслано для розгляду, - у строк, установлений їх головними розробниками.

  4. Подання прокурора на виявлені порушення закону з вимогою щодо: усунення порушень закону, причин та умов, що їм сприяли; притягнення осіб до передбаченої законом відповідальності; відшкодування шкоди; скасування нормативно-правового акта, окремих його частин або приведення його у відповідно до вимог закону; припинення незаконних дій чи бездіяльності посадових і службових осіб підлягає розгляду. Прокурор має бути повідомлений про результати розгляду подання та вжиті заходи у визначений ним строк, що обчислюється з дня отримання подання та не може бути меншим 10 днів. Колегіальний орган, якому внесено подання, повідомляє про день його розгляду прокурору, який вправі особисто взяти участь у засіданні.

Постанова прокурора про ініціювання притягнення особи до адміністративної відповідальності підлягає розгляду повноважною особою або відповідним органом у 10-денний строк з дня її надходження, якщо інше не встановлено законом.

  1. Запит на публічну інформацію від фізичної, юридичної особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень (далі - запитувачі), та надання відповіді на запит на інформацію - не більше п'яти робочих днів від дня надходження запиту.

У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь повинна бути надана не пізніше 48 годин з дня надходження запиту.

У разі коли запит стосується великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувачу в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня надходження запиту.

Відстрочення в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, коли запитувану інформацію не може бути надано для ознайомлення в передбачені строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочення доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

  1. Звернення громадян - не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх надходження.

Якщо у місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник установи або його заступник встановлюють необхідний строк для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

  1. Листи-доручення і листи-запити установ вищого рівня - до зазначеного в них строку.

  2. Телеграми, в яких порушуються питання, що потребують термінового вирішення, - до двох днів, решта - протягом 10 днів.

3.5 Індивідуальні строки встановлюються міським головою або його заступниками. Кінцевий строк виконання зазначається в тексті документа або резолюції.

3.6.Індивідуальний строк виконання документа може бути змінено лише за вказівкою посадової особи, яка його встановила, а у разі її відсутності - посадової особи, яка її заміщає.

3.7. У разі потреби строк виконання документа може бути продовжено за обґрунтованим проханням виконавця, яке подається не пізніше ніж за три робочі дні до закінчення встановленого строку, а щодо документа, в якому не зазначено строк, - до закінчення тридцятиденного строку від дати його реєстрації.

3.8. У разі зміни строків виконання проставляються новий строк, дата і підпис. Відповідні зміни вносяться до реєстраційно-контрольної картки.

3.9. Інформація органам влади вищого рівня вважається наданою своєчасно у разі, якщо вона зареєстрована у відділі діловодства та контролю міськвиконкому не пізніше, ніж за 5 днів до терміну виконання.

3.10. Якщо строк виконання закінчується у вихідний, святковий чи неробочий день, останнім строком виконання є наступний робочий день.

3.11. Головний виконавець забезпечує виконання завдань у строки, передбачені у розділі 3 цього Положення.
  1   2   3

Схожі:

Управл і ння освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради Методичний...
Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, Волошина Марія Сергіївна, учитель фізики,...
ПОЛОЖЕННЯ про відділ культури виконавчого комітету Смілянської міської ради
Відділ утворений в межах затвердженої структури та чисельності апарату в частині переданих повноважень у галузі культури відповідно...
Руденко Валентина Борисівна, завідувач методичного кабінету відділу...
Впровадження інновацій у систему неперервного підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів міста з досвіду роботи методичного...
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
«Про інструкцію з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», з метою впорядкування питань підготовки проектів рішень виконавчого...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Нікопольської міської ради
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Нікопольської міської ради
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Нікопольської міської ради
ПАСПОРТ міської програми
Відповідальний виконавець: відділ Держкомзему у м. Синельникове, виконком Синельниківської міської ради
Виконком Бердянської міської Ради

І. М. ГЕРАСИМЕНКО, вчитель іноземної мови Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів...
Стаття присвячена одному з важливих методів навчання іноземній мові – діалогу. Зокрема, в роботі наводиться алгоритм діяльності вчителя...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка