|
Скачати 85.94 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тсл. (044) 216 2442, факс (044) 274 1049, ууу@minosvit.піііt.kіеv.ua № 1/9-234 від 19.06.2001 Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій Міністерство освіти і науки на вимогу Міністерства юстиції України скасувало наказ Міністерства освіти України від 09.08.96р. № 264 "Про затвердження тимчасових типових штатних нормативів денних середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів". До затвердження в установленому порядку типових штатних нормативів середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів міністерство розробило і направляє для практичного користування в роботі Методичні рекомендації із питань порядку формування штатів загальноосвітніх навчально-виховних закладів (додається). При цьому чисельність штатних посад в навчальних закладах приводиться у відповідність з фондом оплати праці і затверджується відповідними органами державного управління освітою по підпорядкуванню після прийняття закону про державний бюджет на поточний рік та відповідних постанов місцевих Рад. Додаток на 5 сторінках Заступник міністра А.Г. БогомоловМетодичні рекомендації із питань порядку формування штатів загальноосвітніх навчально-виховних закладів Розроблені Методичні рекомендації передбачають формування штатів загальноосвітніх навчальних закладів в межах затвердженого фонду оплати праці та залучених коштів з врахуванням типу навчального закладу, контингентів учнів, кількості класів, режиму роботи навчального закладу, площ та санітарного стану приміщень, будівель і споруд. Ці Методичні рекомендації поширюються на денні загальноосвітні школи всіх типів, ліцеїв, гімназій та інші середні навчально-виховні заклади нового типу. Конкретний штатний розпис навчального закладу затверджує його директор в межах фонду заробітної плати, дотримуючись номенклатури посад, передбачених цими рекомендаціями. Формування посадових окладів провадиться на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.03.2001р. № 161 "Про затвердження розмірів посадових окладів (ставок заробітної плати) працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ". 1. Директор школи Посада директора вводиться у школах І ступеня за наявності 50 і більше учнів, а також у всіх інших школах незалежно від кількості учнів і класів у них. 2. Заступник директора з навчальної, навчально-виховної, виховної роботи. Посада заступника директора з навчальної, навчально-виховної роботи вводиться в школах І-ІІ та І-ІП ступенів, виходячи з таких нормативів: за наявності: 8-10 класів - 0,5 посади; 11-24 класів - 1 посада; 25-37 класів -1,5 посади; 38 і більше класів - 2 посади. Крім того, у спеціалізованих середніх школах І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови, ліцеях, гімназіях та інших закладах нового типу вводиться додатково посада заступника директора. У школах І-ІІІ ступенів, які мають один-чотири 10-11 класи, кількість посад заступників директора збільшується на 0,5 одиниці, 5 і більше 10-11 класів - на 1 одиницю. 3. Заступник директора з господарської роботи Посада заступника директора з господарської роботи вводиться в усіх міських та селищних школах з кількістю учнів понад 600 та в сільських - з кількістю учнів понад 400 чоловік Далі - школи І, І-ІІ, І-ІП ступенів. 4. Завідуючий господарством Посада завідуючого господарством вводиться в міських та селищних школах з кількістю учнів від 100 до 600 та сільських школах з кількістю учнів від 80 до 400 чоловік за наявності 8 і більше класів. У школах І ступеня така посада вводиться при наявності 6 і більше класів. 5.Бухгалтер Посада бухгалтера вводиться у школах І-ІІ та І-ІП ступенів, які ведуть самостійно бухгалтерський облік. 6. Педагог-організатор (або старший вожатий) Посада педагога-організатора (або старшого вожатого) вводиться у школах залежно від кількості 1-9 класів, виходячи з таких нормативів: за наявності: 8-37 класів - 1 посада; 38 і більше класів - 2 посади. 7. Секретар-друкарка Посада секретаря-друкарки вводиться у школах за наявності 10 і більше класів та кількості учнів в них не менше 300. 8. Завідуючий бібліотекою Посада завідуючого бібліотекою вводиться у школах, що мають 14 і більше класів. 9. Бібліотекар У школах, що мають 8-13 класів, або 30-37 класів вводиться 0,5 посади бібліотекаря, а у школах з кількістю класів 38 і більше — одна посада бібліотекаря. 10. Лаборант Посада лаборанта вводиться за наявності обладнаних кабінетів фізики та хімії з розрахунку: 0,5 посади на п'ять 7-11 класів, але не більше, ніж 2,5 посади на школу. У школах з кількістю менше 100 учнів посада лаборанта не вводиться. 11. Гардеробник Посада гардеробника вводиться за наявності обладнаного гардеробу з розрахунку 1 посада на 200 окремих місць. За наявності другої зміни вводиться додаткова кількість гардеробників з розрахунку одна посада на 200 учнів, які навчаються в другу зміну і забезпечені місцями в гардеробі. 12. Робітник з обслуговування і поточного ремонту будівель, споруд і обладнання (слюсар-сантехнік, електромонтер, столяр та ін.) Посада робітника з обслуговування вводиться, виходячи з таких нормативів: за наявності : 8-20 класів - 1 посада; 21-37 класів -1,5 посади; 38 і більше класів - 2 посади. В школах, що мають санітарно-очисні споруди типу КУ чи БІО- 25, посада робітника з обслуговування і поточного ремонту споруд і обладнання вводиться з розрахунку одна одиниця в зміну з урахуванням посад робітників, передбачених цим пунктом. 13. Кочегар (опалювач) Посада кочегара вводиться в школах, де опалення приміщень не передано в систему житлово-комунального господарства, виходячи з таких умов:
- за наявності пічного опалення - 0,5 одиниці посади опалювача на кожні 5 печей, але не менше 0,5 одиниці на школу. Посади кочегарів, опалювачів і робітників з обслуговування і поточного ремонту, передбачені цим пунктом, вводяться на опалювальний сезон. Із загальної кількості вказаних посад кочегарів і робітників, передбачених цим пунктом, вводиться одна посада ( 0,5 посади опалювача) на рік. 14. Вихователь групи продовженого дня У школах, що мають групи продовженого дня, вводиться посада вихователя для роботи групи продовженого дня залежно від загальної кількості годин роботи груп, виходячи з норми на ставку 30 годин в тиждень. 15. Медична сестра В усіх сільських школах з кількістю учнів у групах продовженого дня не менше 100 дітей та в міських та селищних школах з кількістю не менше 200 дітей вводиться посада медичної сестри. Посада медичної сестри не вводиться, якщо для обслуговування учнів виділяється медичний персонал установами охорони здоров'я. 16. Кухар Посада кухаря вводиться у школах, які організують харчування учнів 1- 4 класів та учнів груп продовженого дня самостійно з розрахунку одна посада за наявності не менше 90 учнів, що харчуються, та дві посади - за наявності понад 250 учнів, що харчуються. 17. Підсобний робітник У школах, які організовують харчування учнів самостійно, вводиться одна посада підсобного робітника. 18. Комірник У школах, які організовують харчування учнів самостійно, вводиться одна посада комірника. 19. Двірник (садівник): Посада двірника вводиться у школах відповідно до норм площі, що прибирається, затвердженими місцевими органами влади. У школах, які мають фруктовий сад чи земельну ділянку з декоративними насадженнями площею не менше 1,5 га, замість двірника може вводитися посада садівника. 20. Сторож Посада сторожа вводиться у школах, де немає можливості передати охорону приміщення на пульт позавідомчої охорони. 21. Майстер виробничого навчання У школах І-ІІІ ступеня, де організовано виробниче навчання водінню транспортних засобів, роботі на сільськогосподарських машинах, роботі на друкарських машинках та іншій організаційній техніці, вводиться посада майстра виробничого навчання з такого розрахунку: майстер виробничого навчання водінню транспортних засобів — 1 посада на групу 35 учнів; за кількістю учнів менше 35 - пропорційно кількості учнів; майстер виробничого навчання на сільськогосподарських машинах - 1 посада на групу 35 учнів. Учні в групі для практичного навчання роботі на сільськогосподарських машинах можуть комплектуватися як з однієї, так і з кількох сусідніх шкіл. Майстер виробничого навчання роботі на друкарських машинках та іншій організаційній техніці вводиться з розрахунку 1 посада на чотири групи. 22. Керівник гуртка Посада керівника гуртка вводиться в усіх школах з такого розрахунку: за наявності: від 5 до 15 класів - 0,5 посади, від 16 до 30 класів - 1 посада, 31 і більше класів - 1,5 посади. Крім того, в школах І- III ступеня на гурткову роботу допризовної підготовки та військово-патріотичного виховання передбачається додатково 0,5 посади керівника гуртка. 23. Прибиральник приміщень Посада прибиральника приміщень вводиться з розрахунку 0,5 посади на кожні 250 кв. м. площі, що прибирається, але не менше 0,5 посади на школу. У школах, де заняття проводиться в другу зміну або є групи продовженого дня, додатково вводиться посада з розрахунку 0,5 посади на 250 кв. м. площі, що використовується учнями цієї зміни або групами продовженого дня. При розрахунку площі, що прибирається, не враховується площа класних кімнат ( кабінетів) 8-11 класів, а також інша площа, що прибирається учнями цих класів, а також площа стін, вікон, панелей. 24. Практичний психолог Посада практичного психолога вводиться одна на школу з дозволу районного (міського) відділу освіти за наявності фахівців з відповідною освітою. При визначені штатів навчально-виховного закладу класи учнів шестирічного віку, як і самі учні, навчання яких організовано в дошкільному закладі, не враховуються. Для надання платних послуг за рахунок спеціального фонду можуть утримуватися інші посади, необхідні для надання цих послуг. Начальник департаменту економіки та соціального розвитку П.М. Куліков |
Методичні рекомендації до проведення У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення... |
Методичні рекомендації з питань організації та проведення «Тижня безпеки дитини» ... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ... Тономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями регіональних стратегій розвитку... |
Методичні рекомендації та дидактичні матеріали щодо формування комунікативної... З'ясувати, скільки уроків відводитися на вивчення теми; чи велася робота над даною темою раніше; який новий лексичний і граматичний... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПЛАНІВ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО Це вид заняття, на якому викладач організовує обговорення курсантами питань програмного матеріалу для перевірки знань та для формування... |
Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи |
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Методичні рекомендації та конспективний виклад питань, визначених для самостійної |
Методичні рекомендації Споживча освіта виступає як складова цілісного підходу до формування громадянина |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО... Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу |
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ... |