Дихання І варіант І рівень


Скачати 48.25 Kb.
Назва Дихання І варіант І рівень
Дата 21.12.2013
Розмір 48.25 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
Дихання

І варіант

І рівень

1.Укажіть фактор, який впливає на частоту дихання.

А якісний склад їжі Б артеріальний тиск В інтенсивність реабсорбції Г вміст СО2 у крові

2. Назвіть структуру, що вкриває поверхню легень зовні.

А трахея Б плевра В діафрагма Г черевний прес

3.Укажіть місце розташування нервового центру, що контролює дихальні рухи.

А спинний мозок Б довгастий мозок В проміжний мозок Г мозочок

4. Укажіть компонент, яким заповнена порожнина легеневої альвеоли.

А рідина Б повітря В хрящова тканина Г кісткова тканина

5.Назвіть орган дихальної системи, що належить до верхніх дихальних шляхів.

А легеня Б носоглотка В трахея Г бронх

6.Назвіть орган, у якому розташований голосовий апарат.

А трахея Б бронх В гортань Г легеня

7.Укажіть відсоток вуглекислого газу в повітрі, яке вдихається.

А 4,50 Б 0,03 В 5,06 Г 11,20

8.Укажіть орган, який забезпечує утворення звуків мови.

А гортань Б глотка В трахея Г легені

9.Укажіть кількість кисню в повітрі, яке вдихається.

А 20,94 % Б 18,30 % В 24,20 % Г 5,23 %

10.Укажіть захворювання дихальної системи.

А рахіт Б цистит В туберкульоз Г сальмонельоз

ІІ рівень

1.. Укажіть речовину, збільшення концентрації якої в крові активізує дихальний центр.

А кисень Б вуглекислий газ В сечовина Г вода

2Назвіть м’язи, які розслабляються під час глибокого вдиху.

А м’язи грудної клітки та плечового поясу Б м’язи міжреберні та черевної стінки

В зовнішні міжреберні та діафрагма Г м’язи міжреберні та плечового поясу

3.Укажіть об’єм повітря, який може додатково надійти до легень під час найглибшого вдиху. А дихальний Б резервний В додатковий Г залишковий

4.Укажіть гуморальний фактор, здатний прискорити частоту дихальних рухів.

А підвищення концентрації О2 в крові Б зниження концентрації О2 в крові

В зниження концентрації СО2 в крові Г підвищення концентрації СО2 в крові

5.Укажіть характеристику плевральної порожнини.

А заповнена повітрям Б має від’ємний тиск В заповнена жировою тканиною

Г має підвищений тиск

ІІІ рівень

1.Проаналізуйте твердження щодо органів людини і вкажіть правильні: І – система органів, яка забезпечує газообмін; ІІ – цифрою 1 позначено трахею; ІІІ – права легеня складається з 1 трьох часток. А тільки І Б І і ІІ В ІІ і ІІІ Г І, ІІ і ІІІ

ІV рівень
1.Поясніть взаємозв’язок між будовою та функціями носової порожнини.

ІІ варіант

І рівень

1.Назвіть фізіологічний процес, під час якого діафрагма розтягується під тиском органів черевної порожнини.

А глибокий вдих Б чхання В спокійний видих Г спокійний вдих

2.Назвіть орган дихальної системи людини.

А гортань Б нирка В грудина Г аорта

3.Назвіть об’єм повітря, який можна видихнути після спокійного видиху.

А залишковий Б дихальний В додатковий Г резервний

4.Укажіть структуру, у яку надходить повітря з бронхіол під час вдиху.

А трахея Б альвеола В носова порожнина Г бронх

5.Назвіть парний орган дихальної системи.

А легеня Б трахея В носоглотка Г гортань

6.Укажіть орган, який містить голосовий апарат.

А носова порожнина Б гортань В трахея Г бронх

7.Назвіть об’єм повітря, що залишається в легенях після максимального видиху.

А дихальний Б резервний В додатковий Г залишковий

8.Назвіть стан голосових зв’язок у випадку, коли людина мовчить.

А злипання Б вібрація В напруження Г розходження

9Назвіть бактеріальне захворювання дихальної системи.

А грип Б туберкульоз В сальмонельоз Г цистит

10. Укажіть м’яз, який бере участь у дихальних рухах.

А двоголовий Б триголовий В кравецький Г діафрагма

ІІ рівень

1. Назвіть тварин, органами дихання яких є зябра.

А хрущ, личинка комара Б рак, личинка жаби В павук, метелик Г джміль, муха

2.Назвіть процес, який лежить в основі газообміну в легенях.

А осмос Б транспірація В дифузія Г випаровування

3.Назвіть речовину, яка сприяє знезараженню вдихуваного повітря в носовій порожнині.

А адреналін Б пепсин В муцин Г лізоцим

4.Укажіть структури організму, у капілярах яких утворюється оксигемоглобін.

А нирки Б серце В нефрони Г альвеоли

5.Укажіть загальну кількість часток у легенях людини. А дві Б три В чотири Г п’ять

ІІІ рівень

1.Укажіть правильні твердження, які стосуються зображених на малюнку елементів будови організму людини: І – на малюнку зображено орган дихальної системи; ІІ – цифрою 2 позначено смакові рецептори; ІІІ – цифрою 1 позначено нюхові рецептори; ІV – цифрою 3 позначено гортань. 3

А І і ІІ Б І і ІІІ В тільки ІV Г тільки І 1

2
ІVрівень

1.Охарактеризуйте будову голосового апарату людини.

Схожі:

КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Варіант 1 Рівень І
Визначте варіант, у якому правильно вказаний порядок розташування підкреслених художніх засобів у запропонованому тексті
О сновні завдання і вокально-хорові навички Співацька постановка і дихання
Зміна дихання в процесі; різноманітні його прийоми (коротке і активне в швидких творах, більш спокійне, але також активне в повільних)....
І варіант Початковий та середній рівень
Указати героя, про якого не згадується у вступі до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила»
Урок № Тема
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо...
«Многокутники. Площі многокутників.» І варіант Початковий та середній рівень (6 балів)
Площа прямокутного трикутника дорівнює 48 с Один з його катетів дорівнює 6 см. Знайдіть другий катет
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
5 21. Робота в апаратах захисту органів дихання
ТЕМА: 21. Робота в апаратах захисту органів дихання. Оснащення ланки ГДЗС. Сигнали керування. Робота з засобами зв'язку і підтримка...
Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
К РИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КОМПЛЕКСНИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ХІМІЇ Рівні...
БПАЛ (усіх професій) у письмовій формі. На виконання контрольних робіт передбачено 45 хвилин. Кожний учень отримує індивідуальний...
Величко Л. П. Органічна хімія, 10-11 кл. (підручник для класів хімічного...
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка