|
Скачати 48.25 Kb.
|
Дихання І варіант І рівень 1.Укажіть фактор, який впливає на частоту дихання. А якісний склад їжі Б артеріальний тиск В інтенсивність реабсорбції Г вміст СО2 у крові 2. Назвіть структуру, що вкриває поверхню легень зовні. А трахея Б плевра В діафрагма Г черевний прес 3.Укажіть місце розташування нервового центру, що контролює дихальні рухи. А спинний мозок Б довгастий мозок В проміжний мозок Г мозочок 4. Укажіть компонент, яким заповнена порожнина легеневої альвеоли. А рідина Б повітря В хрящова тканина Г кісткова тканина 5.Назвіть орган дихальної системи, що належить до верхніх дихальних шляхів. А легеня Б носоглотка В трахея Г бронх 6.Назвіть орган, у якому розташований голосовий апарат. А трахея Б бронх В гортань Г легеня 7.Укажіть відсоток вуглекислого газу в повітрі, яке вдихається. А 4,50 Б 0,03 В 5,06 Г 11,20 8.Укажіть орган, який забезпечує утворення звуків мови. А гортань Б глотка В трахея Г легені 9.Укажіть кількість кисню в повітрі, яке вдихається. А 20,94 % Б 18,30 % В 24,20 % Г 5,23 % 10.Укажіть захворювання дихальної системи. А рахіт Б цистит В туберкульоз Г сальмонельоз ІІ рівень 1.. Укажіть речовину, збільшення концентрації якої в крові активізує дихальний центр. А кисень Б вуглекислий газ В сечовина Г вода 2Назвіть м’язи, які розслабляються під час глибокого вдиху. А м’язи грудної клітки та плечового поясу Б м’язи міжреберні та черевної стінки В зовнішні міжреберні та діафрагма Г м’язи міжреберні та плечового поясу 3.Укажіть об’єм повітря, який може додатково надійти до легень під час найглибшого вдиху. А дихальний Б резервний В додатковий Г залишковий 4.Укажіть гуморальний фактор, здатний прискорити частоту дихальних рухів. А підвищення концентрації О2 в крові Б зниження концентрації О2 в крові В зниження концентрації СО2 в крові Г підвищення концентрації СО2 в крові 5.Укажіть характеристику плевральної порожнини. А заповнена повітрям Б має від’ємний тиск В заповнена жировою тканиною Г має підвищений тиск ІІІ рівень 1.Проаналізуйте твердження щодо органів людини і вкажіть правильні: І – система органів, яка забезпечує газообмін; ІІ – цифрою 1 позначено трахею; ІІІ – права легеня складається з 1 трьох часток. А тільки І Б І і ІІ В ІІ і ІІІ Г І, ІІ і ІІІ ІV рівень 1.Поясніть взаємозв’язок між будовою та функціями носової порожнини. ІІ варіант І рівень 1.Назвіть фізіологічний процес, під час якого діафрагма розтягується під тиском органів черевної порожнини. А глибокий вдих Б чхання В спокійний видих Г спокійний вдих 2.Назвіть орган дихальної системи людини. А гортань Б нирка В грудина Г аорта 3.Назвіть об’єм повітря, який можна видихнути після спокійного видиху. А залишковий Б дихальний В додатковий Г резервний 4.Укажіть структуру, у яку надходить повітря з бронхіол під час вдиху. А трахея Б альвеола В носова порожнина Г бронх 5.Назвіть парний орган дихальної системи. А легеня Б трахея В носоглотка Г гортань 6.Укажіть орган, який містить голосовий апарат. А носова порожнина Б гортань В трахея Г бронх 7.Назвіть об’єм повітря, що залишається в легенях після максимального видиху. А дихальний Б резервний В додатковий Г залишковий 8.Назвіть стан голосових зв’язок у випадку, коли людина мовчить. А злипання Б вібрація В напруження Г розходження 9Назвіть бактеріальне захворювання дихальної системи. А грип Б туберкульоз В сальмонельоз Г цистит 10. Укажіть м’яз, який бере участь у дихальних рухах. А двоголовий Б триголовий В кравецький Г діафрагма ІІ рівень 1. Назвіть тварин, органами дихання яких є зябра. А хрущ, личинка комара Б рак, личинка жаби В павук, метелик Г джміль, муха 2.Назвіть процес, який лежить в основі газообміну в легенях. А осмос Б транспірація В дифузія Г випаровування 3.Назвіть речовину, яка сприяє знезараженню вдихуваного повітря в носовій порожнині. А адреналін Б пепсин В муцин Г лізоцим 4.Укажіть структури організму, у капілярах яких утворюється оксигемоглобін. А нирки Б серце В нефрони Г альвеоли 5.Укажіть загальну кількість часток у легенях людини. А дві Б три В чотири Г п’ять ІІІ рівень 1.Укажіть правильні твердження, які стосуються зображених на малюнку елементів будови організму людини: І – на малюнку зображено орган дихальної системи; ІІ – цифрою 2 позначено смакові рецептори; ІІІ – цифрою 1 позначено нюхові рецептори; ІV – цифрою 3 позначено гортань. 3 А І і ІІ Б І і ІІІ В тільки ІV Г тільки І 1 2 ІVрівень 1.Охарактеризуйте будову голосового апарату людини. |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Варіант 1 Рівень І Визначте варіант, у якому правильно вказаний порядок розташування підкреслених художніх засобів у запропонованому тексті |
О сновні завдання і вокально-хорові навички Співацька постановка і дихання Зміна дихання в процесі; різноманітні його прийоми (коротке і активне в швидких творах, більш спокійне, але також активне в повільних).... |
І варіант Початковий та середній рівень Указати героя, про якого не згадується у вступі до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила» |
Урок № Тема Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо... |
«Многокутники. Площі многокутників.» І варіант Початковий та середній рівень (6 балів) Площа прямокутного трикутника дорівнює 48 с Один з його катетів дорівнює 6 см. Знайдіть другий катет |
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень) Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень... |
5 21. Робота в апаратах захисту органів дихання ТЕМА: 21. Робота в апаратах захисту органів дихання. Оснащення ланки ГДЗС. Сигнали керування. Робота з засобами зв'язку і підтримка... |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
К РИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КОМПЛЕКСНИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ХІМІЇ Рівні... БПАЛ (усіх професій) у письмовій формі. На виконання контрольних робіт передбачено 45 хвилин. Кожний учень отримує індивідуальний... |
Величко Л. П. Органічна хімія, 10-11 кл. (підручник для класів хімічного... Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень... |