Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)


Скачати 350.07 Kb.
Назва Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Сторінка 1/3
Дата 19.10.2013
Розмір 350.07 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3
10 – А клас

Поглиблене вивчення хімії

(4 год на тиждень, усього 140 годин із них 10 год - резервних)
Календарно-тематичне планування для 10 класу складено згідно

Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень та поглиблене вивчення. Хімія 10–11 класи – Тернопіль: Мандрівець, 2011.

Підручники:

  1. Буринська Н.М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень). – К.: Педагогічна думка, 2010.






з/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

К-сть

годин

Використання ІКТ

Примітка

Повторення та поглиблення основних теоретичних питань курсу основної школи (20 год)

1.




Інструктаж з БЖД. Сучасні уявлення про будову атомів. Нукліди, ізотопи.

Дем. 1. Таблиці: періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва (короткий і довгий варіанти); розчинності кислот, основ і солей у воді; ряд електронегативностей елементів.

1







2.




Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва. Дем. 1. Таблиці: періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва (короткий і довгий варіанти); розчинності кислот, основ і солей у воді; ряд електронегативностей елементів.

1







3.




Будова електронних оболонок атомів елементів. Електронні формули та графічні конфігурації s-, p-елементів.

1







4.




Електронні формули та графічні конфігурації s-, p-, d-елементів.

1







5.




Характеристики атомів елементів і закономірності зміни їх у періодах і групах.

1







6.




Характеристика хімічного елемента за його положенням у ПС та будовою атома.

1







7.




Характеристика хімічного елемента за його положенням у ПС та будовою атома.

1







8.




Хімічний зв'язок.

1







9.




Кристалічні ґратки. Дем.2. Моделі кристалічних ґраток.

1







10.




Вхідна контрольна робота

1







11.




Валентність і ступінь окиснення.

Окисно-відновні реакції.

1







12.




Класифікація хімічних елементів і речовин.

1







13.




Властивості основних класів неорганічних сполук.

1







14.




Обчислення за хімічними рівняннями маси, кількості речовини, об’єму реагентів і продуктів реакції.

1







15.




Розчини. Процес розчинення речовин. Характеристики кількісного складу розчинів. Дем. 3, 4. Теплові явища при розчинні концентрованої сульфатної кислоти (кристалічного натрій гідроксиду) та амоній нітрату. Зміна кольору при розчиненні безводного купрум (ІІ) сульфату.

1







16.




Розрахункові задачі. Обчислення молярної концентрації розчиненої у розчині та еквівалента розчиненої речовини.

1







17.




Водневий показник.

1







18.




Гідроліз водних розчинів солей. Л.р.1. Гідроліз водних розчинів солей і визначення їх середовища.

1







19.




Практична робота 1. Розв’язування експериментальних задач з теми «Основні класи неорганічних сполук».

1







20.




Розв’язування розрахункових задач і вправ.

1







21.




Оцінювання навчальних досягнень з теми «Повторення та поглиблення основних питань курсу основної школи».

1







Розділ І. Неметалічні елементи та їхні сполуки. Загальна характеристика. Інертні елементи.

Тема 1. Гідроген. Водень (7 год)

22.




Гідроген. Місце у ПС. Будова атома. Ізотопи. Поширення Гідрогену у природі.

1







23.




Водень. Склад молекули і будова речовини. Добування. Дем. 5. Добування водню в лабораторії та способи його збирання.

1







24.




Фізичні та хімічні властивості водню (вз. з неметалами, металами, оксидами Ме). Застосування водню.

Дем. 6, 7, 8. Перевірка водню на чистоту. Горіння водню в кисні. Взаємодія з купрум (ІІ) оксидом.

1







25.




Фізичні та хімічні властивості водню (вз. з неметалами, металами, оксидами Ме). Застосування водню.

1







26.




Практична робота №2. Відновні властивості водню.

1







27.




Об’ємні відношення газів у хімічних реакціях. Закон об’ємних відношень газів.

1







28.




Розрахунки за законом об’ємних відношень газів.

1







29.




Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Гідроген. Водень».

1







Тема 2. Елементи \/ІІ-А групи (16 год)

30.




Загальна характеристика елементів групи: Флуор, Хлор, Бром, Йод. Поширення їх у природі. Дем. 9. Зразки хлору, брому, йоду, сполук галогенів.

1







31.




Хлор як проста речовина (склад молекули, будова речовини). Способи добування, фізичні властивості.

Дем. 9. Зразки хлору.

1







32.




Хімічні властивості хлору (вз. з воднем, Ме, водою, лугами). Хлорна вода. Застосування хлору

1







33.




Хлороводень (склад молекули, будова речовини, фізичні властивості, добування та застосування гідроген хлориду). Дем. 11. Добування хлороводню та розчинність його у воді. Доведення наявності хлоридної кислоти.

1







34.




Хлоридна кислота. Фізичні та хімічні властивості (вз. з металами, основними та амфотерними оксидами і гідроксидами, солями, якісна реакція на хлорид-іони). Дем. 11. Добування хлороводню та розчинність його у воді. Доведення наявності хлоридної кислоти.

1







35.




Хлориди. Розчинність хлоридів у воді. Застосування хлоридної кислоти та хлоридів.

1







36.




Практична робота №3. Хімічні властивості хлоридної кислоти.

1







37.




Обчислення за рівняннями хімічної реакції маси або кількості речовини продукту, якщо один з реагентів узято в надлишку.

1







38.




Обчислення за рівняннями хімічної реакції маси або кількості речовини продукту, якщо один з реагентів узято в надлишку.

1







39.




Оксигеновмісні сполуки хлору (жавелева вода, хлорне вапно, бертолетова сіль, хлорна кислота, їх застосування). Проблема охорони довкілля від забруднення хлором, його сполуками.

1







40.




Фтор, бром і йод. Порівняння фізичних і хімічних властивостей простих речовин: вз. з металами, воднем, водою. Дем. 9. Зразки брому, йоду, сполук галогенів. 10. Сублімація йоду.12. Витіснення галогенів один одним із розчинів галогенідів.

1







41.




ЛР 2. Якісні реакції на хлорид-, бромід-, йодид-іони та йод.

Застосування сполук Флуору, Брому та Йоду.

1







42.




Фізіологічне значення галогенів.

1







43.




Практична робота №4. Розв’язування експериментальних задач «Сполуки галогенів»

1







44.




Узагальнення знань з теми «Елементи \/ІІ-А групи»

1






  1   2   3

Схожі:

Величко Л. П. Органічна хімія, 10-11 кл. (підручник для класів хімічного...
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Програма іноземних мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. К., 2004) 1 семестр. (1 година на тиждень.)
Чумак Н. П., Голуб Т. В. Французька мова: Підручник для 5 класу. – К.: Ірпінь, 2008. – 176с
Журавського В. С. К.: Юридична думка, 2005. с. 31. Наровлянський...
Відповідність програмі: І.І. Котюк Основи правознавства: Підручник для 9-го класу. К.: Генеза, 2002. с. 59
Програма «Іноземні мови» 2-12, 5-12 класи. Програми для загальноосвітніх...
Підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 3 класу. К.: Навч книга, 2003. – 160 с.: іл
Програма «Іноземні мови» 2-12, 5-12 класи. Програми для загальноосвітніх...
Підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 3 класу. К.: Навч книга, 2003. – 160 с.: іл
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії
Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н....
Рівень стандарту, профільний рівень ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Конституція України визначає захист Вітчизни обов’язком громадян України, найважливішою функцією держави. Безпека людини, її життя...
1: «Структури даних»
Календарне планування. Інформатика. 11 клас (профільний рівень, 5 годин на тиждень)
Посилання на використані ресурси Інтернету
Гілецький Йосип. Географія: Економічна і соціальна географія України: Підруч для 9 класу ЗНЗ. – Тернопіль: Підручники і посібники,...
Педагогічна адаптація учнів 5-го класу
Для розв'язання цих завдань необхідно ураховувати психологічні особливості 10-11 річних школярів, рівень пізнавальної діяльності,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка