ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
«Многокутники. Площі многокутників.»
І варіант
Початковий та середній рівень (6 балів)
1.Сільки сторін має многокутник, якщо сума його внутрішніх кутів дорівнює 19800?
2.Скільки діагоналей в опуклого семикутника?
3.Периметр правильного трикутника дорівнює 6см. Знайдіть його площу.
А)см2
|
Б)9см2
|
В) 4см2
|
Г) 2см2
|
4.Середня лінія трапеції дорівнює 12см, висота 4см. Знайдіть площу трапеції.
А)96см2
|
Б) 24см2
|
В) 48см2
|
Г) 16см2
|
5.Сторона ромба 8см,висота 4см. Знайдіть площу ромба.
А) 96см2
|
Б) 32см2
|
В) 36см2
|
Г) 48см2
|
6.Площа прямокутного трикутника дорівнює 48 см2. Один з його катетів дорівнює 6 см. Знайдіть другий катет.
А)16см
|
Б)8см
|
В)12см
|
Г)24см
|
Достатній рівень (3бали)
7.Знайдіть кількість сторін многокутника, у якому всі кути рівні,а внутрішній кут у 8 разів більший від зовнішнього.
8.Сорони прямокутника відносяться , як 4:9, а площа дорівнює 144 см2. Знайдіть периметр прямокутника.
9.Площа паралелограма дорівнює 480 см2, а його периметр 112см. Відстань між більшими сторонами дорівнює 12см. Знайдіть відстань між меншими сторонами.
Високий рівень (3 бали)
10.Основи рівнобічної трапеції 57см і 27 см, діагональ перпендикулярна до бічної сторони. Знайдіть площу трапеції.
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
«Многокутники. Площі многокутників.»
ІІ варіант
Початковий та середній рівень (6 балів)
1.Сільки сторін має многокутник, якщо сума його внутрішніх кутів дорівнює 10800?
2.Скільки діагоналей в опуклого десятикутника?
3.Периметр правильного трикутника дорівнює 12см. Знайдіть його площу.
А)см2
|
Б)9см2
|
В) 4см2
|
Г) 2см2
|
4.Середня лінія трапеції дорівнює 15см, висота 3см. Знайдіть площу трапеції.
А)26см2
|
Б) 54см2
|
В) 45см2
|
Г) 36см2
|
5.Сторона ромба 6см,висота 2см. Знайдіть площу ромба.
А) 96см2
|
Б) 32см2
|
В) 36см2
|
Г) 48см2
|
6.Площа прямокутного трикутника дорівнює 48 см2. Один з його катетів дорівнює 8 см. Знайдіть другий катет.
А)16см
|
Б)8см
|
В)12см
|
Г)24см
|
Достатній рівень (3бали)
7.Знайдіть кількість сторін многокутника, у якому всі кути рівні,а внутрішній кут у 9 разів більший від зовнішнього.
8.Сорони прямокутника відносяться , як 3:5, а площа дорівнює 306 см2. Знайдіть периметр прямокутника.
9.Периметр паралелограма 112см. Відстань між більшими сторонами дорівнює 12см, а між меншими сторонами 30 см.. Знайдіть площу паралелограма
Високий рівень (3 бали)
10.Основи рівнобічної трапеції 60см і 36см, діагональ перпендикулярна до бічної сторони. Знайдіть площу трапеції.
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5
«Квадратні рівняння.»
І варіант
Початковий та середній рівень (6 балів)
Розв’яжіть рівняння: у-16=0
А) 4
|
В) 5
|
Г) -5; 5.
|
Д) -4; 4
|
Знайдіть корені рівняння: х-5х=0
А) 0
|
В) -3; 0
|
Г) 0; 5.
|
Д) 5
|
Знайдіть суму та добуток коренів рівняння: х+3х-40=0
А) 3; -40
|
В) 5; 40
|
Г) 5;-40.
|
Д) -3; -40
|
4.Вкажіть квадратне рівняння, корені якого 3 і 4:
А) х-7х+12=0
|
В) х+7х+12=0
|
Г) х+х-2=0
|
Д) х-х-2=0
|
5. Знайдіть всі корені рівняння: 3х-7х+4=0
А) 0,2; 1
|
В) -1; 0,2
|
Г) 1; 1.
|
Д) -1; -1
|
6. Знайдіть всі корені рівняння:7х2-х+4=0
А) 0,2; 1
|
В) -1; 0,2
|
Г) -1; 1
|
Д) -1; -1
|
Достатній рівень (3 бали)
7.Розв’яжіть рівняння: х(2х+3)-1=(2х+1)(2х-1)
8. Розв’яжіть рівняння : (х-1)+(х+2)-(х-3)(х+3)=22
9. Розв’яжіть рівняння : - =12
Високий рівень (3 бали)
10. Один із коренів квадратного рівняння дорівнює 2. Знайдіть коефіцієнт k, та другий корінь рівняння: х+3х+к=0?
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5
«Квадратні рівняння.»
ІІ варіант
Початковий та середній рівень (6 балів)
1. Розв’яжіть рівняння: 25- у =0
А) 4
|
В) 5
|
Г) -5; 5.
|
Д) -4; 4
|
2. Знайдіть корені рівняння: 3х+х=0
А) 0
|
В) -3; 0
|
Г) 0; 5.
|
Д) 5
|
3. Знайдіть суму та добуток коренів рівняння: х-5х-40=0
А) 3; -40
|
В) 5; 40
|
Г) 5;-40.
|
Д) -3; - 40
|
4. Вкажіть квадратне рівняння, корені якого -2 і 1:
А) х-7х+12=0
|
В) х+7х+12=0
|
Г) х+х-2=0
|
Д) х-х-2=0
|
5. Знайдіть всі корені рівняння: 5х-6х+1=0
А) 0,2; 1
|
В) -1; 0,2
|
Г) 1; 1.
|
Д) -1; -1
|
6. Знайдіть всі корені рівняння: 6х+х-7=0
А) 0,2; 1
|
В) -1; 0,2
|
Г) 1; -1 .
|
Д) -1; -1
|
Достатній рівень (3 бали)
7. Розв’яжіть рівняння: (х+2)=(3х+2)
8. Розв’яжіть рівняння : (х-2)+(х+1)-(х-5)(х+5)=45
9. Розв’яжіть рівняння : - =20
Високий рівень (3 бали)
10. Один із коренів квадратного рівняння дорівнює 2. Знайдіть коефіцієнт k, та другий корінь рівняння: х+кх-8=0?
Тематична контрольна робота №9
«Множення та ділення десяткових дробів на натуральне число.»
Варіант 1
Початковий та середній рівні (6 балів)
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 9,3571 і 0,426?
а) дев’ять; б) п’ять; в) сім; г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 0,007 і 600?
а) 0,42; б) 42; в) 0,042; г) 4,2.
3. У скільки разів число 30,6 більше за число 6?
а) у 5 разів; б) у 6 разів; в) у 6,5раза; г) у 5,1 раза.
4. Знайди 0,2:1000?
а) 0,02; б) 0,0002; в) 500; г) 200.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює 20,4 см.
а) 5 см; б) 81,6 см; в) 5,1 см; г) 5,01 см.
6. Турист рухається зі швидкістю 4,8 км/год. Яку відстань він пройде за 4 год?
а) 2 км; б) 10 км; в) 19,2 км; г) 12,2 км.
Достатній рівень (3 бали)
7. Знайдіть значення виразу:
а)14,3*0,6-5,7*1,4; б)70,336:14+46,6:100-0,123.
8. Розв’яжіть рівняння:
а ) 7х + 2х = 3,528 ;
б) 19,2 : (7,3-х) = 8 .
Високий рівень (3 бали)
9. З двох станцій, відстань між якими 25,6 км, одночасно в одному напрямку вирушили два потяги. Спочатку рухався потяг зі швидкістю 58,4 км/год і через 4 години його наздогнав другий потяг. Знайдіть швидкість другого потяга.
Тематична контрольна робота №9
«Множення та ділення десяткових дробів на натуральне число.»
Варіант 2
Початковий та середній рівні (6 балів)
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 1,3874 і 0,596?
а) дев’ять; б) одна; в) сім; г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 0,009 і 800?
а) 720; б) 7,2; в) 72; г) 0,72.
3. У скільки разів число 24,8 більше за число 8?
а) у 3,1 раза; б) у 30 разів; в) у 31 раз; г) у 3 рази.
4. Знайди 0,05*1000?
а) 5; б) 200; в) 500; г) 50.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює 18,2 см.
а) 4,55 см; б) 5,45 см; в) 72,8 см; г) 7,2 см.
6. Велосипедист рухається зі швидкістю 9,6 км/год. Яку відстань він проїде за 3 год?
а) 3 км; б) 28,8 км; в) 3,2 км; г) 30,2 км.
Достатній рівень (3 бали)
7. Знайдіть значення виразу:
а) 9,4*0,8 + 4,6 *2,8; б) 96,512:16 – 546,3:1000 + 0,39.
8. Розв’яжіть рівняння:
а ) 12х - 5х = 3,192 ;
б)(х-8,42): 9 = 1,3.
Високий рівень (3 бали)
9. Відстань між двома селами 82,8 км. Із цих сил одночасно в одному напрямку вирушили вантажівка та велосипедист, причому велосипедист рухався попереду. Через 6 год після початку руху вантажівка наздогнала велосипедиста. Знайдіть швидкість велосипедиста, якщо швидкість вантажівки 27,2 км/год.
|