Дидактичний матеріал до теми «Речення зі звертаннями»


Скачати 161.85 Kb.
Назва Дидактичний матеріал до теми «Речення зі звертаннями»
Дата 30.11.2013
Розмір 161.85 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
Дидактичний матеріал до теми « Речення зі звертаннями»

Завдання І.

Картка 1

Спишіть речення, розставляючи розділові знаки при звертаннях. Назвіть звертання, визначте , які з них поширені .

1. Може , й тобі моя панно

Колись доведеться

Згадать тую конвалію,

Як щастя минеться.

2. Прощай Волинь Прощай рідний куточок!

Мене від тебе доленька жене.

3. Мій давній друже мушу я з тобою

Розстатись надовго…

4. Гетьте думи ви хмари осінні!

Тож тепера весна золота!

5. До тебе Україно наша бездольная мати,

Струна моя перша озветься.

6. Гей ви грізні , чорні хмари!

Я на вас збираю чари…

7. Де ти фантазіє там радощі й весна.

8. Ох, невже в тобі рідний мій краю

Тільки й чуються вільні пісні –

У сні ?

9. Щасливі дітки ви , що народились

В лагідний час , в безпечну годину!

10. Ждіте , ждіте любі діти!

Літо знов прилине…

11. Мамо іде вже зима ,

Снігом травицю вкриває,

В гаю пташок вже нема…

12. Тішся дитино поки ще маленька,

Ти ж бо живеш навесні,

Ще твоя думка літає легенька ,

Ще твої мрії ясні.
Картка 2

Спишіть речення, розставляючи розділові знаки при звертаннях. Назвіть звертання, визначте , які з них поширені .

  1. Нічко дивна тобі я корюся,

Геть всі темнії думи сумні!

  1. Сторононько рідна коханий мій краю!

Чого все замовкло в тобі , заніміло?

  1. Україно Плачу слізьми над тобою…

Недоле моя що поможе ся туга?

  1. О люде мій бідний моя ти родино

Брати мої вбогі закуті в кайдани!

Палають страшні незагойнії рани

На лоні у тебе моя Україно!

  1. Нічка тиха і темна була ,

Я стояла мій друже з тобою…

6. Ви зорі байдужії зорі!

Колись ви інакші були ,

В той час , коли ви мені в серце

Солодку отруту лили.

  1. « Ні , не клич мене весно »– казала я їй.

  2. Товаришко хто зна чи хутко доведеться

Провадить знов розмови запальні.

  1. Наш лютий вороже недарма ти боїшся

Кайданів тих залізної музики!

  1. Ой , палка ти була моя пісне!

Як я тебе почала співати.

  1. Слово чому ти не твердая криця,

Що серед бою так ясно іскриться?

  1. Благаю вас пісні мої пісні крилаті

За ним услід , мов іскорки летіть.
Картка 3

Спишіть речення, розставляючи розділові знаки при звертаннях. Назвіть звертання, визначте , які з них поширені .

1. Слово моя ти єдиная зброє,

Ми не повинні загинуть обоє.

2. Гей блискавице громова сестрице,

де ти ? Розбий злії чари!

3. Я не на те слова ховала вас

і напоїла кров’ю свого серця,

щоб ви лилися , мов отрута млява ,

і посідали душі , мов іржа.

4. « Добродію чи се тут часто з моря

Такий туман встає?» - питаю пана.

5. Давно вже ти Орфею нам не грав.

В тернах лежить покинута кітара.

6. Ні брате

коли я насміхаюсь , то не з тебе.

7. Кохана сторона моя Далекий рідний краю

Щораз згадаю я тебе, то й казку сю згадаю.

8. До зброї браття Ось іде

Король Едвард війною!

9. Ось послухайте панове !

Тільки вибачте ласкаво ,

Що не все в ній буде нове.

10. Хлопці геть його з дороги!

Хай так дуже не мудрує!

11. « Де ж твоя мій гостю справа?»-

Далі вже поет озвався.

12. Лицар стиха одмовляє:

« Я мій друже закохався…»
Картка 4.

Спишіть речення, розставляючи розділові знаки при звертаннях. Назвіть звертання, визначте , які з них поширені .

1. Прощавай дружино люба всі розкоші , всі вигоди!

Все те треба проміняти на далекії походи.

2. З них один промовив : « Браття Часу маєте доволі,

Щоб Бертольда покарати , він же й так вашій волі.»

3. Віло біла любая посестро чи ти бачиш ,

як чорніє долом? ( віла – мавка).

4. Не клени кохана господине

якби я тебе не виніс в небо ,

ви б дістались у полон обоє.

5. Недовго й ти моя панно будеш утішатись

Та по балах у веселих таночках звиватись.

6. То ж при тобі мій друже давній вірний ,

Пройшло життя дитячеє моє.

7. Скажу я : «Разом плачмо брате мій !»

З його плачем я спів з’єднаю свій.

8. До тебе моя ти Україно мила кохана,

Моя безталанная мати!

9. Фантазіє Ти – сило чарівна,

Що збудувала світ в порожньому просторі.

10. Лагідні весняні ночі зористі Куди ви од нас полинули?

Пісні соловейкові дзвінко – сріблисті Невже ви замовкли , минули?

11. Дідусю ти страшні казав нам байки ,

Я радий , що не бачив лихоліття!

12. Ждіте , ждіте любі діти Літо знов прилине,

Прийде мила годинонька,

Як зима та згине.
Картка 5

Спишіть речення, розставляючи розділові знаки при звертаннях. Назвіть звертання, визначте , які з них поширені .

1. Не байдуже тій пташці мій синку

Мусить пташка малесенька дбати ,

Де б водиці дістати краплинку ,

Де під снігом поживку шукати.

2. Я дивилась на тебе мій брате

Що гадала - не вимовлю зроду.

3. Ой , де ж бо ти воле ти зоре таємна?

Чому ти не зійдеш із неба на землю?

4. Так , плачмо браття Мало ще наруги,

Бо ще душа терпіти силу має.

5. Весна красна Любі мрії Сни мої щасливі

Я люблю вас , хоч і знаю , що ви всі зрадливі…

6. Ти занадто палка моя пісне Як настала тривожна година ,

Запалилося слово вкінець і спалило тонкий папірець.

7. Слово чому ти не твердая криця ,

Що серед бою так ясно іскриться?

8. Де поділися ви голоснії слова

Що без вас моя туга німа?

9. Прихились до мене побратиме

Я тебе піддержу , ти не бійся.

10. Не клени мене коханий брате

Згляньсь на бога й на святого Йвана!

Я ж тебе не зрадила єдиний

Зрадив нас обох мій кінь крилатий.

11. Не журися люба господине

Не журися , в тугу не вдавайся,

Ми знайдемо твого побратима…

12. Ні , не нам ласкавий пане:

Той , хто сих пісень навчив нас ,

Нагороду хай дістане.
Картка 6

Спишіть речення, розставляючи розділові знаки при звертаннях. Назвіть звертання, визначте , які з них поширені .

1. Гей , біжіте панські слуги

Та спіймайте вітра в полі!

2. Та чого там люди добрі за новинами впадати?

Може , часом не завадить і давніше пригадати.

3. Ох , лютий бій , останній бій ,-

Щаслив , хто переможе!..

Англійці в розпачі , кричать:

«Рятуй нас милий боже!»

4. Прощай моя рідна країно Прости

Свого безталанного сина!

5. Гей миле браття чи у нас

Ясної зброї мало?

Хіба в шотландській стороні

Вже лицарів не стало?

6. Мусим браття їм показати,

Що таки ж ми люди , хоч не герої.

7. «Гей! Куди ви люди

женетесь так ?» - громадці він гукнув.

8. «Мамо чи кожна пташина

В вирій на зиму літає?»-

В неньки спитала дитина.

9. Фантазіє богиня легкокрила

Ти світ злотистих мрій для нас одкрила

І землю з ним веселкою з’єднала.

10. Місяць яснесенький промінь тихесенький кинув до нас…

Спи ж ти малесенький поки є час!

11. Зостанешся ти в самоті німій ,

А я не матиму де дітися з журбою…

Прощай же давній любий друже мій!

12. Промовила конвалія:

«Прощай гаю милий І ти дубе мій високий

Друже мій єдиний!»
Завдання ІІ.

Картка 1

Випишіть спочатку речення з поширеними звертаннями , а потім – із непоширеними. Розставте розділові знаки.

1. Місяць яснесенький промінь тихесенький кинув до нас…

Спи ж ти малесенький поки є час!

2. Прощай моя рідна країно Прости

Свого безталанного сина!

3. Не журися люба господине

Не журися , в тугу не вдавайся,

Ми знайдемо твого побратима…

4. Гей , біжіте панські слуги

Та спіймайте вітра в полі!

5. Прихились до мене побратиме

Я тебе піддержу , ти не бійся.

6. «Мамо чи кожна пташина

В вирій на зиму літає?»-

В неньки спитала дитина.

7. Мусим браття їм показати,

Що таки ж ми люди , хоч не герої.

8. Слово чому ти не твердая криця ,

Що серед бою так ясно іскриться?

9. Промовила конвалія:

«Прощай гаю милий І ти дубе мій високий

Друже мій єдиний!»

10. Зостанешся ти в самоті німій ,

А я не матиму де дітися з журбою…

Прощай же давній любий друже мій!

11. Де поділися ви голоснії слова

Що без вас моя туга німа?

12. Фантазіє богиня легкокрила

Ти світ злотистих мрій для нас одкрила

І землю з ним веселкою з’єднала.
Картка 2

Випишіть спочатку речення з поширеними звертаннями , а потім – із непоширеними. Розставте розділові знаки.

1. Може , й тобі моя панно

Колись доведеться

Згадать тую конвалію,

Як щастя минеться.

2. Прощай Волинь

Мене від тебе доленька жене.

3. Дідусю ти страшні казав нам байки ,

Я радий , що не бачив лихоліття!

4. Мій давній друже мушу я з тобою

Розстатись надовго…

5. Ох , лютий бій , останній бій ,-

Щаслив , хто переможе!..

Англійці в розпачі , кричать:

«Рятуй нас милий боже!»

6. Мамо іде вже зима ,

Снігом травицю вкриває,

В гаю пташок вже нема…

7. Тішся дитино поки ще маленька,

Ти ж бо живеш навесні,

Ще твоя думка літає легенька ,

Ще твої мрії ясні.

8. Весна красна Любі мрії Сни мої щасливі

Я люблю вас , хоч і знаю , що ви всі зрадливі…

9. До тебе Україно наша бездольная мати,

Струна моя перша озветься.

10. Україно Плачу слізьми над тобою…

Недоле моя що поможе ся туга?

11.О люде мій бідний моя ти родино

Брати мої вбогі закуті в кайдани!

Палають страшні незагойнії рани

На лоні у тебе моя Україно!

12.Нічка тиха і темна була ,

Я стояла мій друже з тобою…


Картка 3

Випишіть спочатку речення з поширеними звертаннями , а потім – із непоширеними. Розставте розділові знаки.

1. Я не на те слова ховала вас

і напоїла кров’ю свого серця,

щоб ви лилися , мов отрута млява ,

і посідали душі , мов іржа.

2. Кохана сторона моя Далекий рідний краю

Щораз згадаю я тебе, то й казку сю згадаю.

3. Товаришко хто зна чи хутко доведеться

Провадить знов розмови запальні.

4. Наш лютий вороже недарма ти боїшся

Кайданів тих залізної музики!

5. Ой , палка ти була моя пісне!

Як я тебе почала співати.

6. Давно вже ти Орфею нам не грав.

В тернах лежить покинута кітара.

7. Ні брате

коли я насміхаюсь , то не з тебе.

8. « Добродію чи се тут часто з моря

Такий туман встає?» - питаю пана.

9. До зброї браття Ось іде

Король Едвард війною!

10. Ось послухайте панове !

Тільки вибачте ласкаво ,

Що не все в ній буде нове.

11. Хлопці геть його з дороги!

Хай так дуже не мудрує!

12. « Де ж твоя мій гостю справа?»-

Далі вже поет озвався.

Картка 4

Випишіть спочатку речення з поширеними звертаннями , а потім – із непоширеними. Розставте розділові знаки.

1. Прощавай дружино люба всі розкоші , всі вигоди!

Все те треба проміняти на далекії походи.

2. Не байдуже тій пташці мій синку

Мусить пташка малесенька дбати ,

Де б водиці дістати краплинку ,

Де під снігом поживку шукати.

3. Я дивилась на тебе мій брате

Що гадала - не вимовлю зроду.

4. З них один промовив : « Браття Часу маєте доволі,

Щоб Бертольда покарати , він же й так вашій волі.»

5. Віло біла любая посестро чи ти бачиш ,

як чорніє долом? ( віла – мавка).

6 . Не клени кохана господине

якби я тебе не виніс в небо ,

ви б дістались у полон обоє.

7. Недовго й ти моя панно будеш утішатись

Та по балах у веселих таночках звиватись.

8. То ж при тобі мій друже давній вірний ,

Пройшло життя дитячеє моє.

9. Дідусю ти страшні казав нам байки ,

Я радий , що не бачив лихоліття!

10. Ждіте , ждіте любі діти Літо знов прилине,

Прийде мила годинонька,

Як зима та згине

11. Лагідні весняні ночі зористі Куди ви од нас полинули?

Пісні соловейкові дзвінко – сріблисті Невже ви замовкли , минули?

12. Де ти фантазіє там радощі й весна.

Завдання ІІІ.

Картка 1

Спишіть речення , ставлячи звертання , подані в дужках , у кличному відмінку та розставляючи пропущені розділові знаки.

1. Ох , лютий бій , останній бій ,-

Щаслив , хто переможе!..

Англійці в розпачі , кричать:

«Рятуй нас милий (бог)!»

2. Прощай моя рідна (країна) Прости

Свого безталанного сина!

3. «(Мама) чи кожна пташина

В вирій на зиму літає?»-

В неньки спитала дитина.

4. (Фантазія) богиня легкокрила

Ти світ злотистих мрій для нас одкрила

І землю з ним веселкою з’єднала.

5. Зостанешся ти в самоті німій ,

А я не матиму де дітися з журбою…

Прощай же давній любий (друг) мій!

6. Промовила конвалія:

«Прощай (гай) милий І ти (дуб) мій високий

(Друг) мій єдиний!»

7. Може , й тобі моя (панна)

Колись доведеться

Згадать тую конвалію,

Як щастя минеться.

8. До тебе (Україна) наша бездольная мати,

Струна моя перша озветься.

9. Ох, невже в тобі рідний мій (край)

Тільки й чуються вільні пісні –

У сні ?

10. Тішся (дитина) поки ще маленька,

Ти ж бо живеш навесні,

Ще твоя думка літає легенька ,

Ще твої мрії ясні.

11.(Нічка) дивна тобі я корюся,

Геть всі темнії думи сумні!

12. (Сторононька) рідна коханий мій (край)!

Чого все замовкло в тобі , заніміло?
Картка 2

Спишіть речення , ставлячи звертання , подані в дужках , у кличному відмінку та розставляючи пропущені розділові знаки.

1. (Україна) Плачу слізьми над тобою…

Недоле моя що поможе ся туга?

2. (Мама) іде вже зима ,

Снігом травицю вкриває,

В гаю пташок вже нема…

3. Нічка тиха і темна була ,

Я стояла мій (друг) з тобою…

4. « Ні , не клич мене (весна) »– казала я їй.

5. (Товаришка) хто зна чи хутко доведеться

Провадить знов розмови запальні.

6. Наш лютий (ворог) недарма ти боїшся

Кайданів тих залізної музики!

7. Ой , палка ти була моя (пісня)!

Як я тебе почала співати.

8. Гей (блискавиця) громова (сестриця),

де ти ? Розбий злії чари!

9. Де ти (фантазія) там радощі й весна.

10. « (Добродій) чи се тут часто з моря

Такий туман встає?» - питаю пана.

11. Палають страшні незагойнії рани

На лоні у тебе моя (Україна)!

12. Давно вже ти (Орфей) нам не грав.

В тернах лежить покинута кітара.
Картка 3

Спишіть речення , ставлячи звертання , подані в дужках , у кличному відмінку та розставляючи пропущені розділові знаки.

1. Ні (брат)

коли я насміхаюсь , то не з тебе.

2. Кохана сторона моя Далекий рідний (край)

Щораз згадаю я тебе, то й казку сю згадаю.

3. « Де ж твоя мій (гість) справа?»-

Далі вже поет озвався.

4. Лицар стиха одмовляє:

« Я мій (друг) закохався…»

5. Прощавай (дружина) люба всі розкоші , всі вигоди!

Все те треба проміняти на далекії походи.

6. (Віла) біла любая посестро чи ти бачиш ,

як чорніє долом? ( віла – мавка).

7. Не клени кохана (господиня)

якби я тебе не виніс в небо ,

ви б дістались у полон обоє.

8. Недовго й ти моя (панна) будеш утішатись

Та по балах у веселих таночках звиватись.

9. Скажу я : «Разом плачмо (брат) мій !»

З його плачем я спів з’єднаю свій.

10. До тебе моя ти (Україна) мила кохана,

Моя безталанная мати!

11. (Фантазія) Ти – (сила) чарівна,

Що збудувала світ в порожньому просторі.

12. (Дідусь) ти страшні казав нам байки ,

Я радий , що не бачив лихоліття!
Картка 4

Спишіть речення , ставлячи звертання , подані в дужках , у кличному відмінку та розставляючи пропущені розділові знаки.

1. Не байдуже тій пташці мій (синок)

Мусить пташка малесенька дбати ,

Де б водиці дістати краплинку ,

Де під снігом поживку шукати.

2. Я дивилась на тебе мій (брат)

Що гадала - не вимовлю зроду.

3. Ой , де ж бо ти (воля) ти (зоря) таємна?

Чому ти не зійдеш із неба на землю?

4. То ж при тобі мій (друг) давній вірний ,

Пройшло життя дитячеє моє.

5. Ти занадто палка моя (пісня) Як настала тривожна година ,

Запалилося слово вкінець і спалило тонкий папірець.

6. Прихились до мене (побратим)

Я тебе піддержу , ти не бійся.

7 . Не клени мене коханий (брат)

Згляньсь на бога й на святого Йвана!

8. Не журися люба (господиня)

Не журися , в тугу не вдавайся,

Ми знайдемо твого побратима…

9 . Ні , не нам ласкавий (пан):

Той , хто сих пісень навчив нас ,

Нагороду хай дістане.

10. Грай моя (пісня) як вітер сей грай.

11. Тішся (дитина )поки ще маленька

Ти ж бо живеш навесні.

12. Гей (блискавиця) громова (сестриця),

де ти ? Розбий злії чари!


Дидактичний матеріал до теми « Речення зі вставними словами

( словосполученнями, реченнями)

Картка 1

Спишіть , розставляючи пропущені розділові знаки. Над вставними словами ( словосполученнями) скорочено надпишіть , що вони виражають чи на що вказують.

1. Може й тобі , моя панно ,

Колись доведеться

Згадать тую конвалію,

Як щастя минеться.

2. Онде бачиш пташина сивенька

Скаче швидко отам біля хати.

3. Певно се країна світла

Та злотистої блакиті .

4. Глянь як небо синіє вгорі!

5. Говорять що матері сльози гарячі

І тверде , міцнеє каміння проймають.

6. Знов повернуся у той занапащений край ,

Де може волі не буде мені до загину.

7. Подивись чи в полі видко

Нашу чесну короговку?

8. Либонь погане вугля італьянське –

Так не душив і дим в курній хатині.

9. Хоч би навіть ненароком

теє «ох!» промовив ти знай що вилізе те боком,-

воріття вже не знайти!

10. Правда шкода й коштів…

Та видно й тесля шкодував роботи.

11. Базікають тесля вже не чує,

Він скочив миттю на станок…

12. Ні певно то тоді був не Орфей.

Картка 2

Спишіть , розставляючи пропущені розділові знаки. Над вставними словами ( словосполученнями) скорочено надпишіть , що вони виражають чи на що вказують.

1. Я чував - хоча звичайно люди часто брешуть,-

Але чого на світі не буває?

2. Дикі звірі слухають її ,

І навіть хижаки стають покірні.

Скажи то правда?

3. Слухай друже милий , ти б відпочив.

4. Шкода що не маєш охоти до співання.

5. Мудріший ти як бачу й від Орфея?

6. Мамо! Ті сиві пташки

Сміливі певно ще й дуже,

Чи то безпечні такі.

7. І може заграє та кобза вільніше,

Ніж тихії струни мої.

8. Гляди коли б тебе не переважив.

9. А справді чом тобі не заспівати?

Хоч дива я не жду від того співу.

10. Ми може встигнемо сей раз до ночі

Прогалини найдовші замостити.

11. Здається ніч оця зав’яже

Мені навіки очі платом чорним.

12. Се певно Аполлонова стріла влучила його.

Картка 3

Спишіть , розставляючи пропущені розділові знаки. Над вставними словами ( словосполученнями) скорочено надпишіть , що вони виражають чи на що вказують.

1. Здається духу вже не стане.

2. Ми звісно не герої,

Але ж нас гурт.

3. Певне син він Аполлона!

Такий митець – і був у нас як раб…

Чи то ж пробачать нам боги за теє?

4. Я може помилку роблю,

Що казку в рими строю.

5. Сон кажуть божа благодать,-

Ні, часом кара божа!

6. Ліг велет думав на часок,

Та й спить уже століття.

7. Та чого там , люди добрі ,

За новинками впадати?

Може часом не завадить

І давніше пригадати.

8. Той співець – та що робити –

Видно правди не сховати.

9. «Він напевно божевільний,-

Крикнув лицар.-Ну , рушаймо!»

10.Отже ледве серенада

Залунала у просторі,

Вийшла з хати Ізідора

Подивитися на зорі.

11. Звісно клопоту багато

Завжди пану молодому,-

Хто ж би міг ще пам’ятати

Про якогось там сірому?

12.Кажуть весь поміст у пеклі

З добрих замірів зложився.

Картка 4

Спишіть , розставляючи пропущені розділові знаки. Над вставними словами ( словосполученнями) скорочено надпишіть , що вони виражають чи на що вказують.

1. Може в руках невідомих братів

Станеш ти кращим мечем на катів.

2. Глядіть знову іскорка блисне!

Ти занадто палка , моя пісне!

3. Глянь як хвилі від срібла блищаться!

4. Чуєш цвірінькають так ,

Мов їм про зиму байдуже!

5. І може де кобза найдеться ,

Що гучно на струни озветься,

На струни , на співи мої негучні.

6. Здається що зроду недоля,

Що горе тебе не знавало!..

7. Кажуть весь поміст у пеклі

З добрих замірів зложився.

8. Хвилюють лани золотії здається без краю - аж знову

Бори величезні , густії провадять таємну розмову.

9. Той співець – та що робити –

Видно правди не сховати.

10. А справді чом тобі не заспівати?

Хоч дива я не жду від того співу.

11. Певно тут не чули зроду,

Що бува негода в світі!

12. Може б хто послухав казки?

Ось послухайте , панове!


V. Список використаної літератури

1. Агеєва В.П. Поетеса зламу століть. Творчість Лесі Українки в постмодерній інтерпретації: Монографія.- К.: Либідь, 2001.- 267с.

2. Леся Українка. Досвітні огні.-К.:Веселка, 1975.-156с.

3. Мороз Л. Традиції української класики у творчості Лесі Українки (стан і напрям досліджень) // Слово і час.-2001.- №2.- с. 28-34.

Схожі:

Уроку. Речення з відокремленими членами. Систематизація вивченого
Відокремлені обставини", пам'ятки "Основні принципи роботи в групах", "Схема синтаксичного розбору речення з відокремленими членами...
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ( СИНТАКСИ C ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ)...
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ( СИНТАКСИC ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ) ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ ЛІНИ КОСТЕНКО «ЗАПИСКИ...
Уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Складносурядне речення»
Мета уроку: узагальнити і систематизувати вивчений матеріал про складносурядні речення
Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, таблиці. Хід...
Слово вчителя. На попередніх уроках ви опрацювали матеріал, який стосується теми «Складне речення». Сьогодні на уроці ми поглибимо...
Дидактичний матеріал з української мови для 8 класу з теми
Дати відповідь на питання: які з них є відмінюваними, які – дієвідмінюваними, які – незмінюваними
Тема. Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв'язком....
Обладнання: підручник, мультимедійна дошка, презентація за темою до уроку, роздатковий матеріал
План-конспект уроку української мови в 5 класі Тема
Мета: поглибити поняття про звертання, формувати вміння визначати звертання (поширені й непоширені; риторичні) в реченнях, правильно...
Уроку
Обладнання: дидактичний матеріал, таблиця, підручники, збірник завдань А. Г. Мерзляк
Дидактичний матеріал зі світової літератури до вивчення творчості...
Дидактичний матеріал зі світової літератури до вивчення творчості Миколи Гоголя. Поема «Мертві душі».(9 клас)
Тема уроку
Обладнання: підручник, таблиця «Самостійні частини мови», презентація, осінні листочки, дидактичний матеріал
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка