Створення та редагування звітів


Скачати 11.12 Kb.
Назва Створення та редагування звітів
Дата 28.04.2013
Розмір 11.12 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи

Створення та редагування звітів



Звіт — це об’єкт бази даних, призначений для перегляду та підготовки інформації з бази даних до виведення на друк



За допомогою Майстра звіт створюється за таким алгоритмом:

  1. Обрати засіб створення – Майстер звітів (Мастер отчетов).

  2. Вибрати джерело даних – таблицю або запит.

  3. Вибрати поля, дані з яких мають бути представлені у звіті. Натиснути кнопку Далі (Далее)

  4. Вибрати вигляд представлення даних. Натиснути кнопку Далі (Далее)

  5. Додати рівні групування даних, якщо є така потреба. Натиснути кнопку Далі (Далее)

  6. Задати порядок сортування даних.

  7. Обчислити, у разі потреби, підсумки.

  8. Вибрати макет для звіту.

  9. Вибрати стиль оформлення звіту.

  10. Задати ім’я звіту.

  11. Натиснути Готово.





Вся інформація в звіті розбивається на розділи, кожний з яких має своє призначення:

  • заголовок звіту;

  • верхній колонтитул;

  • область даних;

  • примітка даних;

  • нижній колонтитул;

  • примітка звіту.





Схожі:

Тема по програмі
Тема уроку: Поняття запиту. Створення запитів. Виконання обчислень у запитах. Створення та редагування звітів
Створення звітів та корегування їх властивостей в режимі конструктора....
Формування вмінь та навичок створення звітів та елементів керування звітів в режимі конструктора. Закріплення вмінь та навичок використання...
Тема уроку. Створення форм і звітів
Мета: навчальна: ознайомити з поняттями «форма» та «звіт», з призначенням цих понять; формувати навички створення форм та звітів...
Тема: Створення звітів та макросів у Microsoft Access. Мета
«звіт», «заголовок звіту», «область даних», «макрос»; пояснити учням основні принципи створення звітів та макросів
Тема. Комплексне використання форм, запитів та звітів для автоматизації...
Формування вмінь та навичок комплексного використання форм, запитів та звітів. Закріплення вмінь та навичок створення вільних форм,...
Тема: Створення і редагування складних документів у текстовому процесорі Microsoft Word 2010
Мета: Сформувати практичні навички щодо створення і редагування складних доку­мен­тів у Word 2010
Тема. Створення звітів за допомогою майстра
Систематизація та застосування знань стосовно джерела даних, рівнів групування, порядку сортування даних, формування зовнішнього...
Тема. Створення звітів за допомогою майстра
Систематизація та застосування знань стосовно джерела даних, рівнів групування, порядку сортування даних, формування зовнішнього...
Урок №47-48 Тема: Введення і редагування тексту. Практична робота...
Тема: Введення і редагування тексту. Практична робота №9 «Створення нового документа. Введення і редагування тексту»
Особливості створення та подання ЕЛЕКТРОННОГО ЗВІТУ
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», що виконує функції центру обробки...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка