|
Скачати 69.21 Kb.
|
Лабораторна робота № 6.
Теоретичні відомостіЗвіти багато в чому схожі на форми, але мають інше функціональне призначення – вони використовуються для форматованого виведення даних на друкуючі пристрої і, відповідно, при цьому повинні враховувати параметри принтера і параметри аркуша паперу, що використовується. Велика частина того, що було сказане про форми, відноситься і до звітів. Тут також існують засоби автоматичного, автоматизованого і ручного проектування. Засоби автоматичного проектування реалізовані автозвітами (Создание Отчет). Засобом автоматизованого створення звітів є Майстер звітів. Він запускається натисненням кнопки Мастер отчетов закладки Создание. Майстер звітів працює максимум в шість етапів. При його роботі виконується вибір базових таблиць або запитів, на яких базується звіт, вибір полів, що відображаються в звіті, вибір таблиць і полів групування, вибір полів і методів сортування, вибір форми друкарського макету і орієнтації сторінки. Структура готового звіту відрізняється від структури форми тільки більшою кількістю розділів. Окрім розділів заголовка, приміток і даних, звіт може містити розділи верхнього і нижнього колонтитулів. Якщо звіт займає більше однієї сторінки, ці розділи необхідні для друку службової інформації, наприклад номерів сторінок. Чим більше сторінок займає звіт, тим важливіша роль даних, що виводяться на друк через ці розділи. Якщо для якихось полів звіту застосоване групування, кількість розділів звіту збільшується, оскільки оформлення заголовків груп виконується в окремих розділах. Редагування структури звіту виконують в режимі Конструктора (режим запускається кнопкою Конструктор закладки Создание для виділеного звіту). Прийоми редагування ті ж, що і для форм. Елементи управління в даному випадку виконують функції елементів оформлення, оскільки друкарський звіт – не інтерактивний об'єкт, на відміну від електронних форм. Створення додаткових елементів управління виконують за допомогою групи Элементы управления закладки Конструктор на стрічці меню, яка по складу практично не відрізняється від такої ж групи режиму конструктора форми. Важливою особливістю звітів є наявність засобу для вставки в область верхнього або нижнього колонтитулу поточного номера сторінки і повної кількості сторінок. Цю операцію виконують за допомогою кнопки Номера страниц цієї ж закладки. Практичні завданняПідготовчий етап
Створення звітів на основі даних таблиць
Створення звітів на основі запитів
Створення звітів з рівнями групування
Завершальний етап
Контрольні запитання
|
Тема. Створення звітів за допомогою майстра Систематизація та застосування знань стосовно джерела даних, рівнів групування, порядку сортування даних, формування зовнішнього... |
Урок 1 Тема: Шаблон документа, створення документа за допомогою майстра. Друк документів Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями шаблон документа, створення документа за допомогою... |
Тема. Створення звичайних, підпорядкованих та пов'язаних форм за... Формування вмінь та навичок створення форм за допомогою майстра для коригування та аналізу даних. Закріплення вмінь використання... |
Тема уроку. Створення форм і звітів Мета: навчальна: ознайомити з поняттями «форма» та «звіт», з призначенням цих понять; формувати навички створення форм та звітів... |
Тема: Створення звітів та макросів у Microsoft Access. Мета «звіт», «заголовок звіту», «область даних», «макрос»; пояснити учням основні принципи створення звітів та макросів |
Створення звітів та корегування їх властивостей в режимі конструктора.... Формування вмінь та навичок створення звітів та елементів керування звітів в режимі конструктора. Закріплення вмінь та навичок використання... |
Тема. Комплексне використання форм, запитів та звітів для автоматизації... Формування вмінь та навичок комплексного використання форм, запитів та звітів. Закріплення вмінь та навичок створення вільних форм,... |
Тема по програмі Тема уроку: Поняття запиту. Створення запитів. Виконання обчислень у запитах. Створення та редагування звітів |
Тема. Публікація статичної та динамічної інформації з БД в локальних... Рінок різних типів засобами СУБД MS Access. Закріплення вмінь і навичок використання запитів для аналізу інформації БД. Усвідомлення... |
Тема по програмі Мета уроку: Ознайомити учнів із принципом побудови та налагодження параметрів діаграм, діаграми з областями та точкової діаграми... |