|
Скачати 103.19 Kb.
|
Навчальний тест
А комедія; Б трагедія; В драма; Г трагікомедія. 2. Розкрити поняття «корифеї». Назвати корифеїв українського театру II пол. XIX ст. 3. У чому комізм головного персонажа і тих ситуацій, у які він потрапляє? ( І . Карпенко-Карий «Мартин Боруля») 4. Першу професійну українську театральну трупу створив восени 1882 року в Єлисаветграді: А Кропивницький; Б Старицький; В Саксаганський; Г Тобілевич. 5. Назвіть першу друковану п’єсу І. Карпенка-Карого. А «Бурлачка»; Б «Мартин Боруля»; В «Сто тисяч»; Г «Суєта». Контрольні тести Варіант 1
А) Тарковський; Б) Садовський; В) Саксаганський; Г) Тобілевич. 2. Укажіть, про що говорить Герасим Калитка у наведеному фрагменті. «Я кращого слова від роду не чув, як пташка защебетала перший раз весною, так радісно зробилось на серці від цього слова. Скажіть ще раз це слово, скажіть, куме!» А) про землю; Б) про те, що фальшиві гроші годяться; В) про одруження сина Романа; Г) про прихід весни.
А) 1882 р.; Б) 1883 р.; В) 1884 р.; Г) 1885 р.; Д) 1886 р.
Корифей – це: А) професійний актор; Б) початківець у сфері мистецтва; В) знавець природи; Г)самодіяльний актор; Д) видатний діяч у певній сфері мистецтва.
Герасим Калитка А) «Ох, земленько, свята 1. Жадібний. земелько – Божа ти дочечко! 2. Хазяйновитий. Як радісно тебе згрібати докупи, 3. Виявляє любов о землі. в одні руки.…» 4. Легковірний Б) «Ну й зроблені, ну й 5. Виявляє любов до зроблені – прямо настоящі, і не ближнього. кажи… Як дві каплі води, всі однакові…» В) «Одріж собі скибку, подавись ти нею, а то однеси назад» Г) «Худобу ганять в празник гріх. Блажен чоловік, іже скоти милує». Варіант 2
А) про сестру; Б) про дружину; В) на честь відомої співачки; Г) про матір.
«Божа ти дочечко! Як радісно загрібати тебе докупи, в одні руки… Приобрітав би тебе без ліку». А) про придане; Б) про пшеницю; В) про худобу; Г) про землю.
А) М. Кропивницький; Б) І. Карпенко-Карий; В) М. Старицький; Г) М. Садовський; Д) М. Заньковецька.
До театру «корифеїв» входили: А) І. Карпенко-Карий, П. Саксаганський, М. Садовський-Барілотті; Б) М. Кропивницький, Леся Українка, І. Франко; В) М. Лисенко, Г. Квітка-Основ’яненко, Б. Грінченко; Г) М. Заньковецька, Панас Мирний, М. Лисенко; Д) І. Карпенко-Карий, М. Лисенко, М. Старицький. 5. Установіть відповідність між рисою характеру персонажа та наведеним фрагментом. Параска А) «Та й я ж цілісінький тиждень на ногах і роблю не покладаючи рук!» 1. Наполеглива. Б) «Бий, бодай тобі руки посохли! 2. Працьовита. І ззамолоду з синяків не 3. Переживає за чоловіка. виходила, бий і на старість!» 4. Образлива. В) «Не хочу я нікого за невістку, 5. Жадібна. опріч Мотрі. Сам казав, що будеш сватать; діти полюбились, я до неї привикла, вона до мене…» Г) «А, Господи, Господи! Бач, яке нещастя скоїлось; чума моя душа, що з ним щось недобре діється». Варіант 3
А) трагедія; Б) драма; В) комедія; Г) трагікомедія.
А) півроку відпрацювати на його землі; Б) високі щомісячні відсотки; В) щомісячні відсотки та запродажню волів; Г) запродажню на ділянку землі.
А) торба; Б) гаманець; В) кишеня; Г) мішок.
А) «Тридцять літ шукає кладів 1. Про Герасима. і голий став, як бубон, бо все 2. Про Пузиря. не кладах, кажуть, прокопав». 3. Про Бонавентуру. Б) «Ах, ти ж погань! Мужва 4. Про Романа. репана! Давно лизала панам руки, 5. Про Калитку. за верству шапку скидала, а тепер розжилася, кумпанію з панами водить і зараз морду пиндючить перед своїм братом». В) «Тільки вони не охочі гулять, хіба хто могрича поставив, а на свої не будуть пить. Від своєї, кажуть, у грудях пухне». Г) «Е, куме, мабуть, і в тебе нечисті гроші, і в тебе Душа вже не своя».
А) діалог; Б) монолог; В) репліка; Г) цитата.
А) Савка, кум Герасима; Б) Бонавентура; В) Роман; Г) Параска, дружина Калитки.
А) Герасиму; Б) Парасці; В) Мотрі; Г) Савці.
А) через сварку з кумом Савкою; Б) купив фальшиві гроші; В) втратив коней; Г) сина Романа забрали у військо.
А) «… як іржа, точить мене ця думка». 1. Епітети. Б) «Голова тріщить!», « Волосся, чую, 2. Гіпербола. піднімається на голові…» 3. Порівняння. В) «Вони рушались, як живі, 4. Метафора. хитались, тремтіли, 5. Персоніфікація. осідали в одному місці і виростали в другому». Г) «Свята земелька», «нещасний край», «розлогі простори». Варіант 4 1. Укажіть, у якому році була створена перша професійна театральна трупа. А) 1880; Б) 1882; В) 1885; Г) 1890. 2. Укажіть із яким твором перегукується сюжет п’єси «Мартин Боруля». А) «Наталка Полтавка» І. Котляревського; Б) «Міщанин-шляхтич» Ж.-Б. Мольєра; В) «Король Лір» В. Шекспіра; Г) «Назар Стодоля» Т. Шевченка. 3. Укажіть, хто з персонажів п’єси «Мартин Боруля» колись був фотографом. А) Степан; Б) Націєвський; В) Транделаєв; Г) Гервасій; Д) Мартин. 4.Укажіть, яким елементом сюжету п’єси є епізод, коли Боруля палить папери, що дають право на дворянство. А) зав’язка; Б) розвиток дії; В) кульмінація; Г) розв’язка; Д) епілог. 5.Установіть відповідність між назвами п’єс І. Карпенка-Карого та її жанровими різновидами. 1) «Безталанна»; А) сатирична комедія; 2) «Хазяїн»; Б) історична трагедія; 3) «Сава Чалий»; В) трагікомедія; 4) «Мартин Боруля». Г) соціально-побутова драма; Д) соціально-психологічна драма. 6.Укажіть, хто з названих представників театру корифеїв НЕ походив з родини Тобілевичів. А) Микола Садовський; Б) Панас Саксаганський; В) Іван Карпенко-Карий; Г) Марко Кропивницький. 7.Укажіть, якими були образи, створені українськими драматургами 70-90 рр. XIX ст. А) класичними; Б) романтичними; В) реалістичними; Г) сентиментальними. 8.Укажіть, що було зображено на гербі Борулі. А) синє небо і два соколи; Б) щит, меч і хрест; В) лев і корона; Г) поле, хрест, дві гармати; Д) колосся, поле, птах. 9.Укажіть, яким елементом сюжету п’єси є епізод втечі Націєвського з дому Мартина Борулі. А) зав’язка; Б) розвиток дії; В) кульмінація; Г) розв’язка; Д) епілог. 10.Установіть відповідність між прізвищами українських письменників та назвами їх п’єс. 1 І. Карпенко-Карий; А) «Глитай, або ж павук»; 2 Т. Шевченко; Б) «За двома зайцями»; 3 М. Старицький; В) «Украдене щастя»; 4 М. Кропивницький. Г) «Назар Стодоля»; Д) «Сто тисяч». Варіант 5
А) І. Карпенко-Карий; Б) М. Старицький; В) М. Садовський; Г) М. Кропивницький.
А) поміщник Терещенко; Б) батько письменника; В) брати Яхненки; Г) один із односельців.
А) засудження аморальності дворянства; Б) змалювання поверховості та обмеженості поміщиків; В) зображення тяжкого життя українського селянства; Г) утвердження ідеї відродження національної свідомості; Д) висміювання підміни етичних цінностей становою приналежністю.
1) Марися; А) вигідно одружитися; 2) Степан; Б) довести шляхетське походження; 3) Мартин; В) мати родинне щастя з коханою людиною; 4) Транделаев. Г) стати стоначальником, а потім секретарем; Д) збагатитися шляхом юридичних махінацій.
А) колектив розпався на дві різні трупи; Б) До театру приходить новий режисер; В) театр вперше виїздить з гастролями за кордон; Г) трупа показує виставу для царя Олександра ІІІ.
А) Маркович; Б) Косач; В) Тобілевич; Г) Рудченко.
А) утвердження прагнення до любові і добра; Б) змалювання влади грошей над людиною; В) засудження вад суспільного життя кінця кінця XIXст.; Г) розповідь про життя українського селянства; Д) історія про намагання простої людини стати дворянином.
1) Мартин Боруля; А) «Кофію не знаю, як роблять… Піди ти зараз до 2) Степан; Сидоровички – вона зна – і повчися у неї. І 3) Транделаєв розпитай гарненько, як його роблять і коли його подають: чи до Борщу, чи на ніч?». 4) Націєвський. Б) «Нарешті: чи виграв, чи програв, а грошики дай! Живи – не тужи! Все одно що лікар: чи вилічив, чи залічив – плати!». В) «Два годи нічого не получав, а оце на третій, по розкладці, два з половиною у місяць назначили». Г) «Всякому чоловікові назначено, що робить, з чого хліб Їсти і що йому мать! От мені назначено, щоб я без Чобіт був і без кобеняка, - і вкрадено». Д) «Любить другог… Положим, єжелі только любов з фіналом … Це для меня мучітєльно будить і позорно даже!..» |
Тема. Трагікомедія І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля», історія написання.... Тема. Трагікомедія І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля», історія написання. Дворянство як міф про краще життя |
Тестові завдання для учнів 10 класу по п ’ єсах Івана Карпенка-Карого Чому Націєвський, герой твору «Мартин Боруля», втік від нареченої, дочки Мартина Борулі? |
Урок формування знань, умінь, навичок. Обладнання: трагікомедія І.... Тема. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого |
Людина і бажання збагатитися. Компаративний аналіз комедії І. Карпенка... ... |
Українська драматургія і театр 70-90 років Драматургія другої половини XIX ст має своїх видатних театральних діячів: М. Старицького, М. Кропивницького, І. Карпенка-Карого |
Урок української літератури в 10 класі Тема. Робота над змістом твору... «Дошкільний заклад компенсую чого типу – середня школа з класами охорони та корекції зору» №22 |
Чому зобов'язана п'єса своїм успіхом? Франко не бачив драматурга рівного Карпенку-Карому. У його творах яскраво втілились народницькі ідеї, патріотизм письменника. Творча... |
Навчальний тест Енергетика та електротехнічні системи в АПК Огляд спроби 1 Question 1 Як будуть навантажені два трансформатори, які працюють паралельно за активно-індуктивного |
Тест №9 кл. Тема №2. Хімічний зв’язок. Окисно-відновні реакції. Варіант... Тест містить: закриті завдання з однією правильною відповіддю 1-6; 8-12; 14-16; 18; 20; у18, 20 |
Вікторина-тест «Весела хімія» Пропоную до вашої уваги веселу тест-вікторину для учнів 8 класу. Подібні заходи допомагають сформувати інтерес і привернути увагу... |