|
Скачати 52.11 Kb.
|
УРОК „ЗНАЙОМСТВО З ЖИТЕЛЯМИ МОРСЬКИХ ГЛИБИН" Тема. Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів. Мета. Систематизація і поглиблення знань учнів; розвиток їх логічного мислення. Розвивати навички самостійної роботи, самоконтролю. Виховувати наполегливість, допитливість. Обладнання. Предметні малюнки морських тварин, малюнок підводного царства, фонозапис шуму моря, звуків дельфінів і т.д. Хід уроку І.Оргмомент Погляньте на дошку. Що ви бачите на малюнку? (Підводний світ.) Так. Перед вами зображення морської глибини, коралових рифів, водоростей морського дна. Чого тут бракує (Морських жителів.) У ході уроку ми заселимо це морське царство тваринами. Чим більше ми виконаємо математичних завдань, тим з більшою кількістю морських жителів познайомимось. Більшість уроку ви будете працювати самостійно, тому кінцевий вигляд цього малюнка буде залежати від швидкості і якості вашої роботи. ![]() І ![]()
якого може не дихати кашалот. Скільки часу може перебувати під водою кашалот?
Ви дізналися дещо про життя морських тварин. З деякими з них ми сьогодні познайомимося ближче. ![]() 2. Другим нашим гостем є зубастий кит — кашалот. Кити не є рибами. Вони дихають повітрям, а їхні малята, як і люди, вигодовуються молоком. Є беззубі кити, вони харчуються дрібними рачками.А кашалот споживає і більших тварин, за якими може пірнати на глибину до 1 км. Наш гість кашалот пропонує(вчитель читає номер завдання на звороті предметного малюнка і прикріплює його на поверхні води): Округліть:
![]() Д ![]() Які з наведених десяткових дробів рівні: 1)2,305; 2)2,0350; 3)2,0035; 4)2,3050; 5)2,3005 Порівняйте числа: 1)0,18 і 0,2; 3)32,004 і 31,005; 5) 0,444 і 0,2222; 2) 0,6 і 0,495; 4) 9,361 і 9,35; 6) 16,075 і 16,0761. 4 ![]() Одна сторона трикутника дорівнює 12,4 дм, що на 3,8 дм менше выд другої сторони та на 2,6 дм більше за третю. Обчислить периметр трикутника. 5 ![]() Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення:
6 ![]()
По закінчені роботи учні вибирають правильну відповідь серед написаних чисел. Сусіди по партах перевіряють роботу один одного, при потребі допомагають виправити помилку. 7 ![]() ІІІ.Підсумок уроку. — Який математичний матеріал ми повторили? Що цікавого дізналися? А зараз виконайте завдання,обчислить, записавши дані величини в дециметрах:
Перші п'ять учнів, які отримають правильні відповіді, зможуть населить наше морське царство новими жителями. ![]() летюча риба риба-пила ![]() ![]() рибка-стрибун риба-меч Додаткове завдання: + 17,*4 _ 9*,7*5 **,5* *4,*6* 105,23 34,841 ![]() ![]() китова акула тигрова акула ІV.Домашнє завдання Підготуватися до к/р.
9 ц – 524 кг; 8 ц 44 кг – 836 кг; 42 ц 5 кг + 85 кг; 2,92 т + 684 кг; 7 т 6 ц 4кг – 8 ц 18 кг; 1 т 2 ц 3 кг – 1 т 15 кг.
26,836 – 7,59 – 12,6 – 3,5801; 489,2 – (164,4 + 92,16 – 138,254).
|
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач... |
Розв ’ язування вправ на всі дії з десятковими дробами Повторити поняття десяткового дробу, додавання та віднімання, множення та ділення десяткових дробів |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |