|
Скачати 41.65 Kb.
|
7 клас Тема: «Матеріалознавство. Властивості шерстяних та шовкових тканин» Мета: дидактична – ознайомити учнів з властивостями волокон тваринного походження, застосування тканин з шовку та шерсті для виготовлення одягу. розвиваюча - розвивати в учнів уяву, творчу перспективу, естетичний смак, зосередженість, самостійність, творчий підхід до вирішення завдань. виховна – виховувати розуміння в потребі використання тканин з натуральних волокон, вміння співвідносити обрані моделі до відповідних тканин. Обладнання уроку : кольоровий папір, клей, ножиці, шаблони, Ескізи моделей спідниць, зразки спідниць різних фасонів, Фрагменти фільму, комп’ютер. Тип уроку : комбінований з використанням елементів інтерактивних технологій. Міжпредметні зв’язки: фізика, біологія. Хід уроку : І. Організаційний момент. Перевірка готовності учнів до уроку. Вправа «Мікрофон» Я полюбляю носити речі виготовлені з шерстяних тканин. Тепер, будь ласка, по черзі так само представтесь ви. Узагальнення: Дуже добре, що в наш час є великий вибір, ми можемо носити речі виготовлені з різних тканин. ІІ. Актуалізація опорних знань. Проблемне питання: А як ви гадаєте, які тканини корисніші для нашого організму синтетичні чи натуральні? Чому? Ви б хотіли б знати чому? ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Я бачу, що це питання актуальне і тому тема нашого уроку: «Властивості шерстяних та шовкових тканин» ІV. Сприяння та усвідомлювання нових знань. Тканини рослинного походження ви вивчали в 5 та 6 класах . Назвіть ці тканини. Тканини шерсть та шовк - це тканини тваринного походження. 4.1.Ознайомлення учнів із зразками шерсті та шовку. 4.2.Складання асоціативного куща .(робота в групах) 4.3. Вправа «Ажурна пилка». Робота в групах . («Шерсть» , «шовк») Інформаційний матеріал №1: Натуральні шерстяні волокна – це волосяний покрив овець, кіз, верблюдів, лам та інших. Основну масу шерсті (до 97%) дають вівці. Під час стрижки овець вовну знімають цільним шаром (руном). Зістрижена вовна проходить первинну обробку: її сортують, тріпають, промивають, сушать. З вичесаної вовни виготовляють ровницю, пряжу, яка іде на виробництво тканини. Основними районами вівчраства є – Австралія, Нова Зеландія та інші країни. Інформаційний матеріал №2: Натуральний шовк – це дуже тонка нитка, що змотується з коконів тутового шовкопряду. Спочатку гусінь шовкопряда вигодовують листям тутового дерева. Після цього гусінь перетворюється на лялечку, кокони обробляють паром, для умертвління лялечок. Потім їх змотують в нитки і виготовляють з них тканину. Основними районами шовківництва є – Середня Азія, Китай, Японія, Закавказзя, Молдова, Україна. 4.4. Складання схем.(робота в групах) Встановити відповідність нумерації та назви операції, використовуючи новий матеріал. Етапи виготовлення шерстяної тканини
Етапи виготовлення шовкової тканини
V. Лабораторно-практична робота: « Властивості шерстяних та шовкових тканин» 5.1. Складання таблиці.
Узагальнення : в ході лабораторної роботи ми побачили, що шерсть та шовк мають різні властивості, а токож і зовнішній вигляд. « Мозковий штурм» При виборі фасону потрібно враховувати : 1. Призначення виробу; 2. Співвідношення фасону з тканиною; 3. Фактуру тканини ; 4. Властивості тканини. 5.2. Практичне завдання Завдання: підібрати відповідні фасони спідниць та тканин. І група : модель спідниці та декілька зразків тканини шерсті та шовку. ІІ група: зразок тканини шерсті та декілька моделей спідниць. Обмін завданнями між групами. Висновок: Ви навчилися при виборі фасону враховувати всі критерії. VІ. Пісумок заняття. Що нового ви дізналися з сьогоднішнього заняття? Ви можете застосувати ці знання в повсякденному житті ? |
Тема: Електричне та магнітне поля та їхня дія на біологічні тканини Електричні властивості біологічних систем. Електропровідність клітин і тканин при постійному струмі. Види поляризації |
Першочергове отримання в повному обсязі інформації відносно вступу до вузу Прошу вважати мене кандидатом на зарахування на напрям „Інженерне матеріалознавство” спеціальність „Прикладне матеріалознавство” |
Тема програми «Основи пожежної безпеки», тема уроку «Причини виникнення пожеж. Пожежонебезпечні властивості властивості речовин. Організаційні... |
МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО Навчальний посібник (для студентів напрямку 1201 „Архітектура”) ... |
УРОК №1 Тема. Початкові поняття геометрії. Властивості точок і прямих Узагальнивши практичні знання і вміння учнів, сформулювати властивості приналежності точок і прямих та властивості взаємного розміщення... |
УРОК №15 Тема. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Основні геометричні... Про означення, властивості суміжних та вертикальних кутів; а також про означення, ознаки та властивості паралельних прямих; повторити... |
РЕАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ МОТИВАЦІЙНИХ ПРИНЦИПІВ ПРИ СТВОРЕННІ ЕЛЕКТРОННИХ... |
1. Розділом якої науки є зуботехнічне матеріалознавство Конструкційні матеріали, що застосовують в ортопедичній стоматології, поділяють за властивостями |
Тема. Будова та різноманітність рослинних клітин. Поділ клітини.... |
Тема : Урок казка. Вертикальні кути та їх властивості Мета : Закріпити поняття вертикальних та суміжних кутів,вчити правильно формулювати та доводити властивості суміжних та вертикальних... |