Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу Тема : Спеціальна фізична підготовка


Назва Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу Тема : Спеціальна фізична підготовка
Дата 03.11.2013
Розмір 93 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Музика > Конспект

Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Т е м а : Спеціальна фізична підготовка.

М е т а: розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування та під час рухливих ігор.

З а в д а н н я:

  1. Повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних

вправ у гімнастичному залі;

  1. Сприяти розвитку сили, стрибучості, гнучкості, витривалості методом колового тренування ;

  2. Сприяти розвитку спритності під час рухливої гри «Футбол павучків»;

  3. Розвивати в учнів самооцінку, вміння самостійно працювати і долати труднощі.

М і ж п р е д м е т н і з в 'я з к и: психологія, музика.

Ч а с: 45 хвилин.

М і с ц е п р о в е д е н я: гімнастичний зал.

І н в е н т а р т а о б л а д н а н н я: М`ячі (6), Мати гімнастичні (3), гімнастичні стінки (2 шт.), скакалки (1 шт.), гімнастична лавка (1 шт.), магнітофон, секундомір, свисток, велотренажер.

Умовні позначення у плані-конспекті:



  • гімнастична стінка; - скакалка;


- гравці команд, учні; - м'яч;
- напрямок руху; - учитель;
- мат гімнастичний; - велотренажер;




Зміст уроку

Доз-ння


Організаційно-метод. вказівки

І

Підготовча частина

15хв.




1.

Шикування в дві шеренги, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку, інструктаж з т./б..

2хв.

Ознайомити з вимогами гігієни та техніки безпеки.

2.

Підрахунок ЧСС за 10с.

30с.

Звернути увагу на учнів в яких ЧСС більше 90 уд./ хв.

3.

Стройові вправи.

30с.

Повороти виконувати стрибком.

4.

Ходьба на місці.

15с.

Виконання вправи під музику.

5.

Біг на місці.

30с.

Виконання вправи під музику.

6.

Біг на місці з високим підніманням стегна.

20с.

Спина пряма, вправу виконувати енергійно.

7.

Ходьба на місці.

15с.

Виконуємо глибокий вдих і видих.

8.

Комплекс ЗРВ з м’ячем.

10хв.

Комплекс ЗРВ виконується в парах.




В.п. – стоячи обличчям один до одного, м’яч у прямих руках над головою.

1 – крок правою назад;

2 – в.п.;

3 – крок лівою назад;

4 – в.п.


6-8р.

Обидва партнери тримають м’яч.





В.п. – стоячи спиною один до одного на відстані кроку, м’яч у прямих руках попереду.

6-8р.

Повороти тулуба максимальні.




Зміст уроку

Доз-ння


Організаційно-метод.вказівки




1 – поворот тулуба праворуч (ліворуч), передача м'яча з рук у руки;

2 – поворот тулуба ліворуч(праворуч), передача м`яча з рук у руки.





Учні першої шеренги повертають тулуб праворуч, другої ліворуч і навпаки.




В.п. – стоячи спиною один до одного на відстані кроку.

1 – поворот тулуба праворуч, передача

м'яча з рук у руки через середину;

2 – поворот тулуба ліворуч, передача

м'яча з рук у руки через середину.


6-8р.

Слідкувати за рухами учнів.

Повороти мають бути одночасними






В.п. – стоячи спиною один до одного, ноги на ширині плеч, м’яч у прямих руках над головою.

1 – нахил вперед, передати м`яч партнеру поміж ногами;

2 – в.п.

6-8р.

Ноги в колінах не згинати.





В.п. – присід на правій, ліва в сторону, м`яч на підлогу, руки на м`ячі.

1-2 – перенесення ваги тіла з правої на ліву;

6-8р.

Вправу виконувати в положенні присівши.





3-4 – перенесення ваги тіла з лівої на праву.









В.п. – стоячи спиною один до одного взятись за руки, ноги на ширині плеч, м’яч між спинами.

1-2 – присісти;

3-4 – встати.

6-8р.

Під час присіду опиратись на спину партнера.





В.п. – стоячи обличчям один до одного, мяч на підлозі.

1 – стрибок вперед;

6-8р.

Стрибки виконувати енергійно.



Зміст уроку

Доз-ння


Організаційно-метод.вказівки




2 – стрибок назад;

3 – стрибок праворуч;

4 – стрибок ліворуч.







9.

Підрахунок ЧСС за 10с.

20с.

Звернути увагу на учнів в яких ЧСС більше 140 уд./ хв.

ІІ

Основна частина

25хв.







Сприяти розвитку фізичних якостей методом колового тренування.




Слідкую за дотриманням правил т/б на всіх станціях, правильністю виконання вправ та часом.


1.

Шикування учнів в одну шеренгу, розподіл їх на відділення.

30с.

Пояснення завдань на кожній станції і порядок зміни місць занять (за годин. стріл.)

2.

Виконання завдань на станціях:

20хв.

Потоковий метод виконання. Після кожних 30с. роботи робимо відпочинок 30с




1 станція:

В.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба, набивний м’яч затиснутий між стопами. Перенесення м’яча прямими ногами за голову і навпаки;
2 станція:

Велотренажер;

3 станція:

В.п. – лежачи на животі, руки за голову. Піднімання і опускання тулуба;
4 станція:

Біг з високим підніманням стегна;



2х30с

2х30с


2х30с

2х30с


Ноги в колінах не згинати.
Їзда на тренажері з максимальною швидкістю.
Необхідно прогинатись у поперековому відділі.


Виконувати з максимальною швидкістю.



Зміст уроку

Доз-ння


Організаційно-метод.вказівки




5 станція:

В.п. – лежачи на спині, руки за голову, ноги зігнуті в колінах.

Піднімання тулуба в сід;

6 станція:
Стрибки через скакалку на

місці, відштовхуючись двома ногами;
7 станція:

В.п. – упор на брусах.

Згинання і розгинання рук в упорі на брусах (хл.);
В.п. – у висі лежачи на низькій перекладині.

Підтягування у висі лежачи (дівч.);
8 станція:

В.п. – стоячи боком до гімнастичної стінки, рукою взятися за рейку на рівні пояса. Присідання на правій нозі, ліва вперед. Потім теж саме на лівій.

2х30с
2х30с
2х30с

2х30с.



Вправу виконувати з максимальною кількістю повторів.


2

1



3




8

7

4




5



6



Виконувати повний присід.

3.

Підрахунок ЧСС за 10с.

20с.

Учні, у яких пульс більше 180 уд.хв., друге коло виконують з меншою інтенсивністю.

4.

Завдання на карточках.

2хв.

Завдання на карточках учні виконують під час відпочинку між колами проходження станцій.




Сприяти розвитку спритності у рухливій грі «Футбол для павучків».

5хв.






Зміст уроку

Доз-ння

Організаційно-метод.вказівки

5.

Гра: Учні розподіляються на дві команди і приймають

положення присівши, в упорі руки позаду. Перемагає команда, яка

менше пропустить голів.




За свистком учителя учні починають грати

футбол в даному вихідному положенні, стараючись забити м’яч у ворота. М’яч можна передавати ногами і

головою. З ауту м’яч у гру вводиться ногою.


ІІІ

Заключна частина.

5хв.




1.

Визначення рівня самооцінки:

Учні самостійно оцінюють свою роботу на уроці, наклеюючи на плакаті чоловічків відповідного кольору.


2хв.

Червоний чоловічок – відмінна оцінка;

Зелений – хороша оцінка;

Чорний – задовільна оцінка.

Завдання виконується під заспокійливу музику.

2.

3.

4.


5.

Шикування.

Підрахунок ЧСС за 10с.

Підсумок уроку.


Домашнє завдання.

1хв.


1хв.


1хв.

Шикування в дві шеренги.

Якщо пульс більше 100уд.хв., учень виконує додаткові вправи на відновлення дихання.
Відзначити кращих учнів, а також проаналізувати самооцінку.

Індивідуально.

Схожі:

Конспект уроку-змагання з фізичної культури для учнів 3А класу з теми: «Футбол»
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
План-конспект вступного уроку з фізичної культури для учнів 6 класу Тема: «Футбол»
Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для...
План-конспект вступного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу Тема: «Баскетбол»
Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для...
План-конспект відкритого уроку з фізичного виховання для учнів 4...
Повторити техніку виконання стрибка через «гімнастичного козла» способом «ноги порізно»
Уроку з фізичної культури та математики для учнів 6-го класу
Правила поведінки учнів у спортивному залі; запобігання травмам на уроках баскетболу
Заходи Загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної...
Забезпечення обов’язкового проведення у загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах уроків з фізичної культури не...
План-конспект уроку фізичної культури по темі «Гімнастика» для учнів 4-х класів С. А. Хлус
Мета: сприяти зміцненню здоров'я учнів, розвитку основних фізичних якостей; формувати в них стійку мотивацію до турботливого ставлення...
КОНСПЕКТ УРОКУ НА ТЕМУ: Особливості географічного положення Африки
Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, комп’ютерна презентація «Африка. Географічне положення. Історія дослідження»,...
План-конспект уроку з фізичної культури Тема: Спортивна
Завдання: 1 Закріплювати вміння виконувати: а різновиди ведення м'яча; б кидки в кошик з різних точок; в передачі в русі
Урок- ігровий турнір з фізичної культури
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка