Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Т е м а : Спеціальна фізична підготовка.
М е т а: розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування та під час рухливих ігор.
З а в д а н н я:
Повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних
вправ у гімнастичному залі;
Сприяти розвитку сили, стрибучості, гнучкості, витривалості методом колового тренування ;
Сприяти розвитку спритності під час рухливої гри «Футбол павучків»;
Розвивати в учнів самооцінку, вміння самостійно працювати і долати труднощі.
М і ж п р е д м е т н і з в 'я з к и: психологія, музика.
Ч а с: 45 хвилин.
М і с ц е п р о в е д е н я: гімнастичний зал.
І н в е н т а р т а о б л а д н а н н я: М`ячі (6), Мати гімнастичні (3), гімнастичні стінки (2 шт.), скакалки (1 шт.), гімнастична лавка (1 шт.), магнітофон, секундомір, свисток, велотренажер.
Умовні позначення у плані-конспекті:
гімнастична стінка; - скакалка;
- гравці команд, учні; - м'яч;
- напрямок руху; - учитель;
- мат гімнастичний; - велотренажер;
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод. вказівки
|
І
|
Підготовча частина
|
15хв.
|
|
1.
|
Шикування в дві шеренги, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку, інструктаж з т./б..
|
2хв.
|
Ознайомити з вимогами гігієни та техніки безпеки.
|
2.
|
Підрахунок ЧСС за 10с.
|
30с.
|
Звернути увагу на учнів в яких ЧСС більше 90 уд./ хв.
|
3.
|
Стройові вправи.
|
30с.
|
Повороти виконувати стрибком.
|
4.
|
Ходьба на місці.
|
15с.
|
Виконання вправи під музику.
|
5.
|
Біг на місці.
|
30с.
|
Виконання вправи під музику.
|
6.
|
Біг на місці з високим підніманням стегна.
|
20с.
|
Спина пряма, вправу виконувати енергійно.
|
7.
|
Ходьба на місці.
|
15с.
|
Виконуємо глибокий вдих і видих.
|
8.
|
Комплекс ЗРВ з м’ячем.
|
10хв.
|
Комплекс ЗРВ виконується в парах.
|
|
В.п. – стоячи обличчям один до одного, м’яч у прямих руках над головою.
1 – крок правою назад;
2 – в.п.;
3 – крок лівою назад;
4 – в.п.
|
6-8р.
|
Обидва партнери тримають м’яч.
|
|
В.п. – стоячи спиною один до одного на відстані кроку, м’яч у прямих руках попереду.
|
6-8р.
|
Повороти тулуба максимальні.
|
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|
1 – поворот тулуба праворуч (ліворуч), передача м'яча з рук у руки;
2 – поворот тулуба ліворуч(праворуч), передача м`яча з рук у руки.
|
|
Учні першої шеренги повертають тулуб праворуч, другої ліворуч і навпаки.
|
|
В.п. – стоячи спиною один до одного на відстані кроку.
1 – поворот тулуба праворуч, передача
м'яча з рук у руки через середину;
2 – поворот тулуба ліворуч, передача
м'яча з рук у руки через середину.
|
6-8р.
|
Слідкувати за рухами учнів.
Повороти мають бути одночасними
|
|
В.п. – стоячи спиною один до одного, ноги на ширині плеч, м’яч у прямих руках над головою.
1 – нахил вперед, передати м`яч партнеру поміж ногами;
2 – в.п.
|
6-8р.
|
Ноги в колінах не згинати.
|
|
В.п. – присід на правій, ліва в сторону, м`яч на підлогу, руки на м`ячі.
1-2 – перенесення ваги тіла з правої на ліву;
|
6-8р.
|
Вправу виконувати в положенні присівши.
|
|
3-4 – перенесення ваги тіла з лівої на праву.
|
|
|
|
В.п. – стоячи спиною один до одного взятись за руки, ноги на ширині плеч, м’яч між спинами.
1-2 – присісти;
3-4 – встати.
|
6-8р.
|
Під час присіду опиратись на спину партнера.
|
|
В.п. – стоячи обличчям один до одного, мяч на підлозі.
1 – стрибок вперед;
|
6-8р.
|
Стрибки виконувати енергійно.
|
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|
2 – стрибок назад;
3 – стрибок праворуч;
4 – стрибок ліворуч.
|
|
|
9.
|
Підрахунок ЧСС за 10с.
|
20с.
|
Звернути увагу на учнів в яких ЧСС більше 140 уд./ хв.
|
ІІ
|
Основна частина
|
25хв.
|
|
|
Сприяти розвитку фізичних якостей методом колового тренування.
|
|
Слідкую за дотриманням правил т/б на всіх станціях, правильністю виконання вправ та часом.
|
1.
|
Шикування учнів в одну шеренгу, розподіл їх на відділення.
|
30с.
|
Пояснення завдань на кожній станції і порядок зміни місць занять (за годин. стріл.)
|
2.
|
Виконання завдань на станціях:
|
20хв.
|
Потоковий метод виконання. Після кожних 30с. роботи робимо відпочинок 30с
|
|
1 станція:
В.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба, набивний м’яч затиснутий між стопами. Перенесення м’яча прямими ногами за голову і навпаки;
2 станція:
Велотренажер;
3 станція:
В.п. – лежачи на животі, руки за голову. Піднімання і опускання тулуба;
4 станція:
Біг з високим підніманням стегна;
|
2х30с
2х30с
2х30с
2х30с
|
Ноги в колінах не згинати.
Їзда на тренажері з максимальною швидкістю.
Необхідно прогинатись у поперековому відділі.
Виконувати з максимальною швидкістю.
|
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|
5 станція:
В.п. – лежачи на спині, руки за голову, ноги зігнуті в колінах.
Піднімання тулуба в сід;
6 станція:
Стрибки через скакалку на
місці, відштовхуючись двома ногами;
7 станція:
В.п. – упор на брусах.
Згинання і розгинання рук в упорі на брусах (хл.);
В.п. – у висі лежачи на низькій перекладині.
Підтягування у висі лежачи (дівч.);
8 станція:
В.п. – стоячи боком до гімнастичної стінки, рукою взятися за рейку на рівні пояса. Присідання на правій нозі, ліва вперед. Потім теж саме на лівій.
|
2х30с
2х30с
2х30с
2х30с.
|
Вправу виконувати з максимальною кількістю повторів.
2
1
3
8
7
4
5
6
Виконувати повний присід.
|
3.
|
Підрахунок ЧСС за 10с.
|
20с.
|
Учні, у яких пульс більше 180 уд.хв., друге коло виконують з меншою інтенсивністю.
|
4.
|
Завдання на карточках.
|
2хв.
|
Завдання на карточках учні виконують під час відпочинку між колами проходження станцій.
|
|
Сприяти розвитку спритності у рухливій грі «Футбол для павучків».
|
5хв.
|
|
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
5.
|
Гра: Учні розподіляються на дві команди і приймають
положення присівши, в упорі руки позаду. Перемагає команда, яка
менше пропустить голів.
|
|
За свистком учителя учні починають грати
футбол в даному вихідному положенні, стараючись забити м’яч у ворота. М’яч можна передавати ногами і
головою. З ауту м’яч у гру вводиться ногою.
|
ІІІ
|
Заключна частина.
|
5хв.
|
|
1.
|
Визначення рівня самооцінки:
Учні самостійно оцінюють свою роботу на уроці, наклеюючи на плакаті чоловічків відповідного кольору.
|
2хв.
|
Червоний чоловічок – відмінна оцінка;
Зелений – хороша оцінка;
Чорний – задовільна оцінка.
Завдання виконується під заспокійливу музику.
|
2.
3.
4.
5.
|
Шикування.
Підрахунок ЧСС за 10с.
Підсумок уроку.
Домашнє завдання.
|
1хв.
1хв.
1хв.
|
Шикування в дві шеренги.
Якщо пульс більше 100уд.хв., учень виконує додаткові вправи на відновлення дихання.
Відзначити кращих учнів, а також проаналізувати самооцінку.
Індивідуально.
|
|