Рухливі ігри з природознавства


Скачати 55.2 Kb.
Назва Рухливі ігри з природознавства
Дата 01.11.2013
Розмір 55.2 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Рухливі ігри з природознавства

«Розумні , кмітливі та рухливі»

розважальна програма з природознавства для учнів 5 та 6 класів

Мета: узагальнити природознавчі поняття в ігрової формі;

формувати життєву компетентність підлітків;

розвивати інтерес до предмету, мислення, винахідливість, фантазію; виховувати почуття дружби, товариської співпраці.

Обладнання: м’ячі , картки, «гніздечка», «поштові скриньки», аркуші, маркери
ХІД ПРОГРАМИ:

Звучить пісня «Веселий вітер»

- Добрий день, шановні друзі!

Увага! Увага! Сьогодні в нашої школі змагання. В змаганні приймають участь дві команди найрозумніших, найкмітливіших, найрухливіших. Вітаємо наших учасників! Команда 6 класу – «Обрій» та команда 5 класу – «Веселка».

І. Конкурс «Привітання команд»

- Кожна команда є групою однодумців, пов’язаних однією метою – волею до перемоги. За для перемоги всі представники команди повинні як одне ціле. Зараз ви покажете всім чи дійсно ви – команда?

(- Команді «Обрій» - фізкультпривіт! Наш девіз: «Наша сила в дружбі».

- Команді «Веселка» - фізкультпривіт! Наш девіз: «Ми переможемо, тому що ми разом!»)

ІІ. Конкурс Розминка «Так і Ні»

  • Спочатку розминаємо розум. Так, наш розум теж потребує розминки!

Ведучий викликає гравців обох команд. Ставить їм запитання. Вони повинні відповідати на запитання «так» або «ні».

  • Птахи належать до тварин. (так)

  • Папороть – це квитка. (ні)

  • Гриби – це рослини (ні)

  • Крокодил живе в воді. (так)

  • Природа - це все що нас оточує. (так)

  • Дельфін належить до риб. (ні)

  • Тепер розминаємо м’язи шиї. Але застосовуємо розум та знання.

Ведучий ускладнює завдання. Гравці повинні відповідати на запитання «так» або «ні», але ні словами, а рухами голови.

  • Береза росте в лісі. (так)

  • Кенгуру мешкає в Австралії .(так)

  • Акула дихає повітрям. (ні)

  • Торф утворюється в болоті (так)

  • Плахи не вміють плавати. (ні)

  • Пінгвін – птах, що добре латає. (ні)




  • А зараз з допомогою розуму рухаємо шиєю.

Ведучий більш ускладнює завдання. Гравці повинні відповідати на запитання «так» або «ні», але ні словами, а рухами голови так , як це роблять болгари – навпаки.

  • Дощ – це атмосферні опади. (так)

  • Веселка – це природне явище (так)

  • Людина – це природне тіло. (так)

  • Атмосфера – це тверда оболонка Землі. (ні)

  • Дощовий черв живе на дні океану (ні)

  • Корова належить до хижаків (ні)

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка набере більше балів.

ІІІ. Конкурс «Мій розумний дзвінкий м’яч»

Ведучий викликає гравців обох команд і дає їм завдання ударяючи м’ячем об підлогу назвати :

  1. П’ять видів рослин.

  2. П’ять видів тварин.

  3. П’ять видів птахів.

  4. П’ять живих природних тіл.

  5. П’ять неживих природних тіл.

  6. П’ять природних явищ.

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка набере більше балів.

ІV. Конкурс «Не лови гав!»

Кожний учасник отримує картку на якої намальований птах. Ведучий називає ознаки птаха. Той хто впізнав птаха, та має картку з зображенням цього птаха біжить до «гнізда» ( протилежної стіни спортзалу) .


1. Пташечка невеличка,

В неї білі щічки,

Сірі лапки, чорна шапка,

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

Та ж ця пташка невеличка

Називається ... (Синичка)

2. Що воно за дивна птиця —

Світла денного боїться.

Дзьоб гачком, великі очі,

І не спиться їй щоночі,

Гу-гу-гу! — кричить вона.

Відгадаєш? Це ... (Сова)
3. Крізь зимові заметілі

В сад наш птахи прилетіли.

Та такі червоногруді,

Ніби яблука повсюди

Хтось розсипав у дворі.

Звуться птахи ... (Снігурі)
4. Перший я приніс весну,

Розбудив усе від сну.

І співаю під вікном.

Люди звуть мене ... (Шпаком)
5. Вірно людям я служу,

Їм дерева стережу.

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним здобуваю. (Дятел)
6. Відлітають за моря, у краї далекі,

На будинках гнізда в’ють

Звуть же їх… (лелеки)

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка скоріше та без помилок виконає завдання


V. Конкурс «Крокодил»

Команда поділяться на дві частини: гравці, які отримують завдання (за допомогою міміки, жестів, рухів показати природне тіло чи явище) та гравці, які повинні впізнати та вірно назвати те ,що намагаються показати їхні товариши. Кожна команда має три спроби.

Завдання:

  1. Ялина. 1. Пальма.

  2. Верблюд. 2. Павук.

  3. Веселка. 3. Вітер.


VІ. Конкурс-естафета «Знайди адресу»

Кожний учасник отримує картку на якої намальовані рослини та тварини, які мешкають на різних материках та «сумку поштаря». За командою ведучого по одному гравцю з кожної команди біжать до «поштових скриньок» з назвами материків на кладуть до них картки.

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка скоріше та без помилок виконає завдання.
VІІ. Конкурс «Хто спритніше? Хто розумніше?»

Кожна команда отримує аркуш, маркери та завдання намалювати визначення поняття «природознавство».

Виграє команда, яка швидше, оригінальніше та без помилок виконає завдання.
Підбиття підсумків та нагородження переможців

Для журі

Критерії оцінювання:

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка скоріше та без помилок виконає завдання.





Назва конкурсу

Бали команди

5 класу

Бали команди

6 класу

1

Конкурс «Привітання команд»







2

Конкурс Розминка «Так і Ні»







3

Конкурс «Мій розумний дзвінкий м’яч»







4

Конкурс «Не лови гав!»








5

Конкурс «Крокодил»








6

Конкурс-естафета «Знайди адресу»







7

«Хто спритніше? Хто розумніше?»










ПІДСУМОК











Схожі:

Виховання основ емоційної культури дошкільника передбачає застосування...
Не менш значущі й рухливі ігри, що позбавляють дитину зайвої, накопиченої нею енергії
Тема уроку
Ознайомлення зі значенням фізичної культури, спор­тивним одягом та взуттям, правилами. Основна гімнас­тична стійка, шикування в шеренгу,...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Учні на уроках фізичної культури виконують стройові, гімнастичні, легкоатлетичні вправи, елементи футболу, волейболу, баскетболу,...
Артюк В. М., Демчишин А. А.,Демчишин А. В., Фалес І. Г. «Рухливі спортивні ігри в школі»
В центрі площадки кладуть баскетбольний м’яч. За сигналом гравці влучають в баскетбольний м’яч, гравці прагнуть пересунути його в...
Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інноваційних...
Автор статті: Тужикова Ольга Володимирівна, вчитель природознавства Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату...
Умови проведення обласного етапу Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних...
Конкурс проводиться щорічно з метою залучення учнів загальноосвітніх навчальних закладів віком від 9 до 11 років включно (далі учні)...
ІСТОРІЯ ОЛІМПІЙСЬКИХ ІГОР Олімпійські ігри
Олімпійські ігри найбільші міжнародні комплексні спортивні змагання сучасності, які проводяться кожні чотири роки
План Основні шляхи підвищення ефективності уроку природознавства...
Резерви підвищення ефективності уроків курсу «Я і Україна» (природознавство)в 1-4 класах
Ігри на розвиток дрібної моторики рук
Це доведено рядом дослідників (М.І. Кольцова, Е.І. Ісеніна, А. В. Антакова-Фоміна та ін.). Роботу з розвитку дрібної моторики рук...
Навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти і науки України з природознавства та хімії для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка