Тема. Закріплення знань про звукові значення букв


Скачати 55.94 Kb.
Назва Тема. Закріплення знань про звукові значення букв
Дата 15.12.2013
Розмір 55.94 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Біологія > План-конспект
План-конспект уроку навчання грамоти (читання)

в 1 класі школи інтенсивної педагогічної корекції

Тема. Закріплення знань про звукові значення букв Ц, ц («це»).

Опрацювання тексту «Циркова залізниця». Урок-подорож.

Мета. Закріплювати знання учнів про звукві значення букв Ц,ц («це»), вчити читати слова з вивченою буквою, виконувати звуко-буквений аналіз слів; закріплювати уміння читати зв‘язний текст, відповідати на запитання за змістом. Розвивати та коригувати фонематичний слух учнів, усне мовлення, спостережливість, навички осмисленого читання твору. Виховувати інтерес до читання, бажання дотримуватись правил поведінки у громадському транспорті.

Обладнання: каса букв; фішки для звукового аналізу слів; семафори для визначення місця звука у слові; індивідуальні картки і таблиці для розчитування; фотографії цирка, арени, залізниці; малюнки потяга, слона, клоуна, ведмедика; м‘яка іграшка цуценя.

Хід уроку

I.Організаційний момент.

Привітання

1 учень. Пролунав уже дзвінок, починається урок.

Працюватимем старанно, щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі діти просто молодці.

2 учень. Ми вам раді, люди добрі і вітаєм щиро вас.

І запрошуєм ласкаво на урок у 1 клас.

Вчитель. – А тепер налаштуємося на роботу. Для цього промовимо чистомовку.

Ок-ок-ок- розпочався урок.

Ень-ень-ень- за вікном прекрасний день.

Ас-ас-ас- у нас веселий клас.

Зі-зі-зі- ми чудові друзі.

Уть-уть-уть- вирушаємо у путь!

II.Повідомлення теми і мети уроку.

-Увага, увага! На другій колії здійснюється посадка на швидкий потяг «Перший клас», будьте уважними та обережними, нумерація вагонів з голови поїзда.

- Сьогодні запрошую вас до подорожі, протягом якої ми продовжимо ознайомлення з буквою «це», поліпшимо свій настрій та попрацюємо з цікавим текстом із Букваря.

III.Контроль, корекція та закріплення вивченого.

  1. Бесіда на повторення вивченого («Мозкова атака»)

  • Скажіть мені, будь ласка, яку букву ми вивчили на минулому уроці?

(Букву «це»).

  • Якими звуками вона передається? (Звуками «ц», «ц‘»).

  • Що ви можете сказати про звук «ц»? (Цей звук приголосний).

  • Коли звук «ц» стає м‘яким? (Коли після нього йде м‘який знак, буква і, я).



  1. Гра « Спіймай звук «ц».

  • Машиністом у нашому поїзді хоче бути Цуценя, воно хоче разом з вами подорожувати до ЦИРКУ. Якщо йому сподобається подорож, то в кінці уроку Цуценя покаже вам цікавий фокус.

  • А зараз цуценя пропонує гру «Спіймай звук». Якщо почуєте у вірші слова зі звуком «ц», плесніть в долоні- спіймайте його.

Цап, цвіркун і цуценя

Цирк влаштовують щодня.

Цап стриба, цвіркун жонглює

Цуценя їх дресирує.

  1. Гра «Визнач місце звука в слові».

-Щоб на семафорі загорілося потрібне світло і наш поїзд вирушив у путь, ми повинні визначити місце звука «ц» в словах.

( Цап, стілець, сцена, стіл, лисиця, цифра, олівець , яйце, цибуля, продавець, сонце, цуценя).

-В якому слові ви почули два звуки «ц»?

  1. Звуко-буквений аналіз слів.

Цуценя, цап, лисиця, олівець.

  1. Робота в парах. Читання складових таблиць.

-Молодці! Цуценяткові подобається з вами подорожувати. Ми під‘їхали до станції «Прочитай».

-До нашого поїзду зайшов Слоник Цо, він теж поспішає до Цирку. Давайте йому покажемо, як ми вміємо читати.

  • Для того, щоб гарно читати, ми повинні розчитатися. Працюємо в парах, один учень читає, другий контролює і навпаки.

Читання складових таблиць з буквою «це».



  1. Читання складів на вагонах поїзда (хором)

Цо, цу, ци, це, ці, ця.

  • В якому вагоні звук «ц» м‘який? Які букви його пом‘якшили?



  1. Читання слів на таблиці для розширення кута зору.

Цап ли ки-ця

Ціп яй це вів-ця

Цур кіль цу-кор

Цар вікон цим-бали

  1. Фізкультхвилинка .

-Ми стомилися сидіти, треба трішки відпочити!

-До нашого веселого поїзда зайшов Клоун Циркуль і він хоче разом з вами зробити фізхвилинку.

IV.Основна частина уроку.

1. Бесіда про цирк. Розвиток усного мовлення учнів.

-Увага! Увага! Швидкий потяг «Перший клас» прибуває на станцію «ЦИРК».

Нас радо зустрічає Ведмедик Цвях.

- Діти, хто з вас був у цирку? Кого ви там бачили? (Відповіді учнів.)

Цирк- це заклад, де влаштовують вистави, що включають акробатику, клоунаду, дресирування тварин. Цирки є у великих містах- у Києві, Харкові, Донецьку, а є й переїзні цирки, які їздять з виставами по маленьким містам.

(Демонстрація фото цирку).

Актори в цирку виступають на АРЕНІ - це круглий майданчик посередині цирку.

2. Друкування букви «Ц»

- Але для того, щоб потрапити у цирк, нам необхідно мати квитки. Щоб їх отримати, ви повинні не відриваючи руки написати на картках букву Ц.

Тепер переверніть картки і отримайте квитки!

3.Робота за Букварем (с.113)

-Розгорніть Буквар на сторінці 113.

А) Бесіда за малюнком.

- Розгляньте малюнок.

-Хто зображений на малюнку? (Лисиця, білочки, заєць, цап).

-Де відбуваються події? (Біля квиткової каси).

-Хто хоче купити квитка? (Білочки).

-Хто працює касиром? (Лисичка).

-Хто начальник станції? (Цап).

-Чому зайчик засмучений? (Відповіді учнів).

-Хотів зайчик проїхати без квитка. Що з ним сталося потім, дізнаємось згодом.

-Чи правильно їздити без квитка?

-Яких правил поведінки ви дотримуєтесь у транспорті? (Відповіді учнів.)

Б) Словникова робота.

-Прочитайте назву твору в Букварі. («Циркова залізниця»).

-Як ви гадаєте, про що йтиметься у творі? (Відповіді учнів).

ЗАЛІЗНИЦЯ -це територія, де знаходяться залізна дорога, будівля вокзалу і перон.

ПЕРОН - це платформа, збудована вздовж колії, біля якої зупиняється поїзд на залізничній станції. (Демонстрація фото).

В) Читання тексту вчителем.

-Послухайте текст і скажіть, що ж трапилось із зайчиком?

Г) Читання слів у колонках

-Для того, щоб вам легше було читати новий текст, ми прочитаємо слова, які є у цьому тексті.

Цирк Гриць слониха

Циркова лисиця арена

Станція залізниця перон

Д) Самостійне читання тексту учнями.

- Прочитайте текст самостійно, звертаючи увагу на слова, у яких є буква ц («це»).

Е) Вибіркове читання.

- Знайдіть і зачитайте слова, у яких є буква ц («це»).

Є) Читання «ланцюжком».

Ж) Бесіда за змістом.

-Назвіть героїв оповідання (Сашко з Грицем, Слониха, Лисиця, Білочки, Цап, Заєць).

- Хто стояв під віконцем каси?

- Що робила лисиця?

-Ким був Цап?

- Кого вивели на арену?

- Що хотів зробити зайчик?

- Чи вдалося йому це?

V.Підсумок уроку.

- Яку пораду ви хочете дати зайчику?

- Чи сподобалася вам подорож?

- Яку букву ми продовжували вивчати на уроці?

- Цуценяткові теж дуже сподобалося з вами подорожувати і він підготував для вас фокус із сюрпризом ( частування цукерками).

VI. Приведення організмів дітей у спокійний стан.

Розфарбовування малюнка цуценя.

Схожі:

Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Щ”, “щ” (ща)....
Розчитування за таблицею М. О. Зайцева. Читання рядка складів, передаючи голосом правильну інтонацію
ТЕМА: Animals. Тварини
ЛО та з опорою на зразок; активізувавши вивчені букви англійського алфавіту формувати навички письма та техніки читання: співвідносити...
Урок письма. Тема. Закріплення написання вивчених букв
Мета: закріплювати вміння писати раніше вивчені букви, склади і слова з ними; вчити списувати з друкованого і рукописного текстів;...
Звукові явища. Поширення звуку
Мета: сформувати уявлення про звукові явища природи, розкрити поняття про джерела звуку, частоту звукових коливань, швидкість поширення...
Тема: Закріплення знань та умінь про слова назви предметів
Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати кращі людські якості, допитливість, любов до рідної мови, бережливе ставлення до...
Конспект інтегрованого уроку українська мова й основи здоров
Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя
ТЕМА. Закріплення знань про букву «К». Опрацювання тексту «Калина». МЕТА
МЕТА. Закріпити уміння читати склади, слова, речення з новою буквою; закріплювати навички звукового аналізу слів, читацькі навички;...
Про розроблення єдиних зразків каліграфічного письма цифр, українських...
Заслухавши і обговоривши доповідну записку департаменту за­гальної середньої та дошкільної освіти, Науково-методичного цент­ру середньої...
ВСТУП. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ
Проведено частотний аналіз використання букв української мови для текстів загальним обсягом біля 580 тисяч знаків художнього, публіцистичного...
Урок засвоєння нових знань. Ім’ я уроку. «Андрій Малишко поет-пісняр»
Тема. ПОНЯТТЯ ПРО БАГАТОЗНАЧНІ Й ОДНОЗНАЧНІ СЛОВА. ПРЯМЕ Й ПЕРЕНОСНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ОСНОВНІ ТИПИ ПЕРЕНОСНИХ ЗНАЧЕНЬ: МЕТАФОРА, МЕТОНІМІЯ,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка