ТЕМА. Закріплення знань про букву «К». Опрацювання тексту «Калина». МЕТА


Скачати 39.28 Kb.
Назва ТЕМА. Закріплення знань про букву «К». Опрацювання тексту «Калина». МЕТА
Дата 18.12.2013
Розмір 39.28 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
ТЕМА. Закріплення знань про букву «К». Опрацювання тексту «Калина».

МЕТА. Закріпити уміння читати склади, слова, речення з новою буквою; закріплювати навички звукового аналізу слів, читацькі навички; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бережне ставлення до природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання

- Доброго ранку!- мовлю за звичаєм.

- Доброго ранку!- кожному зичу я!

- Доброго ранку!- вам діти бажаю.

- Добрий день! -відповідь дітей

- Добрий день всім, всім, всім!

2. Психогімнастика «Я-Сонце».

- Діти, погляньте на небо і уявіть, що ви-сонечко.

« Я – маленьке Сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся. Я розчісую свої промінці.

Я – велика куля. В мені багато тепла і світла.

Я – велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям.

Я – посміхаюся від щастя дарувати тепло.»

3. Гра «Ласковушечко».

- А зараз нехай промінці вашого сонечка торкнуться вушка вашого сусіда і прошепочуть ласкаві слова.

Діти! Який у вас став настрій?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Уроки бувають різні: короткі і довгі, цікаві і не дуже, сумні й веселі. Я хочу подарувати вам цікавий урок. Запрошую вас до співпраці. Пропоную вам закріпити вивчення букви «К», послухати, порозмовляти, пограти, поміркувати і вдосконалити свої навички читання.

  • Щоб урок пройшов не марно

Треба сісти рівно, гарно.

Не базікать на уроці,

Як папуга чи сорока.

ІІІ. Робота з календарем. ( Музика «Пори року» - «Осінь»)

  • Діти, візьміть свої біноклі і подивіться за вікно. Яка зараз пора року?

Як ви здогадалися? (відповіді дітей)

Сьогодні:_________... листопада. А чи знаєте діти, чому листопад має таку назву?

Ходить в саду листопад

Ходить, обтрушує сад.

Кожен листочок з дерев обриває -

То він у гості так зиму чекає!

IV. Актуалізація опорних знань.

  1. Повторення вивчених букв.

  • Розмовляючи ми не помітили, як залетів осінній хоровод листочків до нас. Уважно придивіться до них. Які вони різні! А що на них написано?


В Л М Н С К - приголосні
Яку з цих букв ми вивчали на попередньому уроці?

  1. Читання складів.

- Восени, в небі, ми бачимо багато різних птахів, які відлітають до теплих країв. Ось і до нас, у затишний теплий клас залетіла зграйка пташок. Вони у своїх дзьобиках тримають склади із буквою «ка», які потрібно нам прочитати.

3. Читання складів за таблицею.

А зараз попрацюємо у парі. Візьміть до рук складові таблиці і прочитайте склади з буквою «ка». Діти! Кому сподобалося як читає його сусід?

  1. Читання слів з літерою «ка»



МА К А Л

СА К

ЛА СКА КА

ВіІ НОК

ВІ КНО Н И
V. Фізкультхвилинка.

VI. Опрацювання нового матеріалу.

  1. А зараз відгадайте загадку.

У вінку зеленолистім

У червоному намисті.

Видивляється на воду

На свою хорошу вроду. (Калина)

  1. Поділ слова на склади.

  2. Звуко-буквенний аналіз.

  3. Бесіда про калину.

Тільки що, ми з вами відгадували загадку, ділили на склади, робили звуко-буквенний аналіз слова «калина». А що ви знаєте про калину?

  1. Читання тексту учителем.

Молодці діти! Як ви багато знаєте про калину. Все що ви говорите – це дійсно так. А я ще хочу вам сказати, що у нас на Україні – Калина – один із народних символів. Про неї складено багато казок, віршів, пісень, легенд та оповідань.

Ось у наших буквариках е текст про калину. Давайте послухаємо його. Чи сподобалось вам оповідання?

  1. Словникова робота.

У цьому тексті зустрічається слово, в якому пропущена буква. Давайте спробуємо його прочитати.

К В І … И


  1. Читання ланцюжком.

  2. Вибіркове читання

Знайдіть і прочитайте речення зі словом в якому пропущена буква?

Знайдіть і прочитайте речення в якому говориться про дівчинку?

Чому слово Оксанка написано з великої літери?

VII. Робота в центрах.

Сьогодні на уроці ми будемо працювати в центрах.

1 центр – це читання.

В ньому вам, діти, потрібно швидко прочитати скоромовку.

2 центр – це математики.

В ньому ви, діти, повинні прочитати слова, ставляючи числа по порядку зростання.

А Н И К А Л – калина В+КІНО – вінок

6 5 4 1 2 3 4123

3 центр – центр «Мистецтва»

Створити аплікацію.

4 центр – центр «Здоровя».

В цьому центрі потрібно поміркувати, як калину використовують для лікування.

Хочу вам нагадати, що в центрах ви повинні працювати швидко, згуртовано, прислухатися до думки свого товариша. А щоб вам працювалося зручно і затишно, вас буде обігрівати яскраве сонечко. А ви гарно попрацювавши, подаруєте сонечку віночок. Зверніть увагу – біля кожного центра є квіточка. Якщо центр успішно справився із завданням, він прикріплює квіточку сонечку. А зараз оберіть кожен собі центр у якому вн буде працювати. Успіхів вам!

VIII. Презентація роботи в центрах.

IX. Підсумок роботи в центрах.

Кожен центр успішно попрацював і результатом цієї праці є ось це сонечко у віночку із калини.

X. Підсумок уроку.

1. Рефлексія

Ось і підійшов наш урок до кінця. Чи сподобався він вам? Над якою буквою ми працювали? Чи змінився ваш настрій?

  1. Авторське крісло.

А щоб підтримати ваш гарний настрій сьогодні у авторському кріслі виступить Льовкіна Анастасія з піснею «Калина». Підготувати пісню їй допомогла мама – її муз. Керівник.

Схожі:

Конспект уроку навчання грамоти Урок подорож на тему «Закріплення знань про букву ї»
Мета. Продовжити формувати у дітей уявлення про звуко-буквені співвідно­шення в системі голосних української мови; формувати навички...
Технологія опрацювання текстових даних
Технологія опрацювання текстових даних. Системи опрацювання текстів. Засоби редагування та форматування текстів. Підготовка тексту...
Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Щ”, “щ” (ща)....
Розчитування за таблицею М. О. Зайцева. Читання рядка складів, передаючи голосом правильну інтонацію
Тема. Складання та реалізація програм опрацювання рядкових величин
Мета. Навчитись складати та виконувати програми з використанням процедур та функцій опрацювання рядкових величин
Тема. Контрольна робота з теми Основи роботи з текстовою інформацією та комп’ютерна графіка Мета
Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички опрацювання графічної інформації...
Тема: Складання та реалізація програм опрацювання
Мета: Навчитись складати та реалізовувати програми з використанням операцій та функцій опрацювання рядкових величин, розвивати культуру...
Тема. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Форматування...
Мета: розглянути виділення фрагментів тексту та операції з ними в текстовому процесорі, набути практичних навичок у оформленні документів...
Осіннє свято «Кошик яблук»
Хоровод «Ой є в лісі калина» залишаються в колі- парами, в середину виходить калина
УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок
Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів
Тема: Закріплення знань та умінь про слова назви предметів
Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати кращі людські якості, допитливість, любов до рідної мови, бережливе ставлення до...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка