|
Скачати 39.28 Kb.
|
ТЕМА. Закріплення знань про букву «К». Опрацювання тексту «Калина». МЕТА. Закріпити уміння читати склади, слова, речення з новою буквою; закріплювати навички звукового аналізу слів, читацькі навички; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бережне ставлення до природи. Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання - Доброго ранку!- мовлю за звичаєм. - Доброго ранку!- кожному зичу я! - Доброго ранку!- вам діти бажаю. - Добрий день! -відповідь дітей - Добрий день всім, всім, всім! 2. Психогімнастика «Я-Сонце». - Діти, погляньте на небо і уявіть, що ви-сонечко. « Я – маленьке Сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся. Я розчісую свої промінці. Я – велика куля. В мені багато тепла і світла. Я – велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я – посміхаюся від щастя дарувати тепло.» 3. Гра «Ласковушечко». - А зараз нехай промінці вашого сонечка торкнуться вушка вашого сусіда і прошепочуть ласкаві слова. Діти! Який у вас став настрій? ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Треба сісти рівно, гарно. Не базікать на уроці, Як папуга чи сорока. ІІІ. Робота з календарем. ( Музика «Пори року» - «Осінь»)
Як ви здогадалися? (відповіді дітей) Сьогодні:_________... листопада. А чи знаєте діти, чому листопад має таку назву? Ходить в саду листопад Ходить, обтрушує сад. Кожен листочок з дерев обриває - То він у гості так зиму чекає! IV. Актуалізація опорних знань.
В Л М Н С К - приголосні Яку з цих букв ми вивчали на попередньому уроці?
- Восени, в небі, ми бачимо багато різних птахів, які відлітають до теплих країв. Ось і до нас, у затишний теплий клас залетіла зграйка пташок. Вони у своїх дзьобиках тримають склади із буквою «ка», які потрібно нам прочитати. 3. Читання складів за таблицею. А зараз попрацюємо у парі. Візьміть до рук складові таблиці і прочитайте склади з буквою «ка». Діти! Кому сподобалося як читає його сусід?
МА К А Л СА К ЛА СКА КА ВіІ НОК ВІ КНО Н И V. Фізкультхвилинка. VI. Опрацювання нового матеріалу.
У вінку зеленолистім У червоному намисті. Видивляється на воду На свою хорошу вроду. (Калина)
Тільки що, ми з вами відгадували загадку, ділили на склади, робили звуко-буквенний аналіз слова «калина». А що ви знаєте про калину?
Молодці діти! Як ви багато знаєте про калину. Все що ви говорите – це дійсно так. А я ще хочу вам сказати, що у нас на Україні – Калина – один із народних символів. Про неї складено багато казок, віршів, пісень, легенд та оповідань. Ось у наших буквариках е текст про калину. Давайте послухаємо його. Чи сподобалось вам оповідання?
У цьому тексті зустрічається слово, в якому пропущена буква. Давайте спробуємо його прочитати. К В І … И
Знайдіть і прочитайте речення зі словом в якому пропущена буква? Знайдіть і прочитайте речення в якому говориться про дівчинку? Чому слово Оксанка написано з великої літери? VII. Робота в центрах. Сьогодні на уроці ми будемо працювати в центрах. 1 центр – це читання. В ньому вам, діти, потрібно швидко прочитати скоромовку. 2 центр – це математики. В ньому ви, діти, повинні прочитати слова, ставляючи числа по порядку зростання. А Н И К А Л – калина В+КІНО – вінок 6 5 4 1 2 3 4123 3 центр – центр «Мистецтва» Створити аплікацію. 4 центр – центр «Здоров’я». В цьому центрі потрібно поміркувати, як калину використовують для лікування. Хочу вам нагадати, що в центрах ви повинні працювати швидко, згуртовано, прислухатися до думки свого товариша. А щоб вам працювалося зручно і затишно, вас буде обігрівати яскраве сонечко. А ви гарно попрацювавши, подаруєте сонечку віночок. Зверніть увагу – біля кожного центра є квіточка. Якщо центр успішно справився із завданням, він прикріплює квіточку сонечку. А зараз оберіть кожен собі центр у якому вн буде працювати. Успіхів вам! VIII. Презентація роботи в центрах. IX. Підсумок роботи в центрах. Кожен центр успішно попрацював і результатом цієї праці є ось це сонечко у віночку із калини. X. Підсумок уроку. 1. Рефлексія Ось і підійшов наш урок до кінця. Чи сподобався він вам? Над якою буквою ми працювали? Чи змінився ваш настрій?
А щоб підтримати ваш гарний настрій сьогодні у авторському кріслі виступить Льовкіна Анастасія з піснею «Калина». Підготувати пісню їй допомогла мама – її муз. Керівник. |
Конспект уроку навчання грамоти Урок подорож на тему «Закріплення знань про букву ї» Мета. Продовжити формувати у дітей уявлення про звуко-буквені співвідношення в системі голосних української мови; формувати навички... |
Технологія опрацювання текстових даних Технологія опрацювання текстових даних. Системи опрацювання текстів. Засоби редагування та форматування текстів. Підготовка тексту... |
Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Щ”, “щ” (ща).... Розчитування за таблицею М. О. Зайцева. Читання рядка складів, передаючи голосом правильну інтонацію |
Тема. Складання та реалізація програм опрацювання рядкових величин Мета. Навчитись складати та виконувати програми з використанням процедур та функцій опрацювання рядкових величин |
Тема. Контрольна робота з теми Основи роботи з текстовою інформацією та комп’ютерна графіка Мета Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички опрацювання графічної інформації... |
Тема: Складання та реалізація програм опрацювання Мета: Навчитись складати та реалізовувати програми з використанням операцій та функцій опрацювання рядкових величин, розвивати культуру... |
Тема. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Форматування... Мета: розглянути виділення фрагментів тексту та операції з ними в текстовому процесорі, набути практичних навичок у оформленні документів... |
Осіннє свято «Кошик яблук» Хоровод «Ой є в лісі калина» залишаються в колі- парами, в середину виходить калина |
УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів |
Тема: Закріплення знань та умінь про слова назви предметів Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати кращі людські якості, допитливість, любов до рідної мови, бережливе ставлення до... |