|
Скачати 66.91 Kb.
|
Тема. Охорона тваринного світу. Мета: формувати поняття «комахи», «птахи», «звірі», уміння їх розпізнавати за істотними зовнішніми ознаками, розвивати логічне мислення через виконання завдань на порівняння, доведення, вилучення, виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до тварин. Хід уроку І. Організаційний момент Учитель. Стали, діти, всі рівненько. Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли Й працювати почали. ІІІ. Актуалізація вивченого матеріалу. Сьогодні у нас незвичайний урок. Я пропоную провести його у формі усного журналу. А про що йтиме мова ви здогадаєтесь з його сторінок. І так перша сторінка:
Правила гри: підготувати повідомлення за планом про певну групу тварин. План:
ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Девізом нашого уроку будуть такі слова: «Все на Землі потрібно берегти: І птаха, й звіра, і оту травинку, Бо врешті, ти – лише його частинка.» Отже, тема нашого уроку – охорона тваринного світу. Саме сьогодні ми дізнаємося багато цікавого про тварин, про їх життя, про те, як треба охороняти і берегти представників тваринного світу. ІІІ. Вивчення нового матеріалу А щоб вас зацікавити пропоную «Пізнавальну хвилинку». 2.Сторінка «Пізнавальна» Тваринний світ України відзначається досить багатим видовим складом. За приблизними підрахунками відомо понад 44 800 видів тварин. Найбільшим звіром фауни є зубр, жива маса якого може перевищувати 1т. Найшвидшою твариною суші є заєць, він може розвивати швидкість до 70 км. за год. Найвищий птах України – журавель сірий. Висота його сягає 120 см., а маса – 7 кг. Найбільшими рогами серед звірів України природа обдарувала лося. Розмах до 1,5 м, маса 20-25 кг. А рекордсменами серед довгожителів є бобри, які живуть до 50 років. І ось аж 207 видів тварин занесено до Червоної книги України. В Червону книгу ми занесли Світ неповторний та чудесний, Що поступово вимирає, Давно рятунку в нас благає. Не можливо уявити життя людей без тварин. 3.Сторінка «Що означають тварини в житті людини» (повідомлення учнів)
У світі існує дуже багато пам’ятників тваринам. Люди таким чином хочуть висловити подяку тій чи іншій тварині за її вчинок. Вважають цю тварину святою.
Відгадайте загадку: Відлітають за моря, У краї далекі, На будинках гнізда в’ють Звуть же їх …(лелеки) Для українців саме таким символом став лелека. Лелечине гніздо – окраса української оселі. Там, де зводилось житло, неодмінно оселявся лелека. У народі кажуть : «Лелека селиться біля добрих людей». Лелека, бусол, боцюн, бузько, чорногуз має багато символів. З ним пов’язують народження дитини, бо в народі кажуть, що немовля до хати приносить саме він. За появою птахів визначали прихід весни. «Прилетіли лелеки – весну принесли здалеку». Люди ставилися до цих птахів з великою шаною. Якщо на хаті звив гніздо лелека,- казали в давнину,- то в родині має бути лад. Згідно з повір’ям, хто зруйнує гніздо, той накличе біду. 6.Сторінка «Історична» Мамонти, тарпани, велетенські олені, тури – зниклі тварини. Великі тварини були для людей ворогами, гіршими за вовків, бо витоптували і знищували лани. Люди їх просто вбивали. Заповідників для збереження тварин ніхто у ті часи не засновував. Тож через деякий час численні види тварин, були винищені. Нині ця робота ведеться. Люди хочуть врятувати те, що залишилося. Створені заповідники, національні парки. Поряд з нами існує Мезинський національний парк, у якому відбувається відтворення та збереження рослинного та тваринного світу. ІV. Підсумок уроку. У природі всі тварини потрібні. Кожна займає своє місце і має певне значення. Щоб зберігся світ, у якому ми живемо, потрібно зберегти різноманітність тваринного світу. Прошу вас тільки не забувати: Кожна тварина варта любові. Кожного дня і кожну хвилинку Оберігайте всяку звіринку. Тільки добра їм потрібно бажати І намагатися не ображати. А зараз я пропоную вам розгадати кросворд.
Отже, яке слово отримала у виділених клітинках? Саме так ви працювали сьогодні на уроці. Д.З. зібрати насіння для годівлі пташок взимку. |
ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ Й ОХОРОНИ ТВАРИННОГО СВІТУ ТА ЙОГО РЕСУРСІВ Тому в інтересах нинішнього і прийдешніх поколінь в Україні здійснюються заходи щодо охорони, відтворення і науково обґрунтованого,... |
Тема. Материки. Природа материків. Мета проекту Мета проекту. Формувати уявлення про материки,різноманітність рослинного і тваринного світу материків; сприяти вмінню читати карту... |
Урок читання в 1 класі. Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота... Мета: закріпити звукове значення букви б, вчити виразно читати зв’язні тексти; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, збагачувати... |
Що відноситься до державного мисливського фонду? Хто здійснює державне управління в галузі охорони і використання тваринного світу? |
Вплив діяльності людини на стан біосфери Розкрити екологічні проблеми, які виникли в області використання водних ресурсів, повітряного середовища, ґрунту, рослинного і тваринного... |
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ У методичних вказівках викладені загальні вимоги, щодо написання розділу “Охорона праці”, мета, зміст, порядок розробки розділу “Охорона... |
Тема: Санітарна охорона ґрунту Мета заняття: Закріпити знання про гігієнічне,епідеміологічне та ендемічне значення грунту |
Реферат з географії на тему: 2012 р Земну поверхню й надра людина використовує і змінює для своїх потреб з давніх-давен. Вона обробляє землю, будує різні споруди, видобуває... |
Тема: Охорона праці під час роботи на автоматизованому обладнанні. Мета Мета: Дізнатися про основні правила безпеки під час роботи на автоматизованому обладнанні |
ТЕМА. ПЛАЦЕНТАРНІ ССАВЦІ. РЯД ПРИМАТИ. ТВАРИННИЦТВО. ОХОРОНА ССАВЦІВ Мета уроку Обладнання та матеріали: комп’ютер, ППЗНП, презентація «Примати», відеофрагменти, малюнки і фотографії ссавців |