Календарне-тематичне планування уроків французької мови в 5 класі 
           
          (Чумак Н. П., Голуб Т. В. Французька мова: Підручник для 5 класу. – К.: Ірпінь, 2008. – 176с. 
           
          Програма іноземних мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. – К., 2004) 
           
          1 семестр. (1 година на тиждень.) 
           
           
          
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
               
              № урока
  | 
               
              Дата
  | 
               
              Підтема
  | 
               
              Граматичний матеріал
  | 
               
              Лексичний матеріал
  | 
               
              Читання
  | 
               
              Аудіювання
  | 
               
              Мовлення
  | 
               
              Письмо
  | 
               
              Домашнє завдання
  | 
             
            
               
               
              Тема 1: Unité 1. Faissons connaissance. Давайте познайомимось (8 годин) 
              
  | 
             
            
               
              Урок 1
  | 
               
               
              
  | 
               
              Знайомство
  | 
               
               
              
  | 
               
              Bonjour! Salut! 
               
              Je m’appelle Marc. Et toi? Très bien! Merci.
  | 
               
              С.6-7*
  | 
               
              c.4-5
  | 
               
              c.8
  | 
               
              Aa, Nn, Pp, Ee
  | 
               
              Повторити фрази знайомства, с.7* - читати
  | 
             
            
               
              Урок 2
  | 
               
               
              
  | 
               
              Мій друг
  | 
               
               
              
  | 
               
              З* : pomme, nappe, pipe, pie, amie
  | 
               
              C.8-9*
  | 
               
              Il s’appelle Éric. Elle s’appelle Fatima.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Mm, Oo, Ii, Uu
  | 
               
              Вивчити нові слова, читати речення на с.9*
  | 
             
            
               
              Урок 3
  | 
               
               
              
  | 
               
              Зустріч на вулиці
  | 
               
               
              
  | 
               
              Comment ça va? Ça va!
  | 
               
              Впр.12, 15, 16, 17, с.12
  | 
               
              J’ai une amie. Elle s’appelle Marie.
  | 
               
              Впр.6, с.8
  | 
               
              Впр.21, с.13
  | 
               
              Впр.4, с.10* (письмово)
  | 
             
            
               
              Урок 4
  | 
               
               
              
  | 
               
              Що у неї в руках?
  | 
               
              Відмінювання «être» в однині
  | 
               
              З* : la lune, un loup, un domino, une dinde, une souris, un soldat, une balle, une banane
  | 
               
              С.11-12*
  | 
               
              Lili n’a pas de banana.
  | 
               
              Повторення вивчених раніше врав (метод дра-матизації)
  | 
               
              Ll, Dd, Ss 
               
              Впр.8, с.10
  | 
               
              c.11* - читати словосполучення, вивчити відмінювання «être»
  | 
             
            
               
              Урок 5
  | 
               
               
              
  | 
               
              Я – не француз
  | 
               
              Кількісні числівники 1-5. Прикметники чоловічого та жіночого родів
  | 
               
              Un, deux, trois, quatre, cinq
  | 
               
              С.12-14*
  | 
               
              Toto n’est pas triste.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Bb, Tt, Rr 
               
              Впр.7, с.9
  | 
               
              c.13* - читати, вивчити числівники
  | 
             
            
               
              Урок 6
  | 
               
               
              
  | 
               
              Візит до французів-математиків
  | 
               
              Відмінювання «être» в множині, кількісні числівники 6-12
  | 
               
              Six, sept, huit, neuf, dix, onze,douze. З*: une valise, une veste, un vase
  | 
               
              С.16-17*
  | 
               
              Кількісні числівники 1-12
  | 
               
              Впр.10, с.10
  | 
               
              Vv 
               
              Впр.11, с.10 (1-й стовпчик - письмово)
  | 
               
              Вивчити вірш «Un petit soldat». Впр.11, с.10 (2-й стовпчик - письмово)
  | 
             
            
               
              Урок 7
  | 
               
               
              
  | 
               
              Нові друзі
  | 
               
              Відмінювання «s’appeller» в однині та множині.
  | 
               
              
  | 
               
              С.18*, с.20*, c.23*
  | 
               
              Il y a une pomme sur le plat..
  | 
               
              С.19* , впр.3, c.24*
  | 
               
              Yy 
               
              Впр.1-2, c.24*
  | 
               
              Вивчити вірш «Comment tu t’appelles» (c.11).
  | 
             
            
               
              Урок 8
  | 
               
               
              
  | 
               
              Для приятеля нового не пускайся старого
  | 
               
              Множина прикметників та іменників
  | 
               
              С.18: un stylo, un crayon, un cahier, un livre, un carnet, une gomme, une règle
  | 
               
              c.25-27*
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Сс [s] 
               
              ç [s] 
               
              Сс [k] 
               
              Впр.7-8, с.22 , впр.9, с.23 (1-2), впр.10, с.23 (1-2)
  | 
               
              Письмово: впр.9, с.23 (3-4), впр.10, с.23 (3-4)
  | 
             
            
               
               
              Тема 2: Unité 2. Le monde autour de moi. Світ навколо мене (9 годин) 
              
  | 
             
            
               
              Урок 9
  | 
               
               
              
  | 
               
              Ласкаво просимо до мого світу!
  | 
               
              Однина та множина присвійних займенників (с.22, с.34) 
               
              Означений артикль
  | 
               
              З* : un jongleur, un journal, un pajama, une fée, une fenêtre
  | 
               
              Впр.17-19, с.25 
               
              С.29-30*
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Впр.9, с.35 
               
              Jj, Ff
  | 
               
              Впр.19, с.25 (вивчити), впр.10, с.35 (письмово)
  | 
             
            
               
              Урок10
  | 
               
               
              
  | 
               
              Моє самопочуття
  | 
               
              Означений і неозначений артиклі. Кількісні числівнки 13-20. Відмінювання дієслова «avoir»
  | 
               
              C.23, c.35: treize, quatorze, quinze, seize, dix-sept, dix-huit, dix-neuf, vingt; avoir faim, avoir soif, avoir chaud, avoir chaud, avoir peur, avoir mal
  | 
               
              С.32-33*, с.35*
  | 
               
              Nous avons faim.
  | 
               
              Впр.8, с.35
  | 
               
              Впр.12, с.35 (1-й стовпчик - письмово) 
               
              oi, oî [wa], 
               
              è, ë, ê [ɛ]
  | 
               
              Впр.12, с.35 (2 стовпчик - письмово), с.33* (вивчити дві скоромовка)
  | 
             
            
               
              Урок11
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контроль письма. Природа:свійські і дикі тварини
  | 
               
              Кількісні числівники 21-30. Відмінювання дієслова «aimer»
  | 
               
              З* : une vache, un renard, un cheval, une chèvre, un chat, un crocodile, la pêche, l’herbe, la cheminée, chercher, se cacher; vingt et un, vingt-deux, vingt-trois, vingt-quatre, vingt-cinq, vingt-sept, vingt-huit, vingt-neuf, trente
  | 
               
              С.36-37*, с.39*
  | 
               
              Впр.11, с.50
  | 
               
               
              
  | 
               
              Тест-1, с.42-43 
               
              Hh
  | 
               
              Вивчити від-мінювання діє-слова «aimer», впр.12, с.50 (письмово), с.40* - читати, усно перекладати
  | 
             
            
               
              Урок12
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контроль аудіювання. Царство тварин
  | 
               
              Відмінювання дієслова «détester». Кількісні числівники 31-40.
  | 
               
              З* : une giraffe, une cage, une glace, un tigre, un hippopotame, un jaguar; trente et un, trente-deux, trente-trois, trente-quatre, trente-cinq, trente-six, trente-sept, trente-huit, trente-neuf, quarante
  | 
               
              C.42-43*, c.45-46*
  | 
               
              Elle déteste la télé.
  | 
               
              С.41*, впр.1-2, с.44*
  | 
               
              Gg 
               
              ou [u] 
              c.46* (переклад)
  | 
               
              Впр.3-4, с.46* (письмово), вивчити від-мінювання діє-«détester» і кількісні числівники 31-40.
  | 
             
            
               
              Урок13
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контроль говоріння. Що тобі подобається?
  | 
               
              Відмінювання дієслова «adorer». Кількісні числівники 41-50.
  | 
               
              quarante et un, quarante-deux, quarante-trois, quarante-quatre, quarante-cinq, quarante-six, quarante-sept, quarante-huit, quarante-neuf, cinquante. З* : un bouquet, un coq, un perroquet, une casquette, un coquelicot
  | 
               
              C.48-49*
  | 
               
              J’adore Paris. Qui est-ce? – C’est Dominique. Qu’est-ce que c’est? – C’est un vase.
  | 
               
              С.51*
  | 
               
              Qq 
               
              Кількісні числівники 41-50 
               
              Впр.11, с.61
  | 
               
              Впр.4, с.52* (письмово)
  | 
             
            
               
              Урок14
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контроль читання. Моя родина
  | 
               
              Рід прикметників
  | 
               
              Moi, mon cousin, ma cousine, ma sœr, mon frère, mon oncle, ma tante, ma mère, mon père, ma grand-mère, mon grand-père, mes grands-parents. Gros, petit, beau, une barbe, les lunettes, grande, mince, belle, gentille. З* : un bateau, un cadeau, jaune, jouer, eau, aujourd’hui
  | 
               
              C.53-54* , c.56*
  | 
               
              С.56 
               
              Il est gros et petit. Elle est grande et mince.
  | 
               
              Впр.1-2, с.57*
  | 
               
              Впр.7-8, 10, с.60 
               
              ui, uî [ɥi] 
               
              oui [wi] 
               
              au, eau, ô [o]
  | 
               
              С.51 (вивчити вірш “Ma famille”), впр.9, с.60 (письмово)
  | 
             
            
               
              Урок15
  | 
               
               
              
  | 
               
              Дні тижня та пори року
  | 
               
              Порядкові числівники
  | 
               
              Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche, l’hiver, l’été, le printemps, l’automne. Premier/première, deuxième, troisième, quatrième, cinquième
  | 
               
              C.58-59*, c.60-63*
  | 
               
              C.71 
               
              C’est lundi.
  | 
               
              Впр.1-2, c.57*
  | 
               
              Xx 
               
              Zz 
               
              Дні тижня та пори року 
               
              ai, aî [ɛ]
  | 
               
              C.71 (вивчити вірш “Les jours de la semaine”), c.62-63* (виразно читати)
  | 
             
            
               
              Урок16
  | 
               
               
              
  | 
               
              Узагальнення вивченного матеріалу
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
             
            
               
              Урок17
  | 
               
               
              
  | 
               
              (резервний)
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
             
            
          * збірник для формування навичок читання – О.В. Пименова, М.В. Дубанова. Mon premier livre de lecture. – К.: КАРО, 2009. – 160 с.
         |