Календарне-тематичне планування уроків французької мови в 5 класі
(Чумак Н. П., Голуб Т. В. Французька мова: Підручник для 5 класу. – К.: Ірпінь, 2008. – 176с.
Програма іноземних мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. – К., 2004)
1 семестр. (1 година на тиждень.)
№ урока
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Тема 1: Unité 1. Faissons connaissance. Давайте познайомимось (8 годин)
|
Урок 1
|
|
Знайомство
|
|
Bonjour! Salut!
Je m’appelle Marc. Et toi? Très bien! Merci.
|
С.6-7*
|
c.4-5
|
c.8
|
Aa, Nn, Pp, Ee
|
Повторити фрази знайомства, с.7* - читати
|
Урок 2
|
|
Мій друг
|
|
З* : pomme, nappe, pipe, pie, amie
|
C.8-9*
|
Il s’appelle Éric. Elle s’appelle Fatima.
|
|
Mm, Oo, Ii, Uu
|
Вивчити нові слова, читати речення на с.9*
|
Урок 3
|
|
Зустріч на вулиці
|
|
Comment ça va? Ça va!
|
Впр.12, 15, 16, 17, с.12
|
J’ai une amie. Elle s’appelle Marie.
|
Впр.6, с.8
|
Впр.21, с.13
|
Впр.4, с.10* (письмово)
|
Урок 4
|
|
Що у неї в руках?
|
Відмінювання «être» в однині
|
З* : la lune, un loup, un domino, une dinde, une souris, un soldat, une balle, une banane
|
С.11-12*
|
Lili n’a pas de banana.
|
Повторення вивчених раніше врав (метод дра-матизації)
|
Ll, Dd, Ss
Впр.8, с.10
|
c.11* - читати словосполучення, вивчити відмінювання «être»
|
Урок 5
|
|
Я – не француз
|
Кількісні числівники 1-5. Прикметники чоловічого та жіночого родів
|
Un, deux, trois, quatre, cinq
|
С.12-14*
|
Toto n’est pas triste.
|
|
Bb, Tt, Rr
Впр.7, с.9
|
c.13* - читати, вивчити числівники
|
Урок 6
|
|
Візит до французів-математиків
|
Відмінювання «être» в множині, кількісні числівники 6-12
|
Six, sept, huit, neuf, dix, onze,douze. З*: une valise, une veste, un vase
|
С.16-17*
|
Кількісні числівники 1-12
|
Впр.10, с.10
|
Vv
Впр.11, с.10 (1-й стовпчик - письмово)
|
Вивчити вірш «Un petit soldat». Впр.11, с.10 (2-й стовпчик - письмово)
|
Урок 7
|
|
Нові друзі
|
Відмінювання «s’appeller» в однині та множині.
|
|
С.18*, с.20*, c.23*
|
Il y a une pomme sur le plat..
|
С.19* , впр.3, c.24*
|
Yy
Впр.1-2, c.24*
|
Вивчити вірш «Comment tu t’appelles» (c.11).
|
Урок 8
|
|
Для приятеля нового не пускайся старого
|
Множина прикметників та іменників
|
С.18: un stylo, un crayon, un cahier, un livre, un carnet, une gomme, une règle
|
c.25-27*
|
|
|
Сс [s]
ç [s]
Сс [k]
Впр.7-8, с.22 , впр.9, с.23 (1-2), впр.10, с.23 (1-2)
|
Письмово: впр.9, с.23 (3-4), впр.10, с.23 (3-4)
|
Тема 2: Unité 2. Le monde autour de moi. Світ навколо мене (9 годин)
|
Урок 9
|
|
Ласкаво просимо до мого світу!
|
Однина та множина присвійних займенників (с.22, с.34)
Означений артикль
|
З* : un jongleur, un journal, un pajama, une fée, une fenêtre
|
Впр.17-19, с.25
С.29-30*
|
|
|
Впр.9, с.35
Jj, Ff
|
Впр.19, с.25 (вивчити), впр.10, с.35 (письмово)
|
Урок10
|
|
Моє самопочуття
|
Означений і неозначений артиклі. Кількісні числівнки 13-20. Відмінювання дієслова «avoir»
|
C.23, c.35: treize, quatorze, quinze, seize, dix-sept, dix-huit, dix-neuf, vingt; avoir faim, avoir soif, avoir chaud, avoir chaud, avoir peur, avoir mal
|
С.32-33*, с.35*
|
Nous avons faim.
|
Впр.8, с.35
|
Впр.12, с.35 (1-й стовпчик - письмово)
oi, oî [wa],
è, ë, ê [ɛ]
|
Впр.12, с.35 (2 стовпчик - письмово), с.33* (вивчити дві скоромовка)
|
Урок11
|
|
Контроль письма. Природа:свійські і дикі тварини
|
Кількісні числівники 21-30. Відмінювання дієслова «aimer»
|
З* : une vache, un renard, un cheval, une chèvre, un chat, un crocodile, la pêche, l’herbe, la cheminée, chercher, se cacher; vingt et un, vingt-deux, vingt-trois, vingt-quatre, vingt-cinq, vingt-sept, vingt-huit, vingt-neuf, trente
|
С.36-37*, с.39*
|
Впр.11, с.50
|
|
Тест-1, с.42-43
Hh
|
Вивчити від-мінювання діє-слова «aimer», впр.12, с.50 (письмово), с.40* - читати, усно перекладати
|
Урок12
|
|
Контроль аудіювання. Царство тварин
|
Відмінювання дієслова «détester». Кількісні числівники 31-40.
|
З* : une giraffe, une cage, une glace, un tigre, un hippopotame, un jaguar; trente et un, trente-deux, trente-trois, trente-quatre, trente-cinq, trente-six, trente-sept, trente-huit, trente-neuf, quarante
|
C.42-43*, c.45-46*
|
Elle déteste la télé.
|
С.41*, впр.1-2, с.44*
|
Gg
ou [u]
c.46* (переклад)
|
Впр.3-4, с.46* (письмово), вивчити від-мінювання діє-«détester» і кількісні числівники 31-40.
|
Урок13
|
|
Контроль говоріння. Що тобі подобається?
|
Відмінювання дієслова «adorer». Кількісні числівники 41-50.
|
quarante et un, quarante-deux, quarante-trois, quarante-quatre, quarante-cinq, quarante-six, quarante-sept, quarante-huit, quarante-neuf, cinquante. З* : un bouquet, un coq, un perroquet, une casquette, un coquelicot
|
C.48-49*
|
J’adore Paris. Qui est-ce? – C’est Dominique. Qu’est-ce que c’est? – C’est un vase.
|
С.51*
|
Qq
Кількісні числівники 41-50
Впр.11, с.61
|
Впр.4, с.52* (письмово)
|
Урок14
|
|
Контроль читання. Моя родина
|
Рід прикметників
|
Moi, mon cousin, ma cousine, ma sœr, mon frère, mon oncle, ma tante, ma mère, mon père, ma grand-mère, mon grand-père, mes grands-parents. Gros, petit, beau, une barbe, les lunettes, grande, mince, belle, gentille. З* : un bateau, un cadeau, jaune, jouer, eau, aujourd’hui
|
C.53-54* , c.56*
|
С.56
Il est gros et petit. Elle est grande et mince.
|
Впр.1-2, с.57*
|
Впр.7-8, 10, с.60
ui, uî [ɥi]
oui [wi]
au, eau, ô [o]
|
С.51 (вивчити вірш “Ma famille”), впр.9, с.60 (письмово)
|
Урок15
|
|
Дні тижня та пори року
|
Порядкові числівники
|
Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche, l’hiver, l’été, le printemps, l’automne. Premier/première, deuxième, troisième, quatrième, cinquième
|
C.58-59*, c.60-63*
|
C.71
C’est lundi.
|
Впр.1-2, c.57*
|
Xx
Zz
Дні тижня та пори року
ai, aî [ɛ]
|
C.71 (вивчити вірш “Les jours de la semaine”), c.62-63* (виразно читати)
|
Урок16
|
|
Узагальнення вивченного матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок17
|
|
(резервний)
|
|
|
|
|
|
|
|
* збірник для формування навичок читання – О.В. Пименова, М.В. Дубанова. Mon premier livre de lecture. – К.: КАРО, 2009. – 160 с.
|