ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ “Іноземна мова” Маріуполь


Скачати 135.92 Kb.
Назва ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ “Іноземна мова” Маріуполь
Дата 04.06.2013
Розмір 135.92 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ЗАТВЕРДЖУЮ:

Ректор ДВНЗ «ПДТУ»

_____________В.С. Волошин

«___»______________2013р.

ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ

“Іноземна мова”



Маріуполь
Курс "Іноземна мова" є важливою складовою системи підготовки бакалаврів вищої технічної школи, що зумовлено сучасною тенденцією до світової інтеграції, розширенням культурного та наукового обміну, росту міжнародного економічного співробітництва.

Матеріал програми базується на знаннях, отриманих абітурієнтами при вивченні предмету "Іноземна мова",

Зміст тестових завдань подається на автентичних зразках розмовного та літературного мовлення, прийнятого у Великій Британії, Франції, Німеччині.

Метою даних тестів є виявлення рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції у абітурієнтів, що здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр» відповідно до Державного стандарту вищої освіти, чинних навчальних програм та Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.

Зміст і структура програми з англійської мови
Лексичний матеріал курсу складає 2500-3000 лексичних одиниць, із них 1000 репродуктивних.

Граматичний матеріал:

1. Відмінювання дієслів "to have", "tо Ье",та їх багатозначність.

2. Система часів дієслова в активному та пасивному стані.

3. Порядок слів в розповідному, спонукальному, питальному реченнях в стверджувальній і заперечній формах.

4. Типи запитань.

5. Ступені порівняння прикметників, прислівників. Порівняльні конструкції.

6. Нестандартні дієслова.

7. Зворот "Тhеге із (аге)".

8. Числівники: кількісні та порядкові.

9. Модальні дієслова.

10. Узгодження часів.

11. Безособові форми дієслова.

12. Артикль.

13. Займенник.

14. Іменник: множина та присвійний відмінок.

15. Безособові форми дієслова.

16. Три типа умовних підрядних речень.

17. Засоби зв'язку у складних реченнях.

18. Основні випадки словотворення.

19. Поширене означення.

Зміст і структура програми з німецької мови

Лексичний матеріал складає 2500-3000 лексичних одиниць, із них 1000 репродуктивних.

Граматичний матеріал:

  1. Відмінювання дієслів “haben”, “sein” “werden”, та їх багатозначність

  2. Система часів дієслова в активному та пасивному стані

  3. Порядок слів в розповідному, спонукальному, питальному реченнях в стверджувальній і заперечній формах

  4. Типи запитань

  5. Ступені порівняння прикметників, прислівників. Порівняльні конструкції

  6. Неправильні дієслова

  7. Числівники: кількісні та порядкові

  8. Безособові форми дієслова

  9. Артикль

  10. Прикметник

  11. Іменник: множина та присвійний відмінок

  12. Основні випадки словотворення

  13. Займенникові дієслова

  14. Присвійні прикметники

  15. Складні відносні займенники

  16. Інфінітивні звороти

  17. Дієприслівник

  18. Сурядні та підрядні речення


Зміст і структура програми з французької мови

Лексичний матеріал складає 2500-3000 лексичних одиниць, із них 1000 репродуктивних.

Граматичний матеріал:

  1. Відмінювання дієслів “avoir”, “être”, та їх багатозначність

  2. Система часів дієслова в активному та пасивному стані

  3. Порядок слів в розповідному, спонукальному, питальному реченнях в стверджувальній і заперечній формах

  4. Типи запитань

  5. Ступені порівняння прикметників, прислівників. Порівняльні конструкції

  6. Нестандартні дієслова

  7. Зворот “il y a”

  8. Числівники: кількісні та порядкові

  9. Узгодження часів

  10. Безособові форми дієслова

  11. Артикль

  12. Прикметник

  13. Іменник: множина та присвійний відмінок

  14. Основні випадки словотворення

  15. Займенникові дієслова

  16. Присвійні прикметники

  17. Складні відносні займенники

  18. Інфінітивний зворот

  19. Дієприслівник

  20. Умовне підрядне речення



Навчально-методичні матеріали
1. Поленова Ю.К., Синявская Е.В., Зеленская С.М. Английский язык для

инженеров – М.:ВШ, 2000.

2. Синявская Е.В., Зеленская С.М. Учебник английского языка для технических ВУЗов – М.: ВШ, 1976.

3. Харрисон М., Петерсен П. Практическая грамматика английского языка. – Oxford: University Press, 2000.

4. Васильева Т.И. Методические указания по грамматике английского языка для студентов всех специальностей по теме: “Изменение видовременных форм английского глагола в действительном залоге”. - Мариуполь: ПГТУ, 2002.

5. Попова И.Н., Казакова Ж.А., Ковальчук Г.М. Французский язык.- Москва. – 2000. - 567 с.

6. Данильянц Т.М., Склярова Т.В. Ученик неметкого язика (для технических вузов). Учебн. М., «Высшая школа», 1977. – 320 с.

7. Німецька мова: Підручник /Щербань Н.П., Лабовкіна Г.А., Бачинський Я.В., Кушнерик В.І. – Чернівці, 2003. – 500 с.

8. Салькова В.Е. Немецкий язык за 100 часов / В.Е. Салькова. – М.: Эксмо, 2008. – 320 с. – (Иностранный язык: шаг за шагом).

9. Х.Шульц, В.Зундермайер. Немецкая грамматика с упражнениями. Пер. с нем. Попов А.А. – М.: Иностранный язык, 2001. – 328 с.

Критерії оцінювання відповідей
Згідно з інструктивними матеріалами Міністерства освіти і науки України, а також Українського центру оцінювання якості освіти при оцінюванні знань студентів предметна комісія керується наступним:

– на вступні тести за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» винесено теоретичний та практичний матеріал з іноземної мови;

– перевірка завдань на вступних тестах проводиться при використанні комп’ютерної техніки;

– перед началом тестування абітурієнт отримує талон для відповіді, який видається приймальною комісією разом з екзаменаційним білетом (кожний білет має 10 завдань).

Перевірка завдань на екзамені проводиться з використанням комп’ютера. Перед початком екзамену кожний абітурієнт отримує бланк для відповідей. По ходу виконання роботи відповіді мають бути записані в бланк для відповідей. Цей бланк опрацьовує комп’ютер, тому важливо записати відповідь правильно в строку, яка відповідає номеру завдання. Оператор вносить відповіді до бази даних комп’ютера, які порівнюються з відповідями, закладеними до бази даних, та у випадку їх співпадіння виставляються бали, які передбачені за це завдання.

Максимальна сума балів складає 60. Максимальну кількість балів за кожне завдання екзаменаційного білету визначає предметна комісія. Роботи студентів, які були оцінені комп’ютером на максимальну та мінімальну кількість балів, перевіряються особисто членами комісій.

Порівняльні критерії оцінок завдань наведені у таблиці 1 (відповідно до таблиці, незадовільна оцінка вступного тестування буде 18 балів).

У разі необхідності предметна комісія може частково змінювати критерії та шкалу оцінок, попередньо інформуючи про це студентів.



Бал зовнішнього оцінювання

Бал вступного випробування




Бал зовнішнього оцінювання

Бал вступного випробування




Бал зовнішнього оцінювання

Бал вступного випробування




Бал зовнішнього оцінювання

Бал вступного випробування

100

0




126

18




152

33




178

48

101

1




127

18




153

33




179

48

102

2




128

19




154

34




180

49

103

3




129

20




155

34




181

49

104

4




130

20




156

35




182

50

105

4




131

21




157

36




183

50

106

5




132

21




158

36




184

51

107

6




133

22




159

37




185

52

108

6




134

22




160

37




186

52

109

7




135

23




161

38




187

53

110

8




136

24




162

38




188

53

111

8




137

24




163

39




189

54

112

9




138

25




164

40




190

54

113

10




139

25




165

40




191

55

114

10




140

26




166

41




192

56

115

11




141

26




167

41




193

56

116

12




142

27




168

42




194

57

117

12




143

28




169

42




195

57

118

13




144

28




170

43




196

58

119

14




145

29




171

44




197

58

120

14




146

29




172

44




198

59

121

15




147

30




173

45




199

60

122

16




148

30




174

45




200

60

123

16




149

31




175

46




124

17




150

32




176

46




125

17




151

32




177

47





Голова предметної комісії

з іноземної мови Л.М. Лазаренко

Схожі:

Перелік матеріалів поданих на розгляд Вченої ради Засідання №5 17 грудня 2015 рік
Спецкурс з дисципліни «Іноземна мова з професійним спрямуванням» (англійська мова)
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ...

Програма іноземних мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. К., 2004) 1 семестр. (1 година на тиждень.)
Чумак Н. П., Голуб Т. В. Французька мова: Підручник для 5 класу. – К.: Ірпінь, 2008. – 176с
1. Загальна характеристика
Вимоги до заліку з дисципліни “Іноземна мова (англійська)” для студентів групп ОМП 2 семестр
РОБОЧА ПРОГРАМА ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА (НІМЕЦЬКА) Для спеціальності 030507 “Переклад”
Робоча програма складена ст викладачем Милащенко Жанною Миколаївною та затверджена на засіданні кафедри іноземних мов та перекладу...
Основні підручники та навчальні посібники
Німецька мова (підручник, друга іноземна мова). Сотникова С.І., Білоусова Т. Ф. – 5 – Ранок,2005
Робоча програма З дисципліни ’’Англійська мова’’ Для спеціальності:...
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри іноземних мов і перекладу “ 1 “ липня 2004 року. Протокол №22
ПРОГРАМА підготовки до вступних тестів з іноземної мови для здобуття...
Курс "Іноземна мова" є важливою складовою системи підготовки спеціалістів вищої технічної школи, що зумовлено сучасною тенденцією...
Робоча програма З дисципліни ’’Англійська мова’’ Для спеціальності:...
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри іноземних мов і перекладу “ 1 “ липня 2004 року. Протокол №22
Робоча програма З дисципліни ’’Англійська мова’’ Для спеціальності:...
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри іноземних мов і перекладу “ 1 “ липня 2004 року. Протокол №22
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка