КОНСПЕКТ Навчальна мета: вивчення з особовим складом порядку проведення робіт при ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій рятуванні та інших невідкладних робіт Конспект 197.04 Kb. 1 стр. |
читати |
![]() Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими Конспект 38.01 Kb. 1 стр. |
читати |
КОНСПЕКТ Тема. Узагальнення. Єдність хімічного складу організмів Основні поняття: білки, нуклеїнові кислоти, амінокислоти, денатурація, компліментарність,пептидний зв’язок Конспект 59.7 Kb. 1 стр. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
читати |
![]() Чим складні ліпіди відрізняються від простих? Наведіть приклади простих і складних ліпідів Конспект 22.72 Kb. 1 стр. |
читати |
Конспект уроку в 9 класі по темі: Біосоціальна основа створення сім*ї Розвивати: пізнавальний інтерес, інтелектуальні здібності, логічне мислення, увагу Конспект 100.92 Kb. 1 стр. |
читати |
![]() Мета: сформувати уявлення про екологічні фактори, показати їхню класифікацію й загальні закономірності впливу екологічних факторів на живі організми Конспект 54.51 Kb. 1 стр. |
читати |
Конспект інтегрованого уроку природознавства для 1 класу Обладнання: ілюстрації тварин, кросворд, сигнальні картки, роздатковий матеріал для роботи в парах та в групах, аудіозапис «Спів птахів», малюнок «Білочка», «Тітонька Сова», силуетні грибочки, знаки питання, презентації «Тварини», «Ліс і його голоси», фізхвилинка «Птахи» Конспект 72.77 Kb. 1 стр. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
читати |
Конспект відкритого заняття в середній групі Активізувати зорову увагу, логічне мислення, пам’ять. Формувати вміння діяти свідомо, з відчуттям доцільності зробленого Конспект 58.95 Kb. 1 стр. ![]() ![]() |
читати |