Гапоненко Л. М., вчитель вищої категорії


Скачати 61.28 Kb.
Назва Гапоненко Л. М., вчитель вищої категорії
Дата 15.12.2013
Розмір 61.28 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи
Гапоненко Л.М.,

вчитель вищої категорії

Новозаліської ЗОШ І-ІІІ ст.,

Бородянського р-ну

Київської обл..



Відкрита виховна година

Мета. Розширити знання дітей про професії людей, про важливість і значення кожної з них. Виховувати повагу до людей праці, до батьків, прищеплювати трудові навички, працьовитість, бажання здобувати знання.

Обладнання. Ілюстративний матеріал «Ким бути?», «Професії твоїх батьків», книги із серії «Твоя майбутня професія», «Світ навколо тебе», виставка учнівських робіт «Умілі руки».
Вчитель. Сьогодні ми здійснимо подорож у Країну професій. Готуючись до подорожі, ви багато прочитали про людей різних професій, довідались про нові сучасні професії, взяли участь у виставці «Умілі руки», написали твори «Моя майбутня професія», де назвали різноманітні спеціальності. І це правильно, бо вільний вибір професії гарантується Конституцією України.

Всіх професій нам не перелічити сьогодні. Давайте скажемо про деякі з них словами поетів.

1. Честь і слава хліборобам, 8. Із ткацького верстата

Що живуть в моїм селі! Тече униз ріка,

Хлібороби хліб нам роблять, А та ріка, малята,

Знайте й ви про це малі. Чи знаєте яка?

Не проста, а шовкова,

2. Пшениці шумлять на волі, У ній червона нить -

Де початок їм, де край? Тканина для обнови,

Агроном в колгоспнім полі Щоб гарні плаття шить.

Нам вирощує врожай.

9. Деталі точать токарі.

3. Працьовитий тракторист – В цеху стоять у ряд.

Він до всього має хист, І кожному о цій порі

І насіє, і наоре, Співа його верстат.

І насадить, і збере.
4. Дошку взяв мебляр дубову 10. Про двірника скажу вам, малята,

І покраяв на столі: Є в нього, друзі, мітла і лопата.

Шафу робить він книжкову, Ми на світанку спимо, а двірник

Придивляйтеся малі. Ще до зорі прокидатися звик.

Першим стрічає він сонце у місті.

5. Муляр плечима торкнувся хмаринки! Двір наш і вулиця, - глянь, які чисті!

Дім нам будує – не згає й хвилинки. Будеш на вулиці біля будинку -

Рівно виводить він стіни в будові – Знаю: не кинеш ти навіть смітинку!

Кран величезний! Сьогодні ще зрання

Цеглу доставив на риштування. 11. Смачний пиріг у кухаря,

Чудова каша манна.

6. Хвилюючись вранці-рано, Він дбає про здоров’я всіх, -

Зустрічає нас вчителька знову. Йому подяка й шана.

У незвідане, у незнане

Нас веде її мудре слово. 12. Весела, рада квітникарка, -

Розквітли квітоньки усі!

7. Красному літу скоро кінець! І мовить так: - Хай люди в парку

Шиє і шиє чоботи швець. Відпочивають у красі…

13. В трубку старанно подув –

Ваза є на квіти.

От який отой склодув,

Чарівник він, діти!
Вчитель .- Як багато професій ви перелічили, але це далеко не всі. Сьогодні маємо тисячі професій, кожна з яких потрібна і по-своєму цікава. Почесно бути вченим, будівельником, лікарем, учителем і, звичайно, хліборобом. Так, великої шани заслуговують люди, чиїми руками вирощений хліб, люди, які живуть і працюють поруч з вами, в рідному селі. Давайте назвемо батьків нашого класу, хто вирощує хліб і подякуємо їм за їхню важку працю.

( Батьки-хлібороби розповідають про свою професію.)
- У своїх творах «Моя майбутня професія», ви прагнете наслідувати героїв книг і кінофільмів, не задумуючись над тим, що герої, гідні наслідування, живуть і поруч з вами. Я не дорікаю, оскільки ви не знали про них. Вірю, що після завершення подорожі ваші наміри щодо вибору професії дещо зміняться. Адже мета її – ближче ознайомити вас з професіями рідного села і викликати бажання залишитися тут працювати в майбутньому. А поле діяльності на селі дуже широке.

Ми звикли щодень бачити на своєму столі хліб, молоко, овочі, фрукти. Щоб одержати їх, потрібно невтомно трудитись людям різних професій. Всі вони: хлібороби й тваринники, садівники й овочеводи, механізатори і керівники господарства – люди, які люблять землю, вміють цінувати її дари. Тут вони знаходять романтику, виявлять героїзм повсякденної праці.

( Слово надається гостям, які розповідають про свої професії. Вони запрошують учнів у гості )

- Діти, давайте розповімо нашим гостям, як же працюєте ви, наслідуючи дорослих.

( Учні розповідають про навчання, виконання доручень, самообслуговування в їдальні, участь в суботниках, чергування в класі )

_ Усі професії потрібні. Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов’язки. А які новітні професії ви знаєте?

Програміст – складає комп’ютерні програми.

Кібернетик – створює роботи.

Астронавт – вивчає космос.

Маркетолог – займається рекламою товару.

Менеджер – управляє бізнесом.
Гра «Впізнай професію» Хто як квочка із курчатками,

У пору літню, в час осінній, в дитсадку щодня з малятами?

Навесні – в гарячий час Хто їх пильно доглядає,

Косять, жнуть вони і сіють, няньчить, пестить, розважає,

Орють лан у котрий раз! (Хлібороби) вчить співати й малювати,

Рахувати і читати? (Вихователька)

Твій одяг вийде мов картинка:

Все по тобі – рукав і спинка. Він такий же, як і ми,

Тож на примірці – так годиться – непомітний між людьми.

Стій рівно і не смій крутиться! ( Кравець ) А в театрі грає ролі:

нині - вчителя у школі,

Хто розносить вам листи, завтра буде інша роль -

Телеграми і газети? То бідняк він, то король.

Ой, важка у нього ноша! Про чуже життя розкаже

Діти, хто він? (Листоноша ) і із сцени нам покаже,

Як по правді треба жити

Він нам, як мама, дорогий, і біди не наробити. (Актор )

Він хоче нас навчити

Любити край чудовий свій – Хто в лікарні по палаті

Це мудрий наш….(учитель ) ходить в білому халаті?

Хто людей з біди рятує,

Гроші витрачає вміло: хто хвороби всі лікує?

Він вкладає їх у діло. Хто призначить процедури,

Має булочну й пекарню, і таблетки, і мікстури,

Чи салон і перукарню, щоб здоровим буть довіку?

Свиноферму, звідки м’ясо Це, звичайно, мудрий…(лікар)

Відправляє в цех ковбасний.

Чи скуповує товари Є паличка в нього в руках чарівна,

І розвозить по базару. За мить сто машин зупиняє вона!

Лік грошам він добре знає, (Міліціонер )

Їх на вітер не пускає? (Бізнесмен )
Вчитель. Нас оточують різні речі. Будь-яка річ – це результат праці людей різних професій. Бережіть речі, необхідні для навчання, праці, відпочинку. Шануйте працю людей!
Гра-пантоміма «Вгадай професію»

Учень задумує професію, імітує рухами працю людей, демонструє всім. Діти відгадують. Хто відгадав, той одержує право загадувати далі.
Вчитель. Кожна професія – це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги тощо. Про людей, які працюють старанно, вміють все робити, кажуть, що у них «золоті руки». Які прислів’я ви прочитали і запам’ятали про працю? Назвіть їх.

* Праця чоловіка годує, а лінь марнує

* Маленька праця краща за велике безділля.

* Роботящі руки гори вернуть.

* Очам страшно, а руки роблять.

* Без охоти нема роботи.

* Діло майстра величає.

* Умілому всяка робота легка.

* До всякого діла потрібні знання.

* Не одяг красить людину, а добрі діла.
Слухання гуморесок.

Батькова порада

-Татуню, мені так часто сниться, що я космонавт. Що треба зробити, щоб стати космонавтом?

- Треба менше спати, синку!
Ким бути

- Ким би ти хотів стати, коли виростеш?

- Учителем і малярем.

- Чому?

- Бо вчитель має канікули влітку, а маляр – взимку.
Арктичні дослідження

- Тату, коли я виросту, то стану полярним дослідником.

- От і чудово, Сергійку.

- Я хочу одразу розпочати тренування.

- Яким чином?

- Ти даватимеш мені щодня по гривні на морозиво, щоб я загартовувався.

Загадки «Яка професія?»

1. Хто водить автомобілі? (Шофер)

2. Хто робить людям модні зачіски і стрижки? ( Перукар )

3. Працює в магазині. (Продавець )

4. Продає квитки в тролейбусі, автобусі. ( Кондуктор )

5. Робить знімки нам на згадку. (Фотограф )

6. Оберігає і вирощує ліс. (Лісник )

7. Пише статті до газети, бере інтерв’ю. ( Журналіст )

8. Що водить машиніст? ( Поїзд )
Вчитель. Яку професію ви не обрали б, всюди потрібно добросовісно працювати. Швидко промайне час, закінчиться дитинство і ви опинитеся на пероні юності. Поїзд у самостійне життя не обов’язково повинен бути дальнім. Його зупинка може стати найближчою – рідне село.


.

Схожі:

Відділ освіти Шполянської районної державної адміністрації
Збарах Галина Петрівна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, Припіяло Сергій Олександрович, вчитель математики,...
Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Дiйовi особи
Вчитель: Так, діти, у нас сьогодні свято. Свято “Прощання с Букварем”. Давайте запросимо до нас Буквар
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових...

1. Функції, їхні властивості та графіки Тест Дійсні числа та обчислення
Курінна Людмила Володимирівна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
Та загальні тенденції розвитку
Тренер – Гончарук Оксана Іванівна, вчитель української мови та літератури, «спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист» Кіцманської...
Бійчук А. Г. вчитель вищої категорії

Навчально-виховний комплекс №3 Т. В. Пілець Веселкове різнобарв '...
Бондарчук О. М., вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
«Культура мовлення» Кривий Ріг
Автор: Найденко Римма Миколаївна – вчитель української мови і літератури Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №126,...
Арифметична та геометрична прогресії. Гра "Щасливий випадок"
Тищенко Ірина Анатоліївна, вчитель математики Геронимівської ЗОШ І-ІІІст. Черкаської районної ради, спеціаліст вищої категорії, старший...
Відділ освіти Веселинівської райдержадміністрації Районний методичний...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка