|
Скачати 133.33 Kb.
|
9 клас АЛГЕБРА Тема: Квадратична функція Контрольна робота І – варіант Середній рівень
2) Знайти значення функції ![]() ![]() ![]()
2) Скоротити дріб ![]() Достатній рівень
2) Побудувати графік функції ![]() область значень функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання.
Високий рівень
2) Побудувати графік функції ![]() її властивості.
ІІ – варіант Середній рівень
2) Знайти значення функції ![]() ![]() ![]()
2) Скоротити дріб ![]() Достатній рівень
2) Побудувати графік функції ![]() область значень функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання.
Високий рівень
2) Побудувати графік функції ![]() її властивості.
Е ![]() Варіант – 1 Функцію ![]() Вказати:
a) ![]() ![]()
a) ![]() ![]() ![]() ![]()
а) 0,5; б) 0; в) 1.
а) 4; б) 1; в) 0.
а) від’ємних; б) додатніх;
a) [3;2]; б)( - ![]() ![]()
a) -1; б)-1,1; в) 1. Варіант – 2 Функцію ![]() Вказати:
a) ![]() ![]() 2) значення ![]() ![]() a) ![]() ![]() ![]() 3) область значення функції a) ![]() ![]() ![]() ![]() 4) найбільше значення функції a) -3; б) 0; в) 3. 5) нулі функції: a) 0; б) ![]() 6) яких значень функція набуває на проміжку [0;1] a) від’ємних; б) додатніх. 7) проміжок на осі ![]() a)[-3;3]; б) [-1;1]; в) (0;+ ![]() Е ![]() Варіант – 1 1. Яка з функцій не є квадратичною?
2. На рисунку зображено графік функції ![]() a) [1; ![]() ![]() в) (- ![]() ![]() 3. Графік якої функції зображено на рисунку a ![]() ![]() ![]() в) ![]() ![]() 4. Через яку точок проходить графік функції ![]() a) А (-2;0); б)В(-2;2); в) С(-2;6); г) D(-2;2). 5. Чому дорівнює абсциса вершини параболи ![]() a) 3; б) 6; в) -6; г) -3. 6. Графік якої функції зображено на рисунку? a) ![]() ![]() в) ![]() ![]() 7. Знайдіть координати точок перетину параболи ![]() ![]() a) А (49;0);(0;0); б) (7;0); (0;0); в) (7;0); (-7;0); г) інша відповідь. ![]() 1. Яка з функцій є квадратичною?
2. На рисунку зображено графік функції ![]() a) [-4; ![]() ![]() в) [5; ![]() ![]() 3. Графік якої функції зображено на рисунку a) ![]() ![]() в ![]() ![]() ![]() 4. Через яку точок проходить графік функції ![]() a) А (-3;0); б)В(-3;6); в) С(-3;-12); г) D(-3;3). 5. Чому дорівнює абсциса вершини параболи ![]() a) -10; б) 10; в) 5; г) -5. 6. Графік якої функції зображено на рисунку? a) ![]() ![]() в) ![]() ![]() 7 ![]() ![]() a) А (6;0);(2;0); б) (3;0); (0;0); в) (0;0); (-3;0); г) інша відповідь. Для вивчення нової теми. Усні вправи Урок № 1 Функція ![]() ![]()
а) Напрямок віток параболи б) Координати вершини параболи в) Рівняння осі симетрії параболи г) Область значення функції д) область визначення функції е) координати точок перетину параболи з осями координат є) найбільше та найменше значення функції. 2) Дано функцію ![]() 1) область визначення і область значення функції 2) парність функції 3) точки перетину графіка функції з осями координат 4) проміжки знакосталості функції 5) проміжки зростання і спадання функції 6) найбільше і найменше значення функції 3) Серед функцій: а) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Вказати: 1) три функції, графіками яких є пряма; 2) функцію, графіком якої є пряма, що проходить через початок координат; 3) дві функції, графіками яких є гіпербола; 4) функцію, графіком якої є парабола. ![]() Усні вправи (за готовими рисунками) Урок № 2 На рисунку зображено параболу, яка є графіком деякої квадратичної функції ![]() Вкажіть а) знак коефіцієнта а; б) координати вершини параболи в) вісь параболи; г) нулі квадратичної функції; д) проміжки, на яких квадратична функція набуває додатніх значень; від’ємних значень; е) проміжок на якому квадратна функція зростає. є) найменше значення квадратичної функції і значення ![]() н ![]() ж) знак коефіцієнта ![]() Самостійна робота № 3 Варіант – 1
1) Функцію виду ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2) графік квадратичної функції; ![]() Рис. 1 Рис. 2 Рис. 3 3) точку параболи з найбільшим або найменшим значенням квадратичної функції? На рисунку 1 зображено графік квадратичної функції ![]() Вказати (4-11): 4) координати вершини параболи: a) (-1;2); б) (2;-1); в) (0;3). 5) числа осі ![]() a) 0; б) 2; в) 1,3. 6) три проміжки, на які поділяються вісь ![]() a) (- ![]() ![]() ![]() ![]() 7) якими є значення функції на проміжках (- ![]() ![]() a) Від’ємними; б) Додатними; 8) Якими є значення функції на проміжку (1;3): a) Від’ємними; б) Додатним; 9) два проміжки на які поділяє вісь ![]() a) (- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 10) як змінюється функція на проміжку (- ![]() a) Зростає; б) Спадає; 11) як змінюється функція на проміжку [2;+ ![]() a) Зростає; б) Спадає; 2. ![]() 1) За якою формулою обчислюють абсцису ![]() a) ![]() ![]() ![]() 2) За якої умови вершина параболи є найнижчою її точкою, а вітки параболи напрямлені вгору? a) ![]() ![]() ![]() ![]() 3) За яких значень дискримінанта ![]() a) ![]() ![]() ![]() На рисунку 2 зображено графік квадратичної функції ![]() Вказати (4-9): 4) найбільше значення функції: a)1; б)4; в)3. 5)Область значення функції: a) (0;+ ![]() ![]() ![]() ![]() 6) Нулі функції: a) 0; б)-1 і 3; в) 1. 7) Проміжок, на якому функція набуває додатних значень: a) (- ![]() ![]() 8) абсцису вершини параболи: a) 4; б)1; в)0. 9)проміжок зростання функції: a) (- ![]() ![]() ![]() 3. Дано квадратичну функцію ![]() 1) Як направлені вітки графіка функції? a)Униз; б)Угору. 2) Якого значення набуває функція у вершині параболи? a)Найбільшого; б)Найменшого. 3) Чому дорівнює абсциса вершини параболи? a)-6; б)6; в) ![]() 4) Чому дорівнює дискримінант функції? a)36-8; б) ![]() ![]() 5) Яким числом є дискримінант? a) Додатнім; б) Від’ємним; в) рівним 0. 6) Скільки спільних точок має парабола з віссю ![]() a) Жодної; б) Дві; в) одну. На рисунку 3 зображено графік квадратичної функції ![]() 7) область значення функції; 8) проміжок, на якому функція від’ємна; 9) проміжок зростання функції; Самостійна робота № 3 Варіант – 2
2) Як називають графік функції виду ![]() ![]() ![]() ![]() 3) Як називають найнижчу або найвищу точку графіка квадратичної функції? Н ![]() Рис. 4 Рис. 5 Рис. 6 а рисунку 4 зображено графік квадратичної функції ![]() Вказати (4-11): 4) координати вершини параболи: a) (1;-2); б) (-2;1); в) (0;-3). 5) числа осі ![]() a) 0; б) -2; в) -3,-1. 6) три проміжки, на які поділяються вісь ![]() a) (- ![]() ![]() ![]() ![]() 7) якими є значення функції на проміжках (- ![]() ![]() a) Від’ємними; б) Додатними; 8) Якими є значення функції на проміжку (-3;-1): a) Від’ємними; б) Додатним; 9) два проміжки на які поділяє вісь ![]() a) (- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 10) як змінюється функція на проміжку (- ![]() a) Зростає; б) Спадає; 11) як змінюється функція на проміжку [-2;+ ![]() a) Зростає; б) Спадає; 2. ![]() 1) За якою формулою обчислюють абсцису ![]() a) ![]() ![]() ![]() 2) За якої умови вершина параболи є найнижчою її точкою, а вітки параболи напрямлені вгору? a) ![]() ![]() ![]() ![]() 3) За яких значень дискримінанта ![]() a) ![]() ![]() ![]() На рисунку 5 зображено графік квадратичної функції ![]() Вказати (4-9): 4) найбільше значення функції: a)0; б)3; в)-4. 5)Область значення функції: a) (3;+ ![]() ![]() ![]() ![]() 6) Нулі функції: a) 0; б)1 і 5; в) -4 і 5. 7) Проміжок, на якому функція набуває додатних значень: a) (- ![]() ![]() 8) абсцису вершини параболи: a) -4; б)31; в)5. 9)проміжок зростання функції: a) (- ![]() ![]() ![]() 3. Дано квадратичну функцію ![]() 1) Як направлені вітки графіка функції? a)Униз; б)Угору. 2) Якого значення набуває функція у вершині параболи? a)Найбільшого; б)Найменшого. 3) Чому дорівнює абсциса вершини параболи? a)6; б) ![]() ![]() 4) Чому дорівнює дискримінант функції? a) ![]() ![]() ![]() 5) Яким числом є дискримінант? a) Додатнім; б) Від’ємним; в) рівним. 6) Скільки спільних точок має парабола з віссю ![]() a) Жодної; б) Дві; в) одну. На рисунку 6 зображено графік квадратичної функції ![]() 7) область значення функції; 8) проміжок, на якому функція від’ємна; 9) проміжок зростання функції; ![]() ![]() |
10 КЛАС ПОКАЗНИКОВА ФУНКЦІЯ Критерії оцінювання навчальних досягнень учня при вивченні теми «Показникова функція» |
Застосування методів математичного аналізу ПОНЕДІЛОК НАЙБІЛЬШЕ І... ... |
Тема: Степенева функція |
УРОК 14 Тема уроку Відповіді: а) функція зростає на кожному із проміжків (-; -2),; спадає на проміжку; б) функція зростає на кожному із проміжків (-;... |
Призначення політології для суспільства розкривається в її функціях. Пізнавальна функція Пізнавальна функція полягає у дослідженні багатогранності політичних явищ з метою отримання знання про їхню сутність, зміст і закономірності... |
Розділ ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Якщо функція — алгебраїчний многочлен, то рівняння (1) називається алгебраїчним. Якщо функція містить тригонометричні, показникові... |
Визначення готовності до навчальної діяльності по темі: «Степенева функція» Даний ресурс може бути використаний як індивідуальне домашнє завдання для визначення готовності до вивчення теми: “Степенева функція.... |
Тема уроку: "Умовна функція в Excel" Мета уроку: ознайомитися з умовною функцією і навчитися її використовувати на репродуктивному рівні |
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення |
1. Користуючись графіком функції, вкажіть проміжки, де функція спадає Користуючись графіком функції, вкажіть проміжки, де функція набуває додатних значень |