|
Скачати 40.03 Kb.
|
Клас 6 Урок етики Учитель Іоніцой І.В. Тема: Як стати розвиненою людиною. Мета: Навчальна: навчити учнів витлумачувати поняття «задатки», «здібності», «талант», «геніальність»; навчити пояснювати поняття «дозвілля», «хобі»; Розвивальна: формувати вміння висловлювати свою думку про важливість самовдосконалення; наводити приклади занять – хобі; формувати навички змістовно й цікаво організовувати дозвілля; Виховна: виховувати розумне ставлення до свого дозвілля. Матеріально-дидактичне забезпечення: підручник етики для 6-го класу (О.Данилевська, О.Пометун); зошит з друкованою основою (О.Данилевська); мультимедійний проектор, мультимедійна презентація. Епіграф: «Дозвілля – приємна річ» (Давньоримський оратор Цицерон) Ключові поняття: дозвілля, хобі, задатки, обдарованість, здібність, розвиток, талант, геніальність. Тип уроку: комбінований. Хід уроку І. Організаційний момент Привітання Доброго дня любі діти. Я рада вітати вас на нашому уроці. Зверніть увагу на це немовля, чи може ця дитина існувати повноцінно без материнської турботи і ласки? Звісно ні! Так і вчителя не існує без учнів і навпаки. Тому я зараз вас запрошую об єднати наші зусилля для кращого опанування матеріалу. Звісно, я розраховую на вашу активну роботу і сподіваюсь, що дух партнерства допоможе нам у цьому. Отже, побажайте собі успіху вітаючись:
Для більш ефективної роботи об’єднайтесь у групи за принципом «Пори року». ІІ. Актуалізація опорних знань, перевірка домашнього завдання. Перевірка письмового домашнього завдання з теми «Яку роль відіграють емоції і почуття вжитті людини»
Сьогодні, діти, ви дізнаєтесь, яку людину називають «розвиненою», «всебічно розвиненою», що таке «талант», «обдарованість», «геніальність», як треба проводити час, щоб досягти вершин у цьому житті, а дозвілля зробити цікавим і змістовним. Робота із завданням 1 на ст. 85: картина М. Нестерова «Портрет Віри Гнатівни Мухіної» ІV. Повідомлення теми, мети, очікуваних результатів
Що означає бути розвиненою людиною. Зміст відповіді:
Висновок: розвинена людина – це людина, яка максимально просунулася у будь-якому напрямку. Всебічно розвинена людина – це людина, яка просунулася у багатьох напрямках.
Висловіть свою думку: чим відрізняються дві життєві ситуації? С. 82-83 Висновок: саме в дитинстві формуються інтереси й захоплення особистості. «Ми робимо себе самі», - говорили древні.
Скласти зразок намиста «занять», які роблять, розвивають, удосконалюють людину. І. А Крилов, видатний російський байкар, говорив: Берися за те, до чого ти здатний Якщо бажаєш, щоб у справах успішний був кінець. Висновок: отже, свої задатки ми розкриваємо у вільний від роботи час. На дошці завдання:
А як ви організовуєте своє дозвілля? (окремі учні розповідають про своє дозвілля) Що вам дають ваші захоплення?
Аналіз ситуацій №1, 2, 3, 4, 5 Висновок: не всі хобі розвивають людину. А ось приклади змістовного проведення дозвілля. (Демонстрація робіт учнями) - Від чого залежить вибір хобі, дозвілля? (Від особистої культури людини) - А чи завжди можна задовольнити свої бажання? VIІ. Висновок етичного діалогу
Міні-анкетування: «Як зробити свій вільний час цікавим і корисним для майбутнього життя. Тож нехай вашим правилом стануть слова Піфагора – вченого і філософа: «Прокидаючись вранці, запитай себе: «Що я повинен зробити. Ввечері, перш ніж заснути: «Що я зробив?».
ІХ. Інструктаж з домашнього завдання Прочитати Урок 14, с. 85-92, Виконати письмове завдання в робочому зошиті з теми «Як стати розвиненою людиною» |
Курс етики, 6 клас, урок 31 Галина Вікторівна Бєлоногіна, вчитель історії, етики, правознавства Конституції України (ст. 10, 11, 12) та Закону України «Про національні меншини в Україні» (ст. 1, 2, 3, 6, 15) |
Урок відкритої думки Тема. Безпечна праця моїх батьків моє щасливе майбутнє Бутко А.І., учитель української мови та літератури, вища категорія, старший учитель; гімназія «Ерудит» м. Києва |
Урок з використанням ІКТ у 10 класі: «Ми лідери» Автор: учитель англійської мови вищої категорії, старший учитель Савченко Н. М. НВК№16, м. Мелітополь |
Урок. Учитель Тема: Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
Мій перший крок в країну знань, в країну мрій і сподівань Дорогі батьки, пам'ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене,... |
«Кодекс етики та Стандарти практики для члена АФНУ» Участь в розробці проектів Кодекса етики та Стандартів практики ріелтерської діяльності |
Урок з етики Тема: Як пов’язані довкілля і здоров’я людини Міжпредметні зв'язки: біологія – знання про організм людини, валеологія – поняття здоров'я, хімія – забруднювачі, процес очищення... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення занять з особовим складом СДПЧ-1 по... ТЕМА Етика,як вчення про мораль. Категорії етики. Службова етика та культура поведінки працівників МНС |
1. Поняття етики. Основні етапи становлення етики. Етика в системі знання про мораль Основні поняття професійної моральності. Характеристика понять моральної свідомості |
Урок №46 Тема. Різниця квадратів (Добуток різниці двох виразів на їх суму) Учитель спонукає учнів до самоперевірки готовності до уроку; записує прізвища відсутніх, розв'язує організаційні питання |