|
Скачати 77.49 Kb.
|
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКЕ МІЖНАРОДНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ»
21009, м. Вінниця вул. Червоноармійська, 5 Виховна година студентка 1 курсу МАТОД Парубок Катерина Мета: - підвищити рівень інформованості учнів щодо проблем, пов’язаних з наркотиками;
Завдання:
Форма проведення: бесіда Обладнання: різнокольорові папірці, картки з твердженнями, картки з ситуаціями, ручки, маркери, ватман з надписом «Чому молодь починає вживати наркотичні речовини?», ватман з надписом «Причини і наслідки вживання наркотиків», схема «Стадії залежності», презентація Питання для обговорення:
Хід заняття І. Організаційна частина ІІ. Вступна частина ІІІ. Актуалізація проблеми (Вчитель просить відповісти на запитання.) Питання:
(Заслуховуються відповіді учасників тренінгу) ІV. Основна частина
Вчитель: Наркотики – це речовини, які викликають токсичне отруєння, психологічну і фізичну залежність. До переліку наркотичних речовин включено: алкоголь, опіати, канабіс, седативи (гіпнотичні), кокаїн, стимулятори, галюциногени, тютюн, легкі речовини (клей, аерозолі, розчинники), неіндентифіковані (речовини, що вживаються з наркотичною метою). Головна ознака наркотичних речовин – наявність визначеного або невизначеного психоруйнівного ефекту. Легалізовані наркотичні речовини: тютюн, алкогольні напої, ліки, кава, засоби побутової хімії тощо. Нелегалізовані наркотичні речовини: коноплі, героїн, кокаїн та всі, що внесені до міжнародного й національного переліків заборонених наркотичних речовин (наркотиків). Нелегальні наркотики умовно поділяють на «легкі» та «важкі». Наркотики, які виготовляють з певних видів конопель, мають особливе поширення (анаша, гашиш, марихуана тощо). Наркоманія – це захворювання, за якого психічні і фізичний стан людини, її самопочуття та настрій цілком залежать від наявності наркотику в організмі.
(Учні записують або зображають на різнокольорових маленьких папірцях те, що знають про дію наркотичних речовин на організм людини. Ці папірці приклеюються на ватман. Вчитель узагальнює отриману інформацію.) Вчитель: Залежність стає згубною, коли вона:
(Вчитель на аркуші ватману записує всі думки, висловлені учнями – «від нічого робити», «цікаво», «за компанію», «щоб отримати нові враження», «на зло батькам», «це модно», «щоб зняти біль» і т.д.) Вчитель: Отже, основними причинами вживання наркотичних речовин є:
(Вчитель на аркуші ватману записує думки, висловлені учнями щодо причин початку вживання наркотичних речовин і наслідки цього.) Таблиця «Причини і наслідки вживання наркотиків»
(На чотирьох картках написано одне з тверджень: «Цілком згоден», «Зовсім не згоден», «Важко відповісти». Вчитель зачитує твердження щодо проблеми наркоманії, які можуть суперечити одне одному. Після того як твердження називається, учні відразу ж повинні підняти одну з карток, на якій відображено їхній погляд. Вчитель просить окремих учнів пояснити, чому вони обрали ці твердження. Почувши всі точки зору, учні можуть змінити свою думку і обрати іншу картку.) Твердження:
(Учні діляться на три групи. Кожній з них пропонується ситуація. Учні кожної групи повинні протягом 2-3 хвилин придумати аргументи для відмови в цій ситуації. Вчитель пропонує використати 3 форми відмови: упевнено, агресивно, невпевнено. Кожен стиль демонструє тільки один учасник з кожної групи. Тоді, вчитель бере шприц і пропонує його учасникові з кожної групи. Далі йде обговорення необхідності набуття таких навичок.) Ситуації:
(Вчитель пропонує учням обговорити питання «Яким чином слід будувати стосунки з другом, який вживає наркотики?». Учні висловлюють свої думки з цього приводу. Вчитель спрямовує хід обговорення, виявляє нелогічні та дискримінаційні моменти, уточнює правильність розуміння учнями деяких висловлювань.) V. Заключна частина (Вчитель підводить підсумки, робить висновки, дає поради) Поради для тих, хто ще має сумніви, спробувати наркотики чи ні:
VІ.Завершення роботи (Вчитель пропонує учням відповісти на запитання) Питання:
о на Allbest.ru |
21009, м. Вінниця вул. Червоноармійська, 5 Виховна година Обладнання: комп’ютерна презентація, відеоролік про СНІД, пісня Ф. Меркурі, пісня О. Білозір «Свіча», червоні стрічки, паперові долоньки,... |
Публічне акціонерне товариство ″Козятинхліб″ Козятинхліб″ (місцезнаходження: Вінницька обл., м. Козятин, вул. Червоноармійська, 72) повідомляє про проведення позачергових загальних... |
Оголошення про скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства Відкрите акціонерне товариство ″Вінницяхліб″ (місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Артема, 1) повідомляє про проведення позачергових... |
Виховна година на тему Мета: Довести учням шкідливість куріння та негативний його вплив на організм людини |
Виховна година «Доброта» Світлани Копилової «Притчи Кисточка в Божьих руках»1, репродукція фрески Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря»2 |
Виховна година Сікач Лариса Володимирівна – вчитель біології Червонополянської загальноосвітньої школи І –ІІІступенів Горностаївського району Херсонської... |
Виховна година на тему Мета: виховувати в учнів негативне ставлення до брехні, обману. Під час роздумів, аналізу підвести дітей до висновків: |
Що таке толерантність” Виховна година Мета Обладнання: картонні картки у формі кола зеленого і жовтого кольорів, два схожі листочки з одного дерева |
Виховна година На тему В Україні 17 листопада стали відзначати як «День студента» з 1999 року згідно з Указом Президента від 16. 06. 1999 №659/99 |
Виховна година “Шкідливі звички” Мета На вашу думку, чи можна жити у своє задоволення, не порушуючи норм моралі? Як ви вважаєте, чи варто вносити моральні норми в кримінальний... |