АНОТАЦІЯ
ДО ТВОРЧОГО КОНКУРСУ «КРАЩІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ»
ВЕЧІР СІМЕЙНОГО ВІДПОЧИНКУ ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ
5 КЛАС
Клас, школа – це маленька модель суспільства. Що, якщо вчитель, класний
керівник об*єднується з дітьми та батьками, щоб разом створювати світ, в
якому кожна людина цінна, всі почувають відповідальність за свої вчинки
та один за одного, а бажання маленьких та дорослих співпадають. Креативні
батьківські збори – крок до цієї мети.
ТВОРЧИЙ КОНКУРС «КРАЩІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ»
ВЕЧІР СІМЕЙНОГО ВІДПОЧИНКУ ДІТЕЙ ТА БАТЬКІВ
5 КЛАС
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК : Добрий вечір, шановні батьки та діти !
Як добре, що ми з вами зібрались разом.
У вас, напевно, багато невідкладних турбот, справ, але залиште іх за дверима
цього класу і разом із своїми дітьми спробуйте сьогодні відпочити.
Діти – це чудо світу,
Я бачила це сама.
І вважаю це чудо -
Найчудеснішим із чудес .
В наших дітях – наша сила,
Неземних світів вогні,
Аби лиш майбутнє було
Таким же світлим, як вони!
Діти, колись ваші тата й мами теж були дітьми. І теж ходили до школи. Зараз
ми проведемо уроки для дітей та батьків.
Перший урок – малювання.
( Усі присутні малюють портрет сім*і : син або донька – батьків , а батьки –
власних дітей ).
Обране журі ( бабусі й дідусі ) визначають кращий малюнок.
( Український танець у виконанні наших талановитих дівчаток.)
А зараз проведемо урок , якого в розкладі жодної школи немає. Це відповіді
на анкету. А відповідати на неі будуть батьки.
Яку кількість часу ви приділяєте власним дітям ?
Де і як ви любите проводити з ними вільний час ?
Який останній фільм або виставу ви переглядали разом з дітьми ?
Як діти допомагають вам ?
Чи горді ви своїми дітьми ?
( Номер художньоі самодіяльності )
Шановні батьки ! Незадовго до нашої зустрічі майже на такі ж питання успіш
но відповідали ваші діти.Пропонуємо вашій увазі іх відповіді у запису.
( Прослуховування ).
Отже, батьки почули відповіді своїх дітей на запропоновані ім питання і, зви
чайно ж, краще пізнали іх думки про себе.
Адже не кожна дитина знайде сили сказати батькові й матері про іх досто-
інства й недоліки , про те, якими вона хотіла б бачити своїх батьків.А знати
це батькам необхідно.
( Вірші про маму ).
А тепер конкурс « Я допомагаю мамі».У конкурсі приймають участь 2 коман
ди із 4 хлопчиків і дівчаток ( усього 8 чоловік ).
Перше завдання команді … називається воно «Звари борщ».
Я вам роздаю картки з наіменуванням продуктів, які використовують під час
приготування борщу . Але тут є зайве. Вам необхідно відкласти потрібні про
дукти, назвати іх і розповісти про послідовність приготування цієї страви.
( Поки команда думає – подивимося танець ).
Друге завдання команді …
Називається «Печемо пироги».
На папері перераховані продукти, які необхідні під час приготування пиро-
гів, і зайве. Ви повинні закреслити назви непотрібних продуктів і повідомити рецепт приготування пирогів.
( Номер художньоі самодіяльності ).
Третє завдання ( обом командам однакове ) – «Погодуй сестричку».
( Хлопчики годують дівчаток фруктами , хто швидше й акуратніше це зро-
бить – той і переможе ).
Шановні батьки! Діти готувались до цієї зустрічі. Вони створили сувеніри
власними руками ( орігамі, екібани ). І зараз вони вручать іх вам.
( Пісня про маму )
Але це ще не все .Ми підготували сюрприз ! Це вірш, складений учнями на-
шого класу .Ми даруємо цей твір нашим рідним мамам.
Люблю тебе, мамо,
За що, я не знаю.
Мабуть, за те,
Що живу і літаю,
І радуюсь сонцю,
І світлому дню –
За це тебе я, рідну, люблю.
За небо, за вітер,
За те, що навкруг
Люблю тебе, мамо,
Ти – кращий мій друг.
( Пісня « Поговори зі мною , мамо» ).
Ми запрошуємо наших гостей на екскурсію в минуле.
( Через мультимедійну установку на екрані з*являються фотографіі, де діти
зображені маленькими – необхідно вгадати хто це ).
Шановні батьки !
Ми отримали незвичайну пошту. Діти прислали вам листи з тих часів, які чекають іх попереду. Ми знаємо, що кожному з вас хочеться заглянути у май-
бутнє ваших дітей. Зараз ви отримаєте листи й прочитаєте іх.
( Пісня « Прекрасное далеко» )
А зараз ми проведемо урок української мови.
( 4 мами, 4 тата ).
( 4 дівчинки, 4 хлопчика ).
Кожній команді даю планшети з буквами Г, Р, А,М,О,Т, І, Й.
Вам необхідно скласти найбільшу кількість слів із цих букв.
Наприклад : гора, море тощо.
Учасники з буквами роблять крок вперед. Перемагає той, хто склав найбіль-
шу кількість слів.
А тепер ми перевіримо , на що здатні наші старші та молодші чоловіки
( по 2 чоловіки ).
Вам необхідно показати, як ви вмієте чистити картоплю.
Коли припинеться музика – перевіряємо результат.
Хто швидше і краще, той і переможець.
А мами й доньки складають композиціі із природного матеріалу й дають наз-
ву.
Нарешті прийшов час посмакувати пиріжками, тістечками,які приготували мами й доньки, а батьки й сини пригостять усіх морозивом.
Я дякую за те, що смачно нагодували, за те, що прийшли до нас і сподіваюсь,
що ця зустріч буде не останньою.
ЛІТЕРАТУРА
1.Класний керівник : грані пошуку і творчості : Методичний посібник .
[ Текст ] . – Дніпропетровськ : Промінь , 2004 . – 128с.
2.Батьківські збори «Роль батьків у формуванні та розвитку особистості
учнів 5-го класу» . [ Текст ] // Класному керівнику . Усе для роботи . –
-2010.- № 6 – С. 19-21.
3.Батьківські збори «Дітей виховують батьки . А батьків ?» [ Текст ]//
Класному керівнику . Усе для роботи . – 2010.- № 6.- С. 22-24.
4.Дитина та іі права : Бесіда за круглим столом з батьками . [ Текст ] //
Позакласний час . – 2012 .-№ 1-2 . – С 12-14.
5.Корнієнко , С. Сім*я і школа – одна родина : інформаційно-аналітична
бесіда з елементами ситуативного практикуму для батьків / Корнієнко С.
// Початкова школа . – 2012 - № 2. – С. 55-57.
6.Шевчук, Л. П*ять шляхів до серця дитини : Батьківські збори у 5 класі /
Шевчук Л .// Психолог . – 2012.- № 11-12. – С. 85-88.
7.Як допомогти дитині стати самостійною : Поради батькам . [ Текст ] //
Завуч. – 2011. - № 27.- Вкладка . – С. 13.
|