УРОК З ВИКОРИСТАННЯМ ЛЯЛЬОК ТЕМА. СОРОКА-БІЛОБОКА ВСЕ СТРЕКОЧЕ ТА


Скачати 82.96 Kb.
Назва УРОК З ВИКОРИСТАННЯМ ЛЯЛЬОК ТЕМА. СОРОКА-БІЛОБОКА ВСЕ СТРЕКОЧЕ ТА
Дата 27.12.2013
Розмір 82.96 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
НЕМІШАІВСЬКА ЗОШ № 2 І - III СТУПЕНІВ

НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК З ВИКОРИСТАННЯМ ЛЯЛЬОК

ТЕМА. СОРОКА-БІЛОБОКА ВСЕ СТРЕКОЧЕ ТА

ЗНАННЯ УЧНІВ 1 - Б КЛАСУ

ПЕРЕВІРИТИ ХОЧЕ

Підготувала

вчитель початкових класів

Немішаївської ЗОШ № 2

І - III ступенів

ШАТИЛО Ірина Андріївна


НЕМІШАЄВЕ

січень 2009
НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК З ВИКОРИСТАННЯМ ЛЯЛЬОК.

(Предмети: математика, українська мова, я і Україна, основи здоров'я).
МЕТА. Закріпити і повторити знання учнів з математики, української мови, я і України, основи здоров'я. Формувати навички швидких обчислень.

Розвивати усне мовлення, навички читання вголос, пам'ять, уважність, математичні здібності, спостережливість.

Виховувати інтерес до навчання, любов до природи, бажання допомогти птахам.

ОБЛАДНАННЯ. Лялькові іграшки(сова, сорока), декорації, розрізні малюнки до теми, математичні віяла, сигнальні карти, математичні приклади, тексти вірша Н.Забіли "Сорока-білобока", музичний супровід.

ТИП УРОКУ. Урок закріплення і застосування знань, умінь і навичок

І. Організаційний момент

От і дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Річ до складу дітей скликає,

Щоб успішно всього навчить.

Підросли ви всі й зміцнили,

І цікавістю очі горять.

Тож бажаю здоров'я і сили,

Щоб багато нового пізнать.

II. Мотивація до навчання. Гра "Асоціативний кущ".

- Наше життя прикрашає чарівна природа. А птахи є невід'ємною частиною довкілля.

- Що ж дають людям птахи?

Птахи - наші вірні друзі, дають радість, красу, користь, співають весело, оживляють природу.

(Вивішуються на дошці картки)

ПТАХИ

Наші веселі дарують красиві оживляють

друзі радість природу
прикрашають корисні

природу
III. Повторення раніше здобутих знань.

(З'являється сова. Вітається )

СОВА. - Я мудра сова, навчаю місцевих звірят.

Дуже цікаво знати, як навчаються учні 1-Б класу.

ВЧИТЕЛЬ. - Дуже вдячні тобі, сово, що завітала до нас. А ми, дорогі діти, будемо гарно працювати.

СОВА. - Приготуйтеся до гри "Мозковий штурм".

(Так чи ні)

1) Сова, сорока, ворона, синиця, горобець - це прахи? (Так)

2) Тіло їх вкрите пір'ям? (Так)

3) Птахи мають крила? (Так)

4) Птахи стрибають на чотирьох кінцівках? (Ні)

5) У птахів один дзьоб? (Так)

6) Дятел, сова, сорока - санітари лісу? (Так)

7) Голод страшний для птахів? (Так)

8) Птахи - наші друзі? (Так)

9) Птахів потрібно оберігати? (Так)

СОВА. - Ви багато знаєте про птахів. Пам'ятайте, що вони ваші вірні друзі.

(Музика)

IV. Відгадування загадок про сороку.

СОВА. - Цікаво, малята, а чи знаєте ви птахів своєї місцевості? Відгадайте загадку.

Все й про всіх у лісі знає.

Новини всім повідомляє.

Вертлява пташка білобока.

Ви здогадались? Це - ... (Сорока)

(Музика. Летить сорока)

СОРОКА. - Я стрибаю, я літаю,

Я про все на світі знаю,

Не затримуюсь на місці,

А розношу швидко вісті.

- Привіт, друзі. Будь-ласка, розкажіть, а що ви про мене знаєте. - Слухаю уважно.

(Діти складають речення про сороку)

V. Робота з розрізними буквами, складання звукових схем.
СОРОКА. Я прилетіла до вас, щоб почути і побачити, як вмієте працювати на уроці.

СОВА. А чи зумієте ви із розрізних букв скласти наші імена? Хто швидше?
1.Робота в парах.

а) Складають слова, читають.

б) Називають і показують на пальцях звуки.

в) Визначають наголошений склад.

СОВА. Молодці!!!

СОРОКА. (Відлітають під музику)

1 .Робота з групами дітей.
VI. Робота з скоромовками:

2. Колективна робота.

- З чого ж нам урок почати?

УЧНІ. Скоромовку розказати.

Повправляєм язички, щоб не плутались значки.

УЧНІ. Перший ряд вже починає –

Скоромовку промовляє...

Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок сорок морок.

УЧНІ. Другий ряд теж не дрімає.

І швиденько промовляє.

Ворона сороці намисто купила,

В намисті сорока намистинки лічила.

УЧНІ. А тепер сидіть всі тихо,

Щоб почути учнів інших.

Стрекоче сорока сороці:,

А я у сорочій сорочці!

2. Колективна робота ( З'являються птахи)

СОРОКА. А знаєте ви, що я літаю нерівно, ніби пірнаю вгору - вниз, вгору –вниз.

ВЧИТЕЛЬ. І ми політаємо ,читаючи, скоромовку.

(На дошці запис)

ката веселої в садку навприсядки



Стро сорочка, вдачі, білобока скаче.
Навприсядки-присідаючи!

СОРОКА. Молодці!

СОВА. Як ти гадаєш, сороко, чи вміють учні читати?

СОРОКА. Думаю, що так.

ВЧИТЕЛЬ. - Читаючи вірш Н.Забіли, ми покажемо уміння читати вголос.

VII. Робота з віршем Н.Забіли «Сорока - білобока».

1. Читання вчителем.

2. Словникова робота.

Додати лад - навести порядок.

Бражка - напій.

Зроблено, як слід-старанно.

Хто не робить, той не їсть - отримує винагороду той, хто працює.

Мастак - майстер.

Почастувати - пригостити.

3. Читання вірша учнями вголос.

4. Гра «Вірю - не вірю». ( Віяла: зелений - вірю, червоний - не вірю).

Чи вірите, що у сороки було 6 сороченят?

(Не віримо)

А скільки?

- Чи вірите, що п'ятий був лінивий? (Так).

- Чи вірите, що сам обгортав у полі бараболю, носив воду, поливав огірки, рвав вишні? (Віримо)

- Чи вірите, що сорока-білобока любить своїх малят? (Віримо)

СОРОКА. - А що треба робити, щоб не бути лінивим?

УСІ. - Працювати

(Фізкультпауза)

VIII. Розв'язання задач і прикладів.

ВЧИТЕЛЬ. - Мої учні уміють задачі розв'язувати і приклади.

СОВА. - Цікаво!!! Цікаво! Зараз ми перевіримо!

1. Задачі (усні) віршовані. (Використовуються в Віяла! Математичні)

СОВА. Ой було ж у нас мороки,

Посварились дві сороки.

На їх шум ще дві примчало.

Скільки разом сорок стало? (4)

СОРОКА. Дві сороки - білобокі

На сосні сиділи,

Три подружки - скрекотушки

До них прилетіли.

Скільки на сосні сорок?

Полічи ти цих морок. (5)

СОВА. Горобець і чотири синиці

Он Летять до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Будуть вдячні за обід? (5)

СОРОКА.

Ось до класу на урок

Залетіло 7 сорок.

Дві пізніше прибуло,

Скільки всіх птахів було? (9)

ПТАХИ. Молодці!

ВЧИТЕЛЬ. 2 А тепер розв'яжемо колові приклади!

На парті! (Учні отримують картки). По двоє розв'язують, встають - читають відповіді.

2.Перевірка. 1 .Робота з картками.

10-5=5 6+2=8 10-5 3+3

5+2=7 8-7=1 6+2 1+3

7-4=3 1+3=4 7-4 8-7

3+3=6 4-2=2 5+2 4-2

2+8=10 2+8.
ВЧИТЕЛЬ. Ось так вправно ми рахуємо!

X. Читання віршів про сороку напам'ять.

Продавали сніг сороки

У долині,

В луговині—

Біля двох доріг—

Дві сороки-білобокі

Продавали сніг.

Вихваляли, що смачний,

Що солодкий, запашний.

Що зі снігом легко жити—

Хліб пекти,

Куліш варити.

Не могли, мабуть, сороки

Й дня прожити без мороки.

І тому—усім на сміх—

Продавали взимку сніг.

Всім у голос вихваляли,

Наче й справді продавали.

їхню вдачу кожен знав,

Снігу зроду не купляв.

Та сороки не вгавали,—

Сніг ще більше вихваляли.

Скре-ке-ке

та

скре-ке-ке,

що це трапилось таке?

Вихваляли, продавали,

Потім даром віддавали.

Микола СИНГАЇВСЬКИЙ

Акровірш

Сіла на березі білочка,

Обережно примощається вона.

Роздивлюється , щоб ненароком

Обіч десь не пропустити кабана.

Каню, лиску, зайця, вепра чи людину.

А помітила - стрекоче без упину.

Скрекотали ТРИ сороки

Скрекотали ТРИ сороки:

«Скільки в нас тепер мороки!

По садочку ми літали,

Горобини назбирали:

ТРИ ягідки червоненькі,

ТРИ ягідки рум'яненькі,

А іще ТРИ - зелененькі.

Та не знаєм, що робити,

Як нам ягідки ділити?»

Стрекотали без упину –

Все ділили горобину.
СОРОКА. - А чи знаєте ви вірші про сороку?

(Виходять учні, читають).

ВЧИТЕЛЬ. - Молодці.

XI. Робота з сюжетним малюнком.

Розвиток мовлення.

СОВА. -Радісна, малята, зима для вас.

А ми, птахи, часто взимку залишаємось без їжі.

ВЧИТЕЛЬ. - Подивіться уважно на малюнок.

- Кого на подвір'ї зібралося багато? Чому?

- Назвіть птахів.

- Чому потрібно підгодовувати птахів?

СОВА. - Не забувайте, школярики, що для птахів найстрашніше - це голод. Допомагайте їм!

XI. Підсумок уроку:

СОВА. - птахів потрібно любити й берегти не лише тому, що вони корисні, а й тому, що вони веселі, гарні й самою своєю присутністю та поведінкою прикрашають і оживляють сади та ліси. Крім того, багато птахів чудово співає, викликаючи у людини добрий, радісний настрій. Отож бережімо й захищаймо наших пернатих друзів і помічників.

СОРОКА. - Пам'ятай !

Квітка, дерево, трава і птиця

Не завжди уміють захиститься.

Якщо будуть знищені вони,

На планеті, ми залишимось одні.

ПТАХИ. Дякуємо вам. Ви були на уроці активними, гарно і старанно працювали.

Птахи(дітям)До зустрічі

XII. Пісня.

(Діти встають, тримають у руці обличчя-настрій.

Птахи - радість для людей.

І в саду і в лісі.

Поїдають шкідників

Як же не радіти!

Пташок треба берегти

Будувати взимку

Захищать і лікувать

З ними в мирі жити.

(Діти виходять до дошки. У руках - обличчя, що символізує настрій)












ВЧИТЕЛЬ.

- З яким настроєм ви ідете з уроку?

Покажіть... Молодці! Всі були старанними!

Дякую вам за працю. Пам'ятайте все, про що ми сьогодні говорили.

Схожі:

О. Буцень Чи є зима?
Обладнання: плакати: роз сипанки слів, скоромовка, складові таблиці, пірамідки слів, словникова робота, вправи на розвиток читацьких...
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі
Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій
Урок з використанням технології критичного мислення «очікування»
...
Урок граматики. Тема: Conditional Type I. Мета
Розвивати навички монологічного мовлення (з використанням умовних речень 1-го типу)
Урок-проект з української мови Тема: удосконалення знань про складне...
Тема: удосконалення знань про складне речення і його типи (з використанням інформаційних технологій)
ЗАТВЕРДЖУЮ
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ХУДОЖНИКА-ОФОРМЛЮВАЧА ІГРОВИХ ЛЯЛЬОК ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням...
Тема: "АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням інформаційних ігрових технологій та комп`ютера
Урок формування вмінь і навичок (із використанням інноваційних технологій)
Тема. Г. Ф. Квітка-Основ’яненко. «Конотопська відьма». Іронія і сатира у ній, поєднання реалізму і фантастики
Урок розроблений з використанням інтерактивних технологій, мультимедійної...
Тема. Вправляння у змінюванні дієслів минулого часу за родами. Складання усного опису дятла за ілюстрацією
Соловей Зозуля Одуд Шпак Мухоловка Великий строкатий дятел Сорока Зяблик Повзик

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка