|
Скачати 102.62 Kb.
|
ЗАЯВА-АНКЕТА учасника обласного фестивалю «Творче впровадження спадщини В. О. Сухомлинського в сучасну педагогічну практику» Номінація «Духовно – моральне виховання особистості в контексті ідей В.О. Сухомлинського» Тема роботи Свято – театралізація за творами В. Сухомлинського Базиленко Лідія Петрівна Дата народження 24.06.1948 Місце проживання м.Миколаїв вул.. Київська 8а, кВ 101телефон 40 02 73 Місце роботи Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 Посада бібліотекарр Контактний телефон 40 02 73 Стасюк Олена Станіславівна Дата народження 26.06.1973 Місце проживання м.Миколаїв вул.. Червоних Майовщиків 8, кВ 42 телефон 41 09 59 Місце роботи Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 Посада вчитель початкових класів Контактний телефон 067 12 75 875 E-mail [email protected] Директор школи А.Г. Панченко Розробка позакласного заходу Свято – театралізація за творами В. Сухомлинського Мета: розширити уявлення про творчість В. Сухомлинського; розвивати артистизм, творчі здібності; виховувати бажання творити добрі справи, бути милосердними, любити природу. ( Звучить музика. Виходять Марійка і Андрійко з книжкою в руках.) Марійка:
Андрійко: - А чи знаєш ти , що Василь Олександрович Сухомлинський – заслужений учитель України, директор Павлиської середньої школи? Марійка: - Так. Усе своє життя із 17 років Василь Олександрович працював у школі. Учитель за покликанням душі , він учив маленьких і великих школярів грамоти, математики, літератури, історії. Але більш за все він хотів навчити дітей думати, відчувати, радіти й сумувати на лише своїми власними радощами й печалями, а й татовими й маминими, дідусевими й бабусиними, братовими й товаришевими, зайчика й синички, верби і тополі. Місяця й вітру, всієї нашої землі. Андрійко: Для цього Учитель сам писав казки й розповідав їх дітям, їхнім батькам, учителям. Він написав багато, більш як 1500 казок, оповідань . притч, замальовок із життя дітей. А найчастіше звертався до жанру казки. Може, й тому. Що любив у казковій формі про всі речі оповідати своїм дітям – Сергійкові й Олі.
Марійка: Сухомлинський не лише сам писав казки. Часто серед природи , у зеленому класі , який він називав Школою під Голубим Небом або Школою Радості , учив дітей самих складати казки, пробуджував у них думку і слово. ( Входить хлопчик - Соняшник) Соняшник: Я соняшник, до сонця повертаюсь. Я – квітка сонця і краса ланів. Про Сухомлинського я пам'ять зберігаю – Мене він все життя любив.
Ведуча: Любі діти! Зустрічайте оплесками героя оповідання « Як Микола став хоробрим.» МИКОЛА: Я той Микола, що хоробрим став, Про мене педагог у книжці написав. В гніздечко пташеня покласти я зумів І вірю, що почую його спів. Ведуча: А це хто до нас іде? Та це ж Сергійко, герой оповідання « Які вони бідні». СЕРГІЙКО: А я – Сергійко. З батьком пісню чув, Яку із сонцем жайвір міг утнути. Хто бідний серцем – враз збагнув, Це той, що жайвора не зміг почути. ВЕДУЧА: До нас прийшов ще один Сергійко, герой оповідання « Як Сергійко навчився жаліти. СЕРГІЙКО: А я навчився дівчинку жаліти. Вона незрячою зростала у селі. Тож я звертаюся до всіх: шановні діти, Хай милосердя квітне на землі. ВЕДУЧА: Ще один гість у нас. Це Андрійко із оповідання « Бабуся Мотря і Андрійко». АНДРІЙКО: До школи якось, друзі, запізнився – Бабусі Мотрі воду я носив. Допомагати старшим не лінився – Це Сухомлинський так мене навчив. ВЕДУЧА: До нас прийшли іще гості. Але це гості незвичайні. Це казки. Марійка: Казок чимало є на світі, веселих і сумних. Хіба зможемо прожити ми без них? Казки Василя Олександровича Сухомлинського – скарбниця людської мудрості й доброти. Андрійко: Казки Сухомлинського вчать нас доброти, чуйності, працьовитості, любові до своєї мами, до своєї рідної домівки, до рідної Батьківщини. ВЕДУЧА: Учні 1 класу інсценують казку «Зайчик і Місяць» . ( див. додаток 1) ( виступ учнів) Ведуча: Учні другого класу все придивлялись, Найкращу казочку вибрати намагались. Що ж надумали вони? Запрошуємо їх до слова ми. ( Виступають учні 2 класу з казкою «Дівчинка і Ромашка») (див. додаток 2) Ведуча: Зараз ще одна розпочнеться казка. Вона, кажуть, дуже гарна, і цікава, і повчальна. Хто тихесенько сидить, не пустує, не шумить, Той найперший зрозуміє, чого казка ця навчить. ( Виступають учні 3 класу з казкою «Соловей та Жук».) ( див. додаток 3) Ведуча: Молодці! Ви показали , якщо ви гарні артисти і що знаєте казки Василя Сухомлинського. А зараз зверніть увагу на книжкову виставку « Що було найголовніше у моєму житті? Без вагань відповідаю: любов до дітей», присвячену великій Людині, мудрому Вчителю, Добротворцю – Василю Олександровичу Сухомлинському. ( Виходять всі артисти) Соняшник: Ось книга – праця довголітня, Крилата назва – « Серце віддаю дітям». Микола: В цієї книжки теж красива доля, А називається – « Павлиська школа». 1 Сергійко: Говорить в книжці з нами Батьківщина, Вона – « Народження громадянина». 2 Сергійко: « Сто порад учителеві» - праця, У якій його Душа гаряча! Андрійко: « Гаряча квітка» - дітям на добро. У книжці тій – казки й оповідання. У ній пахне небо, поле і село. У ній тьохкає соловей, рум’яниться світання. Микола: « Чиста криниця» - дітям на добро, У книжці цій – казки й оповідання. У ній пахне небо, поле і село. У ній тьохкає соловей, рум’янеться світання. Марійка: Його гуманність , мов кришталь. А віра у людину, наче сталь. Ви твори Сухомлинського читайте, Потрібне й невмируще позичайте! ДОДАТОК 1 ЗАЙЧИК І МІСЯЦЬ Дійові особи: автор, Зайчик, Місяць. Зірочки, Мороз, Вітер. ( Звучить пісня « Ой метелиця – зима») Ой метелиця – зима скриню відчинила, Рукавички одягла, мов пушинки білі. Ой – ля – ля, ой – ля – ля, мов пушинки білі. На землі сніжок лежить, зайчик по сніжку біжить. Замерзли вушка, замерзли лапки без кало шок та без шапки. Ой – ля - ля, ой – ля – ля, без калошок та без шапки. Автор: Холодно взимку Зайчикові. Вибіг він на узлісся, а вже ніч настала. Мороз тріщить, сніг проти Місяця блищить, холодний Вітер з яру повіває. І звернувся Зайчик до Морозу. Зайчик: Морозе – Морозець, не лютуй так, бо мої лапки зовсім померзли, і всього вітром продуло. Мороз: Не можу я не лютувати. Зараз Зима – пора моя, а вийде Весна – прожене мене. Піди попроси, щоб Вітер не дув, тоді буде тепліше. Автор: Повернувся Зайчик мордочкою до Вітру й просить. Зайчик: Вітерцю пустотливий, не дми таким холодом, дай мені зігрітися. Вітер: Не можу, Зайчику, не дути. Я виконую наказ бабусі Зими. Зараз вона володарює. Піди попроси Місяця, хай зігріє тебе своїми промінцями. ( Місяць і Зіроньки танцюють) Автор: Сів Зайчик під кущем, простяг лапки до Місяця, просить. Зайчик: Любий Місяцю, погрій мене своїми промінцями, бо довго ще Сонечка чекатимемо. Місяць: Мої промені не зігріють тебе. Та я знаю, як тобі допомогти. Іди полем, полем. Я тобі дорогу присвічу. Прямуй до великої копиці сіна. ( Місяць бере Зайчика за лапку і веде до стіжка. Зірочки вишикувалися з ліхтариками, освітлюють їм шлях). Автор: Попрямував Зайчик до сіна, зарився в стіг, виглядає, усміхається до Місяця. Зайчик: Спасибі, любий Місяцю, тепер твої промені теплі – теплі. Додаток 2 ДІВЧИНКА І РОМАШКА Дійові особи: автор, Дівчинка, Ромашка, Дзвіночок, Незабудка. Автор: Ясного сонячного ранку Дівчинка вийшла погуляти на зелений лужок. Коли це чує: хтось плаче. Прислухалась і збагнула: плач долинає з-під каменя, що неподалік лежить. Камінь невеликий, але дуже твердий. Нахилилась дівчинка і питає Дівчинка: Хто там плаче з-під каменя? Ромашка: Це я, Ромашка. Звільни мене, Дівчинко, тисне на мене камінь. Автор: Відхилила Дівчинка той камінь і побачила ніжну стеблинку Ромашки. Ромашка: Дякую тобі, Дівчинко. Ти звільнила мене від кам’яного гніту. Дівчинка: А як ти потрапила сюди, під камінь? Ромашка: Обдурив мене кам’яний гніт. Була я маленькою ромашковою насінинкою. Восени я шукала теплого куточка. Прихистив мене кам’яний гніт, обіцяв оберігати мене від холоду й спеки. А коли захотіла побачити сонечко, він мало не задушив мене. Я хочу бути твоєю, Дівчинко. Дівчинка: Добре, будь моєю. Автор: Дівчинка й Ромашка стали подругами. Щоранку Дівчинка приходила до Ромашки, і вони разом зустрічали сонечко( Пісня « А вже красне сонечко») А вже красне сонечко припекло, припекло. Ясно щире золото розлило, розлило. На вулиці струмені воркотять, воркотять. Журавлі курличуть та летять, та летять. Засинали проліски у ліску, у ліску. Швидко буде земленька вся в вінку, вся в вінку. Ой, сонечку – батечку, догоди, догоди. А ти, земле – матінко, уроди, уроди. Ромашка: Як добре мені бути твоєю, Дівчинко. Дівчинка: А якби ти виросла в лісі чи край дороги? Якби ти була нічия? Ромашка: Я загинула б з горя. Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони завжди чиїсь. Он той Дзвіночок приятелює з Сонечком. А ось та маленька квіточка Незабудка – подруга Весняного Вітру. Ні, квітка не могла б жити нічия. ( Танок квітів) Додаток 3 СОЛОВЕЙ ТА ЖУК Дійові особи: Соловей, Жук, Дівчинка, автор. ( Дівчинка сидить, читає . Під спів солов’я говорить автор. Виходить Соловей і гордовито проходить). Автор: У саду співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що його пісню люблять люди. Того й з погордою дивився на квітучий сад, на синє небо і на маленьку дівчинку, яка сиділа в саду і слухала його пісню. СОЛОВЕЙ ( співає): Мою пісню солов’їну чують діти у саду. Прославляють Україну і природу чарівну. Віть – віть, тьох – тьох – лине пісенька моя. Віть – віть, тьох – тьох – ясне сонечко сія. ( Вбігає Жук і починає гудіти) Соловей: Припини гудіти. Ти заважаєш мені співати. Твоя пісня нікому не потрібна. Та й краще, Жуче, щоб тебе зовсім не було. Жук: Ні, Соловейко. Без мене, Жука, неможливий світ, як і без тебе, Соловейка. Соловей: Ось краще запитаємо Дівчинку, Вона скаже, хто потрібен людям, а хто ні. Автор: І полетіли Соловей та Жук до Дівчинки. Соловей та Жук: ( разом) Скажи, Дівчинко, хто потрібен людям , Соловей чи Жук? Дівчинка: Хай собі буде і Соловей, і Жук. Як же можна без Жука? |
Урок геометрії у 7 класі Тема уроку Обладнання: таблиця, рисунки до задач; роздатковий матеріал для парної роботи, групової роботи, тестової самостійної роботи, подачі... |
Методичні рекомендації до виконання контрольної роботи Виконання контрольної роботи студентами заочної форми навчання є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної... |
План-конспект уроку на тему Тема. Програми-браузери. Правила роботи та налагодження Мета. Познайомити учнів із принципом роботи програми-браузера, правилами роботи з ним, навчити користуватися браузерами, розповісти... |
Планування роботи Аналіз роботи кафедри за 2012 – 2013 навчальний рік. Затвердження плану роботи кафедри на 2013-2014 н р |
Планування виховної роботи класного керівника Основним документом класного керiвника є план виховної роботи. Вiн вiдображає змiст, форми та методи виховної роботи |
УРОК № Тема. Розмічальні роботи. Шаблони та кондуктори. Мета. Ознайомити... Мета. Ознайомити учнів з прийомами роботи з шаблонами, навчити виконувати якісні розмічальні роботи; виховання працелюбності, дбайливого... |
Ажаман Л. В. Миколаєнко А.Є. Технологія обробки тонкого листового металу Посібник містить матеріал про особливості з тонкого листового металу: підготовку інструментів до роботи, прийоми роботи із інструментом... |
Тема: Етапи роботи з ЕККА Мета: познайомити учнів із основними принципами підготовки до роботи ЕККА та основними етапами роботи з ЕККА |
План роботи відділу організаційно-методичної та інформаційно-бібліографічної... Переглянути і відібрати документи для занесення до СКС. Розписувати періодику, збірники, анотувати для поповнення СКС |
Використання інтерактивних технологій у методичній роботі Слід зазначити, що інтеграція традиційних та інтерактивних методів значно підвищує ефективність методичної роботи. Інтерактивні... |