|
Скачати 78.32 Kb.
|
Хто здоровий, той сміється, Все йому в житті вдається, Це ж чудово для людини! Хто здоровий, той не плаче, Жде його в житті удача. Він уміє працювати, Вчитись і відпочивати. Хто здоровий – не сумує, Над загадками мудрує, Він сміливо в світ іде Й за собою всіх веде. Бо здоров’я – це прекрасно, Здорово, чудово, ясно! І доступні для людини Всі дороги і стежини! Здоров’я – це найбільше багатство, яке має людина. Воно потрібне всім, щоб радіти, сміятися, насолоджуватися життям. Здоров’я залежить від того як ти поводишся, де ти живеш, що їси, як вчишся. Здоров’я треба вміти берегти. Здавнв людям всім відомо, Що приємно буть здоровим, Тільки треба добре знати, Як здоровим стати. Ось про це ми і поговоримо, і покажемо вам шлях до міцного здоров’я. Мойдодир. Всі Чуковського читали І мене вже упізнали. Я великий умивальник, Всім відомий Мойдодир. Умивальників директор І мочалок командир. Зі мною старий перевірений товариш – Корисна Бактерія. Вона легко і просто перетворює молоко в кефір. Корисна Бактерія. (Дає мойдодиру склянку кефіру) Лікуйся Мойдодире! Мойдодир. А ви, діти, любите кефір? Тоді, молодці! Корисна Бактерія. Дайте відповідь мені: Шлях до загадкової країни, Де живе здоров’я ваше, Чи всі знаєте? Та дорога не проста Із-за кожного куща Може ворог з’явитись. Вам доведеться з ним боротись. Мойдодир. Відверто вам скажу: Класний ви народ! Ніхто з вас, діти, я бачу Не їсть немитих ягід, Чистите зуби, миїте вуха... (Корисна Бактерія виходить) Бруднуля. (Бере одну дитину і тягне) Краще ти мене послухай, Я живу і бід не знаю, Мило в очі не пече, Щітка десна не дере, Огірки, моркву не мию, Хочеш, друг, пішли зі мною. (Тягне хлопчика із собою. Мойдодир – тягне до себе) Мойдодир. Не йди ти за нею, не пробуй! Загризуть тебе мікроби, розірвутьтебе на частини! Не бачить бруднулям щастя. Бруднуля. Гей, мої друзі, мікроби, йдіть мені на допомогу. (Входять мікроби) 1-й мікроб. Любі діти, милі діти, Хочемо з вами подружитись, Щоб і в школі, і удома Поряд з вами завжди жити. 2-й мікроб. Ой, які ми поважні! Скільки дітей завдяки нам захворіло! 3-й мікроб. Я – мікроб, я вас дістану, Плюну раз, і плюну два. Все у вас буде боліти, А не тільки голова. 4-й мікроб. Хто мене тільки вдихне – Той кахикати почне. 5-й мікроб. Пам’ятатимуть нас всі, І дорослі, і малі. Де ми побуваємо, Слід скрізь залишаємо. 3-й мікроб. Я веселим малюкам Кілька цінних порад дам. Якщо будете так робити, Завжди будемо дружити. 1-й мікроб. Не вмивайтеся ніколи І не мийте з милом рук. Не потрібне це заняття. І стількох не варто мук. 2-й мікроб. Знов замурзаються руки, Шия, вуха, все у вас... То навіщо ж тратить сили І даремно гаять час. Мойдодир. Діти, а нам треба такі друзі? Зараз я покличу на допомого своїх друзів. Вітаміни! Йдіть нам на допомогу. (Входять вітаміни) Вітаміни. 1. Ми – маленькі вітаміни, Дуже корисні узимку! Ми із вірусом воюємо, Ми за вірусом полюємо! 2. Щоб не хворіти грипом та ангіною, Вживайте, діти, вітаміни! Хто з вас знає, де ми є, Хай нам підказочку дає! 3. Де більше вітамінів “Це” В лимоні чи в цукерці? 4. В яблуці чи в лапші? 5. В ковбасі чи в часнику? 6. В капусті чи в морозиві? 7. Молодці! Про нас ви знаєте! Частіше нас вживайте! 8. Хто дружити з нами буде, Той хвороби всі забуде, Виросте міцним, здоровим, І відгонить всі хвороби. Ведуча. Та мікроби з бруднулькою так легко тне здаються і їм на допомогу поспішає..., а хто, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку. Ведуча. Щось на кухню залетіло І на стіл одразу сіло, Дозволу не запитало, Над тарілками кружляло, Впало в чашку із кефіром, Повзало у мисці з сиром, Куштувало пиріжки, Цукор, каву та вершки. Скажеш “Киш!”, воно не слуха. Це нахабна чорна... ( муха ) ( муха залітає , обнімається із вірусом ). Муха. Жу-жу-жу! Я гарна мушка! Я перевірю ваші вушка, Чи чисті ваші руки, нігті, Чи не відростили кігті. Я пошукаю собі друзів: Нечупар, брудних, замурзаних. Я в бруді добре розбираюсь, Бо на помийках все гуляю. Ну, діти, приготуйте руки! Їх перевіряти буде муха! ( Всі учасники перевіряють руки та нігті у дітей) Ведуча. Діти, а ви хочете допомогти прогнати мікробів і муху? Тоді відгадайте загадки. Зуби є, рота немає. Гладеньке, запашненьке, Миє чистенько, Треба, щоб у кожного було, Що це, діти? Живу я у тюбику – Корисна і запашна. Щетинкова голівка Залазить у наш рот, Рахує наші зубки, Знімає з них наліт. Лежу в кишені і чекаю Рев, бруднуль і плаксія. Витру їм потоки сліз, Не забуду і про ніс. Гумова Акулинка Пішла гулять по спинці. Поки вона гуляла, Спинка рожева стала. Наче їжачок на вигляд, Та не просить їсти. По одягу пробіжить – Стане одяг чистий. Ведуча. Молодці, діти, вірно відгадали загадки. А зараз давайте пограємо у гру „Так чи ні?”. Для ващого здоров’я корисно: перевтомлюватися; гуляти на свіжому повітрі; їсти жирне і солодке; багато рухатися; їсти в один і той же час; перед споживанням їжі не треба мити руки; їсти багато овочів та фруктів. Молодці, діти, ви допомогли Мойдодиру і його друзям перемогти мікробів. Давайте їх проженемо. (Вітаміни виносять мило з мочалками і миють мікробів) Мойдодир. Так, гарненько їх помийте, Мило, друзі, не жалійте! Геть хай тікають І повертатися не сміють. (Мікроби тікають) (Виходять вітаміни) 1. От і втекли усі мікроби, Ці бруднулі і нероби. Нехай же начуваються Й на очі не трапляються. 2. Тепер ви знаєте, де беруться хвороби? Їх переносять злі мікроби! Це маленькі злодіяки, Хулігани, розбишаки, Що живуть усюди, Де є повно бруду. 3. У болоті, у грязюці, У смітті та у пилюці. Під брудними нігтями, Пазурами й кігтями. Той, хто руки не помиє, Їх ковтне і захворіє. 4. І тому, малята, Вам слід пам’ятати: Будете вмиватися, Митися, купатися, Повтікають злі мікроби, А із ними всі хвороби. 5. Мийте овочі і фрукти, Їжте свіжі лиш продукти. І тоді, любі малята, Буде все у вас в порядку. (Виходить Бруднуля) Бруднуля. З вітром, сонцем подружуся. Буду робити зарядку. Душ холодний приймати, Зуби чистити пастою. Мойдодир. Так, щось я зовсім не розумію. Бруднуля. Я була колись бруднулею, Та тепер я зрозуміла, Що чистою жити прекрасно! Мойдодир. Що ж минулу бруднулю ми будемо звати чистюля. Ведуча. Отже, діти, щоб бути чістюлями, бути зщдоровими треба:
Зверніть увагу на наш плакат. Він показує в малюнках шлях здорового способу життя. А зараз послухайте вірш „Гімн здоров’ю” (Діти розповідають гуморески та вірші про здоров’я) Гра „Так чи ні”. Чи любиш плавать як гусак? Ну, що на це ти скажеш? А чи зашкодила б тобі Зарядка рано-вранці? А до бруднуль і розбишак, Чи є в людий повага? Чи босим бігти по росі Ти любиш раног вранці? Ану скажить мершій мені, Чи треба зуби чистить? Відповідай коли мастак, Ти рукиз милом миїш? Чи можна, ти скажи мені, Читати книжку в ліжку? А чи водичка друг тобі? Чекаю відповіді? Чи можна їсти всім у смак Немитих груш і яблук? Насамкінець скажи мені: Здоровя треба тобі? Молодці! Бачу й чую, що ви добре знаєте провила здоров’я і дружите зними. А зараз послухайте прислів’я і приказки про здоров’я і здоровий спосіб життя. (Діти розповідають прислів’я і приказки) Пісня. Країна Здоров’я – дитинства край, Завжди для себе її відкривай! Нехай нещастя тебе минають, А добрі друзщі в біді помагають! Здоров’я не можна купити, Здоровими радісно жити. Тож повсякденно про себе дбай, Щастя – це здоров’я, Завжди пам’я тай. |
Двоє гравців по черзі кладуть п'ятикопійчані монети на круглий Той, кому нікуди покласти монету, програє. Хто за умови дотримання правил гри виграє — той, хто ходить першим, чи той, хто ходить... |
Програє той, хто не може зробити хід. Хто перемагає при найкращій грі? Задача Двоє по черзі кладуть п'ятаки на круглий стіл, причому так, щоб вони не накладались один на одного. Програє той, хто не може... |
«Я знаю: мова мамина свята» Хто не любить свою мову – той не любить свою батьківщину”. „Я не смію тебе розлюбить, моє вічне кохання, о мово!”. „Хто не знає рідної... |
Учений це не той, хто дає правильні відповіді, а той, хто ставить правильні запитання.” Розвиток пізнавальної і творчої діяльності учнів; вироблення навиків самостійного пошуку нових закономірностей, пробудження їх допитливості;... |
До уваги батьків! Учити жити — це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину,... |
В березні місяці Італія святкує 150 років об,єднання. Свято яке викликало... Хто згіден, хто ні; хто протестує, хто критикує, хто підтримує, а декому взагалі байдуже. Але тим не менш живуть під одним прапором,... |
Феофан Прокопович. У пошуках істини Хто хоче обмежитись сучасним, без знання минулого, той ніколи сучасного не зрозуміє |
Олег Буцень Чи є зима? Анатолій Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме», «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим» |
З фізкультурою хто дружить – за здоров’ям той не тужить! Мета. Виховувати інтерес до занять фізичними вправами, привчати дітей до здорового способу життя |
Тема: «Голодомор. Де той рік, де той місяць, де той проклятий день» Мета: навчити сприймати різні життєві ситуації; розвивати цікавість до минулого свого народу; виховувати правильне ставлення до історії... |