Уроку читання 4 клас. Вчитель Карпенко Ю. М. Тема : Вадим Скомаровський «Андрійкова мрія». Грицько Бойко «Відпочити ніколи»


Скачати 31.08 Kb.
НазваУроку читання 4 клас. Вчитель Карпенко Ю. М. Тема : Вадим Скомаровський «Андрійкова мрія». Грицько Бойко «Відпочити ніколи»
Дата15.12.2013
Розмір31.08 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
Розробка уроку читання 4 клас.

Вчитель Карпенко Ю.М.

Тема : Вадим Скомаровський «Андрійкова мрія». Грицько Бойко «Відпочити ніколи».

Мета : Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; розвивати пізнавальні інтереси, цілеспрямованість.

Хід уроку

  1. Організація класу.

Я всміхнуся сонечку:

  • Здрастуй, золоте!

Я всміхнуся квіточці –

Хай вона цвіте!

Я всміхнуся дощику:

  • Лийся, мов з гнізда!

Друзям усміхнуся –

Зичу їм добра!

  1. Мовна розминка.

  1. Вправа, що сприяє формуванню швидкої реакції на слово.

Гра «Слухай! Називай якомога більше слів».

Читаю – … (книгу, газету, журнал…).

Зачитався – … (повістю, казкою, оповіданням…).

Скупався – … (в річці, озері, морі…).

Хотів би стати – … (поетом, вчителем, агрономом…).

  1. Читання анаграм.

ІКЛАР (лікар) НЕНІЖРЕ (інженер)

ОНРАГМО (агроном) ІЛСНКИ (лісник)

ЕПРКА (пекар) УЛМЯР (муляр)

ЕЧУНЬ (учень) ТУНЕСДТ (студент)

  • Яке слово зайве у кожній колонці ? Чому ?

  • Поясніть, що виконують люди кожної професії.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Сьогодні ми прочитаємо вірші Вадима Скомаровського та Грицька Бойка про мрії, бажання, надії і захоплення ваших ровесників.



  1. Опрацювання вірша В.Скомаровського «Андрійкова мрія».

  1. Виразне читання вірша мною.

  • Хто головний герой твору ?

  • Яка у Андрійка мрія ?

  1. Повторне читання вірша мовчки.

  • Яка професія подобається Андрійкові ?

  1. Аналіз змісту вірша.

Поясніть значення виділених висловів.

  • Як ви гадаєте, яка це пора року ?

  • Що хоче виростити Андрійко ? Куди б він її завіз ?

  • У яких словах виявляється ставлення Андрійка до праці хлібороба ?

  • Яким ви уявляєте хлопчика ? Де він живе ?

  • Як ви думаєте, чи збудеться мрія хлопчика ? Доведіть свою думку.

  • Яку думку хотів донести до читачів автор ?

  • Яку мрію маєте ви ? Ким би хотіли стати ?

Фізкультхвилинка.

  1. Вправи на розвиток швидкості читання.

а) Вибіркове читання.

— Знайдіть рими, доберіть свої.

  1. Виразне читання вірша.

а) Підготовка до читання вголос.

— Зверніть увагу на межі речень. Скільки їх у вірші ?

— Після яких слів будете робити паузи ? Чому ?

— Які слова будете читати мрійливо ? А які – піднесено ?

б) Читання вірша (напівголосно) у парі.

в) Конкурс на кращого читця вірша.

  1. Опрацювання вірша Г.Бойка «Відпочивати ніколи».

  1. Робота над заголовком.

  • Прочитайте назву вірша. Поміркуйте, про що може йтися у ньому, враховуючи те, хто є автором твору.

  1. Виразне читання вірша мною.

  • Чи підтвердились ваші передбачення ?

  • Чим був зайнятий герой вірша ?

  1. Словникова робота.

веде спину наступає

попік канікули стежка-стрічка

читаю книжку розпочались

відпочити ніколи ранок

Читання мовчки, а тоді вголос хором.

  • Прочитайте слова 1 колонки, підставляючи по черзі особові займенники (я веду, попечу, читаю…; ти ведеш, попечеш, читаєш… і т.д.).

  1. Самостійне мовчазне читання вірша. Робота над змістом.



  • Чим зайнятий хлопчик на канікулах ?

  • Які рядки свідчать про те, що хлопчик – завзятий читач ?

  • У яких рядках прихований гумористичний зміст ?

  • Який настрій викликав у вас цей вірш ? Над чим примусив задуматися ?



  1. Вправи на розвиток швидкості читання.

а) Читання в парі «Я тобі, ти мені».

Діти читають напівголосно. Один учень один рядок, а другий – наступний, і так до кінця вірша.

б) Знайдіть найкоротше і найдовше речення.

в) Найдовше речення прочитати на одному диханні.

г) Читання в парах, робота над виразністю.

6. Мовно – логічне завдання.

  • З’єднайте слова 1 колонки (зі словникової роботи) з відповідними словами 2-ї так, щоб утворилися сполучення з вірша.



  1. Підсумок уроку.

Схожі:

«Ніколи, ніколи не буде Вкраїна р абою німецьких катів» Підготувала вчитель вищої категорії
Славним ветеранам Великої Вітчизняної, котрі вистояли, перемогли, подарували світу життя та щастя, присвячується
Урок з читання 3 клас Тема. Буду я природі другом
Розвивати мислення, уяву, фантазію, діалогічне і монологічне мовлення, навички читання. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення...
Урок читання, 2 клас Тема. Вступ до теми. Де ховаються казки?
...
«Харківський авіаційний інститут» О. О. Карпенко, М. М. Матліна СУЧАСНЕ...
Карпенко О. О. Сучасне діловодство : навч посіб. / О. О. Карпенко, М. М. Матліна. – Х. Нац аерокосм ун-т «Харк авіац. ін-т», 2009....
Тема уроку: Читання. Ю. Ярмиш. Їжачки Розвиток мовлення. Слова ввічливості. Діалог Мета
Мета: читання: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати усне мовлення шляхом обґрунтування відповідей, групового...
Українське читання. 3 клас
Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку...
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
Конспекту уроку з хiмii на тему "Лужні елементи та лужні метали", 10 клас, рiвень стандарту
Розробка плану-конспекту уроку з хiмii на тему "Лужні елементи та лужні метали", 10 клас, рiвень стандарту. Виконавець вчитель хімії...
Ботаніка Водорості та гриби Навчальний посібник (під редакцією І. Ю. Костікова та В. В. Джаган)
Костіков І. Ю., Джаган В. В., Демченко Е. М., Бойко О. А., Бойко В. Р., Романенко П. О
Феофан Прокопович (на честь дядька)
Карпенко-Карий (Карпенко – по-батькові, Карий – прізвище Шевченківського героя, І роль)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка