|
Скачати 97.25 Kb.
|
Криворізька загальноосвітня школа №99 Підготувала вчитель: Середа Г.М. Кривий Ріг 2010 (звучить пісня «Зеленеє жито») Вчитель: Шановні батьки,гості і учні! Ми вас вітаємо на наших зборах- родинному святі « Вчимося у тата, вчимося у мами, У бабусі, дідуся Бути справжніми помічниками!» Батьки і діти! Діти і батьки! Нерозділиме і одвічне коло. Ми засіваємо житєйське поле І не на день майбутній – на віки! Учень: здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте, Із нашого класу батьки! Радісно, радісно, радісно, Що ви до нас нині прийшли. Скажемо спасибі, мами й тата, вам, Побажаєм щастя ми своїм батькам. Учениця: бачу, тут сидять із нами Наші татусі і мами, І бабусі, й дідусі Всі (разом): усіх вітаєм від душі! Учень: Сьогодні ми зібралися на свято, До нього готувалися усі. Щасливі, що у класі мами й тата, Бабусі й рідненькі дідусі. Учениця: Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо, - Весь перший клас наш щиро промовля. Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо, - Хай щастям наша повниться сім’я. Учень: Хай родинне свято в нашім класі, Ще більше здружить і зріднить всіх нас, Бо щасливіша в світі та людина, Що друзів має поряд повсякчас. Учитель: пограємо в пазли. Треба скласти частинки малюнка і прочитати написане: Найдорожчий клад, коли в родині лад. Сім’я рід, родина – ключ до щастя України. Шануй батька неньку, буде тобі скрізь гладенько. Який дуб- такий тин; який батько – такий син. Який кущ – така калина, яка мати – така дитина. Бабця скаже, як зав’яже. Учень: Ви мене любіть, рідненькі, Бо я ще такий маленький. Хай моє хорошее слово Розквітає веселково. Учениця: Сім’я – це пристань і гавань. Сюди повертаємось знову і знов Ізмандрів далеких і плавань – Тут вічно панує любов. Тебе тут завжди пам’ятають, Куди б ти не їхав, не йшов, На тебе постійно чекають: Увага, турбота, любов. Учень: Донечко, синку, сестрице, братуню, Дружна, велика, щаслива сім’я! Таточко, мамочко, бабцю, дідуню,- Мій оберіг і родина моя! Учениця: Розкажу вам, друзі, я Що таке моя сім’я. Разом дружно проживаєм І пісні про це співаєм. (Діти виконують пісню « Мама моя») Учень: Люба матінко моя, - Як пишаюсь нею я. В неї руки золотії, Серцем кожногозвгріє. Учитель: Відпочити нам пора. Нумо гратись, дітвора! Дитина з зав’язаними очима по витягнутим рукам знайти руку рідної матусі.( серед рук мам є руки і тат) Учениця: Дружно вправними руками Допоможемо ми мамі. Посуд гарно перемиєм, Витрем насухо, складем І при цьому не поб’єм. Пил зітремо й підметемо – Лад усюди наведемо. Учитель: жартувати нам не слід- Приготуємо обід. Три мами приготують всім овочевий салат, а ви – ласуни, – фруктовий. ( мами і діти готують, інші діти продовжують читати вірші) Учень: поёт моя мама всегда за работой, А я ей всегда помогаю с охотой! Мечтаю на маму похожим я стать, Я гладить учусь и варить, истирать, И пыль вытираю, и пол подметаю. Мечтаю, как мама, всё делать уметь, И, может, как мама, я выучусь петь. Учитель: скуштувати салати ми зможемо трохи пізніше. Зараз проведем конкурс для мам «Мама сильно замахне, та ніжно погладить». Мамам зав’яжем очі, і по голівці дітей вони знайдуть свою дитинку. Учень: тёплые вещи быстро и тихо Шьёт для детишек мама-портниха. Зубки больные без всяких уколов Вылечит мама – врач – стоматолог. Учениця: в детском саду очень много занятий, Мама там няня и воспитатель. В школе не меньше занятий, смотрите! Учит детей мама – учитель. Из з корешочка растить не устанет Чудо-растение мама- ботаник. Учитель: конкурс «Допоможи собі сам» Дівчинка зашиє дірку, а хлопчик пришиють ґудзик. Учень: (бере в руки дзеркальце, дивиться в нього – розповідає вірш) Если был бы я девчонкой, Я бы время не терял. Я б на улице не прыгал, Я б рубашки постирал. Я бы вымыл в кухне пол, Я бы в комнате подмёл, Перемыл бы чашки, ложки, Сам начистил бы картошки, Все игрушки сам Я б поставил по местам. Отчего я не девчонка? Я бы маме так помог! Мама сразу бы сказала: «Молодчина ты, сынок!» ( Діти виконують пісню «Неразлучные друзья») (тато з донькою на плечах, вона розповідає) Тато – сильний і завзятий, Він господар в нашій хаті. Все майструє, все ладнає, Бо до всього хист він має. Учениця: дрожит мостовая и воет мотор – Это к нам едет папа – шофёр. Дружно шагает с военными в ряд В серой шинели папа – солдат. Уголь рубить не устал в недрах гор Черный от сажи папа – шахтёр. Учень: плавится сталь, из котла валит пар – Папа – рабочий, он – сталевар. Вылечит тысячи сломанных рук В детской больнице папа – хирург. Кран установит, прочистит засор Папа – сантехник, или монтёр. «В мире ненужной профессии нет!» - Учит нас с детства папа – поэт. ( Інсценізація пісні «Папа может») Учитель: Ці завдання для «настоящих мужчин» - тата заплітають коси дівчаткам, а хлопчики зав’язують бантики. Внимание! Внимание! Игра в словосочетания! - Принцессами из книжки Мечтают стать … (девчонки) - За дракой наблюдать в сторонке Не будут никогда… (мальчишки) - Ноготки на пальчиках Красят только … (девочки) - Лёшей, Колей, Севочкой Называют … (мальчиков) - Любят спорт, машины, гонки Настоящие …(мальчишки) - Увидев серенькую мышку, От страха завизжат … (девчонки) - Слёзы лить без передышки Способны многие … (девчонки) - Скворечник – дом для птенчиков – Легко сколотят … (мальчики) - В летних сарафанчиках Ходят только … (Девочки) Учениця: Дорогие мамы, папы, мы и сами признаём что конечно не всегда мы хорошо себя ведём. Мы вас часто огорчаем, Что порой не замечаем. Мы вас очень, очень любим! Будем добрыми расти, И всегда стараться будем Хорошо себя вести! (Діти співають пісню «Бабушка с дедушкой вместе») Учень: Дід і бабця у пошані. Вони – праці ветерани. Всіх онуків міцно люблять, Наче пташенят голублять. Учениця: Я бабусеньку рідну Усім серцем люблю. Хто не любить єдину – Берегиню свою. Учениця: У мамы – работа, У папы – работа, У них для меня остаётся суббота, А бабушка дома всегда, Она не ругает меня никогда! Усадит, накормит: - Да, ты не спеши! Ну что там стряслось у тебя, расскажи. Я говорю, а бабушка не перебивает, По крупинкам гречку перебирает… Нам хорошо – вот так вдвоём. Без бабушки – какой же это дом? Учитель: дочекались і наші бабусі своєї черги. Любі наші бабусеньки, вам потрібно серед цих портретів знайти свій, який написав ваш онук або онука. Учениця: Я уселась и сижу, И гулять не выхожу. Телеизор не влючаю, Отказалась я от чая. Не хочу ни есть, ни спать – Буду бабушку я ждать! Почему же не пришла, Может, срочные дела? Может быть, она устала, Прилегла и захворала? Кто же даст больной таблетки, Кроме добренькой соседки? Может, помощь ей нужна, Ведь живёт она одна. Всё. Решила! Побегу, Я сама ей помогу! Вдруг, я слышу: тук – тук – тук! Это в дверь бабулин стук! - Здравствуй, милая моя,- Обниму её любя. Знает пусть весь белый свет, Что родней бабули нет! Учениця: Ах, как пахнет твой халат! Как салат и шоколад, Пахнет щукой фаршированной И капустой маринованной! Пахнет клёцками и шкварками, И воскресными подарками: Белой пухлой пастилой, И кунжутом, и халвой… В этом запахе родном Уместился весь наш дом. Учень: Прошу вас возьмите всего понемножку И вы испечёте такую лепешку! (показывает пальцем большим) Соли, муки, молока и крахмала, И простокваши, что долго стояла, Корицы, сметаны, яиц и воды, От манки и масла не будет беды! Орехов, изюма, песка и варенья, Смешайте как следует всё без промедленья! А если хотите рецепт уточнить, То бабушке надо моей позвонить… Учитель: бабусі наші прийшли до нас не з порожніми руками, вони принесли нам смачненькі варенички. Варенички не звичайні, в них заховані сюрпризи. Щоб їх знайти, треба з’їсти варенички, сказати з чим вони, знайти цей сюрприз. А допоможуть вам наші дідусі. (діти і дідусі їдять вареники) Ви вправно виконали це завдання. Дякуємо дідусям за допомогу. Учениця: я вітаю свого дідуся І таке йому скажу: Із тобою я дружу. Ти хороший, ти ласкавий, Ти привітний, гарний, славний, Будь здоровий, не хворій, Дідусенько, рідний мій! Учитель: тож, татусі, матусі і ваші дітки, зберіть вашому дідусеві подарунок – машину. (Родина збирає з дитячого Лєго машину) Учень: На світі білому єдине, Як і Дніпрова течія, Домашнє вогнище родинне, Оселя наша і сім’я. В щасливі і сумні години, Куди б нам не стелився шлях, Не згасне вогнище родине В людських запалене серцях. Учениця: Рано до молитви щиро руки зложу І буду просити Бога й Матір Божу, Мамо тебе, Мати, щирими словами: - Змилуйся, змилуйся, змилуйся, над нами, Силу і здоров’я дай нам Мати Божа, Поможи нам вчитись, чесно працювати, Щоб булла потіха дня мами і тата. Учитель: Наше родине свято підійшло до завершення. На вас чекають смачні салати, вареники, родинні страви. Смачного всім! Як мало людині щастя потрібно, Відчути, що поруч є спільник думок, І дякуєм долі завжди принагідно, Що наші серця плетуть сімейний вінок. Хай щастя поселиться у ваших родинах, Хай діти сміються у вашій хатинах, Хай голуб голубку кохає й шанує, Повага та спокій повсюди панує. Хай в вас і в нас все буде гаразд! (Звучить пісня «Мы желаем счастья вам» вчитель роздає «Пам’ятки для батьків») |
Визначення ефективних шляхів підвищення рівня іншомовної комунікативної... Ти актуалізує розробку підходів до використання технічного та дидактичного потенціалу інформаційних технологій для розвитку особистості... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
ЗАТВЕРДЖЕНО «дошкільний навчальний заклад, середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, школа мистецтв» |
МОРИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС „ Дошкільний навчальний заклад... Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня спеціалізована сільськогосподарська школа |
СТАТУТ ... |
Комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа... Місце проведення: комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа №10 з профільними класами |
Комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 гімназія» Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) підкреслює, що освіта ХХІ століття це освіта для людини, її стрижень розвиваюча... |
КЗ «Запорізька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №4» ЗОР Сторінки історії За довгі роки свого існування школа тісно поєднала долі таких однакових і таких відмінних дітей з різних поколінь та з усіх куточків... |
Черкаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів... Черкаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів Черкаської обласної ради |