|
Скачати 36.62 Kb.
|
Тема. Прикладна діяльність. Виготовлення подарунку (сувенір) з теми: «Предметне середовище». Мета уроку: ознайомити учнів з різними видами іграшок та сувенірів, поглибити ступінь оволодіння прийомами використання різних матеріалів для виготовлення сувенірів, розвивати образне мислення, уяву, фантазію, духовний світ дитини; виховувати вміння бачити і створювати прекрасне. Тип уроку: комбінований. Методи та прийоми: бесіда, «мозковий штурм», аналіз мистецьких творів, практична робота, «мікрофон». Оснащення уроку. Зоровий ряд : іграшки та сувеніри, виконані майстрами, фото з Державного музею іграшок у Києві. Музичний ряд: Деміс Руссос «Сувенір». Матеріали та інструменти: пластилін, баночка, клей, лак, стеки, фарби, пензлики. План уроку І. Організаційний момент __________________________________________________1 хв. ІІ. Повідомлення теми уроку_______________________________________________ 2 хв. ІІІ. Пояснення нового матеріалу ____________________________________________15хв. «Мозковий штурм»______________________________________________________ 2 хв. IV. Практична робота _____________________________________________________20 хв. V. Аналіз робіт учнів _____________________________________________________3 хв. VІ. Підсумок уроку «Мікрофон»_____________________________________________________________1 хв. V. Домашнє завдання. ____________________________________________________ 1 хв. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Повідомлення теми уроку. Слайд №1. ІІІ. Пояснення нового матеріалу. «Мозковий штурм»
Демонстрація учням різних подарунків (іграшок, сувенірів). Іграшка — предмет, що використовується у грі. Іграшки зазвичай пов'язуються із дітьми та домашніми улюбленцями, однак іграшки звичні і для дорослих людей чи диких тварин. Багато предметів виготовляються як іграшки, однак гратися можна і предметами іншого призначення. Певні речі виробляються як такі, які можна колекціонувати і не призначені для того, щоб грати з ними. Слайд № 2. Іграшки знаходять під час археологічних розкопок.
Іграшка стає сувеніром лише тоді, коли вона пробуджує спогади. Сувеніром може бути будь-яка річ. Сувенір(фр. souvenir - спогади, пам’ять) — предмет, який слугує пам’ятним подарунком або нагадує про певну подію, місце, людину. Слайд №6. Сувенір може бути декоративним виробом або корисною річчю. Їх можна придбати чи створити власноруч з різних матеріалів. - З яких матеріалів виготовлять іграшки та сувеніри? Усі ми пам’ятаємо біблійну істину, що Бог створи людину з глини. Та й більш ранньою міфологічною традицією багатьох народів світу глині відводиться важливе місце у творенні тіла першолюдини з червоної або морської глини. У зв’язку з цим згадаймо і старі, як світ, теорії походження життя із моря, і про те, що в глибоководній червоній глині містяться дрібні магнітні кульки, в яких є шреберзит – речовина, що входить до складу космічного пилу й зустрічається в чистому вигляді лише в космосі. Ми виготовимо сувенір з «земного» матеріалу – пластиліну. Слайд № 7. IV. Практична робота учнів. Послідовність виконання. Слайд №8. 1. Розкачати пласт завтовшки 0,5 см. 2. Вирізати з пласта прямокутник, що дорівнює колу банки, ширина – висоті. 3. Обернути пластилін навколо банки, загладити місце з’єднання. 4. На верхню частину банки прикріпити служку з пластиліну. 5. Для виготовлення пальців до нижньої частини прикріпити шматок пластиліну у формі трикутника. 6. Надріжте трикутник на 5 частин, надайте їм форму пальців. 7. Покрийте виріб клеєм ПВА, потім фарбою. 8. Декоруйте свій виріб, використовуючи аплікацію або рельєфне ліплення. Слайд № 9. V. Аналіз робіт учнів. VI. Підсумок уроку. «Мікрофон». Що нового узнали ви на уроці? Що таке сувенір? V. Домашнє завдання. Підготувати матеріали для створення вітальної листівки в техніці паперопластики. |
Учитель хімії вищої категорії Золотоніська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради |
Малювання композиції «Сніг іде» «Кочетоцька загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів» Харківської обласної ради |
Інтелектуальна гра Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська... |
ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА ТА ЕКСКУРСІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ Обласна загальноосвітня санаторна школа – інтернат №7 Миколаївської обласної ради |
Розділ: Національне виховання Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області |
КЗ "Таврійська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-II ступенів"... |
Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Найменування: Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня школа – інтернат I-III ступенів №4» Запорізької обласної ради |
Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Найменування: Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня школа – інтернат I-III ступенів №4» Запорізької обласної ради |
Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Житомирської обласної ради Підрозділ(и), (особа (и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної... |
Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Житомирської обласної ради Підрозділ(и), (особа (и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної... |