|
Скачати 28.15 Kb.
|
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 5 Тема. Типові сервіси Інтернету. Спілкування в мережі. Використання програм спілкування в мережі. Мета: ознайомитися з програмою для спілкування в мережі NetMeeting, навчитися створювати зустрічі, надсилати, одержувати документи повідомлення, працювати з спільними додатками. Час виконання: 2 год. ХІД РОБОТИ Теоретичні відомості Запустити на виконання програму NetMeeting (потрібний файл розташовано за означенням за наступним шляхом:
Якщо програма виконується вперше, то потрібно ввести дані реєстрації та провести настроювання роботи програми. Якщо реєстрація вже була проведена раніше, то програма відкриває своє вікно і переходить в режим очікування команд та дій користувача. Настроювання роботи програми:
Порада. Якщо потрібно змінити тільки відомості про себе, видайте команду "Изменить сведения". Вибір структури вікна та настроювання відображення панелей інструментів. Виклик іншого користувача мережі та проведення розмови (бесіди). Для виклику потрібного абонента потрібно в полі Адрес вказати ІР-адресу або мережне ім’я комп’ютера та натисніть кнопку Вызвать. Якщо виклик буде прийнято, то програма відкриє вкладку Текущий вызов, на якій ви побачите інформацію про співбесідника. Далі використовуємо необхідні внутрішні програми NetMeeting. Організація зустрічі ведучим. Зустріч – форма спілкування, в якій поруч з звичайними участниками є ведучий зустріччю, який її розпочинає та завершує. Інші участники можуть приєднуватися до зустрічі та покидати зустріч. Використання внутрішніх програм програми NetMeeting:
Завдання для виконання
Результати спільного чату та створених спільних документів зберегти ведучим зустрічі та продемонструвати викладачеві. |
Тема. Організація роботи в мережі Інтернет за допомогою додатку μTorrent.... До Інтернету та використання прикладного програмного забезпечення для завантаження файлів з Інтернету по протоколу BitTorrent. Закріплення... |
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Поняття ділового... Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури. – 472 с |
Тема 11. Психологія спілкування Поняття спілкування, форми, функції, рівні, засоби спілкування, види психологічних бар’єрів, особливості спілкування в підрозділах... |
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Види, типи і... Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. – ВЦ «Академія», 2004. – 344 с |
20. Глобальна мережа Internet Глобальна мережа Internet. Загальні принципи організації. Апаратна, програмна та інформаційна складові глобальної мережі. Основні... |
ПЛАН СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАЦІЯ. ФУНКЦІЯ СПІЛКУВАННЯ. ВИДИ,ТИПИ І... Важливо зазначити, що сфера людського спілкування включає комунікацію, яка останнім часом постає важливим предметом досліджень. Багато... |
Тема: Отримання повідомлень Електронна пошта ( Electronic Mail, e mail ) — мережева служба; що дозволяє користувачам обмінюватися повідомленнями або документами... |
Тема «Під’єднання комп’ютерів до локальної мережі» У цій папці створюються підключення комп'ютера до Інтернету, локальної мережі чи до інших комп'ютерів, які дозволяють використовувати... |
Тема : Етикет професійного спілкування Мета: Сформувати поняття про мовний, мовленнєвий та спілкувальний етикет, його реалізацію в усному та писемному мовленні, засвоїти... |
Тема. Організація підключення до Інтернету. Робота з файлами по протоколу FTP Закріплення вмінь і навиків використання локальної мережі. Актуалізація знань, вмінь і навичок використання можливостей операційної... |