|
Скачати 38.36 Kb.
|
Тема. Людина серед природи Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів, художньої виразності, емоційного ставлення до змісту твору М. Рильського «Дівчинка» 1. Добери вислови, що відповідають певному стану сонечка. Посипалися з неба невеличкі сонечка. Снують золоті промінці. Ясне сонце розсіває своє золоте марево по зеленій долині. Сонце сміється з небозводу. Сонечко лагідне, ласкаве. Сонечко втомилось і лягло спочити. Ой, сонечко ясне! Невже ти втомилось, чи ти розгнівилось? 2. За поданими висловами добери потрібне слово для характеристики літа. Літо ____________ (кисле, холодне, солодке, жарке). Намалюй суничку біля тих висловів, що справді "солодкі". ________ Солодкі черешні; ________ запашні суниці, схожі на росу, що випала з зірок; ________ вишні в листі червоніють; ________ солодкий туман; ________ солодка роса. Поміркуй, чи можна назвати туман солодким весною,восени. 3. Завітай у літній ліс. ВАРЕННЯ КАЗКОВОГО ЛІСУ Чого не покладеш у суничне варення? Суничку несе пташка, Нектар принесла комашка, А кисличку їжачок, Колосочок — хом'ячок. 4. Прочитай вірш Максима Рильського «Дівчинка». Які картини природи змальовано у вірші? Придивись, прислухайся до літа. Випиши із вірша всі літні слова: Бджілки золотисті у травах літають; ____________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ . 5. Відшукай рядки вірша, в яких літо зображено в образі красивої дівчини? Прочитай. Допиши слова відповідним кольором. Вийшла дівчина в шатах __________________ в косах студені __________________________ сяєво ллється, зіткане _____________________ дівчина сяє, в квітах ______________________ . Слова для довідок: зелених; роси-перлини; з золота; барвистих. 6. Випиши ті словосполучення за допомогою яких літо оживає. Сяйво ллється, бджілки літають, ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ . 7. Фарби яких кольорів потрібно взяти художнику, щоб намалювати картину за віршем М. Рильського «Дівчинка»? (У вільну хвилинку намалюй малюнок до вірша Максима Рильського «Дівчинка».) 8. Намалюй, яким ти уявляєш кожен місяць за описом. ВЕСЕЛИЙ ХУДОЖНИК ЧЕРВЕНЬ — хлопчик усміхнений, бадьорий, жвавий, червонощокий, зробив собі з мачку капелюшок. ЛИПЕНЬ — добрий, щедрий,кучерявий, в золотистій сорочці, мчить із вітром. СЕРПЕНЬ — урожайний, має вуса колоскові, у руці корзинка з грибками і багряними листками. 15. Прочитай і уяви, як серпень передає володіння вересню. Із туману вийшов синьоокий, золоточубий вересень, причепив до свого бриля червоний кетяг калини й нитку бабиного літа. (За М. Стельмахом) Із букв слова «золоточубий» склади нові слова і запиши їх. Золоточубий ___________________________________________________ ______________________________________________________________ . |
Тема. У золото вбралася земля Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів, художньої виразності, емоційного ставлення до змісту твору |
Т ема. Вчимося розуміти природу Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів, художньої виразності, емоційного ставлення до змісту твору |
Тема. У золото вбралася земля Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів, художньої виразності, емоційного ставлення до змісту твору |
Тема. Людина серед природи Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів Важко сонечку пробиватися промінням крізь хмари. Волохаті, неначе брудні, нависають над землею |
Тема. П оетичн і картиниосен і Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів Прочитай уважно вірш Ліни Костенко «Вже брами літа замикає осінь». Які картини постають у твоїй уяві, коли читаєш вірш? |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим... Вона є важливим чинником формування духовного світу особистості, її морально-естетичного розвитку |
Тестові завдання з української літератури за курс 5 класу до розділу «Світ фантазії, мудрості» Посібник містить тестові завдання, які допоможуть вчителям оцінити навчальні досягнення учнів, перевірити знання текстів, розвинути... |
ЗАВДАННЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ Сучасна методика ознайомлення дошкільників з природою вважає природу важливим фактором всебічного розвитку, а тому процес ознайомлення... |
Матеріал до виступу на батьківських зборах Сім‘я в доступних межах і формах здійснює завдання розумового, морального, естетичного і фізичного виховання, дбає про її гармонійний... |
Кафедра: Іноземних мов та перекладу Тексти готуються за семестровою тематикою з учбових підручників Переклад тексту виконується без допомоги словника. Теми текстів подані... |