|
Скачати 16.64 Kb.
|
ТРЕТІЙ ЗАКОН НЬЮТОНА На попередньому уроці ми повторили дослід, який розкриває поняття інертності і маси. Узагальнивши результати досліду ми довели співвідношення: (1) Це співвідношення дало можливість нам розкрити фізичний зміст поняття сили. Однак, в цьому співвідношення є ще один фізичний зміст. З другого закону Ньютона слідує, що , отже, тотожність (1) можна переписати так: Тобто модулі сил, з якими взаємодіють тіла (візки) однакові. Цей висновок можна узагальнити не лише для взаємодії двох візків, а й для взаємодії усіх тіл. Усі тала взаємодіють між собою з силами, які однакові за величиною. Тобто, в нашому досліді, сила, з якою перший візок діє на другий така сама за величиною, як сила, з якою другий візок діє на перший. Якщо ще раз переглянути дослід, то можна помітити, що візки при взаємодії котяться у взаємо протилежні сторони. Звідси можна зробити висновок, що прискорення візків взаємо протилежні за напрямком. Оскільки, вектори сили і прискорення колінеарні співнапрямлені, то вектори сил, які діють на візки в момент взаємодії таж протилежно напрямлені, тобто Отже, візки взаємодіють між собою з силами які мають рівні модулі та протилежні напрямки. Крім того, це сили однієї природи, в даному випадку - сили пружності пружини. Цей висновок, можна узагальнити не лише на взаємодію двох візків, а й на взаємодію будь-яки тіл і він носить назву третього закону Ньютона. ТРЕТІЙ ЗАКОН НЬЮТОНА Усі тіла взаємодіють між собою з силами однієї природи рівними за величиною та протилежними за напрямком. З третього закону Ньютона можна зробити висновки про особливості сил, з якими взаємодіють тіла. Тіла взаємодіють між собою з силами:
|
УРОК №28 Клас 10 Тема уроку Мета: Освітня: ввести третій закон Ньютона, пояснити учням його фізичну сутність; узагальнити інформацію про закони Ньютона; акцентувати... |
Уроку: Третій закон динаміки Ньютона Навчальна: на конкретних прикладах розкрити суть третього закону динаміки Ньютона і переконати учнів в одночасному існуванні дії... |
Закон інерції перший закон Ньютона Мета уроку: розкрити зміст першого закону Ньютона; увести поняття інерціальної системи відліку |
Закон Ньютона. Інерція. Цілі уроку Дидактична: формування знаньпро явище інерції та інерціальних систем відліку, усвідомлення змісту першого закона Ньютона |
Закон Ньютона. Цілі уроку Дидактична: познайомити учнів з залежністю між прискоренням, яке набуває тіло, та діючою на нього силою. Засвоєння вмінь самостійно... |
ЗАКОН НЬЮТОНА Мета уроку Мета уроку: Поглиблення знань про відносність механічного руху; формування знань про принцип відносності Галілея, та його застосування,... |
Законів Ньютона. Цілі уроку Дидактична: засвоєння вмінь самостійно у комплексі вивчити та вміти застосовувати знання третього закону Ньютона |
УРОК 25 Тема уроку Мета уроку: Вивчення формули Ньютона—Лейбніца і основних властивостей інтеграла, які випливають із властивості первісної і формули... |
УРОК 39 Тема уроку: Біном Ньютона. Мета уроку: Познайомити учнів... Перевірку виконання вправ провести шляхом фронтальної бесіди за готовими записами розв'язання домашніх вправ на дошці |
Біографія Ньютона Ньютон Кенсингтон), англійський фізик і математик, що створив теоретичні основи механіки і астрономії, відкрив закон усесвітнього тяжіння,... |