|
Скачати 58.26 Kb.
|
Тема2.5.: Основні види кремів. Мета: вивчення учнями основних видів кремів та формування вмінь і навичок у приготуванні кремів. Виготовити млинці; розвивати естетичний смак і творчу спрямованість при оформленні виробів; виховувати любов до праці, охайність і почуття господині. Тип уроку: комплексного застосування знань, умінь та навичок Структура уроку: І. Організаційна частина 2 хв. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів 5 хв. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів 5 хв. IV. Повідомлення теми й мети уроку 3 хв. V. Вивчення нового матеріалу 15хв. VІ . Вступний інструктаж 5 хв. VIІ. Практична робота 10 хв. VIІІ. Закріплення нових знань 8 хв. ІХ. Підведення підсумків уроку 5 хв. X. Прибирання робочих місць і майстерні 2 хв. Хід урокуІ. Організаційна частина:
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів: Завдання №1 Фронтальне опитування (запитання до учнів): а) Які види тіста ви знаєте? б) Який асортимент виробів з:
Завдання №2 Індивідуальне опитування: Картка №1 Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста? Розколеш лід – візьмеш срібло. Розколеш срібло – візьмеш золото. (Яйце) Картка 2 Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста? Білий камінь у воді тане. Білий, а не сніг, твердий, а не камінь, солодкий, а не мед. (Цукор) Картка З Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста? В землі спало, в міху відпочивало, в млині танцювало, людей згодувало. (Борошно) Картка 4 Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста? Білий, крихкий, зовсім легкий, не сніг, не пух, картоплі пух. (Крохмаль) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності: Знання основних вимог приготування різноманітних кремів дає змогу кожній господині прикрашати кондитерські вироби. Головною ж умовою успіху завжди будуть терпіння, гарний настрій, копітка праця. Кулінарія не терпить метушливості й легковажності. ІV. Повідомлення теми й мети уроку. Вчитель повідомляє тему та мету уроку. V. Вивчення нового матеріалу: Креми — це напівфабрикати, які готуються переважно шляхом збивання, внаслідок чого утворюється пишна, пластична маса. Креми мають відмінний смак, підвищену калорійність і, завдяки своїй пластичності й здатності зберігати надану форму, широко використовуються для оздоблення поверхні виробів малюнками за допомогою різних пристосувань. Залежно від рецептури і технології приготування креми поділяють на масляні, білкові, вершково-сметанні, заварні. Креми масляні найбільш розповсюджені, їх використовують для оздоблення виробів, склеювання і змащування випечених пластів, заповнення порожнин випечених напівфабрикатів. Креми білкові легкі, пишні, повітряні й тому використовуються тільки для оздоблення поверхні й заповнення порожнин випечених напівфабрикатів. Вершково-сметанні креми подібні за консистенцією до білкових, але завдяки підвищеній вологості, окрім оздоблення поверхні, їх використовують для пом'якшення випечених пластів при приготуванні національних виробів (перекладанців, виробів з медового і медово-горіхового тіста тощо). Заварні креми не використовують для оздоблення, оскільки вони мають нестійку консистенцію, ними склеюють випечені пласти і заповнюють порожнини випечених напівфабрикатів (наприклад, виробів із заварного тіста). Але креми мають один недолік — вони швидко псуються. При їх приготуванні потрібно особливо ретельно дотримуватися температурного і санітарного режиму. VІ . Вступний інструктаж Приготування кремів.
VIІ. Практична робота Виготовлення крему. Крем зі згущеним молоком Інструменти та матеріали: емальована миска, ніж, ложка. Продукти для крему: масло вершкове – 250 г, згущене молоко – 360 г, ванілін – 0,1 г, какао – 25 г. Послідовність приготування:
VIІІ. Закріплення нових знань Робота в групах. Учитель об'єднує учнів у 2 команди, видає їм завдання, роздає картки. 1) Визначте який вид крему використовується для прикрашання кондитерських виробів. ІХ. Підведення підсумків уроку Заключне слово вчителя. Якісні і оригінальні вироби може виготовити тільки добра, уважна й чуйна господиня, яка вміє фантазувати. Винагородою за її працю будуть любов і подяка близьких, захоплення друзів і величезна повага навіть із боку тих, хто недооцінює таке чудове мистецтво, як кулінарія. Підсумки роботи класу і ступінь поставленої на уроці мети.
X. Прибирання робочих місць і майстерні:
|
Тем 4: Різноманітність кондитерських виробів та види їх оздоблення. Мета Мета: засвоєння знань про асортимент кондитерських виробів та видів їх оздоблення; формування вмінь при виготовленні різноманітних... |
Тема. Загальні відомості про проеціювання. Види проеціювання Основні поняття: види проеціювання (центральне, прямокутне), проекція (фронтальна, горизонтальна, профільна) |
Тема уроку. Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус. Мета уроку Мета уроку: розглянути основні види перерізів конуса — переріз, перпендикулярний до осі; переріз, що проходить через дві твірні;... |
Закон кількості грошей. Інфляція, її основні види та характеристика.... Визначте поняття матеріального та нематеріального виробництва, виробничої та невиробничої сфери діяльності людей |
ЗАКОНУКРА Ї Н И Стаття Основні терміни та їх визначення У цьому Законі наведені нижче основні терміни вживаються в такому значенні: види робіт із... |
План-конспект з трудового навчання. Тема заняття: Види поясних виробів Теоретичні відомості: Види поясних виробів. Художнє конструювання. Технічне конструювання. Основні типи креслярських ліній. Розміри... |
Тема. ВИДИ І ЖАНРИ ЖИВОПИСУ Мета Мета: викликати живий інтерес та прищепити любов учнів до творів живопису, навчити розуміти їх ідейний зміст та засоби художньої... |
Баканов М. И., Шеремет А. Д. Теория экономического анализа: Учеб пособие Мета – визначити види та характеристику організаційних систем аналізу, розкрити основні етапи процесу їх проектування, охарактеризувати... |
Збивальні машини Збивальна машина марки АR-10 призначена для збивання кремів, яєчно-цукрової та білкової сумішей, вершків, тіста для бісквітів |
МЕТОДИКА ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ В 5 КЛАСІ Мета уроку. Засвоєння знань про техніку, технології, основні види технологічної діяльності, правила безпечної праці та внутрішнього... |