Тем : Основні види кремів. Мета


Скачати 58.26 Kb.
Назва Тем : Основні види кремів. Мета
Дата 31.03.2013
Розмір 58.26 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Тема2.5.: Основні види кремів.
Мета: вивчення учнями основних видів кремів та формування вмінь і навичок у приготуванні кремів. Виготовити млинці; розвивати естетичний смак і творчу спрямованість при оформленні виробів; виховувати любов до праці, охайність і почуття господині.
Тип уроку: комплексного застосування знань, умінь та навичок
Структура уроку:

І. Організаційна частина 2 хв.

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів 5 хв.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів 5 хв.

IV. Повідомлення теми й мети уроку 3 хв.

V. Вивчення нового матеріалу 15хв.

VІ . Вступний інструктаж 5 хв.

VIІ. Практична робота 10 хв.

VIІІ. Закріплення нових знань 8 хв.

ІХ. Підведення підсумків уроку 5 хв.

X. Прибирання робочих місць і майстерні 2 хв.

Хід уроку



І. Організаційна частина:

  1. перевірка наявності учнів;

  2. перевірка готовності учнів до уроку;


ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:

Завдання №1

Фронтальне опитування (запитання до учнів):

а) Які види тіста ви знаєте?

б) Який асортимент виробів з:

  • прісного,

  • бісквітного,

  • пісочного,

  • листового,

  • заварного тіста.


Завдання №2

Індивідуальне опитування:

Картка №1

Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста?

Розколеш лід – візьмеш срібло.

Розколеш срібло – візьмеш золото. (Яйце)
Картка 2

Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста?

Білий камінь у воді тане.

Білий, а не сніг, твердий, а не камінь, солодкий, а не мед. (Цукор)
Картка З

Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста?

В землі спало, в міху відпочивало, в млині танцювало, людей згодувало. (Борошно)
Картка 4

Розгадайте загадку і дізнайтеся які продукти необхідні для приготування бісквітного тіста?

Білий, крихкий, зовсім легкий,

не сніг, не пух, картоплі пух. (Крохмаль)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Знання основних вимог приготування різноманітних кремів дає змогу кожній господині прикрашати кондитерські вироби. Головною ж умовою успіху завжди будуть терпіння, гарний настрій, копітка праця. Кулінарія не терпить метушливості й легковажності.

ІV. Повідомлення теми й мети уроку.

Вчитель повідомляє тему та мету уроку.
V. Вивчення нового матеріалу:

Креми — це напівфабрикати, які готуються переважно шляхом збивання, внаслідок чого утворюється пишна, пластична маса. Креми мають відмінний смак, підвищену калорійність і, завдяки своїй пластичності й здатності зберігати надану форму, широко використовуються для оздоблення поверхні виробів малюнками за допомогою різних пристосувань.

Залежно від рецептури і технології приготування креми поділяють на масляні, білкові, вершково-сметанні, заварні. Креми масляні найбільш розповсюджені, їх використовують для оздоблення виробів, склеювання і змащування випечених пластів, заповнення порожнин випечених напівфабрикатів. Креми білкові легкі, пишні, повітряні й тому використовуються тільки для оздоблення поверхні й заповнення порожнин випечених напівфабрикатів. Вершково-сметанні креми подібні за консистенцією до білкових, але завдяки підвищеній вологості, окрім оздоблення поверхні, їх використовують для пом'якшення випечених пластів при приготуванні національних виробів (перекладанців, виробів з медового і медово-горіхового тіста тощо). Заварні креми не використовують для оздоблення, оскільки вони мають нестійку консистенцію, ними склеюють випечені пласти і заповнюють порожнини випечених напівфабрикатів (наприклад, виробів із заварного тіста).

Але креми мають один недолік — вони швидко псуються. При їх приготуванні потрібно особливо ретельно дотримуватися температурного і санітарного режиму.
VІ . Вступний інструктаж

Приготування кремів.

  1. Правила безпечної роботи, дотримання санітарно – гігієнічних вимог.

  2. Під час виконання практичної роботи вчитель контролює:

  • дотримання учнями приготування крему;

  • організацію робочого місця;

  • правила безпечної роботи під час користування газовою плитою;

  • дотримання санітарно – гігієнічних вимог;

  • методи самоконтролю, їх реалізацію.

VIІ. Практична робота Виготовлення крему.

Крем зі згущеним молоком

Інструменти та матеріали: емальована миска, ніж, ложка.

Продукти для крему: масло вершкове – 250 г, згущене молоко – 360 г, ванілін – 0,1 г, какао – 25 г.

Послідовність приготування:

  1. Масло розм’якшити й розтерти до білого кольору.

  2. Невеликим порціями влити згущене молоко, не припиняючи збивати масу.

  3. Додати ванілін і добре перемішати.

VIІІ. Закріплення нових знань

Робота в групах.

Учитель об'єднує учнів у 2 команди, видає їм завдання, роздає картки.

1) Визначте який вид крему використовується для прикрашання кондитерських виробів.

ІХ. Підведення підсумків уроку

Заключне слово вчителя.

Якісні і оригінальні вироби може виготовити тільки добра, уважна й чуйна господиня, яка вміє фантазувати. Винагородою за її працю будуть любов і подяка близьких, захоплення друзів і величезна повага навіть із боку тих, хто недооцінює таке чудове мистецтво, як кулінарія.

Підсумки роботи класу і ступінь поставленої на уроці мети.

  1. Аналіз характерних помилок.

  2. Виставлення балів, їх мотивація.



X. Прибирання робочих місць і майстерні:

  1. Видача завдання черговим у майстерні.

  2. Контроль за прибиранням робочих місць учнями.

Схожі:

Тем 4: Різноманітність кондитерських виробів та види їх оздоблення. Мета
Мета: засвоєння знань про асортимент кондитерських виробів та видів їх оздоблення; формування вмінь при виготовленні різноманітних...
Тема. Загальні відомості про проеціювання. Види проеціювання
Основні поняття: види проеціювання (центральне, прямокутне), проекція (фронтальна, горизонтальна, профільна)
Тема уроку. Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус. Мета уроку
Мета уроку: розглянути основні види перерізів конуса — переріз, перпендикулярний до осі; переріз, що проходить через дві твірні;...
Закон кількості грошей. Інфляція, її основні види та характеристика....
Визначте поняття матеріального та нематеріального виробництва, виробничої та невиробничої сфери діяльності людей
ЗАКОНУКРА Ї Н И
Стаття Основні терміни та їх визначення У цьому Законі наведені нижче основні терміни вживаються в такому значенні: види робіт із...
План-конспект з трудового навчання. Тема заняття: Види поясних виробів
Теоретичні відомості: Види поясних виробів. Художнє конструювання. Технічне конструювання. Основні типи креслярських ліній. Розміри...
Тема. ВИДИ І ЖАНРИ ЖИВОПИСУ Мета
Мета: викликати живий інтерес та прищепити любов учнів до творів живопису, навчити розуміти їх ідейний зміст та засоби художньої...
Баканов М. И., Шеремет А. Д. Теория экономического анализа: Учеб пособие
Мета – визначити види та характеристику організаційних систем аналізу, розкрити основні етапи процесу їх проектування, охарактеризувати...
Збивальні машини
Збивальна машина марки АR-10 призначена для збивання кремів, яєчно-цукрової та білкової сумішей, вершків, тіста для бісквітів
МЕТОДИКА ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ В 5 КЛАСІ
Мета уроку. Засвоєння знань про техніку, технології, основні види технологічної діяльності, правила безпечної праці та внутрішнього...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка