|
Скачати 50.06 Kb.
|
Конспект уроку з трудового навчання урок проводиться в 6 класі Дата: Тема. Загальні відомості про проеціювання. Види проеціювання. Поняття про прямокутне проеціювання на дві взаємно перпендикулярні площини. Мета: поглибити знання учнів про геометричні побудови; формувати уміння та навички учнів з виконання креслення на дві взаємно перпендикулярні площини, аналізувати форму предмета; виконувати креслення проекцій; розвивати просторову уяву; виховувати чіткість і акуратність під час виконання креслярських робіт. Обладнання: екран, електричний ліхтар, комп'ютер, предмети об'ємної форми. Інструменти та обладнання: креслярський інструмент, набір предметів різної геометричної форми. Основні поняття: види проеціювання (центральне, прямокутне), проекція (фронтальна, горизонтальна, профільна). Міжпредметні зв'язки: математика, природознавство, образотворче мистецтво. Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь та навичок. Хід уроку.
Перевірка готовності учнів до уроку.
Метод «мікрофон»:
Дидактичне доміно «Позначення на кресленнях» Наприклад,
1. Методи проеціювання. Узагальнюючи відповіді, учитель разом з учнями робить висновок, що предмети об'ємної форми на кресленнях слід зображувати, розглянувши із декількох боків. Демонстрація на екрані за допомогою ліхтарика. Предмети об'ємної форми мають три виміри:
В основу побудови зображення предмета на кресленнях покладений метод проеціювання.- отримання зображення просторового предмета на площині: папері, стіні, екрані, дошці тощо. Отримане зображення називають проекцією. Коли ми фотографуємо, малюємо або робимо креслення – це проекції предметів на різні поверхні. (Пояснення нового матеріалу супроводжується демонстрацією на проекторі) Сутність метода проектування полягає в утворенні зображення на площині за допомогою проектуючи променів, проведених через об'єкт проектування в напрямі площини до перетину з нею. Площина, на якій одержують зображення предмета, називається площиною проекцій. Якщо проектуючи промені виходять з однієї точки, то проектування називають центральним. Точку, з якої виходять промені, називають центром проектування, а отримане зображення – центральною проекцією. Проблемне завдання: - Наведіть приклади центрального проектування. (тіні, фото- та кінокадри, ел. лампочка тощо)
(на уроках образотворчого мистецтва) Якщо проектуючі промені паралельні один одному, то проектування називають паралельним, отримане зображення – паралельною проекцією. При паралельному проектуванні всі промені падають на площину проекцій під однаковим кутом. Якщо це будь – який гострий кут, то промені проектування називають косокутним. Проблемне завдання:
перпендикулярні площини. Якщо проектуючи промені перпендикулярні до площини проекції, то проектування називають прямокутним, отримане зображення – прямокутною проекцією. Цей метод проектування є основним при виконанні креслень. Для побудови прямокутної проекції предмета його необхідно встановити перед площиною проекції таким чином, щоб одна з його сторін була паралельна цій площині. Проблемне завдання:
Метод проектування на дві площини проекції розробив французький математик Гаспар Монж наприкінці 18 ст. Площини проекції взаємно перпендикулярні та перетинаються між собою по лінії, яку позначають літерою Х і називають віссю проекції. Проекція предмета на горизонтальну площину, що позначається літерою Н, називається горизонтальною проекцією. Вертикальну площину проекції позначають літерою V та називають фронтальною, а проекцію предмета на цю площину – фронтальною проекцією. Робота з плакатами біля дошки. Для побудови креслення фронтальну та горизонтальну площини суміщають в одну. Учні разом з учителем роблять висновки. На кресленні предмета не показують межі площин і лінії їх перетину. Горизонтальну проекцію завжди розташовують під фронтальною – у проекційному зв'язку. Порушувати це правило заборонено.
Виконання креслень предметів об'ємної форми. (Робота виконується індивідуально). План виконання на дошці:
Робота за дидактичними картками.
Учитель оцінює результати виконання учнями практичної роботи і роботи за картками. Аналізує допущені помилки. Відзначає кращі роботи.
Виконайте творче завдання: складіть із будь-яких чотирьох фігур прямокутник зі сторонами 4×5, кожна фігура складається з 5 фігур (розфарбуйте за бажанням) наприклад: зразок карток |
Тема. Технічне конструювання виробів. Методи конструювання. Види шипових з’єднань. Мета Мета: ознайомити з методом фокальних об’єктів, ознайомити з видами шипових з’єднань; виховувати бережливе ставлення до обладнання... |
1. Загальні відомості про районні організації політичних партій Загальні відомості про районні організації політичних партій (останні дані про кількість зареєстрованих районних організацій, порівняльний... |
УРОКУ Тема: Загальні відомості про електронні таблиці Мета: познайомити учнів з поняттям електронних таблиць та функціями програми Excel |
План-конспект з трудового навчання. Тема заняття: Види поясних виробів Теоретичні відомості: Види поясних виробів. Художнє конструювання. Технічне конструювання. Основні типи креслярських ліній. Розміри... |
Урок 10 Тема уроку. Загальні відомості про дизайн Розвивати логічне мислення, творчу уяву. Виховувати основи естетичної культури, інтерес до професії дизайнера |
ТЕМА: Україна. Загальні відомості. Географічне положення. Клімат. Територія. Населення |
Тема уроку Австралія — найменший материк Землі. Загальні відомості, своєрідність ГП материка. Історія відкриття і дослідження. Геологічна будова,... |
Затверджено Наказ директора Загальні відомості про навчального процес, про обладнання для нього (конкретно для кожного процесу) |
Загальні відомості |
Портфоліо* Загальні відомості |