Презентація учнів 5 – Б класу


Скачати 170.63 Kb.
Назва Презентація учнів 5 – Б класу
Дата 09.02.2014
Розмір 170.63 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
Презентація учнів 5 – Б класу

Мета:

- розивати у дітей творчі здібності, вміння невимушено тримати себе на сцені;

- виховувати почуття патріотизму та гордості за свою Батьківщину;



Вчитель: Добрий день, шановнi гостi, батьки, вчителi! Сьогоднi ми зiбралися на свято нашої шкiльної родини. До вашої уваги презентацiя 5 – Б класу
Ведучий.
У народі кажуть: "Письменник живе у своїх книжках, художник – у картинах, скульптор - у створених ним скульптурах, а вчитель - у думках і у справах учнів". Тому кожна людина з почу-ттям вдячності згадує свою рідну школу, своїх духовних батьків - вчителів.
Ведуча.

Учитель... Для багатьох це слово пов'язане з незабутніми спогадами про чарівний світ дитинства. Ще декілька років минуло відтоді, коли я вперше переступила шкільний поріг. Але цей день я дуже добре пам'ятаю. А особливо свою першу вчительку. Світлана Володимирівна зустріла мене з теплом та любов’ю, взяла мою руку в свою і повела в незнайому для мене кімнату. Я дитячими маленькими оченятами оглядала клас, все було таке цікаве, казкове. Але найбільше мені подобала-ся вчителька.
Ведучий.

А зараз слово надається нашій першій вчительці, Світлані Володимирівні Гаращук.
( учні 5-Б класу дарують своїй першій вчительці квіти і проводять на своє місце)
Ведуча.

Світлана Володимирівна, дала мені перші життєві уроки добра, порядності, мужності та любові до людей. Ці настанови я пам'ятаю й до цього часу.

Ну а зараз розпочнемо нашу презентацію, яка трошки допоможе Вам зрозуміти, якими ми стали дорослими людьми.
Ведучий.

Зараз Вашій увазі ми пропонуємо подивитися невеличку інтермедію для презентації нашого класу.

«Презентувати себе»

інтермедія для презентації

Дійові особи:

1. Аліна

2. Денис

3. Антон

4. Толя

5. Вікторія

6. Сашко

7. Ганна

8. Ірина

9. Дарина

«Презентувати себе»


Денис.

Одного не дуже сонячного дня, нам стало відомо, що нас чекає захід, який має назву – презентація.

Аліна.

Звісно, що це за красиве закордонне слово, ми не розуміли, але вирішили, що презентуватися будемо.

Денис.

З чого починати?

Аліна.

Що вигадати?

Денис.

Потрібно почати із засідання нашого класного колективу.

Аліна.

Сподіваюсь, що ти пам’ятаєш, хто його очолює?

Денис.

Пам’ятаю, люба! Але потрібно на початку зібрати всіх у класі.

Аліна.

Денисе, кого ти гукаєш?

Денис.

На дві години призначено зустріч, але нікого немає!

Аліна.

Чому немає? Я є!

Денис.

А де інші? Знову сплять?

Аліна.

Ти чуєш, мабуть, Сашко прокинувся!

Денис.

Голос розробляє!




вбігає Влад

Влад.

А! А! Нічого не хочу! Я проти! Все дурниці!

Аліна.

Владе, заспокойся! Сідай на місце!

Влад.

А! А!

Денис.

Твій рот закривається, ноги зупиняються, руки по швах. Тобі добре, ти дуже спокійний.

Влад.

На мене засоби психотерапії не діють!

Денис.

Подіють! Зараз підемо до одного кабінету, там мої засоби швидко

подіють.

Аліна.

Андрію! Антоне! Нарешті ви прийшли! Не проминуло ще і півроку!

Влад.

Дуже довгий шлях від нашого класу до актової зали.

Антон.

Ми дуже поспішали…

Денис.

Естонська школа у нас буде в 9 класі, пам’ятайте, що ми тільки в п’ятому!

Андрій.

А! Зрозумів!

Антон.

Я теж!

Аліна.

Знову на своїй хвилі!







Юлія.

Доброго дня! Сідайте, будь ласка! Що трапилось? Про що ми будемо говорити?

Аліна.

Обговорюватимемо презентацію, що незабаром відбудеться!

Юлія.

Як це цікаво! Потрібно починати!







Антон.

Нарешті прийшли!

Ірина.

Звісно! Пройшов дощ та прибив пилюку.

Антон.

Зараз я вас приб’ю!

Денис.

Антон, тобі добре, добре…

Андрій.

А всім буде погано, погано…

Анна.

Сашко!

Юлія.

Вже потрібно починати!

Толя.

А я поспішаю додому на футбол, в їдальню, тому що з матусею потрібно піти купувати шкільну форму, в якій я вивчатиму українську мову…

Денис.

Толю, зараз ти починаєш?

Антон.

А мені потрібно йти на « брейк – данс », готуватися до чемпіонату України.

Аліна.

Зачекай ще хвилинку, через годинку прийде Даша!






Дарина.

Сподіваюсь, що я не спізнилася? По мені звіряють годинники!

Денис.

Мабуть, зламані. Ми вже півтори години тебе чекаємо!

Антон.

Я пішов додому!

Андрій.

Я теж!

Денис.

О боже!

Аліна.

І з цим класом ми повинні готувати презентацію!







Антон.

Ось так відбувалася підготовка до презентації нашого класу.

Дарина.

Тихіше! Не потрібно розповідати про наші маленькі таємниці. Краще запропонуємо глядачам подивиться, які ми зараз.

Вікторія.

Розумієш, наскільки складне завдання розповісти які ми зараз.

Анна.

Про це я тобі казала до початку презентації. Що ж робити? Презентацію потрібно продовжувати.


Ведучий.

Звичайно, це тільки слова, а підготовка до презентація була дуже ретельною.

Коли ми дізналися, що буде презентація нашого класу, то всі дуже зраділи і організовано почали готуватися.
Ведуча.

Вас на святі вже чекають з нетерпінням,

Покажіть усім свої таланти, вміння!
Учень 1. Куксова Тетяна

Нас в класі 18: 10 хлопців і 8 дівчат.

Незважаючи на наш юний вік, ми усі маємо свої  таланти і хист до навчання. У нас є і спортсмени, і вокалісти, і танцюристи. Наш клас дуже дружний, хоча іноді дехто втрачає контроль і зривається, але  потім заспокоюється і все стає на свої місця.
Учень 2. Зварич Анастасія

Не будемо кривити душею і казати, що ми усі такі "білі й пухнасті". Але це не означає, що ми погані.   Ми такі, які є. І  це добре. Наш клас веселий, щирий і доброзичливий. Кожен з нас однаково сильно цінить дружбу.

Учень 3(хлопчик). Мейнарович Сергій
В  нас є свої цінності і захоплення.
Наші дівчата  вчаться  шити,  вишивати, в’язати, старанно вчитися.         

Козак Ірина – відмінниця в класі, займається танцями, любить співати, малювати і активно відпочивати.

Савчук Юлія – окраса нашого класу, старанно вчиться. Читає багато художньої літератури, любить кататися на роликах і малювати.

Добрич Дарина  ходить у музичну школу  і любить танцювати.

Купрейчук Вікторія відвідує танцювальний  гурток в будинку творчості, любить слухати музику та активно відпочивати у бабусі.
Учень 4(хлопчик). Шваб Віталій

Закомолдіна Аліна гарно співає і  танцює, тому  є  учасником і  призером  багатьох  концертів і конкурсів.

Куксова Тетяна відвідує   музичну школу, але часто їй обмаль часу, щоб там з’являтися.

Зварич Анастасія та Бобик Ганна люблять малювати та складати вірші про наших хлопців.
Учень 5(дівчинка). Козак Ірина
Хлопці у нас не гірші. Вони уміють  забивати  гвіздки, вкручувати  шурупи, чистити  картоплю.

Люблять грати у футбол Тараненко Денис і Шваб Віталій, Корнев Володимир та Можар Анатолій, Першко Антон та Мейнарович Сергій.

Пешко Влад та Шваб Іван також люблять спорт: їхнім захопленням  є катання на ковзанах взимку.
Учень 6(дівчинка). Добрич Дарина

Клеменчуку Андрію та Першко Антону спорт також до вподоби, але більше захоплення вони отримують, коли малюють. Шкода тільки, що хлопці не відвідують художню школу, але це ще в майбутньому.

Білогану Олександру подобається футбол, баскетбол і волейбол.
Учень 1. Куксова Тетяна
Нас в класі вісімнадцять,

Ми всі одна сім’я,

Сьогодні всі таланти демонструвати будемо

Від букви А й до букви Я.
Учень 2. Зварич Анастасія

Ви вдивіться в нас поблище,

Хто з нас по вище, хто по нижче…

Всі ми в класі своєрідні

Нашої «мами» діточки рідні!
Ведучий.

У нашому класі дуже багато талантів, але вони поки що дрімають. Тому вашій увазі ми пропонуємо послухати гарну пісню «_Мама і тато » у виконанні Аліни Закомолдіної.(1)
Ведуча.

Люблять дуже малювати,

Цю науку мріють опанувати,

Всі ми знаємо ким будуть. (2-3)

Художниками у Голівуді.
Слайд № 17 « Юні художники »
Клеменчук А.

Намалюю маму, намалюю тата,

далі Наш садок, а в садочку – хата.

Біля хати квіти, мальви та жоржини,

Й ніби сонце сходить – соняшником за тином.
Ведучий.

Ну, хлопці, молодці, гарне у вас хоббі. Я вважаю, що талант у Вас , безумовно, є, але необхідно ще працювати, для того, щоб розвивати його у потрібному руслі.
Ведуча.

Добра дівчина в нас Таня,

Енергійна й дуже гарна,

Ось погляньте всі на неї, (4)

Вона приготувала Вам якесь завдання.
Конкурс « Відгадай однокласника »

Ведучий.

Для участі у конкурсі потрібно 3 дівчини. По черзі кожній із них зав’язують очі. Перед учасницею із класу сідають 4 хлопці і вона повинна на дотик руками до голови відгадати однокласника. Хто з учасниць відгадає більше, той і переможець.
( необхідно 3 дівчинки та 4 хлопчики)
Ведуча.

Ну молодці, я просто вражена! Мені дуже сподобалося. Але нам необхідно продовжувати далі.
Ведучий.

Так, дійсно. Конкурс дуже цікавий! Юліє, а чи знаєш ти, що в нашому класі є лише одна людина, яка відвідує музичну школу? Зараз я пропоную послухати її. Добрич Дарина - життєрадісна, добра, трудолюбива, Любить навчатись іграти на баяні. Проявляє  ініціативу у всіх справах класу.

Ведуча.

Я пропоную запросити Дарину на сцену та послухати її .

( виконання Дариною мелодії на баяні )

Ведучий.

Хто не вчився в школі, той і не знає, що про школу складено дуже багато цікавих історій та гуморесок. Тому вашій увазі ми пропонуємо послухати декілька, у виконанні учнів нашого класу.

Толя наш веселий дуже,

Товариші його звуть «друже»,

Та часу він не гає,

А гумореску нам розповідає.
Можар Анатолій
Гумореска « Ледачий олух »

Як зразковий предок, та близька людина,

батько витягнув щоденник із портфеля сина.

Відкриває, там оцінок як у полі гички,

пара трійок, кілька двійок, решта — одинички.

Подививсь на сина скоса, синок здогадався, (5)

і під стіл від артрозносу евакуювався.

Вилазь звідти, каже батько, вилазь буде краще.

Ну і в кого ж ти вдалося отаке ледаще?

Неохоче полоненник вибрався з під столу,

— так то ж я знайшов твій щоденник і носив у школу,

показав, щоб наш учитель більше не чіплявся,

у кого я такий олух ледачий удався.   
Ведуча.

Вашій увазі ми пропонуємо ще одну гумореску у виконанні Бобик Ганни.
Анна, Ганна, Ганнусенька,

Яка ти в нас гарнюсенька,

Танцями займаєшся,

А коли гумореску розповідаєш,

То краще сонця посміхаєшся.
Бобик Ганна

Гумореска про грамотних дітей

Як це добре, громадяни, (6)
Мати грамотних дітей!
— Яких знаєш писателів? —
Пита сина Ялисей.
— Пушкін.
— Гоголь.
— Достоєвський.
— Горький, Мамін-Сибіряк.
— Ну а далі далі, синку.
Лев Толстой, Гюго, Бальзак. —
Ялисей зрадів: — Прекрасно! —
Ось ми й вияснили так,
Що на вулиці Толстого
Я в пивній забув піджак.
Ведуча.

Гарно вмiють дiвчата

В нашiм класi спiвати,

Своїм диво-спiвом

Можуть всiх зачарувати.

Хлопцi в нас не вiдстають,

Пiсню добре теж тягнуть.

Перед дiвчатами не хотять

Показать, що ще вміють і гарно танцювать.

Танець 1

Вашій увазі ми пропонуємо подивитися танець у виконанні хлопців нашого класу.
Учень 4. Шваб Віталій

У нашому класі е чому,

Він страшенний баламут,

Та проте багато знає,

Всіх він любить і повчає.
Ведучий.

Ви всі хочете познайомитись з цим Чомучкою, тому я Вам пропоную познайомитись з ним і послухати про його проблеми.
Корнев Володимир.
Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята

Нічогісінько не знають.

Тільки кожен день мене питають

Лиш одне! Чому? Чому?

Ти чому образив Віку? (8)

А чому отримав двійку?

А чому прийшов так пізно?

А чому в шкарпетках дірка?

А чому такий непослух?

А чому не стелиш постіль?

А чому вірш не учиш?

А чому портфель без ручки?

А чому такий синець?

Ох настане мій кінець?

Не поясниш їм нічого.

Хоч би і дуже захотів.

Треба їх відправить до школи.

Хай питають вчителів.
Учень 5. Козак Ірина
Є в нашому класі з математики АС, (9)

Задачу вирішить він в раз.

От який він сам – Шваб Віталій,

Не хлопець, а математичний ураган.
Ведуча.
Віка наша поетеса.

Вірші складає без ексцесу,

Гарно пише і читає,

А до танців неабиякий талант має.
Вашій увазі пропонується танець дівчат нашого класу під керівництвом Купрейчук Вікторії. (10)

( виконання танцю) Танець

Ведучий.

Наша Іринка як зірочка,

На голівці віночок з барвіночка,

Добра, мила і сердечна,

Така гарна, мила й гречна.
Козак Ірина.

У школі я не тільки гарно навчаюся,

Але і спортом займаюся., і завжди посміхаюся.

А якщо у конкурсі є переможцем,

То я цим пишаюся.

Ведучий.

Охайна чепуруля,

привітна, скромна Юля.

Справедлива, принципова,

Зайвого не скаже слова.

З нею в розвідку підеш,-

Ні за що не пропадеш.

А зараз ми пропонуємо Вам подивитися міні-сценку «Усе віднесла» у виконанні Козак Ірини та Савчук Юлії. 11-12)
УСЕ ВІДНЕСЛА
Каже лікар бабі Христі:
- Тиск у вас високий.
Жирного не можна їсти,
Пийте більше соків.
Курку бажано вживати
Раз на день чи двічі.
- Де ж мені цю птицю взяти?
- Живете ж ви не у місті,
А в селі вже стільки.
Що, немає на обійсті
Зозулястих кілька?
Усміхнулась бабця мило
І відповідає:
- Всіх вже вам переносила -
Жодної немає.
Ведучий.

Є у класі дівчина стильна,

Це ж наша Добрич Дарина.

Самовіддана, терпляча,

Має добру, гарну вдачу.

Оптимізму не втрачає,

І танцювати в залі нашому починає.
Ведуча.

А зараз пропоную подивитися танець дівчат нашого класу Купрейчук Вікторії та Добрич Дарини.

Танець 3 (13 )

Ведуча.

Подякуємо дівчатам за танець, було дуже гарно. А ми знову повертаємося до наших талантів.
Клеменчук Андрій

Наш Тараненко Денис добре навчається.

У вільний час спортом займається.

Не сумує, а радіє,

Всіх навчить тому, що вміє. (14-15)
Є у нашому класі ще один спортсмен,

Грає у футбол та любить теніс,

Наш Сашко, ну просто Ас,

Любить фірму «адідас»,

А кросівки у нього теж комфортні,

Але без попередження до нього краще не підходьте.
Ведуча.

Дуже часто наші хлопці сперечаються про те, хто з них спритніший. Зараз у них буде змога перевірити свої сили і переконатися, хто ж спритніший. Вашій увазі ми пропонуємо подивитися змагання між Тарасенком Денисом та Білоганом Олександром. Їхнє завдання: дуже швидко з’їсти тістечко і випити чашечку солодкої води. Хто швидше це зробить, той і переможець. Тоді наші хлопці, я думаю, не будуть вже сперечатися.
Закомолдіна Аліна

З цим хлопцем дружить увесь наш клас,

Бо це ж наш Пешко Влад.

На уроках він мовчить як риба,

А вранці ретельно чистить зуби. (16)

У майбутньому він стане філософом,

Або просто приватним стоматологом.
Ведуча.

Пропоную послухати корисні поради від нашого майбутнього лікаря, який вже точно знає, як необхідно правильно чистити зуби.
Пешко Влад дає корисні поради.

Як правильно чистити зуби?
Три хвилини — саме стільки потрібно часу, аби ретельно почистити зуби. Зазвичай ми виділяємо на цю процедуру лише двадцять-тридцять секунд. Спочатку потрібно ретельно почистити зовнішні поверхні усіх лівих зубів, потім передніх, згодом жувальні поверхні верхніх, потім нижніх зубів, далі внутрішні поверхні зліва, спереду, справа, верхніх зубів, потім так само нижніх.
До речі: надто інтенсивне “тертя” зубів призводить до стирання поверхні емалі!
Купрейчук Вікторія

Є в нашому класі і такий талант,

Він добрий, ввічливий, галантний. (17 )

А звуть його просто –

Шваб Іван.
Він у класі джентльмен не один,

Хоч дуже ввічливий, (18)

А звуть його –

Мейнарович Сергій.

Своє майбутнє хоче пов’язати  тільки зі спортом. Веселий, енергійний, надійний товариш.
Ведучий.

А зараз вашій увазі ми пропонуємо продовження життя нашого класу через багато років, але вже у виконанні учнів 8 – А класу, яке ми назвали: «Ми минулі, ми майбутні»


Дарина. 1

Друзі! Спробуємо згадати шкільні роки та відірвемося по-справжньому!

Антон. 2

У нашому віці та при наших посадах, шановна Дарино , це якось не шляхетно.

Андрій. 3

Який приклад ми подамо молоді.

Ірина. 4

Андрію, а ти пам’ятаєш, як ти зухвало танцював „брейк”?

Антон. 2

То була велика помилка! Потрібно було, краще, приділяти більше часу українській мові, тоді б я став писати доповіді нашому новому президенту, а то лише звичайний директор банку.

Юлія. 5

Ні, друзі. Все ж чудово було в школі, а зараз родина, робота, діти…

Дарина. 1

У мене їх п’ятеро і всі просять їсти…

Денис. 6

А я вчетверте одружений і ніяк не зрозумію - навіщо?

Ірина. 4

Так прийнято, ми ж дорослі.

Андрій. 3

Господи! Яка стала молодь: голосно розмовляє, бігає мов скажена, постійно робить дурниці. Як на це дивляться батьки?

Дарина. 1

Ви маєте рацію, Андрію . В школу відмовляються ходити в шкільній формі, а на перервах тільки бешкетують.

Ірина. 4

Дійсно, так. Я вже 30 років викладаю фізику, розповідаю їм про 3 закони Ньютона, а як запитаю їх, то потребую швидкої медичної допомоги, тому що вони не мають ніяких знань.

Антон. 2

А як вони спілкуються між собою, які вживають речення: достав, задовбав, відчепися…

Андрій. 3

Пішла звідси, вівця!

Ірина. 4

Друзі! Хіба ми були іншими в їх віці?

Денис. 6

Звичайно, Ірино! Ми були врівноваженими та вихованими, весь час носили шкільну форму.

Антон. 2

Завжди ввічливо віталися, навчалися тільки на 12.

Андрій. 3

Завжди виконували всі вказівки вчителів, робили уклін при зустрічі.

Дарина. 1

А яка у нас була мова, як пісня.

Юлія. 5

Вірно, Андрію! Я завжди згадую той час, коли нам кажуть «рівняйсь» - і ми рівняємося, «струнко» - і поводимо себе дуже спокійно.

Дарина. 1

Так, Юліє. А як ми зосереджено слухали вчителів.

Антон. 2

Ніколи і нічого не писали на партах. Я, до речі, не знав ні жодного пристойного слова…

Всі.

Що?

Андрій. 3

Вибачте, непристойного!

Ірина. 4

А я згадую, з яким задоволенням чергувала в класі.

Антон. 2

Так воно і було, Ірино. А як добре вимити стелю, щоб блищала.

Андрій. 3

А я любив прасувати шкарпетки, візьму праску і відпрасую всій школі!

Денис. 6

А до мене директор особисто вітався.

Юлія. 5

Пам’ятаю, Денисе! А мені доручали фарбувати парти.

Денис. 6

А краще за все було, прийти першим до класу, відчинити вікно та зачаровано дивитись на схід сонця…

Антон. 2

Тиша і спокій…

Андрій. 3

Так. Не те, що зараз!

Ірина. 4

Це ж відверта брехня! Навіщо, друзі, розповідати нісенітниці? Ми були звичайними бешкетниками, а не біс казна-хто. Друзі, згадаємо школу і станцюємо як колись. Будь ласка!

Всі.

Давайте спробуємо!


Виконується фінальна пісня учнями 5 – го класу під назвою « Голубий вагон ». Пісня 2
Вчитель.

Кожен учень – це окреме озерце, яке поступово поповнюється багатоманітними талантами та душевним єством. Наше з вами завдання полягає у тому, щоб побачити їхні таланти та розвивати їх далі. Сьогоднішня наша презентація ще раз показує, що ми – це сила, яка може творити чудеса та долати всі перешкоди.

Схожі:

Проект для учнів 4 класу «Карпатські гори» Дидактична характеристика проекту
...
Урок-презентація колективного проекту учнів 4 класу «Великий подвиг Кобзаря»
«Іменник» (писали малюнкові диктанти та диктант «Тарасові слова – то правда жива!»)
Підготувала Вчитель англійської мови
Гра розроблена для проведення тижня англійської мови в школі, для учнів 4-го класу, в грі приймають участь три учні по 10 питань...
Числові нерівності
Пропоновані вправи відповідають чинній програмі з математики для 9 класу. Їх можна використовувати при актуалізації опорних знань...
«Наша мова – кетяг калиновий»
Звучить пісня «Молитва за Україну», виконує хор учнів 5 класу. «Молитва до мови» Катерини Мотрич, виконує учениця 10-в класу Болтова...
Педагогічна адаптація учнів 5-го класу
Для розв'язання цих завдань необхідно ураховувати психологічні особливості 10-11 річних школярів, рівень пізнавальної діяльності,...
Урок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про найголовніші теоре­тичні відомості курсу геометрії 7 класу; повторити та узагальнити...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
План Вправа знайомство «Любительське сімейне фото» 10 хв. Презентація...
Формувати в учнів навички ефективної комунікації, що мають стати основою попередження негативної поведінки учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка