|
Скачати 62.65 Kb.
|
Трищук Мирослава Дмитрівна вихователь, ясла-садок «КАЛИНА» с.м.т. Кути, Косівський р-н, Ів-Франківська обл. «БЕРЕЖІТЬ ЗДОРОВ’Я ЗМАЛКУ» /Підсумкове заняття/ Мета: узагальнити знання дітей про основні умови збереження здоров’я; формувати валеологічний світогляд, емоційно-пізнавальну активність дітей; закріпити знання про призначення предметів гігієни; про продукти харчування та їх користь; виховувати бажання щоденно піклуватись про своє здоров’я. Хід заняття Вихователь: «Доброго ранку» - мовлю за звичаєм, «Доброго дня» зичу кожному я. «Добра» і «здоров’я», вам люди бажаю, усмішкою щирою усіх зустрічаю. І усміхаються в відповідь люди: Добрі слова ж, бо для кожного любі ! Доброго дня вам, любі діти ! Сьогодні ми з вами поговоримо про здоров’я, про те, як потрібно його берегти й зміцнювати. З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю в житті вважав здоров’я. Тому люди завжди бажають один одному здоров’я: вітаючись і прощаючись – «Здоровенькі були !», «Бувайте здорові !»; пригощаючи – «Їжте на здоров’я !». Сьогодні на наше заняття я запросила гостей, зустрічайте. (Входять Знайко з книжкою і Незнайко, вітаються). Вихователь: І вам доброго дня, доброго здоров’я ! Ну, що ж, діти, ви впізнали наших гостей ? Добре, молодці, а тепер послухайте, Знайко попросив мене допомогти йому, він бажає, щоб Незнайко ріс здоровим та міцним, але не знає, як його навчити цьому. Тож допоможемо, йому ? Знайко: Здоров’я, діти, бережіть доки малі, і мудрими ідіть по цій землі. Хай кожен з вас запам’ятає, Що без здоров’я щастя в житті не буває. Щоб міцне здоров’я мати, Треба добре пам’ятати, Дітям правила прості Та за змістом золоті. Незнайко: Що ж за правила, такі, Не прості, а золоті ? Книжки ж бо я не читаю, І тому їх я не знаю. Підкажіть ви, любі діти. Що ж мені тепер робити ? Всім відомо: це чудово, коли кожен з нас здоровий. Вихователь: Не журись, Незнайку, ми тобі допоможемо. Все розкажемо і поможемо, тож будь уважний і запам’ятовуй. Виходить хлопчик на середину залу, діти стають у дві шеренги. Хлопчик: Для здоров’я по порядку Зранку робимо зарядку – Для здоров’я вона плюс, Намотай собі на вус. Гра-вправа «Якщо хочеш будь здоровим…» Діти всі разом промовляють речитативом і виконують вправи: Якщо хочеш будь здоровим Роби так…(згинання рук до плечей); Якщо хочеш будь здоровим Роби так…(присідання з руками вперед); Якщо хочеш будь здоровим Роби так…(руки на поясі, нахили в боки); Якщо хочеш будь здоровим Роби так…(стрибки з оплеском над головою); Якщо хочеш будь здоровим Роби так…(вправа на відновлення дихання); Якщо хочеш будь здоровим Роби так…(Діти сідають на місця). Вихователь: Добре, гарно показали Незнайкові вправи, але крім зарядки і фізичних вправ, що ще потрібно для здоров’я ? Дитина: Здоров’я – основа усього на світі. Здоровими бажають бути всі діти. Для цього потрібно щоденно вмиватись Робити зарядку і гартуватись. Дитина: Себе гартувати водою і сонцем. І солодко спати з відкритим віконцем. Щоб здоров’я гарне мати, Треба спорту руку дати. Дитина: Лиш один рецепт на світі, Усім-усім підходить дітям. Коли спорт полюбиш: Сильним, спритним будеш ! Незнайко: Дякую, вам діти. Буду я тепер радіти. Добре вже запам’ятав одне із правил: Спорт – це сила і забава ! Вихователь: Давайте розкажемо, яке друге із правил. Дитина: Щоб нічого не боліло, Полюбити треба мило. Часто й чисто руки мити Та охайному ходити. Дитина: Щоб здоровим довго жити. Воду слід усім любити. Мило, зубну пасту, гребінець – Будеш справжній молодець. Вихователь: Щоб тобі добре запам’яталось це правило, збери, Незнайку, скриньку здоров’я, а ми тобі допоможемо і подаруємо її. Дидактична гра «Скринька здоров’я». На столі різні предмети,іграшки. Вихователь читає загадки, діти відгадують. Незнайко предмети-відгадки кладе у рюкзачок.
Мию там, де брудно. Цю роботу я люблю. Та від неї худну. (Мило)
Треба доглядать їх вміти. Допоможе в цьому, дітки, Вам зубна хороша…(Щітка)
Той мною витирається. (Рушничок)
Із зубною щіточкою дружбу, бо я є…(зубна паста)
Треба в мене заглядати. (Дзеркало)
Чиста стала. (Губка)
По голівці ходять, Волосся в порядок приводять. (Гребінець)
Плаксі, реві та бруднулі, Витру завжди струмки сліз, Не забуду і про ніс. (Носова хустинка) Незнайко: Дякую, діти, вам за подарунок. Тепер я вже добре знаю, як бути здоровим. Знайко: Тож усім малятам, Слід запам’ятати: Будемо вмиватись, Чистити зуби, купатися – Повтікають всі мікроби, Разом з нами і хвороби ! Вихователь: А зараз ми розкажемо про ще одне важливе правило, а яке вона – слухай уважно ! Соковиті, запашні Корисні продукти – На городі овочі, А в садочку… (Фрукти) Так, фрукти та овочі надзвичайно корисні, бо в них багато вітамінів. Дитина: Овочі і фрукти, Всім раджу вживати, Вітаміни там смачненькі, І солодкі і кисленькі. Знайко: Їжте діти їх охоче, Кожний хто, коли захоче. Їжте все, що на стіл подають, Бо страви нам сил додають. Вихователь: Пропоную вам пограти в гру «Звари компот-борщ». Малорухлива гра «Звари компот-борщ» Вихователь розкладає атрибути овочів та фруктів, діти діляться на дві команди, одна «варить» борщ, друга – компот. За сигналом діти збирають атрибути, виграє той чия команда швидше збереться. Вихователь: Молодці, гарно грали ще й Незнакові допомагали. Бачу ви всі веселі та задоволені, а це також одне із правил здоров’я, коли людина весела, жвава, задоволена, то вона здорова. Щоб були всі здоровенькі, І красиві й рум’яненькі, Усміхайтесь, дружно грайте, І здорові виростайте ! Наше заняття наближається до кінця. Отож, Незнайку, діти хочуть дати тобі рецепт здоров’я:
Незнайко і Знайко: Дякуємо вам, діти, Будьте радісні й здорові, Спритні, дуже і бадьорі ! Ну а нам прощатись час, Прийдемо в гості ще до вас. До побачення ! Незнайко і Знайко виходять. Вихователь: Чи сподобалось вам заняття ? Підсумок: Бажаю вам щастя На довгі літа, Щоб виростали Розумні і сильні, Душею чисті І серцем вільні. |
Фасолько Марія Дмитрівна, викладач-методист Кожен з методів навчання ілюструється відповідним практичним викладом частини заняття на конкретну тему |
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПРОФЕСІЙНО – ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДСПТО 8271. 000000 2006 Скляренко Наталя Дмитрівна, заступник директора з навчальної частини, викладач-методист планування і організації роботи з персоналом... |
Городищенський р-н, Черкаської обл. Орловецька ЗОШ I-III ст Попович... Тема: Шкільний театр, зв’язок із викладанням поетики та риторики, народний ляльковий театр вертепи. Театр на Запоріжській Січі |
Фасолько Марія Дмитрівна, викладач-методист Цей майстер-клас може бути використаний викладачами і студентами різних спеціальностей вищих та середніх навчальних закладів для... |
Косікова Валерія Дмитрівна Положенням про склад витрат визначено, що собівартість продукції являє собою вартісну оцінку використаних у процесі виробництва природних... |
Міністерство аграрної політики і продовольства України Подільський... Лучик Світлана Дмитрівна, д е н., професор, завідувач кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій |
Головні події в житті та творчості Володимира Сосюри Протягом свого життя він часто міняв місця роботи і професії: був будівничим, мандрівним учителем, шахтарем, писарем, народним адвокатом.... |
СПІВПРАЦЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З РОБОТОДАВЦЯМИ:... Адже сучасний ринок праці диктує свої умови: якість професійно-практичної підготовки кваліфікованого робітника повинна відповідати... |
Маметова Ольга Борисівна, Савіна Ксенія Дмитрівна, Сишко Дмитро Володимирович... До теперішнього часу не розроблені досить ефективні методи оптимізації функціонального стану респіраторної системи спортсменів пов’язаною... |