|
Скачати 2.01 Mb.
|
Міністерство аграрної політики і продовольства України Подільський державний аграрно-технічний університет Навчально-науковий інститут бізнесу і фінансів Кафедра соціальної економіки і інформаційних технологій «Бізнес-моделі в електронній комерції» Матеріали науково-теоретичної Інтернет-конференції студентів 20-21 березня 2013 року 20-21 березня 2012 року м. Кам’янець-Подільський Міністерство аграрної політики і продовольства України Подільський державний аграрно-технічний університет Навчально-науковий інститут бізнесу і фінансів Кафедра соціальної економіки і інформаційних технологій «Бізнес-моделі в електронній комерції» Матеріали науково-теоретичної Інтернет-конференції студентів 20-21 березня 2013 року 20-21 березня 2013 року м. Кам’янець-Подільський Редакційна колегія Лучик Світлана Дмитрівна, д.е.н., професор, завідувач кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Марусей Тетяна Володимирівна, к.е.н., доцент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Мушеник Ірина Миколаївна, к.е.н., доцент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Пастух Юрій Анатолійович, к.е.н., доцент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Печенюк Андрій Васильович, к.е.н., доцент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Кінаш Ірина Анатоліївна, к.е.н., доцент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Бурлаков Олександр Сергійович, к.е.н., доцент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Бордюг Олександр Васильвич, асистент кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій Бізнес-моделі в електронній комерції: матеріали науково-теоретичної Інтернет-конференції студентів 20-21 березня 2013 року – Кам’янець-Подільський, 2013. – с. Наводяться результати досліджень студентів з питань впровадження і реалізації інноваційних проектів з електронної комерції в українській економіці, комп’ютеризації маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Точка зору редколегії не завжди збігається з позицією авторів. Адреса редколегії: 32300, м.Кам’янець-Подільський, вул. Шевченка, 13, Подільський державний аграрно-технічний університет E-mail: [email protected] Тел. (03849) 68-3-00 Матеріали науково-практичної Інтернет-конференції розміщено на сайті кафедри соціальної економіки і інформаційних технологій за адресою: www.kseit-pdatu.km.ua Кафедра соціальної економіки і інформаційних технологій. Навчально-науковий інститут бізнесу і фінансів. Подільський державний аграрно-технічний університет, 2013. ЗМІСТ Секція 1. Місце електронної комерції у маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємств Андрусик В.В. Місце електронної комерції у маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємств 6 Кокошко А.В. Інтернет технології у маркетинговій діяльності підприємств олійно-жирової галузі 9 Лісовий В.В. Місце електронної комерції у маркетинговій діяльності підприємств 13 Монастирська Т. Електронна комерція та її місце в маркетинговій діяльності 16 Федорчук І.В. Місце електронної комерції у маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємств 19 Секція 2 Електронна система товарного ринку аграрної продукції Богуш Л.В. Електронна комерція як напрямок розвитку сучасних підприємств 23 Кічан Т.В. Переваги електронного бізнесу сучасних аграрних підприємств 26 Клешко Н.С. Безпека і захист інформації в INTERNET 32 Кульчиковський Д. Новітні інформаційні технології АПК 35 Микитюк К.В. Інтернет-аукціони: переваги та недоліки 38 Сурков П.Д. Електронна комерція в аграрному секторі: зарубіжний досвід 41 Секція 3 Формування і розвиток аграрних відносин в умовах технотронного суспільства Бендера Ю.М. Електронна комерція як засіб інтеграції підприємства до інформаційної економіки 45 Лучик Д.В. Інформатизація як інструмент економічного зростання держави 49 Секція 4 Моделі ведення електронної комерції, проблеми впровадження та узгодження Білінська Н.О. Моделі ведення електронної комерції, проблеми впровадження та узгодження 53 Грицюк Н.М. Бізнес-моделі ведення електронної комерції в Інтернет-середовищі 57 Головатюк Г.В. WEB-сайт як основний інструмент електронної комерції 60 Дзержинський С.В. Електронна комерція: бізнес-моделі в інтернет-середовищі 62 Кордон О.А. Моделі ведення електронної комерції та проблеми їх впровадження 65 Лубко А., Лубко Г. Електронна комерція як складова електронного бізнесу 68 Мацко Д.М. Розвиток і сфери застосування електронної комерції 71 Романець В.Р. Internet-магазин – як один з моделей ведення електронної комерції 74 Чугаєв В.В. Законодавче регулювання електронної комерції 77 Секція 5 Особливості реалізації інноваційних проектів з електронної комерції в Україні згідно моделей ведення Боднарчук В.О. Онлайн сервіс порівняння цін 81 Бортняк М.М. Проблеми та переваги електронної комерції 83 Борщ А.В. Internet-аукціони як чинник розвитку електронних ринків 86 Ващенко Д.В. Особливості та перспективи розвитку в банківській системі України 89 Гриб Т.О. Електронна комерція в інформаційному секторі економіки 92 Кузик Т.В. Розвиток електронного обміну даних 95 Лаврентієва О. Електронна комерція як елемент стратегічного менеджменту 98 Старостін В.В. Електронна комерція як складова частина електронного бізнесу 104 Секція 6 Перспективи розвитку та проблеми впровадження моделей електронної комерції в міжнародному та українському електронному бізнесі Бовкун О.А. Електронна торгівля, проблеми та перспективи розвитку в Україні 109 Головата Н. А. Перспективи розвитку та проблеми впровадження електронної комерції в Україні 112 Карватовська Н. Перспективи розвитку електронної комерції в Україні 115 Кушнір Р.Р. Електронна комерція як фактор конкурентоспроможності банківської сфери України 118 Місковець А.В. Перспективи росту електронної комерції 123 Нестерук І. В. Шляхи активізації інформаційного ринку України 126 Петасюк Д.О. Сучасний стан та перспективи розвитку електронної комерції в Україні 129 Секція 7 Електронні платежі системи як основа ведення електронного бізнесу Вольська В.І. Електронна комерція – платіжні системи мережі INTERNET 133 Камінський О.Р. Електронні платіжні системи в мережі INTERNET: переваги та недоліки 136 Корибко В.О. Електронні платежі системи як основа ведення електронного бізнесу 140 Корнійчук А.В. Електронні платежі системи як основа ведення електронного бізнесу 143 Лєкарь Ю.В. Банківські платіжні картки в системі електронної комерції 147 Масний О. В. Електронні платіжні системи: небезпеки і основи захисту 151 Олексійко В.С. Електронні платіжні системи та їх класифікація 153 Савчук Г.С. Електронні платіжні системи як допомога при розрахунках 157 Стриканова Н.М. Системи електронних грошей: поняття та загальна характеристика 160 Чайковська В. Сучасний стан та перспективи розвитку електронної комерції в Україні 164 |