План-конспект
інтегрованого уроку з фізичної культури та математики
для учнів 6-го класу.
Дата проведення: 09.02 .2012р.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі (6 шт.); волейбольні м’ячі (4 шт.); фішки; свисток.
Кількість учнів: 8 чол.
Тема: Баскетбол.
Завдання уроку:
повторити техніку передачі і ловіння баскетбольного м’яча вивченими способами на місці і у русі;
удосконалення техніки ведення м’яча;
закріпити техніку кидків м’яча вивченими способами та з подвійного кроку;
сприяння розвитку спритності, координації рухів, за допомогою естафет;
повторити математичні дії.
Умовні позначки: рух без м’яча
передача м’яча
ведення м’яча
учень фішка
Частина уроку
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
1
|
2
|
3
|
4
|
ПІДГОТОВЧА (12 ХВ.)
|
1. Шикування, привітання.
2. Повідомлення завдань уроку.
3. Техніка безпеки на уроці.
4. Вимірювання ЧСС за 10 сек.
5. Стройові вправи:
повороти на місці;
різновиди ходьби:
ходьба на носках; м’яч у прямих руках над головою;
ходьба на п’ятках, м’яч тримати за головою;
ходьба на зовнішній стороні ступні, м’яч у прямих руках перед грудьми;
ходьба випадами, м’яч за головою;
ходьба з високим підніманням стегна, м’яч у прямих руках перед грудьми.
ходьба у напівприсяді, м’яч у прямих руках над головою.
перешикування у дві шеренги.
4. Загальнорозвивальні вправи на місці з м’ячами та без м’ячів.
|
30 сек.
1 хв.
30 сек.
20 сек.
2 хв.
30 сек.
10-15 м.
10-15 м.
10-15 м.
10-15 м.
10-15 м.
10 м.
6 хв.
|
Звернути увагу на спортивну форму учнів
Розповідь учителя .
Правила поведінки учнів у спортивному залі; запобігання травмам на уроках баскетболу
Щоб визначити ЧСС за 1 хв. Визначене ЧСС помножити на 6. Звернути увагу на самопочуття
Повороти «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»
Взяти баскетбольні м’ячі (хл.) та волейбольні м’ячі (дів.). Ходьбу виконувати з м’ячами.
Спину тримати рівно, голову не нахиляти, дивитися прямо.
Спину тримати рівно, ногу ставити на всю ступню.
Стегном торкатися м’яча.
Слідкувати за правильною поставою.
Звертати увагу на дотримання дистанції.
Підготовка до ЗРВ на місці.
Чергувати вправи з м’ячами та без м’ячів. При виконанні вправ без м’яча, м’яч покласти на підлогу затиснуту ступнями ніг.
Використовувати метод власного показу.
|
ОСНОВ Н А 28 (ХВ.)
|
5. ЧСС за 15 сек.
6. Спеціальні бігові вправи (СВБ)
біг з високим підніманням стегна.
біг із закиданням гомілки.
біг підстрибуванням.
біг приставним кроком.
біг спиною вперед.
Станція 1.
«Передачі м’яча»
-
на місці:
двома руками від грудей;
однією рукою від плеча;
однією рукою від плеча зі скоком від підлоги;
з подвійного кроку;
після ведення м’яча.
у русі:
двома руками від грудей;
однією рукою від плеча зі скоком від підлоги.
- по колу.
зі зміною місць:
двома руками від грудей;
з відскоком від підлоги.
Станція 2.
«Ведення м’яча»
ведення м’яча правою і лівою рукою з обведенням перешкод.
Станція 3.
«Кидки м’яча:»
двома руками від грудей;
однією рукою від плеча;
після подвійного кроку.
Станція 4.
«Індивідуальні тактичні дії»
вибір місця для одержання передачі м’яча;
взаємодія двох гравців під щитом;
Станція 5.
«Математичні естафети»
- ведення баскетбольного м’яча,
- кидки м’яча.
ЧСС за 20 сек.
|
30 сек.
2 хв.
2х10м.
2х10м.
2х10м.
2х10м.
10м.
10 хв.
5 хв.
15-20 р.
15-20 р.
15-20 р.
15-20 р.
5-6 р.
2,5 хв.
2 р.
2 р.
2 р.
2,5 хв.
8 – 10 р.
8 – 10 р.
4 хв.
6 – 8 р.
6 хв.
10-15 р.
10-15 р.
10-15 р.
4 хв.
4 хв.
2-3 р.
|
ЧСС за хв. помножити на 4.
Поточний метод.
Між серіями виконувати ходьбу (5-10 сек.)
Бігові вправи виконувати по діагоналі спортивного залу.
Виконувати в парах.
Рух виконувати приставним кроком.
Зустрічна естафета.
Поділити на дві групи (по 4 чоловіки)
Використовувати різні точки штрафного майданчика. Кидки виконувати з місця і у стрибку.
Передачу виконувати двома руками від грудей, та однією рукою від плеча з відскоком від підлоги після ведення м’яча.
Звертати увагу на правильність виконання передачі та подвійного кроку.
У – учитель;
З – захисник.
Відпрацювати математичні дії: додавання, віднімання, множення, ділення.
ЧСС за 1 хв. ЧСС х 4.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
ЗАКЛЮЧНА (5 хв.)
|
1. Відновлювальні вправи:
Рухлива гра «Математики»
2. ЧСС за 6 сек.
3. Підведення підсумків
4. Домашнє завдання
|
2 хв.
30 сек.
2 хв.
30 сек.
|
Поточний метод.
Виконувати вправи на увагу в ходьбі
Рухлива гра.
ЧСС за 1хв. ЧСС х 10. Самопочуття учня.
Підвести підсумки роботи учнів на станціях. Оцінювання діяльності учнів на уроці, визначення кращих. Звернути увагу на помилки та способи їх усунення.
Удосконалювати вивчені елементи гри у баскетбол.
|
ПІДГОТОВЧА ( 12 хв. )
|
1. В.П. – ноги нарізно, руки на поясі:
1 – 4 – колові оберти головою праворуч – ліворуч.
2. В.П. - ноги нарізно, права рука вгорі:
1 – 2 – пружинні відведення рук назад;
3 – 4 – зміна рук.
3. В.П. – м’яч унизу – спереду:
1 – руки з м’ячем вперед;
2 – руки вгору;
3 – руки вперед;
4 – В.П.
4. В.П. – теж саме:
1 – руки з м’ячем вгору; піднятися на носки;
2 – В.П.;
3 – повторити 1;
4 – В.П.
5. В.П. – ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми:
1 – 2 – пружинні відведення рук перед грудьми;
3 – 4 – пружинні відведення прямих рук в сторони.
6. В.П. – ноги нарізно, руки до плечей:
1 – 4 – колові рухи руками вперед – назад.
7. В.П. – м’яч у прямих руках перед грудьми:
1 – 2 – повороти тулуба вправо;
3 – 4 – повороти вліво.
8. В.П. – м’яч за голову, лікті в сторони:
1 – 2 – нахили тулуба праворуч;
3 – 4 – нахили ліворуч.
9. В.П. – ноги нарізно, руки на поясі:
1 – 2 – нахили тулуба праворуч;
3 – 4 – нахили тулуба ліворуч;
5 – 6 – нахили тулуба вперед;
7 – 8 – нахили тулуба назад.
10. В.П. – теж саме:
1 – 4 – колові оберти тулуба праворуч – ліворуч.
11. В.П. – м’яч внизу – спереду:
1 – нахил тулуба вниз;
2 – присід, м’яч вперед;
3 – нахил тулуба вниз;
4 – В.П.
12. В.П. – широка стійка ноги нарізно, м’яч внизу:
1 – нахил тулуба до правої ноги;
2 – нахил тулуба до середини;
3 – нахил тулуба до лівої ноги;
4 – В.П.
13. В.П. – м’яч внизу – спереду:
1 – праву ногу в сторону, руки з м’ячем вперед;
2 – В.П.;
3 – ліву ногу в сторону, руки з м’ячем вперед;
4 – В.П.;
5 – праву ногу назад, руки з м’ячем вгору;
6 – В.П.;
7 – ліву ногу назад, руки з м’ячем вгору;
8 – В.П.
14. Вправи з м’ячами у парах.
|
3 – 4 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
1 хв.
|
Супроводжувати рух м’яча поглядом.
Вправи з м’ячами в руках.
Супроводжувати рух м’яча поглядом.
Вправи з м’ячами. Виконувати пружинні повороти тулуба
Вправи без м’яча
Оберти виконувати з належною амплітудою
Вправи з м’ячами. При нахилах м’ячем торкатися підлоги.
При нахилах ноги в колінах не згинати, м’ячем торкатися підлоги.
Слідкувати за чіткістю виконання вправ.
|
|