ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини


Скачати 114.7 Kb.
Назва ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
Дата 15.05.2013
Розмір 114.7 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Спорт > План-конспект
З А Т В Е Р Д Ж У Ю”

Начальник С Д П Ч – 3

по охороні Заводського району

майор внутрішньої служби

О.П. Македонський

14травня 2006 року.
ПЛАН-КОНСПЕКТ

для проведення заняття з технічної підготовки

з водійським складом частини.
ТЕМА: Порядок виходу техніки та повернення в підрозділ. Питання щодо рейсового та після рейсового медичного огляду водіїв. Порядок виходу техніки та повернення в підрозділ. Питання щодо рейсового та після рейсового медичного огляду водіїв..
МЕТА: вивчити з водійським складом основні вимоги безпеки праці при гасінні пожеж..
ЧАС:45 хвилин.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: учбовий клас.
ЛІТЕРАТУРА: Телефонограма ГУ МНС України в Миколаївській області № 735 від26.10.2004 “Інструкція про порядок використання службового автомототранспорту в підрозділах ГУ МНС України в Миколаївській області”.
Хід заняття.
1.Організаційний момент – 5 хвилин:

- перевірка присутніх;

оголошення теми і мети заняття, питань які вивчатимуться.

2.Контроль знань – 5 хвилин;

- перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.

3.Викладення матеріалу теми – 30 хвилин.

3.1 Порядок використання службового автотранспорту.

3.2 Порядок баражування службового автотранспорту.

3.3 Передрейсовий та після рейсовий медичний огляд.


СДПЧ-3

2006 рік


Найменування заходів

Методичні вказівки

З метою автомобільного забезпечення оперативно-службової та господарчої діяльності підрозділів ГУ МНС України в Миколаївській області, організації та здійснення заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, зміцнення дисципліни на службовому транспорті в підрозділах призначаються відповідальні особи з керівного складу.

Згідно зі ст.13 Закону України "Про дорожній рух" в підрозділах ГУ МНС та Миколаївській області, незалежно від наявності службового транспорту, з метою запобігання дорожньо-транспортних пригод та забезпечення транспортної дисципліни створюються комісії з питань безпеки дорожнього руху, які діють на підставі Настанови з автомобільної служби.

Начальники УМТЗ, ЗТС і підрозділів з метою ефективного використання штатних транспортних засобів :

- безпосередньо організовують зберігання, експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, а також роботу щодо запобігання в органах та підрозділах дорожньо-транспортних пригод;

- несуть відповідальність за дотримання штатної розстановки транспортних засобів, правильність експлуатації та організацію безпеки дорожнього руху штатних транспортних засобів, створення належних умов для правильного їх зберігання, своєчасне технічне обслуговування і ремонта;

- призначають осіб, відповідальних за експлуатацію службового транспорту з числа керівного складу підрозділу;

- наказами по ГУ МНС і підрозділів створити комісії по безпеці дорожнього руху;

- закріплюють і перезакріплюють транспортні засоби за співробітниками ( копії наказів у 3-денний строк направляються до УМТЗ ГУ МНС);

- використання службового, вантажного транспорта та мототехніки проводити в межах середньорічних і місячних норм в відповідності з наказом МНС № 192 від 13.06.2003 року „Про порядок використання та встановлення річних норм витрат моторесурсів техніки МНС”. Транспортні засоби, що виробили місячну норму пробігу, знімаються з експлуатації. Подальше використання таких транспортних засобів дозволяється тільки у виняткових випадках за письмовим дозволом керівництва ГУ МНС України в Миколаївській області;

- призначають комісії для встановлення технічного стану транспортних засобів, розглядають і затверджують акти, складені цими комісіями;

- затверджують графіки технічного обслуговування транспортних засобів;

- при виявленні несправностей вилучають з експлуатації (у тому числі, з лінії) штатні транспортні засоби і усувають водіїв від керування транспортом, якщо стан або поведінка водіїв ставить під загрозу безпеку дорожнього руху;

- забезпечують проведення перевірок транспорту на лінії, його експлуатації та в місцях його гаражування гласними та негласними засобами, вживають заходи щодо усунення виявлених недоліків та притягують винних до відповідальності;

- по кожному факту дорожньо-транспортної пригоди, іншим випадкам завдання матеріальних збитків ГУ МНС України в Миколаївській області, забезпечують проведення у 10-денний строк службових розслідувань з залученням зацікавлених служб ОВС, юрисконсультів, у відповідності з наказом МНС України, підготовку матеріалів до суду для відшкодування матеріальних збитків.

Закріплення керівного складу за службовими транспортними засобами, які не мають штатних водіїв, здійснюється наказом начальника ГУ МНС, за іншим автомототранспортом - керівництвом підрозділу. В випадках закріплення транспортного засобу складається Акт і Наказ про закріплення (передачі) транспортного засобу. При закріпленні транспорту за двома та більше водіями окремим Актом оформлюється закріплення за кожним водієм. Акт підписує водій та посадова особа, яка оформила закріплення.

Знання водієм Правил дорожнього руху перевіряється:

- щоквартально, при проведенні семінарських занять з водійським складом;

- при закріпленні або перезакріпленні транспортного засобу за водієм;

- в випадку порушення ПДР або здійснення з його вини ДТП.

Якщо при перевірці знань ПДР водій одержує оцінку "незадовільно", то він не допускається або відстороняється від управління транспортом. В цих випадках проводиться повторна перевірка знань ПДР, але не раніше, ніж за добу після первинної перевірки знань правил.

В О Д І Й З О Б О В ' Я З А Н И Й :

- знати і виконувати правила дорожнього руху, вимоги техніки безпеки і пожежної безпеки при технічному обслуговуванні, ремонті і збереженні транспортних засобів, основні положення законодавчих актів про відповідальність за порушення Правил дорожнього руху;

- утримувати транспортні засоби повністю укомплектованими, у справному стані, економно витрачати ПММ, перед виїздом перевіряти справність та зовнішній вигляд транспортних засобів та стежити за їх станом у дорозі;

- управляючи транспортними засобами, які мають спеціальне кольоровографічне забарвлення чи розпізнавальні написи (знаки), знаходитися у форменому одязі;

- з метою підвищення рівня службової дисципліни серед водіїв службового транспорту МНС заборонити їм перебувати на службі в цивільному одязі;

- при управлінні транспортними засобами мати при собі документи на транспортні засоби та водійське посвідчення;

- проходити у встановленому порядку передрейсовий медичний контроль, а також спеціальне медичне освідчення;

- вчасно і правильно оформляти дорожні листи, в які вносити запис про пальне, незалежно від форм його придбання.

Перед підписанням акта про закріплення (передачі транспортного засобу) водій зобов'язаний :

- перевірити транспортний засіб, що закріпляється за ним, впевнившись в його технічно справному стані та укомплектованості, наявності необхідних документів;

- перевірити правильність записів про номери кузова, двигуна та державного номерного знаку, інших записів в реєстраційних документах (свідоцтво, талон закріплення);

- забезпечувати правильність експлуатації транспортного засобу та його збереження;

- при постановці транспортного засобу здати автомобіль під варту начальнику чергового караулу, зробити запис у журналі і здати дорожний лист черговому радіотелефоністу.

Категорично забороняється персональне закріплення керівників відділів та підрозділів за службовим транспортом при наявності штатних водіїв.

Водії та працівники МНС, за якими вперше закріплюються транспортні засоби, проходять медичний огляд, водійське стажування під керівництвом і при безпосередній участі водіїв-­­­наставників чи інших досвідчених водіїв. Проходження стажування оформляється документом про проходження стажування, в якому дається висновок про допуск до самостійної роботи, який зберігається в УМТЗ ГУ МНС (для автомобілів оперативно-службової категорії, автобусів стажування проводиться строком 15 діб, для водіїв інших транспортних засобів - 5 діб).

Відповідальний за експлуатацію службового транспорту забезпечує:

- підвищення кваліфікаційного та професійного рівня водіїв;

- контроль за станом здоров'я при виїзді на лінію та при поверненні в підрозділ, наявність необхідних документів та правильне ведення дорожніх листів;

- належний догляд за технічним станом транспортних засобів та додержання екологічних умов їх використання;

- щоденне ведення журналу видачі та повернення дорожніх листів роботи службових і допоміжних автомобілів;

- організацію щоденного інструктажу водійського складу при виїзді на лінію та експлуатації з відповідним записом в дорожньому листі;

- внесення пропозицій до плану роботи підрозділу, готує матеріали на оперативні наради при керівництві з питань стану та зміцнення транспортної дисципліни.

Посадові особи, що користуються службовим автотранспортом, зобов'язані відмічати в дорожніх листах час початку і закінчення роботи транспортних засобів, засвідчуючи їх власноручним підписом.

В підрозділах для всіх автомобілів використовуються багатоденні дорожні листи. Використання дорожніх листів невстановленого зразку категорично заборонено.

Забороняється виїзд автомобіля на лінію без дорожнього листа або з неоформленим дорожнім листом, без водійського посвідчення, талону до посвідчення, талону про закріплення за автомобілем (мотоциклом).

Дорожні листи видаються та приймаються відповідальними особами реєструються в журналі реєстрації та видачі дорожніх листів, які ведуться в підрозділах.

Дорожній лист видається водію тільки після повернення попереднього дорожнього листа.

При виїзді автомобіля на лінію особа, відповідальна за експлуатацію транспорту в місцях його гаражування перевіряє технічний стан транспорту, відповідність показань лічильника спідометрового приладу з записом в дорожньому листі, необхідні дорожні документи та приймає рішення про дозвіл на виїзд автомобіля, підписує дорожній лист на виїзд справного транспортного засобу, відмічає час виїзду та заїзду в журналі обліку виїзду та повернення.

Категорично заборонити експлуатацію транспортних засобів підрозділів з непрацюючим або неопломбованим спідометровим приладом. В разі виявлення транспортного засобу з вищевказаними порушеннями компетентними підрозділами СБДР забороняється його подальша експлуатація з вилученням державного знаку автомобіля до усунення виявлених недоліків. Державний номер транспортного засобу на період усунення недоліків зберігається в СБДР.

При виїзді службового транспорту за межі адміністративного району в дорожньому листі обов'язково відмічається пункт призначення, маршрут руху.

Виїзд автотранспорту за межі області здійснюється тільки з дозволу керівництва МНС при наявності свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.

Виїзд транспортних засобів у вихідні і святкові дні з а б о р о н е н о ! Виїзд транспортних засобів у вихідні і святкові дні здійснюється тільки з дозволу начальника ГУ МНС в Миколаївській області, та особи яка його заміщає.

Для отримання дозволу на виїзд транспортних засобів у вихідні і святкові дні необхідно кожного четверга до 17.00 письмово або електронною поштою в СБДР УМТЗ надати на начальника ГУ МНС рапорт з обгрунтуванням причини виїзду (зразок додається).Дозвіл на використання транспортних засобів буде розглянуто Начальником Управління МНС в Миколаївській області .Рішення про дозвіл на виїзд автотранспорту буде наданий електронною поштою по підрозділам.

Режим роботи автомобілів встановлено з 7-00 до 18-00 годин в робочі дні,(експлуатація транспортних засобів до 21.00 години дозволяється в разі крайньої службової необхідності ) , цілодобово - для виїзду на місця пригод. Виклик на лінію в вихідні або святкові дні, за виключенням виїздів, що пов'язанні з виконанням оперативних задач, здійснюється тільки з дозволу начальника ГУ МНС. Право виклику службового автомобілю має: начальник ГУ МНС, його заступники, начальники відділів і служб, чергові аварійно-рятувальні служби та начальники підрозділів з дозволу начальника МНС.

Без штатних водіїв можуть використовуватися тільки легкові автомобілі в стандартному виконанні без спеціального кольоровографічного забарвлення.

Легкові автомобілі можуть використовуватися без штатних водіїв співробітниками, які мають водійське посвідчення, яке дає право керувати транспортними засобами категорії "В", які мають достатній водійський досвід керування легковим автомобілем.

Використання співробітника в якості водія, функціі якого не пов'язані з виконанням прямих безпосередніх службових обов'язків ЗАБОРОНЕНО.

Транспортні засоби без штатних водіїв закріплюються за працівниками згідно наказів і актів, які несуть за його збереження та правильне використання відповідальність у встановленому порядку, як і штатні водії.

Надання працівникам підрозділів автотранспорту для особистих потреб, не пов'язаних із службовою діяльністю, здійснюється при наявності вільних від виконання службових завдань машин на підставі дозволу керівництва ГУ МНС і підрозділів області за оплату по діючому прейскуранту.

Обробіток зданих водіями дорожніх листів здійснюється по місцю їх видачі. При поверненні в підрозділ та при заїзді в гараж до місця його гаражування, в дорожньому листі водієм проставляється добовий пробіг автомобіля за лічильником спідометрового приладу. Списання паливно-мастильних матеріалів та нарахування експлуатаційних показників транспортних засобів здійснювати тільки по фактичному пробігу автомобілів згідно з нормами витрат, затвердженних Наказом МНС України, а не по нормативу заводу-виробника.

Відповідні особи в підрозділах щомісячно проводять підрахунок даних експлуатації, готують звіт і до 5 числа кожного наступного місяця надсилають до ВТіЗЗ УДПО.

Про скоєння ДТП на відомчому транспорті ГУ МНС керівництво підрозділу в СБДР УМТЗ надсилає відомості та матеріали за фактом негайно.

ОРГАНІЗАЦІЯ ГАРАЖУВАННЯ СЛУЖБОВОГО ТРАНСПОРТУ


Згідно з вимогами наказу МНС України гаражування службового транспорту підрозділу здійснюється тільки в межах розташування підрозділу.

Про гаражування службового транспорту видається наказ по ГУ МНС. Копія наказу направляється до підрозділів і знаходиться по місцю гаражування. Зміни про гаражування транспорту оформлюються новим наказом.

Начальникам підрозділів ГУ МНС гаражування службового автомототранспорту проводити відповідно Наказу начальника МНС.

Гаражування службового транспорту поза межами розташування дозволяється лише в виняткових випадках, обгрунтованих службовою необхідністю та при умовах, що виключають безконтрольне використання транспорту та гарантування його зберігання.

Дозвіл на гаражування поза межами розташування підрозділу надається начальником ГУ МНС в Миколаївській області тільки на підставі ретельного обстеження місця гаражування, про що складається акт обстеження, який зберігається в підрозділі і в СБДР ГУ МНС.

Категорично заборонено в'їзд особистого транспорту на територію, де гаражується службовий транспорт, а також на подвір'я підрозділів.

Згідно з вимогами МНС по кожному випадку порушення вимог цієї Інструкції проводиться службове розслідування з притягненням винних до відповідальності (дисциплінарної, адміністративної та матеріальної).



Прочитати

Пояснити

Прочитати, пояснити та частково дати під запис

Прочитати, пояснити та дати під запис


Дати під запис та пояснити



4. Закріплення вивченого матеріалу 3 хв.

Питання для закріплення:

3.1 З якого часу дозволяється експлуатація службового транспорту?

3.2 До якого часу дозволяється експлуатація службового транспорту?

3.3 В якому випадку дозволяється використовувати службовий транспорт до 21 години?

3.4 З чого дозволу можна продовжити час використання службового автомобіля?

3.5. Де дозволяється гаражувати службовий автомобіль?

5. Підбиття підсумків – 2 хв.:

- вказати на питання, які вимагають підвищеної уваги;

- оголосити оцінки;

- відповісти на запитання.


Конспект склав:

Заступник начальника СДПЧ-3

капітан вн. сл. Ю.О. Слющенко

14 травня 2006 року.

Схожі:

ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
МЕТА: вивчити з водійським складом порядок організації експлуатації пожежної техніки
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
МЕТА: вивчити з водійським складом основні заходи що забезпечують безпеку дорожнього руху
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
МЕТА: вивчити з водійським складом порядок перевірки контактної та контактно-транзисторної системи запалювання
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
ТЕМА: Дотримання водійським складом підрозділу транспортної дисципліни та поваги водіїв до інших учасників дорожнього руху
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять з технічної підготовки з водійським складом СДПЧ-25
Навчальна мета: Вивчити з водійським складом порядок проведення технічного обслуговування стояночного гальма
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
ТЕМА: Вивчення вимог щодо керування транспортними засобами в складних умовах: вночі, у тумані, під час опадів, весняного танення...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
ТЕМА: Функції та обов’язки посадових осіб. Вимоги до осіб водійського складу, які працюють та приймаються на роботу пожежних автомобілів,...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення занять з водійським складом СДПЧ-25 з технічної підготовки. ТЕМА
...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з водійським складом СДПЧ-3 з технічної підготовки
ТЕМА: Правила техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії під час технічного обслуговування і експлуатації пожежного...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з функціональної підготовки з начальницьким складом частини
МЕТА: вивчити з начальницьким складом частини основні вимоги Закону України “ Про державну службу “
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка