ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини


Скачати 177.36 Kb.
Назва ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
Дата 29.04.2013
Розмір 177.36 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Спорт > План-конспект
З А Т В Е Р Д Ж У Ю”

Начальник СДПЧ -25

майор внутрішньої служби

Каганець С.О.

07грудня 2006 року.
ПЛАН-КОНСПЕКТ

для проведення заняття з технічної підготовки

з водійським складом частини.
ТЕМА: Організація експлуатації пожежної техніки.
МЕТА: вивчити з водійським складом порядок організації експлуатації пожежної техніки.
ЧАС:45 хвилин.( семінар)
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: учбовий клас.
ЛІТЕРАТУРА: НАКАЗ МНС України від 28.06.2003 № 628 НАСТАНОВА з технічної служби Державного департаменту пожежної безпеки МВС України
Хід заняття.
1.Організаційний момент – 5 хвилин:

- перевірка присутніх;

оголошення теми і мети заняття, питань які вивчатимуться.
2.Контроль знань – 5 хвилин;

- перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.
3.Викладення матеріалу, питання семінарського заняття: теми – 30 хв.

3.1 Загальні положення

3.2. Порядок планування і проведення технічного обслуговування та його облік

3.3 Порядок подання пожежного автомобіля на основне технічне обслуговування

3.4 Види, періодичність і місце проведення технічного обслуговування

3.5 Технічне обслуговування пожежних автомобілів

3.6 Облік пожежних та допоміжних автомобілів і їх роботи

3.7 Прийняття і постановка пожежних автомобілів на бойове чергування

СДПЧ-25

2006 рік


Найменування заходів

Методичні вказівки

2.1. Загальні положення

2.1.1. Експлуатація пожежної техніки полягає у викори­станні її для вирішення оперативних завдань, технічному об­слуговуванні, ремонті, зберіганні та обліку її роботи.

2.1.2. Пожежна техніка, що знаходиться у бойовому розрахунку повинна застосовуватись для виконання плану бойової підготовки та оперативних зав­дань згідно з її призначенням, окрім застосування резервної пожежної техніки для надання платних послуг підрозділами пожежної охорони згідно з постановою Кабінету Міністрів від 15.05.00 №798.

2.1.4. Легкові, оперативно-службові, вантажні автомобілі, автобуси, причепи та інші допоміжні транспортні засоби ви­користовуються для забезпечення оперативно-службової і господарчої діяльності підрозділів пожежної охорони та надання платних послуг юридичним та фізичним особам. Норми пробігу на транспортні засоби встановлюються нормативними актами МВС України..

На кожний транспортний засіб із врахуванням виділено­го згідно з фондами кількості палива та інших умов встанов­люється індивідуальна норма експлуатації (пробігу) на рік, квартал і місяць.

2.1.5. Пожежні машини, що знаходяться в бойовому роз­рахунку і в резерві, повинні бути в стані повної бойової го­товності.

Резерв пожежних машин створюється для підвищення технічних можливостей і бойової готовності підрозділів по­жежної охорони.

Для пожежних машин основного призначення (пожежних автоцистерн, автонасосів) резерв становить 100 % техніки від тієї кількості пожежних автомобілів, що знаходиться в бойовому розрахунку.

Бойова готовність пожежних машин визначається: їх справним технічним станом; заправкою пально-мастильними та іншими експлуатаційними матеріалами, вогнегасячими ре­човинами; укомплектованістю згідно з табельною належніс­тю, справним пожежно-технічним оснащенням і інструмен­том: відповідністю їх зовнішнього вигляду, кольору і написів вимогам ДержСТУ.

2.1.6. Справною вважається пожежна машина, технічний стан якої відповідає всім вимогам нормативно-технічної до­кументації (для плавзасобів — вимог нормативних актів).

Несправною вважається пожежна машина, технічний стан якої не відповідає хоча б одній з вимог нормативно-технічної до­кументації.

2.1.7. Технічне обслуговування і ремонт пожежних машин організовуються за планово-попереджувальною системою.

2.2. Прийняття і постановка пожежних автомобілів на бойове чергування

2.2.1. Для прийняття в експлуатацію пожежного автомобіля начальником УПБ—ВПБ призначається комісія у складі: голови — представника відділу (відділення) пожежної техніки, чле­нів— представника загону (частини) технічної служби із за­лученням начальника (заступника начальника) і старшого водія (водія, техніка) підрозділу, до якого передається авто­мобіль.

Комісія зобов'язана перевірити:

— наявність необхідної документації (інструкцій з екс­плуатації шасі та спеціальних агрегатів, формуляра пожеж­ного автомобіля, приймально-здавальних актів заводів-виробників шасі пожежного автомобіля, акта про переоблад­нання) ;

— укомплектованість пожежного автомобіля обладнан­ням, устаткуванням і інструментом за описом;

— технічний стан пожежного автомобіля (зовнішнім оглядом, запуском і прослуховуванням двигуна, діагносту­ванням агрегатів і систем, випробуванням на ходу, ввімкнен­ням і роботою спецагрегатів).

2.2.4. Новий транспортний засіб реєструється в Державтоінспекції з одержанням свідоцтва про реєстрацію, а перед постановкою на бойове чергування повинен пройти обкатку. Обкатка пожежних автомобілів та їх спецагрегатів здій­снюється відповідно до вимог заводів-виробників, викладених у паспортах та інструкціях з їх експлуатації.

2.2.5. Обкатку здійснює старший водій (водій) пожежної частини під керівництвом начальника частини (заступника начальника) або призначеного начальника караулу.

Перед обкаткою водій повинен вивчити інструкцію з екс­плуатації спеціальних агрегатів і керівництво з експлуата­ції шасі, перевірити технічний стан автомобіля, звернувши особливу увагу на справність елементів, зазначених у пере­ліку систем, вузлів, агрегатів, що впливають на безпеку руху, паливну економічність, стан навколишнього середовища, за­правити його необхідними експлуатаційними матеріалами.

Результати обкатки заносяться у формуляр пожежного автомобіля.

2.2.6. Після обкатки виконується основне технічне обслуговування пожежного автомобіля та випробування пожежно-технічного озброєння з складанням актів випробування.

2.3. Облік пожежних та допоміжних автомобілів і їх роботи

2.3.1.Основними обліковими документами авто­мобілів у підрозділах пожежної охорони є:

— свідоцтво про реєстрацію (технічний паспорт) і технічний талон транспортного засобу, формуляр (у тому числі та заводу-ви­робника) ;

— журнал обліку наявності і переміщення автотехніки;

— експлуатаційна картка;

— дорожній лист основного (спеціального) пожежного автомобіля;

— картка обліку роботи автомобільної шини;

— експлуатаційна картка акумуляторної батареї;

— журнал обліку технічного обслуговування;

  • дорожній лист допоміжного пожежного автомобіля;

  • журнал видачі повернення дорожніх листів;

  • журнал наявності та переміщення автотехніки;

— журнал обліку виїзду і повернення допоміжних пожежних автомобілів та оперативно-службових у підрозділ.

2.3.2. Технічний паспорт (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) та технічний талон транспортного засобу видаються Державною автомобіль­ною інспекцією під час постановки автомобіля на облік і здається в Державтоінспекцію у разі зняття його з обліку для списання, передачі або реалізації.

2.3.3. Формуляр пожежного автомобіля, що входить до складу супровідної документації заводу-виробника, а також формуляр встановленого зразка підлягають обов'язковому заповненню після надходження автомобіля в пожежну час­тину. Формуляри заповнюються у відділі, відділенні (групі) пожеж­ної техніки особою, яка за своїми функціональними обов'яз­ками відповідає і здійснює контроль за експлуатацією автомототранспорту УПБ—ВПБ;

— ведення формулярів здійснює старший водій, технік, а в разі його відсутності відповідальний за техніку;

— за наявності на пожежних автомобілях лічильників, що враховують роботу спецагрегатів (пожежного насоса, ге­нераторів тощо), величину приведеного пробігу треба вста­новлювати за показаннями лічильників;

— контроль за веденням формулярів, своєчасністю і об'єктивністю заповнення їх розділів здійснює начальник (заступник начальника) пожежної частини;

— формуляри ведуться до списання автомобіля і зни­щуються через три роки після його списання.

2.3.4. Журнал обліку наявності, переміщення автотехніки ведеться в кожному УПБ—ВПБ відділом, відділенням (групою) пожежної техніки. Журнал може бути замінений обліком інформації на комп'ютері.

2.3.5. Експлуатаційна картка заводиться щомісячно на кожний по­жежний автомобіль, є документом обліку його роботи і за­повнюється черговим водієм.

Правильність внесених записів скріплюється підписом на­чальника чергового караулу і щоденно контролюється під час зміни караулів начальником (заступником начальника) по­жежної частини.

Підсумки роботи пожежного автомобіля підбиваються щомісячно старшим водієм, а за його відсутності — началь­ником караулу, відповідальним за пожежну техніку, началь­ником (заступником начальника) пожежної частини.

Повністю заповнена і підписана начальником (заступни­ком начальника) пожежної частини експлуатаційна картка щомісячно, в установлені дні здається в бухгалтерію (фін-частину) із звітом про витрати пально-мастильних матеріа­лів (ПММ).

2.3.6. Дорожній лист на виїзд основного (спеціального) пожежного автомобіля виписується диспетчером (радіотелефоністом) пожежної частини і видається начальнику караулу перед виїздом на пожежу (навчання, заняття і т. д.).

2.3.7. Картка обліку роботи автомобільної шини заводить­ся, коли автомобіль надходить в пожежну частину і коли встановлюється нова шина на автомобіль.

Заповнення картки щоквартально здійснює старший водій, а в разі його відсутності начальник караулу, від­повідальний за пожежну техніку.

2.3.8. Експлуатаційна картка акумуляторної батареї заво­диться на кожний акумулятор нового автомобіля, що надійшов у пожежну частину і під час заміни акумулятора на новий.

Заповнення картки щомісячно здійснює старший водій, а у разі його відсутності начальник караулу, відповідальний за пожежну техніку.

2.3.9. Журнал обліку технічного обслуговування заводить­ся на кожний пожежний автомобіль і заповнюється старшим водієм, а в разі його відсутності водієм чергового караулу або начальником караулу, від­повідальним за пожежну техніку.

У журнал вносяться записи про технічне обслуговування (безпосередньо після його проведення):

  • щоденне технічне обслуговування;

  • технічне обслуговування на пожежі та після пожежі;

— періодичне технічне обслуговування автомобіля і технічне з обслуговування пожежно-технічного оснащення — один раз з на місяць;

— основне технічне обслуговування — не рідше одного ра­зу на рік;

— сезонне технічне обслуговування — двічі на рік;

— перевірку рівня і щільності електроліту, тиску в шинах та затяжки гайок кріплення коліс - один раз на де­сять днів;

—перевірку працездатності, прочищення і регулю­вання пінозмішувача і газоструменевого вакуум апарата — один раз на місяць, як при періодичному ТО; (Методика перевірки тех­нічного стану пожежного насоса та пінозмішувача викладе­на у додатку 24).

Всі записи скріплюються підписами старшого водія, техніка і водіїв, а під час обслуговування пожежно-технічно­го озброєння — підписом командира відділення.

Правильність ведення журналу обліку ТО контролюється начальником (заступником начальника) частини.

2.3.10. Дорожній лист (додаток 8) на виїзд допоміж­них автомобілів виписується старшим водієм, а за його відсутності — начальником (заступником начальника) підрозділу або диспетчером (радіотелефоністом) частини і є документом суворої звітності.

Дорожній лист підписується начальником (заступником начальника) підрозділу пожежної безпеки і є розпоряджен­ням водієві на виконання завдання. Використання дорожніх листів іншої форми забороняється.

Дозвіл на виїзд машин у вихідні і святкові дні (крім ви­їздів на пожежі, аварії, під час стихійних лих) підписується особисто начальником гарнізону пожежної безпеки або особою, що його замі­щає.

Дорожній лист видається водієві на одну добу, а у разі відрядження - на весь період відрядження під підпис у журналі видачі-повернення дорожніх листів і обліку роботи допоміжних пожежних автомобілів (додаток 9).

2.5.15. Пожежно-технічне озброєння, що вивозиться на пожежному автомобілі, і пожежні рукави повинні бути на­дійно закріпленими.

2.4. Технічне обслуговування пожежних автомобілів

2.4.1. Технічне обслуговування (ТО) - це комплекс про­філактичних заходів, які провадяться для підтримання по­жежних автомобілів у бойовій готовності.

2.4.2. Технічне обслуговування пожежних автомобілів по­винне забезпечувати:

— постійну технічну готовність автомобілів;

— надійну роботу автомобілів, його агрегатів і систем упродовж установленого терміну служби;

— безпеку дорожнього руху;

— усунення причин, що викликають передчасне виникнен­ня відмов і несправностей;

—встановлену мінімальну витрату пально-мастильних та інших експлуатаційних матеріалів;

— зменшення негативного впливу автомобілів на навко­лишнє середовище.

2.4.3. Під час проведення технічного обслуговування по­жежних автомобілів прибирально - мийні, мастильні, контроль­но-діагностичні і кріпильні роботи виконуються обов'язково, а заправні та регулювальні на підставі результатів .контрольно-діагностичних робіт.

2.5. Види, періодичність і місце проведення технічного обслуговування

2.5.1. Технічне обслуговування пожежних автомобілів за періодичністю, переліком та трудомісткістю виконуваних робіт розподіляється на такі види:

  • щоденне технічне обслуговування;

  • технічне обслуговування після обкатки пожежного автомобіля;

  • технічне обслуговування при пожежі або навчанні (при кожному виїзді);

  • технічне обслуговування при поверненні з пожежі або навчання (при кожному виїзді)

— періодичне технічне обслуговування (1 раз на місяць) з доповненням частини робіт, передбачених у розділі “Основне технічне обслуговування” цієї Настанови;

  • основне технічне обслуговування проводиться в повному обсязі тільки при наявності приведеного пробігу шасі (км)

автомобілі до 10 років – через 9 тис. км

автомобілі з 10 до 15 років – через 8 тис. км

автомобілі понад 15 років – через 7 тис.км;

- сезонне технічне обслуговування (СО).

Щоденне обслуговування проводиться в пожежній частині під час зміни караулів водієм і особовим складом бойового розрахунку, що заступає на чергування під керівництвом командира відділення.

Крім проведення технічного обслуговування, для автодрабин та автоколінчатих підіймачів з терміном експлуатації до 10 років проводити технічні огляди та вантажні випробування один раз на рік, а більше 10 років, двічі на рік (форма актів технічних оглядів та вантажні випробування автодрабин і автоколінчатих підіймачів наведено в додатку 32) проводити комісією у складі представників відділу, відділення (групи) пожежної техніки, начальника (заступника начальника) загону (частини) і старшого водія.

2.5.2. Перед зміною караулів пожежні автомобілі, що зна­ходяться в бойовому розрахунку і резерві, повинні бути чис­тими, повністю заправленими експлуатаційними матеріалами і вогнегасними речовинами та укомплектовані за табельною належністю.

2.5.3. Водій, який змінюється, зобов'язаний внести всі записи про роботу по­жежного автомобіля під час чергування в експлуатаційну картку і підготувати автомобіль до здавання. Особовий склад під керівництвом командира відділення здійснює підготовку по­жежно-технічного оснащення до здавання згідно з обов'язками номерів бойового розрахунку.

2.5.4. Водій, що приймає основний і резервний пожежні автомобілі, в присутності водія, який здає автомобілі, пови­нен перевірити стан автомобілів у обсязі переліку робіт що­денного технічного обслуговування (додаток 11) і зро­бити відповідні помітки в експлуатаційних картках і жур­налах ТО, при цьому час роботи двигуна не повинен переви­щувати:

— З хв.— для основних пожежних автомобілів загально­го застосування із карбюраторними двигунами, у тому числі 1 хв. на роботу із спецагрегатами;

— 5 хв.— для основних пожежних автомобілів цільового застосування і автомобілів із дизельними двигунами, у тому числі 2 хв. на роботу із спецагрегатами;

— 7 хв.— для спеціальних пожежних автомобілів, у тому числі 5 хв. на роботу із спецагрегатами;

— 10 хв.— для пожежних автодрабин і колінчатих під­йомників із висотою підйому 45 м і більше, у тому числі 7 хв. на роботу із спецагрегатами.

2.6.1. Пост технічного обслуговування пожежної частини призначений для проведення технічного обслуговування і по­точних ремонтів пожежних автомобілів, обладнання і пожеж­но-технічного оснащення.

Пост технічного обслуговування повинен складатися із майстерні, кабінету (класу, куточка) безпеки руху, оглядової канави і комори, заправного пункту і складу ПММ.

2.6.2. Обладнання оглядової канави повинне здійснювати­ся згідно з типовими проектами пожежного депо і відповіда­ти вимогам Правил безпеки праці в пожежній охороні МВС України (наказ МВС України №840-2000 р.).

2.6.3. Майстерня призначена для проведення слюсарно-ме­ханічних робіт під час виконання дрібного поточного ремон­ту пожежних автомобілів, обладнання і пожежно-технічного озброєння, а також їх технічного обслуговування.

Майстерня оснащується обладнанням, пристроями і ін­струментом згідно з рекомендованим переліком (додаток 13), технологічними інструкціями, інструкціями з техніки безпеки, стендами із довідкової технічної документації, де можуть бути розміщені: графік ТО, розподіл робіт серед во­діїв і особового складу, наочні посібники з технічного обслу­говування та інша документація.

2.6.4. Комора призначена для зберігання запасних частин до пожежних автомобілів, запасного обладнання, пристроїв і експлуатаційних матеріалів. Комора обладнується стелажа­ми і шафами для роздільного зберігання запасних частин, інструменту та експлуатаційних матеріалів.

2.7. Порядок подання пожежного автомобіля на основне технічне обслуговування

2.7.1. Пожежний автомобіль на основне технічне обслуго­вування подається в загін (частину) технічної служби в термін, зазна­чений у річному план-графіку основного технічного обслуго­вування начальником частини або його заступником, а також водієм згідно з розробленим відділом, відділенням (групою) пожежної техніки і затвердженим начальником УПБ—ВПБ положенням про порядок по­дання на ТО і ремонт пожежних автомобілів або на спеціалізовані підприємства за місцем дислокації пожежної частини, при умові технічного обслуговування шасі, двигуна, ходової частини автомобіля з укладанням відповідних договорів. Допускається проведення основного технічного обслуговування у разі виникаючих обставин у незазначений у річному план-графіку термін, з обов’язковим погодженням з начальником УДПО-ВДПО, відділом, відділенням (групою) пожежної техніки. Технічне обслуговування спецагрегатів, випробування пожежно-технічного оснащення проводиться в пожежних частинах, а при необхідності ПАРМ (пересувній авторемонтній майстерні) або на базі загону (частини) технічної служби.

2.7.2. У положенні повинні бути висвітлені питання про порядок:

— комплектації автомобіля, наявності палива, вогнегасних речовин, технічної документації;

— подання і прийняття автомобіля в загін (час­тину) технічної служби і його реєстрації;

— подання інформації про технічний стан авто­мобіля і його агрегатів та необхідність проведення ремонт­них робіт з урахуванням робіт з випробування пожежно-технічного оснащення;

— видачі автомобіля;

— подання рекламації на виконані роботи.

2.8. Порядок планування і проведення технічного обслуговування та його облік

2.8.1. Технічне обслуговування пожежних автомобілів (періодичне та основне технічне обслуговування) проводиться в дні, встановлені план-графіком.

Річний план-графік основного технічного обслуговування складається відділом, відділенням ( групою) пожежної техніки, узгоджується з відділом (відділен­ням) служби і підготовки та затверджується начальником УПБ—ВПБ.

2.8. Порядок планування і проведення технічного обслуговування та його облік

2.8.1. Технічне обслуговування пожежних автомобілів (періодичне та основне технічне обслуговування) проводиться в дні, встановлені план-графіком.

Річний план-графік основного технічного обслуговування складається відділом, відділенням ( групою) пожежної техніки, узгоджується з відділом (відділен­ням) служби і підготовки та затверджується начальником УПБ—ВПБ.

Річний план-графік періодичного ТО розробляється в кожному гар­нізоні (частині) пожежної охорони відповідальним за техніч­ний стан автомобілів, погоджується із черговою службою пожежогасіння гарнізону і затверджується начальником гар­нізону пожежної безпеки. Річний план-графік періодичного ТО скла­дається за формою, аналогічною плану-графіку основного ТО.

Під час складання річного план-графіка періодичного технічного обслуговування забезпечується рівномірність виведення пожежних автомобілів із бо­йового розрахунку в районах виїзду, а також враховується план-графік основного технічного обслуговування та інші особливості гарнізону (частини).

В об’єктових підрозділах пожежної охорони, де технічне обслуговування проводиться на базі авторемонтних підприємств об’єктів, які охороняються, відповідальний за техніку завчасно, до початку складання план-графіка ТО відділом, відділенням (групою) пожежної техніки УПБ-ВПБ надає, узгоджені із керівництвом авторемонтних підприємств об’єктів, пропозиції щодо визначення днів проведення ТО пожежних автомобілів підрозділу. Допускається проведення ТО пожежних автомобілів підрозділів, що охороняють об’єкти в загонах (частинах) технічної служби, за рахунок коштів об’єктів.

2.8.5. Відповідальність за своєчасне і якісне проведення технічне об­слуговування пожежних автомобілів по­кладено на:

— начальника чергового караулу і водія за щоденне об­слуговування;

— начальника пожежної частини за технічне обслугову­вання після обкатки і періодичне технічне обслуговування;

— начальника підрозділу, в якому проводиться обслуго­вування за сезонне обслуговування і основне технічне обслуговування.


Прочитати

Дати під запис

Пояснити

Прочитати та пояснити частково дати під запис

Дати під запис

Прочитати та пояснити

Прочитати та пояснити

Прочитати та пояснити

Прочитати пояснити та дати під запис

Прочитати
Дати під запис


Прочитати

Дати під запис

Дати під запис

Прочитати та дати під запис

Дати під запис

Прочитати

Прочитати та пояснити


Прочитати пояснити та частково дати під запис


Дати під запис


4. Закріплення вивченого матеріалу 3 хв.

Питання для закріплення:
4.1. Який порядок планування і проведення технічного обслуговування основного ПА та його облік?

4.2 Який порядок подання пожежного автомобіля на основне технічне обслуговування?

4.3 Які ви знаєте види і періодичність технічного обслуговування?

4.5 Як ведеться облік пожежних та допоміжних автомобілів та їх роботи?

4.6 Порядок прийняття і постановка пожежних автомобілів на бойове чергування?

5. Підбиття підсумків – 2 хв.:

- вказати на питання, які вимагають підвищеної уваги;

- оголосити оцінки;

- відповісти на запитання.
Конспект склав:

начальник 3-го караулу СДПЧ-25

ст. лейтенант вн. служби Волков О.А.

06 грудня 2006 року.

Схожі:

ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
МЕТА: вивчити з водійським складом основні заходи що забезпечують безпеку дорожнього руху
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
МЕТА: вивчити з водійським складом порядок перевірки контактної та контактно-транзисторної системи запалювання
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
ТЕМА: Дотримання водійським складом підрозділу транспортної дисципліни та поваги водіїв до інших учасників дорожнього руху
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять з технічної підготовки з водійським складом СДПЧ-25
Навчальна мета: Вивчити з водійським складом порядок проведення технічного обслуговування стояночного гальма
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
ТЕМА: Вивчення вимог щодо керування транспортними засобами в складних умовах: вночі, у тумані, під час опадів, весняного танення...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з технічної підготовки з водійським складом частини
ТЕМА: Функції та обов’язки посадових осіб. Вимоги до осіб водійського складу, які працюють та приймаються на роботу пожежних автомобілів,...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення занять з водійським складом СДПЧ-25 з технічної підготовки. ТЕМА
...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з водійським складом СДПЧ-3 з технічної підготовки
ТЕМА: Правила техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії під час технічного обслуговування і експлуатації пожежного...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з функціональної підготовки з начальницьким складом частини
МЕТА: вивчити з начальницьким складом частини основні вимоги Закону України “ Про державну службу “
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення занять з водійським складом СДПЧ-25 з технічної підготовки
ЛІТЕРАТУРА: Наказ №628 від 26. 06. 2002р. «Про затвердження настанови з техничної служби». Нак
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка