Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника Блок знань


Скачати 84.86 Kb.
Назва Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника Блок знань
Дата 21.04.2013
Розмір 84.86 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Модель психолого-педагогічної

компетентності класного керівника

Блок знань:

І. Знання нормативно-правових актів, що регламентують функціонування освітньої системи.

Психолого-педагогічні знання:

1. Загальна психологія (розуміння структури психічної діяльності людини» основних форм її прояву, розвитку та перебігу).

2. Вікова психологія (закономірності психічного розвитку людини на різних етапах онтогенезу (індивідуального) життя).

3. Педагогічна психологія:

  • закономірності процесу формування особистості в онтогенезі;

  • психологія виховання;

  • психологія педагогічної діяльності.

4. Педагогіка.

5. Історія зарубіжної та вітчизняної педагогіки.

6. Теорія та методика виховної роботи:

  • цілі, зміст, методи, форми виховання підростаючого покоління;

  • знання сучасних виховних технологій, нетрадиційних форм роботи з учнями.

Загальні знання:

1. Історія України.

2. Основи культурології.

3. Основи філософії.

4. Основи політології.

5. Основи соціології.

6. Правові знання.

7. Соціально-економічні знання.

8. Основи комп'ютерної грамотності.

9. Основи освітнього менеджменту.

Навчально-методичні знання:

  1. Знання про наявність та зміст передового педагогічного до­свіду з проблеми виховання .

  2. Знання сучасних досягнень в галузі педагогіки та психоло­гії.

  3. Знання технологій впровадження передового педагогічного досвіду та досягнень науки в практику.

Блок умінь:

Гностичні вміння:

  1. Працювати з різними джерелами інформації.

  2. Отримувати необхідну інформацію, обробляти, системати­зувати, узагальнювати та використовувати її на практиці.

  3. Користуватись новими інформаційними технологіями.



Діагностико - проективні та аналітичні вміння:

  1. Використовувати педагогічні та психологічні методи до­слідження особистості учня та проектувати її розвиток.

  2. Використовувати педагогічні та психологічні методи до­слідження класної групи та проектувати її розвиток.

  3. Вивчати соціальне оточення учня та передбачати його вплив.

  4. Виявляти проблеми учнівської молоді (уявлення учнів про себе як особистість, визначення власних проблем та інтере­сів).

  5. Проводити моніторинг зовнішніх проявів емоційного (внут­рішнього) стану.

  6. Аналізувати рівень особистісного зростання учня.

  7. Аналізувати рівень розвитку колективу групи.


Рефлексивно-регулятивні вміння:

  1. Визначити стан власного фізичного, психічного, соціально­го та духовного рівня розвитку.

  2. Співставляти власні особистісні характеристики з реаль­ними особистісними характеристиками учнів та всієї групи.

  3. Об'єктивно оцінювати рівень власної теоретичної готов­ності до взаємодії з конкретними учнями та гру­пою учнів.

  4. Визначити напрями самоосвіти та самовиховання.

  5. Регулювати власну діяльність.

  6. Аналізувати рівень власного особистісного зростання.


Конструктивні вміння:

  1. Визначити цілі, завдання, напрями, зміст, засоби, методи та форми індивідуальної роботи з учнями.

  2. Визначити цілі, завдання, напрями, зміст, методи та форми групової роботи.

  3. Планувати виховну діяльність на основі інформації:

  • уявлення учня про себе як особистість (проблеми, інтереси учнів);

  • реальний стан фізичного, психічного, соціального та духовного рівня розвитку учнів;

  • характер соціального оточення учнів;

  • власні особистісні характеристики.

4. Розробляти технологію вирішення педагогічних задач.
Організаційні вміння:

  1. Викликати інтерес учнів до різних видів діяльності.

  2. Використовувати виховні можливості навчального закладу та соціуму.

  3. Використовувати різноманітні форми та методи життєдіяльності колективу групи.

  4. Координувати діяльність учасників навчально-виховного процесу. 5. Організовувати процес педагогічної підтримки дитини.

Комунікативні вміння:

1. Адекватно сприймати та розуміти учнів.

2. Виявляти здатність до емпатії, конгруентність (від­критість).

3. Обмінюватись інформацією.

4. Організовувати спілкування учнів.

5. Вирішувати конфлікти в системі «учень-учень», «учень-батьки», «учень-учитель, майстер виробничого навчання».

Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________

Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________

Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________

Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________

Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________
Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________

Шановні батьки

____________________________________________________________________
Запрошую Вас на батьківські збори групи №42, які відбудуться 26 січня (в суботу) о 12 годині, в кабінеті 408. Явка всіх батьків обов’язкова.
З повагою куратор групи Грибик Тетяна Андріївна_____________

Схожі:

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА : І Загальні положення
Діяльність класного керівника професійно-технічного навчального закладу регламентується Положенням про класного керівника навчального...
ШКОЛА МОЛОДОГО КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Організація роботи класного керівника з учителями з профілактики відхилень у поведінці учнів. Мистецтво робити зауваження
ФОРМУВАННЯ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ
ФОРМУВАННЯ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ ПЕРВИННЕ ЗАВДАННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА НА ПОЧАТКУ АДАПТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ В ЖИТТІ П'ЯТИКЛАСНИКА
Структура плану виховної роботи класного керівника
Робота з колективом учнів: а підвищення ролі учнівського колективу, розвиток класного самоврядування
Опис досвіду роботи класного керівника 7 – А класу
Проблема, над якою працюю як класний керівник в системі виховної роботи класного колективу:  «Всебічне забезпечення соціального розвитку...
Планування виховної роботи класного керівника
Основним документом класного керiвника  є план виховної роботи. Вiн вiдображає змiст, форми та методи виховної роботи
Портфоліо класного керівника

Лист №1/9-520 від 14. 08. 2008 Щодо планування роботи класного керівника...
Щодо планування роботи класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти
ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ВЧИТЕЛЯ СТУДЕНТІВ
Педагогічна практика займає провідне місце у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Технології» на етапі здобуття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка