|
Скачати 36.4 Kb.
|
Анотація Використання послуг психологічної служби в управлінні школою Укладач: Куриш Н.К. – завідувач НМЦ менеджменту та з координації діяльності РМК(ММК) Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого - все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога, і соціального педагога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань. Від успішної роботи психологічної служби залежать умови формування педагогічних завдань. Пропонуємо вашій увазі досвід Михальчанської ЗОШ І-ІІІ ст. Сторожинецького району з «Використання послуг психологічної служби в управлінні школою» Використання послуг психологічної служби в управлінні школою Укладач: Куриш Н.К. – завідувач НМЦ менеджменту та з координації діяльності РМК(ММК) МИХАЛЬЧАНСЬКА ЗОШ І-ІІІст. Назва інновації: «Робота з психологічної діагностики учнів з різних питань виховної та навчальної роботи» Мета впровадження:
Завдання впровадження:
Особливості впровадження. Труднощі впровадження. При впровадженні даної інноваційної програми труднощів, як таких не виникало. Виникали питання, які вимагали нагального вирішення. До таких можна віднести: ланкову взаємодію між педагогічним колективом, адміністрацією школи, учнями і психологічною службою школи, узгодження часу і місця проведення психолого-діагностичної роботи; адаптування шкільного класу під для проведення в ньому психолого-діагностичну роботи, подолання психологічного бар’єру «недовіри» до психолого-діагностичної роботи у учнів школи; специфічність донесення результату психолого-діагностичної роботи до учасників навчально-виховного процессу – учнів, вчителів, дітей, батьків. Залучені ресурси впровадження
Вплив на процес управління школою. Адміністрація школи, педагогічний колектив і учні відмітили позитивний вплив даної інновації на процес управління школою. Очікувані та отримані результати. Очікувані результати цілком відповідають отриманим.
|
Про підсумки діяльності психологічної служби системи освіти України за період з 2008 по 2012 р та з метою підведення підсумків роботи психологічної служби системи освіти за 2011/2012 навчальний... |
Олена Волошенко Черкаський ОІПОПП УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ: МОЖЛИВОСТІ І РЕАЛІЇ У статті розглянуто основні протиріччя між існуючими тенденціями в управлінні закладами освіти та необхідністю наближення освітніх... |
План інструктивно-методичної наради-семінару методистів РМК(ММК),... «Основні завдання діяльності психологічної служби системи освіти Чернівецької області у 2013/2014 н р.» |
Про забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної... Одеським обласним центром практичної психології і соціальної роботи ООІУВ було опрацьовано інформації про стан розвитку психологічної... |
Стратій Д. А. Формування електронного портфоліо вчителя технологій засобами ІКТ Анотація Анотація. У статті ми з’ясували засоби формування електронного портфоліо вчителя технологій, окреслили шляхи його використання в... |
Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості. Особливо ця функція... |
Методичні рекомендаціїї щодо основних напрямків роботи психологічної... |
О.І. Корчинський “ ” червня 2007року ТЕМА: Показові заняття з особовим складом газодимозахисної служби на смузі психологічної підготовки |
Методичні рекомендації щодо основних напрямків діяльності працівників... Методичні рекомендації щодо основних напрямків діяльності працівників психологічної служби у 2015/2016 навчальному році |
Працівників психологічної служби системи освіти Черкаської області Робота соціального педагога по попередженню суїцидальної поведінки у дітей та підлітків |