Анотація Використання послуг психологічної служби в управлінні школою


Скачати 36.4 Kb.
Назва Анотація Використання послуг психологічної служби в управлінні школою
Дата 08.05.2013
Розмір 36.4 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Анотація

Використання послуг психологічної служби в управлінні школою
Укладач: Куриш Н.К. –

завідувач НМЦ менеджменту

та з координації діяльності РМК(ММК)
Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого - все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога, і соціального педагога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.

Від успішної роботи психологічної служби залежать умови формування педагогічних завдань. Пропонуємо вашій увазі досвід Михальчанської

ЗОШ І-ІІІ ст. Сторожинецького району з «Використання послуг психологічної служби в управлінні школою»
Використання послуг психологічної служби в управлінні школою
Укладач: Куриш Н.К. –

завідувач НМЦ менеджменту

та з координації діяльності РМК(ММК)


МИХАЛЬЧАНСЬКА

ЗОШ І-ІІІст.
Назва інновації:

«Робота з психологічної діагностики учнів з різних питань виховної та навчальної роботи»




Мета впровадження:

  • Покращення протікання навчально-виховного процесу у системі взаємодії «учитель-учень».


Завдання впровадження:

  • вибір складових психологічного інструментарію інноваційної програми для проведення психолого-діагностичної роботи;

  • узгодження проведення психолого-діагностичної роботи з адміністрацією школи, педагогічним колективом і учнівським урядом школи;

  • складання планів проведення психолого-діагностичної роботи протягом навчальних часових термінів: місяця, півріччя, року;

  • власне проведення психолого-діагностичної протягом встановлених часових термінів;

  • виявлення учнів із проблемами у навчанні;

  • виявлення учнів із проблемами у виховній сфері;

  • виявлення біологічних факторів, що спричиняють проблеми у навчально-виховному процесі у учнів школи;

  • виявлення психологічних факторів, що спричиняють проблеми у навчально-виховному процесі у учнів школи;

  • виявлення соціальних факторів, що спричиняють проблеми у навчально-виховному процесі у учнів школи;

  • обговорення на психолого-педагогічній нараді результатів проведеної психолого-діагностичної роботи.

  • складання висновків і рекомендацій для адміністрації школи, педагогічного колективу, виділених груп учнів і окремих учнів.

  • використання психологічних корекційно-розвивальних і корекційно-відновлювальних програм для подолання труднощів і проблем у навчально-виховному процесі у учнів школи.

  • контрольна психолого-діагностична робота після проведеної психолого-корекційної роботи.


Особливості впровадження. Труднощі впровадження.

При впровадженні даної інноваційної програми труднощів, як таких не виникало. Виникали питання, які вимагали нагального вирішення. До таких можна віднести: ланкову взаємодію між педагогічним колективом, адміністрацією школи, учнями і психологічною службою школи, узгодження часу і місця проведення психолого-діагностичної роботи; адаптування шкільного класу під для проведення в ньому психолого-діагностичну роботи, подолання психологічного бар’єру «недовіри» до психолого-діагностичної роботи у учнів школи; специфічність донесення результату психолого-діагностичної роботи до учасників навчально-виховного процессу – учнів, вчителів, дітей, батьків.
Залучені ресурси впровадження

  • Психолого-діагностичні методики, анкети, тести із психологічного інструментарію практичного психолога школи допущені до використання державним науково-методичним центром практичної психології та соціальної роботи АПН України або вченою радою ІППОЧО.

  • Клас адаптований для проведення психолого-діагностичної роботи, комп’ютерний клас школи, клас адаптований для проведення психолого-корекційної роботи.

  • Мультимедійна система, канцелярські приладдя.

  • Бінарні уроки, комбіновані уроки, факультативні курси, уроки взаємодії вчителя і психолога, уроки діагностування.


Вплив на процес управління школою.

Адміністрація школи, педагогічний колектив і учні відмітили позитивний вплив даної інновації на процес управління школою.
Очікувані та отримані результати.

Очікувані результати цілком відповідають отриманим.

  • Позитивне сприйняття учнями і вчителями нового виду роботи.

  • Розкриття ролі психологічної служби в сучасному навчально-виховному процесі.

  • Зняття бар’єрів у ланках спілкування «учитель-учень», «учень-учень», «учень-батьки», «учителі-батьки».

  • Покращення у психологічному самопізнанні учнями самих себе і свого внутрішнього світу.

  • Покращення загального рівня теоретичних знань і практичних навичок.



Схожі:

Про підсумки діяльності психологічної служби системи освіти
України за період з 2008 по 2012 р та з метою підведення підсумків роботи психологічної служби системи освіти за 2011/2012 навчальний...
Олена Волошенко Черкаський ОІПОПП УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ: МОЖЛИВОСТІ І РЕАЛІЇ
У статті розглянуто основні протиріччя між існуючими тенденціями в управлінні закладами освіти та необхідністю наближення освітніх...
План інструктивно-методичної наради-семінару методистів РМК(ММК),...
«Основні завдання діяльності психологічної служби системи освіти Чернівецької області у 2013/2014 н р.»
Про забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної...
Одеським обласним центром практичної психології і соціальної роботи ООІУВ було опрацьовано інформації про стан розвитку психологічної...
Стратій Д. А. Формування електронного портфоліо вчителя технологій засобами ІКТ Анотація
Анотація. У статті ми з’ясували засоби формування електронного портфоліо вчителя технологій, окреслили шляхи його використання в...
Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році
України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості. Особливо ця функція...
Методичні рекомендаціїї щодо основних напрямків роботи психологічної...

О.І. Корчинський “ ” червня 2007року
ТЕМА: Показові заняття з особовим складом газодимозахисної служби на смузі психологічної підготовки
Методичні рекомендації щодо основних напрямків діяльності працівників...
Методичні рекомендації щодо основних напрямків діяльності працівників психологічної служби у 2015/2016 навчальному році
Працівників психологічної служби системи освіти Черкаської області
Робота соціального педагога по попередженню суїцидальної поведінки у дітей та підлітків
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка